Vispābā jau tam RX-8 arī tās 2 aizmugurējās vietas ir nenopietnas.
Es aiz sevis (184cm, nemīlu sēdēt tālu no stūres) īsti iesēsties nevaru - nav vietas ceļiem un galvai. Vispār jau sajūta tajā RX-8 bija kā tādā feinā mašīnītē ar sportisku piesitienu, bet ne ielas sporta auto.
Vot, kad mazdisti šim jaunajam RENESIS bīdelim (kuram atmosfēriskā versijā ir pieejami vairāk lopu nekā 10g vecam RX-7 turbomotoram nāca standartā) pieliks turbīnu, tad gan būs ko redzēt.
Varu pakomentēt GY UG6. Šī ir otrā sezona ar tādām. Relatīvi klusa, komfortabla riepa (salīdzinot ar manām Bridgestone vasarenēm). Lieliski darbojas uz sausa, slapja vai šļuru klāta asfalta. Tā vien šķiet, ka tāda lietus riepa ar ziemas "efektu" vien
ir. Uz pieblietēta sniega un ledus (īpaši ar ūdens kārtiņu pa virsu) jau jābrauc diezgan uzmanīgi (bet braukt var).
Ja lielākā daļa no maršutiem iet pa Rīgas lielajām ielām un lielajām šosēm (kā man), tad derīgs variants.
Tagad 0.4 - 0.42ls/l = 90 - 113.4Ls/mēn par zupu. Ja 0.6Ls/l, tad
Ls162/mēn. Starpība 50 - 60Ls/mēn. Sāpīgi, bet ieradumus nemainīšu. Sekošu degvielas cenu tirgum un piedomāšu par nākošo auto variantu - dīzeļauto. Kaut pēdējā laikā arī dīzelis paliek ievērojami dārgāks.
Starp citu pavasarī Londonā ievēroju, ka dīzeļdegviela šiem ir dārgāka par benzīnu.
Pēdējām anonīmajam: man ar virsū UG(pēdējais numurs, kāds pagājušogad bija dabonams) 205/55 R16. Uz asfalta, slapja asfalta - lieliskas. Uz ledus, šļuras jau nedaudz sūdīgākas par labām ziemenēm. Bet mūsu slapjajās ziemās, ja daudz braukā pa tīrītajām šosēm (kā es) un rēķinās, ka vietām tās var arī nebūt aplam tīras - tad labais.
RX-8 pēc būtības NAV RX-7 pēcnācējs, aizvietotājs vai tml. Tā ir cita mašīna, kurā izmantots rotordzinējs un attiecīgi visa Mazdas pieredze šādu dzinēju būvē. Nekur oficiālajos saitos neesmu redzējis norādes, ka RX-8 būtu aprīkots ar turbo. Tā bija mana fantāzija par tēmu. Personiski uzskatu, ka RX-8 ir ļoti vizuāli izdevies auto ar diezgan unikālām virsbūves līnijām par samērīgu naudu (Jeņķos kārtīgi nopakots high output ir pāsūtāms par $32'000).
Citur esmu lasījis tekstus, ka, ja Mazda RX-8 "aizies", tad pastāv iespēja reinkarnēt arī leģendāro RX-7 ar atmosfērisko trīsrotornieku vai to pašu RENESIS aprīkotu ar turbo (visdrīzāk). Bet tur gāja runa par kaukādu 2006. gadu. Līdz tam vēl jādzīvo un jāseko līdzi RX-8 (šobrīd vienīgais sērijveida rotordzinēju auto pasaulē) panākumiem.
Cik šeit esmu salasījies par Skandi un pats izbaudījis M-Motors,
tad M-Motors ir zelta ļaudis. Tas, protams, nav objektīvs vērtējums. Aura auto vēl nomēģinājis neesmu.
Bet runājot par rotorniekiem - M-Motors man sastāstīja, ka decembrī varētu parādīties kāds RX-8. Neteica gan vai niknā vai mazāk niknā versija, bet to nu gan es izmēģināt gribētu.
Iedomājieties ko varētu dabūt gatavu, ja jaunajam Renesis (atmosfēriskais!!!) ar standarta 250Zs piekabinātu turbo!!! Vot tad gan būtu spridzeklis.
Pac saki, ka Latvijā ir "dažas", no kurām 2 braucošas.
Kā Tu domā, cik no šīm "dažām" (vai 2 braucošajām) Tev
šeit atsauksies (elementāru varbūtību teoriju taču biznesa vadībā māca), ja noorganizēties klubā lāga nespēj (kādu laiku atpakaļ bija mēģinājums) tādu krietni vairāk izplatītu auto kā Mitsubishi Eclipse īpašnieki?
Manam auto ir iespējams kondiškai turēt 3 režīmus - izslēgts, eco un normālais. Klimatkontrole pati gan izvēlas sev vēlamāko, bet pēc tam šai var iestāstīt, kuru labāk ņemt. Ja nav aplamais karstums un svīdiens, tad ar eco režīmu pietiek pat normālā vasaras dienā, lai dabūtu patīkamu vēsumu. Toties mazāk enerģijas tiek tērēts un attiecīgi kaut nedaudz bet patēriņš arī mazāks.
Nez vai diagnosticēšana daudz ko līdzēs. Neko nezinu par
SAABa TCS, bet manam auto arī ir baisā raustīšanās, ja ar lielu gāzi mēģina startēt vai arī paātrināties 2. ajā. Pirmajā robā pat vasarā uz asfalta (ar izgrieztiem ratiem) pārāk strauji paātrinoties sākas rāvieni. Pie normālas gaitas un normāli paātrinoties viss notiek vienmērīgi bez kādiem rāvieniem. Un tas ir 6 mēnešus vecam auto (novērojumi jau no paša sākuma). Tāka jāpieņem vien, ka ne ABS ne TCS nekādas brīnumzāles pret pārmērībām nav.
Cik kāds ir gatavs atdod par 4x Bridgestone vasarenēm 215/45 R17?
Reāli nobrauktas, bet servisa veči saka, ka kādi 5000km vēl vilkšot diezgan droši.