Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen T-Roc tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen T-Roc 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
1 2
insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Katram savs. Ja dzīvojas tikai pa pilsētu un šoseju, tad pilnpiedziņa nav nepieciešama. Laukos, dubļos, sniegā - citas vajadzības. Lai kāda būtu blīve starp stūri un sēdekli, 20 cm sniega kārta uz lauku ceļa bez pilnpiedziņas būs nopietns šķērslis. Un testēts jau tika T-Roc 4x4 versijā, tad to arī jāvērtē.

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 2 Atbildēt

Tam rokam tak klirens tikai 15cm..tīrs pilsētas auto nah tam to pilnpiedzinu...

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

Tad vēl jo vairāk nesaprotu, par ko VW grib noplēst pāri par 30 000 EUR? Un kāpēc tad testēja 4x4?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 5 Atbildēt

Kāpēc netestēja to pliko draņķi par "sākot/no/18"?

Kāpēc nav taisnīgu viedokļu un sajūsmas kliedzienu par to lupatas salonu un par tiem 0,7 litriem? Un kas tajā sākum-modelī par "cenu/no" ir "pieejams" no izreklamēti modernajām vw gaismasierīcēm un no modernākā vadītāja palīgaprīkojuma, salīdzinot ar to 2,0 6x6 modeli par 32k un dārgāk? Tas ir viens auto par divu auto cenu-, bez sarkasma un bez alegorijas, matemātiski precīzi, cena x2...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Jā, piekrītu. Kāda jēga testēt max komplektācijas par diezgan lielu naudu... 30k jau ir golf GTI cena, dažādu krietni lielāku sedanu/universāļu cenu kategorija utt. Reāli pa ielu braucošiem auto parasti labi ja trešdaļa no tām visām katalogu ekstrām ir... Tagad taču nav nekādu tehnisku ierobežojumu - auto ražotāji tik pat labi var tirgot golfu pa 15k un tad kaut kādu kruto golfu pa 50k ar ādas salonu, visām jaunākajām tehnoloģijām, ko redzam dārgos auto utt. Sabāzt iekšā ekstras jau nav grūti. Jautājums vienīgi vai kāds to pirks.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Man nav "saistoša cenas diapazona", jo es mašīnas nepērku un nepārdodu - savā mūžā vienu pašu mašīnu esmu nopircis un to pašu šrotā. Es vienkārši redzu kā tas ir bik vecākām mašīnām - 15 gadus veciem audī - kur cilvēki mēdz pirkt smukus eksemplārus, kvatras, ar tomātu un/vai 2.5 TDI, ar mērķi ielikt mešalku un/vai 1.9 TDI - citreiz uzreiz, citreiz [parasti 2.5 gadījumā] kad motoram kaut kas lielāks notiek. Un kāpēc tā dara? Tu uzminēji, viena vai otra no nosauktajām lietām mašīnu padara jūtami lētāku - 2.5 kvatra ar tomātu var būt pat 2x lētāka par 1.9 TDI kvatru ar sešu robu mešalku.

Un vispār - kopš kura laika ss.lv ir rādītājs? Man vidusskolā mācīja ekonomikas pamatus, tu tādus laikam neesi mācījies - cenu nosaka piedāvājuma un pieprasījuma līkņu krustpunkts; ss.lv ir piedāvājuma līkne, kur bieži vien ir spēcīgi saskrūvētas cenas - par šitām jaunajām kastēm spriest neņemos, bet es redzu ciparus man saistošākām lietām tur - uhhh... Un es arī zinu cik ātri aiziet mašīnas, kuru cenas ir saldas...

Ekonomikas eksperts

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Ja ir piedāvājumā par T-Roc tikai nedaudz mazāks, bet būtiski lētāks un tāpat baudāms T-Cross, tad zūd motivācija pirkt T-Roc...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tikko Volkswagen salonā salīdzināju T-Roc un T-Cross. Ja rūpīgi ieskatās, tad T-Roc pārsvars ir tikai bagāžnieka izmēros, un arī ne milzīgs. Salons pat šķiet drusku, drusku plašāks T-Crosam. To efektu dod augstāks jumts nekā T-Roc.

Katrā ziņā mans uzskats: nav vajadzīgs T-Roc, ja T-Cross jau ir tik lielisks.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Bet tu tak saproti, ka vienas liekas ražošanas līnijas izmaksas ir iekļautas tā VAG mobīļa cenā?

Šis jau arī visvairāk VAGā kaitina - visādu pīļu mēslu pievienošana (vai nu modeļu līnijā vai aprīkojumā) un iemarketēšana vientiesīgajam pircējam.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šāda paša veida gājieni no hondas tevi nekaitina?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti