to Hirsh:
Nu te nu man pilnībā jāpiekrīt Waldim - ar kapacītoru d..su nesildīsi! Jo neba nu kondensators tev kādu papildu jaudu sistēmai dos - nav jau ģenerators... nu tiesa gan "basa izrautos robus" elektrībā aizlīdzinās gan... Kas attiecas uz SAABu un akumulatoriem - tad mans viedoklis ir - ja jau viss pārējais SAABa elektrosistēmā ir no BOSCH, tad arī aķim ir tādam jābūt, nu koroč', pirms pusotra gada nosprāga "lācis" un ieliku BOSCHu - nekādu problēmu, pat pēc tam kad neuzmanības dēļ 2x izsēdināju sausu... Tātad mans ieteikums - labu aķi, labas klemmes, labus vadus, ģeneratoram jaunas ogles, un tikai pēc tam "koņģoru". Kondensatorus starp citu var dabūt gandrīz katrā auto-audio veikalā... Bet man ir ideja būvēt pašam - no mazākiem (apm 5000-50000mkF) (tādus navalom var dabūt 'Latgalītē' vai izskrūvēt no vecas skaitļošanas tehnikas), tos saskrūvējot klāt pie 'šinas' - responses laiks tādam brīnumam ir vēl labāks nekā vienam centralizētam kondensatoram.
to snow: ...man ar šādas tādas idejas attiecībā uz to ...Bahn ira - vai zini kas šeit ar viņu ņemas, jeb vai pa taisno domā sūtīt?
to svesiniece:
nu kā lai to labāk pasaka - to standartu un pāreju ir tik daudz (nu protams starp Sony un SAABu der tikai viena), ka labāk es tiešām ieteiktu aizbraukt a) pie kāda spečuka b) uz kādu auto-audio bodi, lai apskatās, un uzreiz piemeklē īsto - variants Nr2, nopirkt attiecīgo štekeri kas der Soņkai un uzlodēt to uz SAABa vadiem...
to gunja:
Alfaa pa 20ls/gab...