Alis rakstīja: 7:00 no rīta izbraucot ap 15:00 var jau būt Varšavā, bez steigas ar pieturām (pusdienas) Augustovā. ![]()
8h ar visām pusdienām - dream on
Standarts jau ļoti sen - 9h, visu laiku braucot. Ar apstāju (DUS, pusdienas) - būs visas 9,5h
Alis rakstīja: 7:00 no rīta izbraucot ap 15:00 var jau būt Varšavā, bez steigas ar pieturām (pusdienas) Augustovā. ![]()
8h ar visām pusdienām - dream on
Standarts jau ļoti sen - 9h, visu laiku braucot. Ar apstāju (DUS, pusdienas) - būs visas 9,5h
Ieliku +, ja teiktais bija ironija ![]()
Apbrīnojami abi komentāri pirms manējā. Vispār nesaprotu tos, kuri privāti iegādājas teju bāzīti. Mana pieredze pēdējos 10 gados - pat uzņēmumi jau izvēles vismaz 2. pakāpes komplektāciju, principā jau pilnīgi normāla izvēle klimats + pilna elektropakete + automāts. Protams, sadārdzinot pirkumu, taču tā tomēr ir attieksme pret darbiniekiem. Vai VW T-Roc pircēji būs citādāki, izvēloties lētākās versijas?...
Sava nauda = arī bankas finansēta nauda. Jo, es taču pats to atdodu. Lēnāk, bet tomēr samaksāju pilnībā. Arguments pilnīgi ignorējams. Vēl vairāk, cilvēks, kuram tīk pirkt auto līzingā, iespējams, ir vēl nopietnāk izvērtējis pirkumu nekā tās, kam nauda kontā.
Kas attiecas uz mārketinga akciju, kā cilvēks, kam pēc savas augstskolas specialitātes vajadzētu strādāt mārketingā (nevis sales), varu apgalvot - akcija ir burtiski
Malači! Bezmaz vai paraugs citiem tirgotājiem, kā jāpārdod savi pārstāvētie auto.
Runā, prasi un tev taps dots. Ja ne cena, tad papildus labumi. Paklājiņi, riepas, papildaprīkojums, tad apkopes, papildus garantijas laiks utt. ![]()
Tā atlaide arī paliks, bet - visi tirdzniecības cilvēki JŪT gada beigas, visi labprāt izpildītu gada plānus
Tāpēc tagad var sarunāt teju neiespējamo, ejot no parasta pārdevēja līdz pat dīlera vadonim (ja vajag).
Var izvēlēties - decembra 2017.gada ar pamatīgu atlaidi vai arī janvāra 2018.gada auto teju bez atlaides vispār. Fiziski nieka 1 mēnesis starpība, bet par to starpību dokumentos - lielas atlaides no dīleriem ![]()
Katru gadu decembrī ir saldākie auto piedāvājumi tirgū. Tam iemesls ir gaužām smieklīgs. Decembrī iegādājas 2017.gada auto. JAUNU auto. Bet, tad 1 mēnesi vēlāk cits iegādājas 2018. gada auto. Arī JAUNU. Bet otram apliecībā (vēlāk - reklāmā) jau būs iepriekšējā izlaiduma gada (vairs ne jauns) auto - 2017.gada ![]()
Ir tāda īpatnība, testos vienmēr ūberaprīkotie modeļi. Kas, protams, paņem ar savu auru zibenīgi.
Draugs, tomēr ar visu to paneļa materiāli un izskats kopumā VW ir
![]()
Nepārstās gan. Man tā ātrumu slēgšana nerada prieku. Ne es autosportists, ne vairs jaunietis. Automāts ir perfekts priekš manis.
Tiem, kuri jūsmo par it kā "salīdzināmiem vienas klases" auto ieteiktu izbraukt garāku posmu ar katru no tiem, beigās noslēdzot testu ar T-Roc - starpība būs jūtama aplam liela. Ja ne Audi, citu vispār nav pat tuvumā salona akustiskajā komfortā, piedāvātajā aprīkojumā u.c. ![]()
Konkrētais modelis no VW testēts vēl nav, taču līdzība (vismaz tehniski) ar manu ikdienas Passat B8 - milzīga. Un Passat ir ļoti labs
Aprīkots - lielisks. Tāpēc T-Roc izskatītu ļoti labi aprīkotu, jaudīgu, taču ne vairs pievilcīgu cenā - baudai braukt ![]()
Waze ir atbilde - un Polijā to lieto ![]()
Jauns Hyundai i20, 1,2 benzīns ar 75zs un 5 ātrumu manuālā kārba. Teiksim tā, pēc mana jaudīgā 180zs automāta tas 75zs manuālis teju “nogalina”
Man vairs nepatīk slēgt ātrumus un spaidīt sajūgu. Jauns ir jauns citādi. Kluss salons, super patīkama stūre, viegla vadāmība utt. Lieliska ekstra ir stūres apsilde
Bet, prasītos arī ātrumpārslēdzēja roktura apsilde
Pārsteigums ir tikai otrās bākas uzpildes pilsētas patēriņš ziemā - 7,7l Nupat mēģināju tā sirsnīgāk testēt. Brauc jau un paātrinās. Bet, pilsētai noderīgāks pielietojums.
Pagaidām viss lieliski. Man tas auto nav ilgi.
Ar tiem lietotajiem auto vispār īsta laimes spēle. Kā jau te raksta citi, var arī Lietuvā no braļiukas labu auto nopirkt (var gan arī baigi ieberzties). Var pirkt Eiropā - vēlams tāpat no īsta dīlera vai vislabāk - privātā saimnieka (ieteiktu - no pamatiedzīvotāja). Tas gan jāielāgo - tad jābūt gatavam par to auto maksāt virs tirgus cenas, plus vēl visi izdevumi Latvijā (reģistrācija, signalizācija, apkope, iespējamie remonti utt.), kam daudzi nav gatavi. Pat BRC, ja vajadzēs vērtēt līzingam...
Es pats tā esmu darījis, nupat mans vecais nopirktais ģimenes Audi A6 tāds ir. Attiecīgi, dārgākam auto būs tas pats jau saknē. Bet, manā gadījumā tehniski nevainojams vecs auto pēc visa tā (lielās apkopes, remontiņi, riepas u.c.) sanācis stipri dārgāk par pārpircēju ss.com piedāvājumu. Cilvēciņi jau neaizdomājas, ka arī viņiem visu to identiski būs auto jādara, gan jau vēl daudz kā cita arī.
Tādēļ arī mans ieteikums pirkt Latvijā jaunu savulaik iegādātu auto ar caurspīdīgu vēsturi.
Jāpiebilst vēl, tā ES darītu, citi lai dara, kā labāk tīk ![]()
Es ieteiktu no dīlera. Cilvēks atgriež savulaik jaunu pirkto auto, iegādājoties atkal jaunu. Caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi utt. Wess, Amserv vienmēr daudz labu variantu piedāvājumā. Glaunāki auto - mazliet.lv un varbūt arī Wess-Select. Kaut kā tā ![]()
Paldies par piebildi, tad manu komentāru lūgums ignore ![]()
Man ir pieredze ar šādu: www.blaupunkt.com/in/nc/products/car-multimedia/mobile-bluetooth-hands-free/
Ir ok, bet ar oriģinālu (iebūvētu) - nesalīdzināmi. Ķeksītim der, un tikai.
Varbūt uztvere tur vienkāršāka? ![]()
Un kāds kopējais secinājums? Pirktu citu jaunu Kia? Garantija 7 gadi ir reāla?
Mūsu paaudze noteikti piedzīvos laikus, kad no Lietuvas - Polijas līdz Polijas - Vācijas robežai būs viens mega liels autobānis
Tas gan būs feini no laika ekonomijas viedokļa. Tā runā, ka pat no Kaunas līdz Budzisko būs autobānis. Tātad, uz Vāciju varēsim vēl ātrāk aizbraukt.