Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Gasjs 18.04.2005 10:34

Cik kāds ir gatavs atdod par 4x Bridgestone vasarenēm 215/45 R17?

Reāli nobrauktas, bet servisa veči saka, ka kādi 5000km vēl vilkšot diezgan droši.

Gasjs 07.05.2004 14:06

Vispābā jau tam RX-8 arī tās 2 aizmugurējās vietas ir nenopietnas.

Es aiz sevis (184cm, nemīlu sēdēt tālu no stūres) īsti iesēsties nevaru - nav vietas ceļiem un galvai. Vispār jau sajūta tajā RX-8 bija kā tādā feinā mašīnītē ar sportisku piesitienu, bet ne ielas sporta auto.

Vot, kad mazdisti šim jaunajam RENESIS bīdelim (kuram atmosfēriskā versijā ir pieejami vairāk lopu nekā 10g vecam RX-7 turbomotoram nāca standartā) pieliks turbīnu, tad gan būs ko redzēt.

Gasjs 06.05.2004 16:37

2 Fii:

MBA iekš RBI rulez.

2 keanu:

MBA rulez, ja ir kaukāda pamatspecialitāte. Tad ir labs komplekts.

A pamatspecialitātē PO maģistrs vai bakalaurs - tikai papīrs atšķiras un armija nekrata, zināšanas tās pašas.

Sorre par offtopic

Gasjs 13.04.2004 17:02

Ja ir šauba par atlikušo vērtību - ņem uz operatīvo līzingu.

Ja pēc tiem gadiem būs normāla vērtība - izpirksi par atlikušo vērtību un pārdosi. Ja ne, tad atstāsi līzinga devējam.

Pie tam mazāki ikmēneša maksājumi. Varianti ir.

Gasjs 28.10.2003 9:39

2 ieris:

Varu pakomentēt GY UG6. Šī ir otrā sezona ar tādām. Relatīvi klusa, komfortabla riepa (salīdzinot ar manām Bridgestone vasarenēm). Lieliski darbojas uz sausa, slapja vai šļuru klāta asfalta. Tā vien šķiet, ka tāda lietus riepa ar ziemas "efektu" vien

ir. Uz pieblietēta sniega un ledus (īpaši ar ūdens kārtiņu pa virsu) jau jābrauc diezgan uzmanīgi (bet braukt var).

Ja lielākā daļa no maršutiem iet pa Rīgas lielajām ielām un lielajām šosēm (kā man), tad derīgs variants.

Vai tiešām šīs riepas ir dārgākas par Michelin?

Gasjs 18.09.2003 9:44

2500 - 3000km mēnesī ar apm 9l/100km. Itogo 225 - 270l mēnesī.

Tagad 0.4 - 0.42ls/l = 90 - 113.4Ls/mēn par zupu. Ja 0.6Ls/l, tad

Ls162/mēn. Starpība 50 - 60Ls/mēn. Sāpīgi, bet ieradumus nemainīšu. Sekošu degvielas cenu tirgum un piedomāšu par nākošo auto variantu - dīzeļauto. Kaut pēdējā laikā arī dīzelis paliek ievērojami dārgāks.

Starp citu pavasarī Londonā ievēroju, ka dīzeļdegviela šiem ir dārgāka par benzīnu.

Gasjs 25.08.2003 12:05

Pēdējām anonīmajam: man ar virsū UG(pēdējais numurs, kāds pagājušogad bija dabonams) 205/55 R16. Uz asfalta, slapja asfalta - lieliskas. Uz ledus, šļuras jau nedaudz sūdīgākas par labām ziemenēm. Bet mūsu slapjajās ziemās, ja daudz braukā pa tīrītajām šosēm (kā es) un rēķinās, ka vietām tās var arī nebūt aplam tīras - tad labais.

Gasjs 05.05.2003 13:51

Atļaušos bišku papildināt ar ne-tehnisku info.

RX-8 pēc būtības NAV RX-7 pēcnācējs, aizvietotājs vai tml. Tā ir cita mašīna, kurā izmantots rotordzinējs un attiecīgi visa Mazdas pieredze šādu dzinēju būvē. Nekur oficiālajos saitos neesmu redzējis norādes, ka RX-8 būtu aprīkots ar turbo. Tā bija mana fantāzija par tēmu. Personiski uzskatu, ka RX-8 ir ļoti vizuāli izdevies auto ar diezgan unikālām virsbūves līnijām par samērīgu naudu (Jeņķos kārtīgi nopakots high output ir pāsūtāms par $32'000).

Citur esmu lasījis tekstus, ka, ja Mazda RX-8 "aizies", tad pastāv iespēja reinkarnēt arī leģendāro RX-7 ar atmosfērisko trīsrotornieku vai to pašu RENESIS aprīkotu ar turbo (visdrīzāk). Bet tur gāja runa par kaukādu 2006. gadu. Līdz tam vēl jādzīvo un jāseko līdzi RX-8 (šobrīd vienīgais sērijveida rotordzinēju auto pasaulē) panākumiem.

Gasjs 02.05.2003 13:43

Un atkal aiziet runa par dīleriem.

Cik šeit esmu salasījies par Skandi un pats izbaudījis M-Motors,

tad M-Motors ir zelta ļaudis. Tas, protams, nav objektīvs vērtējums. Aura auto vēl nomēģinājis neesmu.

Bet runājot par rotorniekiem - M-Motors man sastāstīja, ka decembrī varētu parādīties kāds RX-8. Neteica gan vai niknā vai mazāk niknā versija, bet to nu gan es izmēģināt gribētu.

Iedomājieties ko varētu dabūt gatavu, ja jaunajam Renesis (atmosfēriskais!!!) ar standarta 250Zs piekabinātu turbo!!! Vot tad gan būtu spridzeklis.

Gasjs 29.04.2003 9:35

2 RX-7:

Pac saki, ka Latvijā ir "dažas", no kurām 2 braucošas.

Kā Tu domā, cik no šīm "dažām" (vai 2 braucošajām) Tev

šeit atsauksies (elementāru varbūtību teoriju taču biznesa vadībā māca), ja noorganizēties klubā lāga nespēj (kādu laiku atpakaļ bija mēģinājums) tādu krietni vairāk izplatītu auto kā Mitsubishi Eclipse īpašnieki?

Gasjs 15.01.2003 16:52

Atkal atļaušos atbildēt, neko nezinot par SAAB.

Manam auto ir iespējams kondiškai turēt 3 režīmus - izslēgts, eco un normālais. Klimatkontrole pati gan izvēlas sev vēlamāko, bet pēc tam šai var iestāstīt, kuru labāk ņemt. Ja nav aplamais karstums un svīdiens, tad ar eco režīmu pietiek pat normālā vasaras dienā, lai dabūtu patīkamu vēsumu. Toties mazāk enerģijas tiek tērēts un attiecīgi kaut nedaudz bet patēriņš arī mazāks.

Gasjs 14.01.2003 11:01

2 erx:

Nez vai diagnosticēšana daudz ko līdzēs. Neko nezinu par

SAABa TCS, bet manam auto arī ir baisā raustīšanās, ja ar lielu gāzi mēģina startēt vai arī paātrināties 2. ajā. Pirmajā robā pat vasarā uz asfalta (ar izgrieztiem ratiem) pārāk strauji paātrinoties sākas rāvieni. Pie normālas gaitas un normāli paātrinoties viss notiek vienmērīgi bez kādiem rāvieniem. Un tas ir 6 mēnešus vecam auto (novērojumi jau no paša sākuma). Tāka jāpieņem vien, ka ne ABS ne TCS nekādas brīnumzāles pret pārmērībām nav.

Gasjs 06.01.2003 15:22

Atļaušos opēt Chrysler:

Arī ar FWD ir jāmāk braukt. Tiesa vieglāk ir iemācīties kontrolēt

FWD nekā RWD (tas mans subjektīvais viedoklis). Bez mācēšanas

līkumos (ar FWD arī uz taisnā) nēsās visus.

Gasjs 06.01.2003 10:00

Vispār jau pagalmā sviesc. Izstumdījām 3 auto, pielaidām tikai

vinu no tiem. Toties kaimiņa SAAB un mana Mazda pieleca

bez problēmām.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti