Kārtot: Augošā secībā
1 2
Gasjs 27.11.2008 16:01

Vecam bembim (manam) TV režīmā arī parādās zils pretīgs ekrāns, ja sāk braukt. Pāris pogu nospiedienu un tas viss tiek izrubīts, vai tiek ieslēgts radio vai CD.

Bet, ja cilvēkam dikti vajag dzirdēt TV ziņas vai arī ļoti patīk ar baltiem burtiem uz spilgti zila fona uzraksts tipa "Lūri uz ceļu nevis monitorā", tad arī šādi skati ir novērojami.

Gasjs 25.11.2008 14:53

Salti meli. Bračka šiem uzzvanīja, jo doma iehavot kādu X-trail par puscenu likās gana vilinoša. Pasūtīja šo tālāk - džipveidīgajiem ir 20% atlaide.

Gasjs 14.08.2008 9:03

A kur problēma? Ir tikai normāli, ja ir pāris kLs uz norēķinu konta. 3-5 kLs pieejami uz kredītkartes. Fiksi visu nosmeļ, uztaisa šo darījumu. Pēc tam lēni, nestresojot nokārto kaut kādu patēriņa aizdevumu - aizdevuma piķi atskaita atpakaļ uz norēķinu konta un kredītkartē un tā lēnām tos 6k Ls atmaksā.

Zoo rakstīja:

Tengizss rakstīja:

markss rakstīja: Tu gribi pateikt ka par 55 minūtēm pārdevi mašīnu

Pārdod manu, nopelnīsi

Nav brīnums, ka tik baudāmu auto pārdod ātrā tempā. Hondas kvalitāte pārliecina!

nepaarliecina klients ar 6kls kabataa

Gasjs 11.06.2008 8:54

Par patēriņu - 1.6t smags (pašmasa) bembis ar 3litru dīzeli un automātu Somijā, braucot riktīgā opju stilā, 6.4l/100km. Pa LR dzenājot arī iekļaujos 8l/100km. Pēc kompja rādījumiem spriežot (un salīdzinot tos ar pilnās bākas metodi), domāju, ka arī pie konstantiem 120khm viš iekļautos 7l/100km.

Par riteņiem. Laikam esmu opis. Man bembim ir 225/45 R17 (mazāku R uzlikt nevar) un es R18 nemaz negribu. Uz ziemu vispār labprāt liktu R16 (kā darīju Mazdai). Nu nav mums tie ceļi priekš īsti labi priekš profiliem zem 50. Braukt jau var, nesasist riepu/disku arī var izdoties, bet baigā kaifa nav.

nu drusku draugs par patēriņu tu lej, man ir astra ar 2.0 dīzeli un automātu, patēriņš virs 120 nekad nav mazāks par 7 l. Noskrējiens 160 000 un tehniski viss ir kārtībā.

P.S. 17 collu riteņi lai paliek fiat uno, man ir 18, un ir ok. 17 collas jau nu ir komforta kalngals. 16 lai paliek opīšiem

Gasjs 13.05.2008 8:57

1. Liels dīzelis + automāts rullz. Man ar piepilsētu un Rīgu (galīgi lielajos korķos cenšos netikt) vidējais vasarā zem 8 l /100 km.

Tas ar 3.0 204hp un automātu.

2. Neesmu braucis ar tiem mazajiem modernajiem dīzeļiem, bet gadījās pabrauk pa Horvātiju ar Seat Ibiza 1.4 (skat. Lasītāju pieredzi). Pilnīgi nekustīgs vāgens. Kaut cik brauk varēja tikai 3 - 5krpm diapazonā. Iespējams, ka mazdīzelis nodrošinātu patīkamāku braukšanu dēļ griezes. Bet zem 2krpm tāpat būs mironis (pat Alfa Romeo 147 ar vājāko 1.9 100hp pilnīgi nekustēja zem 2krpm).

3. Mans dīzelis diezgan lēni uzsilt (it sevišķi ziemā). Kamēr auksts tikmēr ēd krietni vairāk zupas (iespējams tas ir automāts, kurš bremzē ar uzsilšanu). Tāpēc dīzelis nedod nekādu īpašo ekonomiju īsos (laikā un km) braucienos. Man ziemā aiziet kādi 10km pa šoseju, kamēr t rādītājs daudzmaz pietuvojas opitmumam.

Gasjs 28.04.2008 15:54

Ja atmiņa neviļ, tad mosim IR bembja bīdelis. Nu vismaz kautkas kopēts. Un ne tas svaig'akais.

msh rakstīja: Ja mosim ieliek bembja bīdeli, tad ikdienasviesim iet garām kā stāvošam

Gasjs 25.04.2008 10:30

Ja mocists tuvojos braucošam vāgenam no aizmugures ar +90kmh, tad toč viņš ir neredzams. Un, ja tam mocistam kaucik pelēkā viela vēl ķiverē, tad viš rēķinās, ka ir neredzams.

Aber dažiem autobraucējiem ir jābeidz īdēt. Ar moci brauc tāpēc, lai sastrēgumos nestāvētu. Punkc. Pamēģini pastāvēt - elpa no izplūdes gāzēm iet ciet, motors karst. Izskatās, ka dažiem autovadītājiem vienkārši skauž, ka ir izvēlējušies sēdēt sastrēgumā savā vāgenā, kamēr citi vismaz dažus mēnešus gadā cenšas sastrēgumus mazināt, pārkāpjot uz 2-riteņu transportu (arī skūteriem un velo).

Gasjs 24.04.2008 16:51

Sviestneši.

Starp 1.6 un 1.8 benzīnniekiem (ierindas) nekādas dižās atšķirības ne jaudā, ne griezē nav. Gan ar vienu, gan ar otru ir apdzīšanas labi jāpārdomā. Bet, kad iemanās, tad braukt var ar abiem.

Un "ātram komfortam" neder ne 1.6, ne 1.8, ne 2.0 benzīnnieki. Ātri un komfortabli var pabraukt piemēram ar 3-litru dīzeli ar ~200lopiem, bezidejiski daudz Nm un automātu.

Gasjs 24.04.2008 8:59

Šorīt, lai iestātos pilnīga jautrība, 4 vāgeni bija nokrašojuši. Protams, posmā, kur katrā virzienā ir tikai viena josla. Nokrašojuši bija tik eleganti, ka nebija, kur ar moci izbraukt garām. No kaudzes vienā apmalē līdz bedrei otrā apmalē un vienīgo izbraucamo šķirbu lekni aizsprosto norauts bamperis. Vienīgā laime, ka krašs bija tieši pie "kabatas", un ceļu strādnieki uzņēmās satiksmes organizēšanu caur to "kabatu".

Gasjs 22.04.2008 10:41

Teorētiski ir iespējams čut ne jeb kas. I ar vienu sadaleni bīdīt 4 vārstus uz cilindru; i ar vienu sadaleni bīdīt 4 vārstus uz cilindru V veida motorā (tad gan abreviatūra būs OHV nevis OHC). Var arī ar 2 sadalenēm bīdīt 2 vārstus uz cilindru. Tā ka skaties konkrētus motorus. DOHC ir double overhead camshaft - tātad 2 sadalenes. Parasti jau liek, ja ir 4 vārsti uz cilindru. 16V savukārt nozīmē tikai to, ka ir 4 vārsti uz cilindru (R4 motoram), kurus var bīdīt 1xOXC, 2xOXC, vai arī (perversi gan iznāk) kaukāds OHV risinājums.

jaucejs rakstīja: izcelas strids par motoriem un man saka ka 2.0 16v motoram esot 1 sadalenb bet 2.0 doch esot divas sadalenes un ari ka 1.6 16v un 1.4 16V Esot tikai viena sadalene!

Gasjs 18.04.2008 8:25

Nu jā, sen neesmu tur braucis. Pirms gadiem 7-8 bija ļoti Ok.

Gasjs 17.04.2008 12:56

Kāpēc vispār pa D-pileni jābrauc? Savulaik nācās vairākkārt doties maršrutā Rīga - Ludza - Rīga. Ļoti labi, ātri un bez liela līkuma savulaik bija braukt Rīga - Bērzkrogs (Pleskavas piķis) - Madona - Varakļāni (?) tur kaukur izbrauc ārā uz Jēkabpils - Rēzeknes šosejas.

Gasjs 16.04.2008 15:43

Piektdien pēcpusdienā visdrīzāk būs īpaši "labi". Ja jābrauc tālāki gabali D-Pils virzienā, tad ieteiktu izvēlēties citus maršrutus:

caur Tīnužiem, apkārt Ogrei, Ķegumā uzbrauc uz D-pils štrāses

caur Daugmali, Ķegumā vai Aizkrauklē uzbrauc uz D-pils štrāses.

Utt.

Gasjs 18.03.2008 10:13

Tu netaisies vienreiz kauko prātīgāku iesagādāties? Man sievas bračka kāreiz Horneti (laikam 2001) 600 tirgo.

Gasjs 13.03.2008 10:28

Man riepas no reifendirekt atnāca jau 2006. gada rudenī. Un nekāds pionieris pirmatklājējs es noteikti nebiju.

1. Maksāt var arī ar normālu kredītkarti on-line. Atkrīt visādi starptautiskie pārskaitījumi ar savām komisijām (Ok tagad ir hansene un EUR pārskaitījumi arī ir kļuvuši lētāki)

2. Riepas ir arī solīdu brendu jauni modeļi. Ir, protams, arī visādi noname vispār par sviestmaizi

3. Ir lieliska izvēle bez riepas izmēra piemeklēt arī pareizo ātruma/slodzes indikatoru kombināciju. Kā arī diskus saudzējošos maliņu. Pie mums, "pa draugam" iegādājoties riepas, nedomāju, ka šāda iespēja būs.

4. Man piegādāja riepas, kurām no ražošanas ir pagājis mazāk par gadu.

5. Piegādes termiņi ir Ok. Man bija zem 2 nedēļām. Tagad varbūt ir vēl ātrāk.

Gasjs 11.03.2008 16:27

Palaidu garām - sedans vai universālis?

Kāc noskrējiens?

Gasjs 28.01.2008 12:57

Vecās (t.sk. feisliftotās versijas) Mazda6 tur nav kam īpaši līdz 100kkm plīst. Taisi tik apkopes, labo uz mūsu ceļiem sadauzītos diskus (man arī bija 215/45 R17) un lej zupu.

Bet pie 100kkm gan labāk mēģini spert gaisā - ieguldījumi vēl nebūs bijuši un pārdošanas cenas arī labas. A tālāk var gadīties i ārpusgarantijas piekares remonti (Inchape cenas ir "labas"), i ksenonam mūžš sāk beigties utt.

Gasjs 08.01.2008 14:45

Fakc iz dzīves - Mazda6 2.3 benzīns + manual ziemā ēda praktiski tikpat cik vasarā, BMW 330d + automāc ziemā (no -5 un uz leju) tomēr savācās kāds 0.5 - 1.0l/100km vairāk. Maršruti vieni un tie paši, braukšanas stils arī viens un tas pats. Nezinu, vai tā ir diesel vai automāc īpatnība.

Siksparnis rakstīja:

Un cik benzīnnieks auksts pie -10 c ēd esi paskatījies? stipri vairāk kā dīzels, vienīgi uzsilst ātrāk. Kā rezultātā, gan karsts gan auksts dīzels ir ekonomiskāks, kā benzīnnieks. Starp citu dīzelim eļļas t uzkāpj samērā fiksi. neko daudz neatpaliekot no benzīnnieka.

Gasjs 08.01.2008 10:24

Nu nezin širpotrebs vai ne gluži, bet visādiem BMW 335d, 535d (kuri nu jau lietoti dabonami) ir 2 turbīnas.

Bet silst gan man tas dīzels lēni. Kad -10, tad dabonu āra jakā sēdēt (neērti un nepareizi), jo kaukāds siltums salonā parādās pēc 10km pa šosi. Ko var gribēt, ja tie 90 - 100kmh šamam ir tāds gandrīz vai brīvgaitas režīms.

Un rij arī tikmēr vairāk (tur arī automāc savu artavu) dod. Tā ka dīzelis + automāts tādiem īsiem ~5km - 10km pārbraucieniem aukstā laikā toč nekādu ekonomiju nedod.

Shiirs rakstīja:

nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...

Gasjs 17.12.2007 13:18

2 saf par dzinēja dīkšanu:

Dīcienam man ir maza 4-stobru Hondele, kuru var dīcināt līdz kādiem 13krpm. Nesezonai 6-stobru dīzelis, kurš tā īsti neurkšķ (izņemot auksts tukšgaitā), bet gan rūc. Un tas jau ir gaumes jautājums. Atzīšos perversijā - man patīk arī pasažieru dīzeļlokomotīves rūciens. Apgriezienu nekādu, dūmu mākons baiss un grieze ar bikiņ

2 Seene par apkopēm u.c. izmaksām:

Kad skatījos apm. 3 gadus vecus līdzīgus 530i, 530d, 330d, 330i, tad tiem 530i vs 530d un 330i vs 330d cenas pārāk neatšķīrās. Protams tāds 530d vai 330d ar reāli mazu nobraukumu Vācijā ir jūtami dārgāks nekā "it kā tāds pats" ss vai reklama. Te nu es labi piemaksāju. Apkopēm piķi īpaši neskaitu, bet man vairāk piķis aiziet visādiem KASKO, 17" riepām, piekares remontiem, kur liela atšķirība starp benzīnnieku un dīzeli nav. Zupu tāds 3.0 dīzelis, protams, ēd vairāk nekā visādi ~2.0TDI, bet tomēr mazāk nekā 3.0 benzīnnieks ar automātu. Pie maziem nobraukumiem tas tiešām neatmaksājas. It sevišķi, ja ņem vērā, ka dīzelis (vismaz mans) lēnāk uzsilst nekā benzīnnieks un kamēr auksts tikmēr rij pavairāk. Tādi dienā 5-10km turp un 5-10km atpakaļ toč nav dīzelim. Bet, ja ir kādi 50+km turp un 50+km atpakaļ, tad gan.

Gasjs 17.12.2007 12:07

1. Ir tagad atsevišķi dīzeļbīdeļi, kuri pēc jaudas (nerunājot pat par griezi) ir niknāki par tāda paša tilpuma turbo-benzīnniekiem. Piem. iekš BMW 123d sastopamais 2.0 turbo-dīzelis ar 200+ hp pret visādiem Renault turbo - benzīnniekiem ar ~170hp.

2. Uzskatu, ka visādi BMW, MB, Audi,VW un arī Alfas (iespējams arī citu ražotāju) lieljaudas dīzeļi ir krietni prestižāki par šo pašu marku bāzes modeļiem ar benzīna mazmotoriem.

3. Man patīk, ka, ieminot grīdā, neatskan griezīgs spiedziens līdz un pāri 7krpm (kā ierindas atmosfēriskajam benzīnniekam), bet gan kārtīgs, konstants (man automāts) rūciens ap 3krpm un vāgens jūtami paātrinās.

Dīzelis smird jau to lejot bākā. Un par ostīšanu, salīdzinot pēc tilpuma vienādus turbo motorus, dīzelis sūkā defaultā. Un dīzeļa skaņa ir vienkārši pretīga. Minot grīdā liekas, ka tas motors tūlīt izjuks.

Gasjs 11.12.2007 14:40

Wess-selectā tiešām ir lieliskas atlaides. Bet noteiktiem uz vietas esošiem auto noteiktās komplektācijās. Tipa take it or leave it.

Vienam baisi simpātiskam 335d bija pat pie 9k EUR atlaide, ja atmiņa neviļ.

Tāpēc rodas jautājums, vai Alfai šitā akcija attiecas uz noteiktiem uz vietas esošiem auto (tad tik jābrauc un jāčeko šie konkrētie un ja patīk, tad uz priekšu - būs Rīgā par kādu ļoti smuku vāgenu vairāk) vai arī uz pasūtināmiem un brīvi komplektējamiem (par ko gan es nedaudz šaubos).

Gasjs 26.11.2007 12:57

Tad kļūdījos. Cenu lapā izskatījās, ka kaukādi šitie 35i un 35d

iet uzreiz ar automātu. Manuālis opcija? Vai tomēr arī standartā pieejams?

edzulis rakstīja:

Gasjs rakstīja:

2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)

wtf?

Rekur par powerā viens nopirka 335i manual

www.bmwpower.lv/...

Gasjs 26.11.2007 8:24

1. BMW automāti ir labi tādā ziņā, ka atstāj diezgan mazu negatīvu (retumis pat pozitīvu) efektu uz patēriņu un dinamiku. Gan pēc papīriem, gan dabā. Tā ka arguments par patēriņu 530da vs 530d ir nevietā. Ja dikti gribas kontrolēt, tur ir tā iespēja pašam štepselēt.

2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)

3. Arī BMW dīzelis ir tikai dīzelis. Tā forši ceļ tas ierobežotā apgriezienu diapazonā (salīdzinot ar benzīnnieku). Tā ka normālai braukšanai būs biežāk jāpārslēdzas. Nebūs kā ar normāliem mūsdienu benzīnniekiem, kuriem var daudzmaz vienmērīgi celt no 1.5 - 7 krpm.

Gasjs 07.11.2007 14:11

2 Nortel:

Tiešām būtu incanti dzirdēt kādas tad mega problēmas un cik vecai (nojātai), kāda modeļa mazdai ir bijušas.

Pats esmu tā labi parullējis ar 3 mazdām (323 88; 323F 98;M6 02).

Pilnīgi piekrītu, ka ierindas modeļi mazdai nav nekādi autobūves šedevri, bet ar nopietniem kasjakiem savas pieredzes laikā neesmu saskāries.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti