mixeri..tu veel vareeji operu piemineet tikai viena shaize... ne visiem popup apkaaveejinji ir ...[addsig]
- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
mixeri..tu veel vareeji operu piemineet tikai viena shaize... ne visiem popup apkaaveejinji ir ...[addsig]
tas nu par pusliidz iebuuveejamiem..
pats ja nu ljoooti vajag niekojos ar pc+ usb gps kaa jau mineets i jautri kaadu briidi bet taa ikdienaa ne paaraak vajadziigs.. vieniigais ja nu adreshu mekletaajs JS3
kindzulis
VWfans rakstīja:
did33 rakstīja: nu vēl jau braucu ar viņu, bet, pateicoties dažiem, bail kautko teikt
Bet Tu neņem viņus galvā un saki, kā ir:
1) Cik daudz esi nobraucis pa 1 gadu un 7 mēnešiem?
2) Vai Tava Meriva ir Tevi apbēdinājusi ar kaut kādiem tehniskiem defektiem?
3) Cik maksāja apkopes?
4) Kāds ir dīzeļdegvielas patēriņš?
cieniijamais maakslniek .. vai Juus nebuutu tik laipns un neieteiktu pie kura extrasensa man jaaiet lai tiktu galaa ar sava opeljmobiilja stikjiem un nikjiem... man ir diezgan smagas aizdomas (~3.5 gadu garumaa noveerotas) ka motoriitis preciizaak turbietaise (2.8 DTI) mani kraapj...
peedeejais gadiijums bij nesen kad TA onkulis ar nelaipnu skatu ieraxtiija ka rpm esot bijis 4125 kaut arii es pats ar savaam aciim redzeeju ka tahometrs augstaak par 3950 rpm neuzkaapa...
pie reizes jautaajums .. vai shaadi te tukshgaitaa gaazeejot vinjsh nebuus ko nelaagu nodariijis auto sirsninjai jo tagad kad uz spidometra ir magjiskie 310 000 km sak likties ka taa pa reizei noraustaas taa nelaagi....
veel jautaajums.. vai normaali ir tas ka braucot uz 100 km/h pateerinjsh ir 10L/100km bet traucoties uz 140km/h ar plivooshiem spoguljiem un 2T kravu iekshaa pateerinjsh pat paarsniedz 15L/100km...
un visbeidzot peedeejais jautaajums... vai cien. maakslinieks nepadaliitos pieredzee ... kuraa laukaa un kaadas konkreeti sugas (vai shkjirnes) seenes un cik lielaa daudzumaa ir jaasaeedaas lai saaktu raxtiit shaadas dumiibas ...
ar lielu cienju: lielcelju kapteinis.. ilggadeejs tengiza piekriteejs ..taalu celju brauceejs kindzulis
p.s. i
tb p.s. idinji
baac.. dranjkja meriva... panjeemu es ar uz nedeeljas nogali... suukaa jau nu jamaa dranjkjiigi... ://///
VWfans rakstīja:
Kindzulis rakstīja: baac.. dranjkja meriva... panjeemu es ar uz nedeeljas nogali... suukaa jau nu jamaa dranjkjiigi... ://///
Kas tieši Tev Merivā nepatika?
laikam bija sabojaajies papildapriikojums: zem stuures piestiprinaatais suukaataajs taadeelj i saku ka dranjkjiigi... sabojaatas briivdienas... naacaas doties maajaas pie sievas
panjem GPS un vnk paskaties
kluudas spidometraa ir standartaa... 5-9km/h gljuks i bijis visiem auto kas skatiiti uz subj.
alus_veeders rakstīja: Šo topiku varētu jau pārdēvēt par - "Ķeriet VWfanu" vai "Sezona uz VWfanu atklāta"
digitaljnaja fotoohota
316i rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Pēdējā laikā neesmu ievērojis, jo velku 130-140. Ir atļauja pārkāpt noteikumus ...
tew pimps starp kaajaam arii ir?
domaajams ka nav.. neta diskusijaas paarstaipiits un notruucis
deksters rakstīja:
316i rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Pēdējā laikā neesmu ievērojis, jo velku 130-140. Ir atļauja pārkāpt noteikumus ...
tew pimps starp kaajaam arii ir?
Meklē partneri praidam?
tauta runaa ka arii partija leenaam tapshot... taa ka uzmaniigi ... varbuut tikko tapa apvainots toposhais valdiibas loceklis
ir ko lasiit i priecaaties kaa reiz par xm
Glupais rakstīja: Man šķiet priekša pieslēdzas tikai tad, kad izspolē aizmugure.. Nu var jau to atslēgt, bet jēga?
X ir pastaaviigaa pilnpiedzinja un ja nekljuudos 60% griezes tiek novadiiti uz pakaljeejiem ritenjiem taa X neko daudz nezaudee arii nop RWD braukshanas priekiem...
domaajams ka H6 motoriits to starpiibu aatri noeediis...degvielaa
plashajaa krievzemee tautai kaa vienmeer i ko teikt...
sleepnis rakstīja: Nu man radagabals zināja vairākus gadījumus, kad vecie krievu traktori neslāpējas. Bet tie tad, kad ir līdz kliņķim izdiluši tad darbojas paši uz savu eļļu, kura tiek cilindros gar izdilušiem gredzeniem un vārstu vadīklām. Un traktorus jau nu tiekšām pagrūti noslāpēt, liekot robā. arī dēļ tā , ka ir risks uzraut preikšu gaisā.
ne tikai pavecai tehnikai... paaris gadus atpakalj renja buss saaka ellju caur turbiinu raut ... noslaapeet ar neiespeejami.. sajuugs par shvaku izraadiijaas bet idejas par spoleem kas saelektrizeejushaas tiktaalu ka speej atsperi notureet... nez neticaas
raimondsm rakstīja: kāpē zilonis
laikam jāņem būs Fudži ar to lielo aķi un ISO 3200 vai Panasonic ar 10x zoomu
no taa lielaa ISo jeegas maz.. taapat naaksies chakareeties ar progaam lai troshnjus novaaktu... bet panasonic ...liekaas ka ier ar 12x zoom
p.s. pats dmc-fz7 havoju un nesuudzos vieniigi truuxt is s3 fishkas ar atlokamo ekraanu...
... darbaa havojaas 2xcorolla 1.6 06' videejais ir 9.2 un 9L/100km 70%pilseta... p.s. ne viens ne otrs brauceejs nav nekaa dzirdeejushi par statoila ekocelju
+ brachinja kantorii = 2x golf IV ar 1.9 TDI... abiem pateerinjsh 5-6L uz 100... un braukaashana 90% pilseeta... (ar deviizi: ekoceljs uz darba auto neattiecaas)
1.6vvti vs 1.9 tdi rezultaats viennoziimiigs= benziinnieki zaudeejushi
Gājējs (Pešehodus vulgaris)
Gadu gaitā cēlies Homo sapiens un Geococcyx Californianussugām krustojoties.
Atkarībā no tā, kura suga genofondā ir dominējošā, ir izveidojušās 3 pasugas ar 3 dažādiem rīcības modeļiem.
1. Homo Sapiens Geococcyx.
Ērtības labad šīs sugas īpatni sauksim par StunduStāvuDomādams.
Dominējošie gēni - Homo Sapiens.
Viņos ir tieši tik daudz cilvēcības, lai, ieraugot gājēju pāreju, apstātos kā zemē iemiets un sāktu šo parādību apbrīnot.
Ja kāds no transportlīdzekļa vadītājiem, tramīgi atpakaļskata spogulī lūkojoties, ir tomēr pamanījies nobremzēt pirms gājēju pārejas (nevis uz vai aiz tās), tas nekādi nespēj ietekmēt StunduStāvuDomādams rīcības modeli. Viņš stāv, sapņaini veroties mutuļojošajā satiksmē.
Atsevišķi indivīdi pamāj ar roku žestu "Brauc vien, es pagaidīšu!". Zinātnieku un autovadītāju domas dalās, - vieni saka, ka tas ir Homo Sapiens laipnības atavisms, citi - uz nervu pamata iegūta locekļu kaite.
Šīs pasugas pārstāvji parasti mitinās guļamrajonu tuvumā - tādās vietās kā Purvciems, Pļavnieki, Mežciems utt.
2. Geococcyx Californianus Sapiens
Latviskais tā nosaukums - IeraudzījuGājējuPāreju-LikosTaiPāri.
Dominējošie gēni - Geococcyx Californianus.
Šai pasugai raksturīgs Lielceļu Skrējēja pagarinātais ķermenis. Tas liedz saskatīt notiekošo uz ielas, tāpēc daudz nedomādami, tie parasti metas uz pirmo ieraudzīto "zebru" un liekas tai pāri ar sugai tik tipisko ātro gaitu.
Vienīgais veids, kā transportlīdzekļa vadītājs var izvairīties no sadursmes ar IeraudzījuGājējuPāreju-LikosTaiPāri, ir trīsreiz noskaitīt "Esi sveicināta, Marija" un "Tēvs mūsu debesīs" un domāt gaišas domas par to, ka IeraudzījuGājējuPāreju-LikosTaiPāri pārskries ielu ātrāk, kā mašīna spēs nobremzēt.
Šīs pasugas pārstāvju dislokācijas vieta nav precīzi nosakāma, tā kā nevienam nav izdevies tos panākt, bet ir zināms, ka tie savos pārceļojumos izmanto tuneli, kas ir zem Salu tilta sākuma posma Pārdaugavas pusē.
3. Homo Californianus
Šī pasuga ir vissarežģītākā, tā kā ne viena, ne otra no pamatsugām nedominē.
Šo īpatni mēs esam iepazinuši kā IndijasGovi.
Šie indivīdi ir brīvi savā rīcībā - viņus nevilina ne zebras baltsvītrotais laukums, ne luksofora zaļais aicinājums. Tiem, līdzīgi kā IeraudzījuGājējuPāreju-LikosTaiPāri, piemīt Lielceļu Skrējēja pagarinātais ķermenis. Savukārt no StunduStāvuDomādams tas ir aizguvis filosofisko dzīves redzējumu. Tas spēj jebkurā brīdī pieņemt lēmumu par brauktuves šķērsošanu un ar acīmredzamu iekšēju harmoniju, nesteidzoties, doties tai pāri.
Mijiedarbība ar automašīnu šoferiem mēdz būt visdažādākā. Bieži novērots, ka IndijasGovs izraisa autovadītājā vēlmi izteikties par Homo Californianus māti, kā arī izteikt neskaitāmus minējumus par sugas piederību. Lieki piebilst, ka sabiedrība vēl nav tik izglītota, lai zinātu pasugas latīnisko nosaukumu, bet tā izlīdzas ar visdažādākajiem apzīmējumiem, kas to raksturo līdz intīmām niansēm.
Šīs pasugas pārstāvji ir visizplatītākie, tamdēļ tos var sastapt jebkur. Retāk - uz tiltiem, viaduktiem un pazemes tuneļos.
ooluhu bars
atgriezjamies pie vecumvecas teemas rullee gurkji.. vai aadeli
auto labs jebkurs kas patiik pasham
ar jebkuras markas auto brauc daunji
par gaumi nestriidaas... it sevishkji par sliktu...
utttttt
P.S. Steel- ir tak 99 citas lapas kas pieraadiis preteejo
P.P.S. a man PO
150zs rakstīja: Bet beztolkā cepties un matus plēst no dupša izdzirdot BMW ar nav prāta darbs!
Jociigi dzirdeet no Edgara liidziigus vaardus.. bet laikam katrs paliek pieaudzis beidzot
Kindzulis rakstīja:
150zs rakstīja: Bet beztolkā cepties un matus plēst no dupša izdzirdot BMW ar nav prāta darbs!
Jociigi dzirdeet no Edgara liidziigus vaardus.. bet laikam katrs paliek pieaudzis beidzot
blja... tad bij domaats par Edzjuli
un mk1 elipseenu
Krievijaa dziivojoshais japaanju emigrants, shoferis Jasuka Nakamaze
Puisis ar labu izglītību un lieliskām rekomendācijām, pieteicies darbā kādā tirdzniecības uzņēmumā. Vadītājs saka: - Atvainojiet, bet mēs jūs nevaram pieņemt darbā! Jums katru dienu jāstrādā ar klientiem, bet jūs nepārtraukti miedzat ar aci! Puisis paskaidro, ka tas viņam no nerviem un piebilst: - Nebūs nekādu problēmu – no rīta iedzeru divas tabletes „Aspirīna” un nemiedzu ar aci visu cauru dienu! Viņš sāk rakņāties pa kabatām, vienu pēc otra izvelk milzum daudz dažādu krāsainu prezervatīvu, bet pašās beigās – aspirīna tabletes, kuras iedzer un patiešām pārstāj miegt ar aci. - Saprotiet, mums ir uzņēmums ar labu reputāciju... Jums ar klientiem jāstrādā, bet, spriežot pēc tikko redzētā, es nedomāju, ka jums ar morāli viss kārtībā, - turpina vadītājs. - Kādas muļķības! – puisis atbild. – Man ir sieva un divi bērni! Un ja jūs domājat prezervatīvu kaudzi, tad pamēģiniet pats aptiekā iegādāties „Aspirīnu”, visu laiku miedzot ar aci!
piiiii
bik gaishaakam vakaram
mislj horoshij... fleimotaaji no bmw un oooo paarceljaas pie saabistiem biku iedomiibu padzenaat un miegamices pamodinaat
[addsig]