iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 23.03.2012 12:48

P.S.

CRDI to tupumu labāk apskati no rīta spogulī...

Ar Tavu metodi ātrums tiks samazināts tikai tur, kur stāv LABI REDZAMA ekipāža ar ieslēgtām bākugunīm un tai blakus novietots radars.

Tātad nofočēt varēs tikai aklos vai pilnīgus stulbeņus.

Kāds rezultāts? - ātrums tiek samazināts tikai vietās, kur ir šī cirka izrāde ar plakātiem... Tas nemazinās risku uzrauties uz idiņiem, kas to ieraugot liks pa mēmajiem un -10-30 km/h zem atļāutā...

Ja radars nav afišēts un var parādīties jebkur, tad saudzējot savu maku gribi negribi prādīsies reflekss vienkārši neskriet. Mazliet lēnāk pabraucot neko nenokavēsi. It īpaši pilsētās, kur ātri skriet, lielākoties nozīmē ilgāk stāvēt pie tā paša luksofora...

Ja uzskati, ka ātrums ir par mazu, ceļi lieliski un savstarpējā braucēju kultūra un izpratne par pienākumiem satiksmē ir pietiekama - ierosini pacelt ātruma pamatlimitus un izmainīt vai novākt atsevišķās zīmes, kas to samazina vēl vairāk.

Tākā neuzskatu, ka pie mums sabiedrība ir morāli gatava (kaut ir labāk kā bija) ātruma sliekšņa pacelšanai.

Tiesa vēljoprojām ir vietas, kur ātruma ierobežojumi ir apšaubāmi vai apstrīdāmi. Par to jau tad ir jāraksta. Nevis jāsaka, ka stulbs ierobežojums, tāpēc FGR sods jāatceļ. kamēr nerakstīsi - zīme stāvēs un sods būs pamatots!

Palaidniex 23.03.2012 12:40

CRDI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

CRDI rakstīja:

vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.

Sliktāk, tak nebūs... Vecie FR tak bija/ir valsts.... Un kāda vaina būtu, ja CP ekipāža vazātu līdzi FR. Kamēr CP raksta brīdinājumus par +10, jostām, lampiņām, utt. tikām FR ķer +11.... Lūk to varētu nosaukt par Prevenciju

Varbūt puse no tiem FR stāvētu skapī.

Ezivs tak ar saka ka labāk, būtu, ja tie FR būtu valsts īpašumā

Jā jā CDRI , ar tevi ir viss sen skaidrs - ātrumu ievērot proti tikai tad kad redzi atpakaļskata sp[ogulī sekojošu CP ekipāžu vai vēlams naktī ar migalkām ceļā malā pieparotu megaatstarojošu operatīvo transportlīdzekli. Bez nemitīgas miliča klātbūtnes nespēj ievērot ātrumu...

Tups tu biji, esi un būsi..... Tev radās jautājums, par FR uzraudzību, ja tie būtu valsts īpašumā un es piedāvāju modeli.

Man CP netraucē pārkāpt noteikumus saprāta robežās (< +15 kmh).

Tu gan esi no tiem kas pamana zaļu vesti krūmos, vai braucošu auto ar policijas marķējumu un met pa mēmajiem. Vai arī sēž CP mobīlim astē ar ātrumu 45 kmh ( 85 kmh ārpus pilsētas) un mīž apdzīt vai apsteigt.

Man kaut kā nenāk prātā vilkties, bremzēt satiksmi un es tāpat pārkāpju

Pieķēra - apmaksāju protokolu - nepieķēra - paveicās.

Redzot radaru nebremzēju līdz -5-10, braucu tam garām ar +5 un nerausots . Nofočēs - samaksāšu un negaudošu pa visiem portāliem - tas nebiju es, mani falsificēja utt...

Palaidniex 23.03.2012 12:19

recluse rakstīja:

Tikai joprojām nesaprotu, kāpēc ieraugot kases aparātu daļa sāk braukt 5-20 km/h zem atļautā. Laikam savā tupumā domā, ka uzlabo satiksmes drošību, tas nekas, ka nepamatoti lēni brauc.

Nu mums vispār ļoti daudziem ir visai miglaini priekštati par to kā būtu jābrauc.

Daudzi uzskata vēl pie visa klāt ka viņi ir kiingi uz ceļa un visi viņiem ir kaut ko parādā un ka ar viņiem tik jārēķinās, tajā pat laikā spļaujot uz pārējiem

Elementāras cieņas un samērīgu pienākumu izpratne mums smagi klibo. Ir gan krietni labāk nekā deviņdesmitajos, bet vēljoprojām "tāls ceļš ejams"...

Palaidniex 23.03.2012 12:09

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: apraksti lai arī vidējiem prātiem būtu skaidrs - kāda cietā samaksa - nopirkt visu uzreiz un tad pirkt mašīnas un algot cilvēkus, kas tos verķus uzstāda/apkalpo/pieskata?

Cietā samaksa ir tāpat kā depozīts. Privātais investē ar zināmiem noteikumiem, ka ieguldīs tik un tik uz notektu termiņu un strādās nopelnot tik un tik. Visem viss skaidrs un pazūd materiālā ieinteresētība, bet virspusē izceļas mērķis – satiksmes drošība, kura savukārt atkarīga no attiecīgo ierēdņu lēmumiem…

Neredzu atsķirību no vienkāršas pārdošanas...

Pat ir vēl sliktāk no satiksmes uzlabošanas viedokļa - ja privātajam iedod tāpat to naudu, tad viņi var arī neiespringt un neizpildī plānu par to cik stundas diennaktī cik aparātiem jābūt cik vietās uzstādītiem - jo tie ir privāta izdevumi. Ja gribās, lai to privātais ievēro ir jātaisa kontroles departaments, kas pārbauda vai patiešām privātais pilda saistības par kontroles apjomiem. Kā arī tas rada bāzi korupcijai, lai kontrolieris (vai viņa šefs) piever acis uz noteiktā kontroles apjoma izpildi...

Palaidniex 23.03.2012 12:05

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: apraksti lai arī vidējiem prātiem būtu skaidrs - kāda cietā samaksa - nopirkt visu uzreiz un tad pirkt mašīnas un algot cilvēkus, kas tos verķus uzstāda/apkalpo/pieskata?

Cietā samaksa ir tāpat kā depozīts. Privātais investē ar zināmiem noteikumiem, ka ieguldīs tik un tik uz notektu termiņu un strādās nopelnot tik un tik. Visem viss skaidrs un pazūd materiālā ieinteresētība, bet virspusē izceļas mērķis – satiksmes drošība, kura savukārt atkarīga no attiecīgo ierēdņu lēmumiem…

Neredzu atsķirību no vienkāršas pārdošanas...

Palaidniex 23.03.2012 11:57

M77 rakstīja: Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.

Tad viņi ir toč mīnusos, jo par virsstundām vai darbu naktsmaiņās ir jāmaksā vairāk $$$

Parasti viņi uzstādās ap 8:00 un vācās nost ap 18-19:00

Palaidniex 23.03.2012 11:45

CRDI rakstīja:

vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.

Sliktāk, tak nebūs... Vecie FR tak bija/ir valsts.... Un kāda vaina būtu, ja CP ekipāža vazātu līdzi FR. Kamēr CP raksta brīdinājumus par +10, jostām, lampiņām, utt. tikām FR ķer +11.... Lūk to varētu nosaukt par Prevenciju

Varbūt puse no tiem FR stāvētu skapī.

Ezivs tak ar saka ka labāk, būtu, ja tie FR būtu valsts īpašumā

Jā jā CDRI , ar tevi ir viss sen skaidrs - ātrumu ievērot proti tikai tad kad redzi atpakaļskata sp[ogulī sekojošu CP ekipāžu vai vēlams naktī ar migalkām ceļā malā pieparotu megaatstarojošu operatīvo transportlīdzekli. Bez nemitīgas miliča klātbūtnes nespēj ievērot ātrumu...

Palaidniex 23.03.2012 11:43

uupis rakstīja: Tāda elementāra lieta kā samaksa ir zināma jebkuram ekonomistam un zināms ir visiem ka samaksa par kvantitāti parada brāķi (it sevišķi vecā kaluma skolniekiem), savukrāt cietā samaksa par pareizi veiktiem uzdevumiem, liek tos pildīt atbilstoši instrukcijām…

apraksti lai arī vidējiem prātiem būtu skaidrs - kāda cietā samaksa - nopirkt visu uzreiz un tad pirkt mašīnas un algot cilvēkus, kas tos verķus uzstāda/apkalpo/pieskata?

rīkot valsts iepirkumu stacionāro verķu uzstādīšanai utt?

tākā tur nevarētu ātri un mierīgi tikt pie naudas, kas nāk no uzpūštām tāmēm.

A šajā variantā viss ir vienkārši - brauc ievērojot CSN.

Pagaidām visi tikai grudri muld par to, ka nepārkāpj, kamēr faktiski uz ielas pārkāps - tikmēr tas bizness būš ar cerībām uz peļņu. Ir sākuši braukt lēnāk, ir vietas kur radars ir jāuzliek un speciāli nomaskēts, lai auni maksā, kamēr pielec, ka nebūš par brīvu pārkāpt!

Vēljoprojām tikai RETAIS PATIEŠĀM ievēro CSN un ātruma limitus un pārējie 90% vai nu agresīvi apdzen vai nemitīgi burkšķ savās mašīnās, kad kāds cūka atļāvies nepārkāpt. Vai arī ar prieku velk astē kādam kurš pārkāpj.

Šī spiegšana un matu skaldīšana par nesodāmām tiesīām pārkāpt CSN un tajos noteiktos ātruma ierobežojumus patiešām ir apbrības vērta...

Palaidniex 23.03.2012 11:26

P.S.

Visi cepās, ka privātais tagad saņēmot daļu no radaru soda naudām. Slikti vai ne?

mazliet padomājot sanāk tomēr ka varēja bū vēl sliktāk - vitronics pārdod valstij radarus (jau nopelnot ar vienu darījumu visu peļņu), un tad vēl mēs par saviem nodokļiem nopirktu transportu un algotu cilvēkus kas to pieskata.

Tad laikam viss būtu forši... Izdevīgi un lēti...

Rēķinātāji ibio...

P.P.S.

Un kā jūs iesakāt risināt ātruma pārkāpšanu, ja jums būtu teikšana?

Palaidniex 23.03.2012 11:24

uupis rakstīja: Ir bijušas pietiekoši daudz situācijas kad nospiest gāzi ir pareizāks lēmums nekā spiest bremzi. Tā kā es neteiktu, ka jebkurš burtisks pārkāpums ir tāds saknē.

Pareizi pareizi - vienmēr jāspiež gāze grīdā - parādās šmigains vellpēdists (nu tā ka pēkšņi no debesīm nokrīt) -gāzi grīdā

izbrauyc uz ceļa traktors vai vietējais autī - gāzi grīdā

redzam bedri - gāzi grīdā...

Redzi nav jau svarīgi - ar kādu ātrumu iebraucam līkumā, svarīgi, vai tas ir ātrums ar kādu ir droši to darīt, lai nav pēcāk jādemonstrē rallija iemaņas noturēties uz ceļa.

Mums te uz apledojuša dievnidnieka vilka stingri virs atļautā, lai uzrīkotu vilvieniņu. Tur pat vasarā, ja kāds pēkšņi apstājies otrajā joslā ir visai agresīvi jābremzē tajā nepārskatāmajā līkumā, bet risinājumsir - gāzi grīdā...

Palaidniex 23.03.2012 10:24

recluse rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

...un kas tad būs?

...

Nekas nebūs, ja neskaita pašreizējo situāciju, ka Zivtiņš & co ar putām uz lūpām stāsta par drošību, bet pārējie redz, ka kases aparātu izvietojums nesakrīt ar melnajiem punktiem vai potenciāli bīstamiem posmiem.

Piemēram, Lokomotīves ielā kases aparāts stāv kādu gabalu aiz gājēju pārejas un pieturas, kāpēc tad nevar likt tieši pie pārejas, kur tiešām nebūtu pa skādi aplūkot spidometru vai kaut raustoties nomest uz 30 un potenciālam gājējam ar 50 neuzbraukt? Pāris mēnešus jāpaskatās stulbais izvietojums un varbūt jāiesaka labāks variants, ja jau cīņa ir par drošību.

P.S. Man vēl neviena bilde nav.

Bet tad jau saknē jāmaina CSN, tikai tad katram būs dažādi viedokļi par to, cik skaitās tas mazliet, cik drīkst pārkāpt... Es arī braucu ātri, bet tajās reizēs, kad mani pieķer nemēģinu domāt ka tur es nepadomāju, man bija jāapdzen utt. Da kāda starpība - DRĪKST ARĪ NEAPDZĪT, ja neesi pārliecināts par manevra drošumu NEAPDZEN!

Palaidniex 23.03.2012 9:54

uupis rakstīja:

Tas varētu izklausīties kaut kā tā:

1 – jāievēro ātrums?

2 – jā jāievēro, bet…

1 – tad ko nemaksā kvīti?

2 – *******…

1 – pats *******…

… un sākās mētāšanās ar lāpstām un zemēm …

klau - ko diez patiešām pamatotu, objektīvu utt grib pieķertais pilsonis teikt pēc tā: "jā jāievēro bet..." ?

Nu tīri interesanti paliek?

Ja ir spazma par sliktiem ceļiem, tad vaše fascinē - ja jau tik slikti ceļi, ko ta skrien?

Palaidniex 23.03.2012 9:43

recluse rakstīja: Šodien apstājos pirms radara, mierīgi izkāpu un iemūžināju, praiders kablukā jau sāka raustīties, ar pirkstiem bakstīties, laikam pat beidza.

Vienkārši izdomāju, ka jāsāk vākt materiāli, lai vēlāk varētu ierosināt pārcelt, uzstādīt zīmes vai kā citādi izlīdzēt.

P.S. Ātrums nav jāpārsniedz.

P.S.S. Lai tak gļēvuļi atzīst, ka tas ir vienīgi iekasēšanas pasākums un nebūs tautai vairs cepiena par agrāk minēto drošību.

un kas tad būs?

Es kaut kā arī uzskatu - ja pats vai čoms ātri brauc (nevajag tik ists kja tā nav) tad - vai nu laikus pamani fotoaparātu vai nu nekurni, ka ātra braukšana (ātrāka nekā zīmes un CSN nosaka) ir maksas pasākums...

Vai nu ievēro vai nu maksā, ja pieķer un nekurni, ka nedrīkstējaviņi te likt radaru, viņi slēpās utt...

Palaidniex 22.03.2012 14:21

Bams rakstīja:

Jugla. No Ropažielas līdz galapunktam. Ar pilnīgu sliežu, kontakttīkla un pieturvietu platformu rekonstrukciju.

Turklāt pilnībā tiks pārbūvēts un pārcelts uz priekšu esošais galapunkts, lai pēcāk tam varētu izveidot sliežu pieslēgumu uz Berģiem.

Pasākums, kuru vajadzēja veikt jau 2008-2009. gadā.

Klau, bet sliedes liks pa vecam uz koka gulšņiem un katru gadu cīnīsies ar zālāju, kas tos gulšņus bojā un laistīs pa retam ar ūdeni tās smiltis, lai neveidojas arprātīgas smilšu vētras?

Palaidniex 22.03.2012 12:29

uupis rakstīja:

Arī nogurums var būt pie vainas (bez personīgās atzīšanās nekonstatējams fakts)…

Par nogurumu ir vaše sūdi... Nepierādīsi nekad.

Toties cik asiņāinu avāriju ir piemigušu profesionālu autobusu un fūru vadītāju kontā...

Atceros pats esmu mūžā 2x braucis pārguris. Toreiz biju jauns un dumjš pirmajā reizē turpināju braukt. Otrajā braucienā pietika prāta nobraukt ceļa malā un 1/2 nosnausties.

Tagad domāju, ka vajadzēja kādu, kas toreiz (pirmajā reizē) atņēm auto atslēgas.

Palaidniex 22.03.2012 12:08

uupis rakstīja:

Gauss rakstīja: Vēl viens iemesls, lai pārskatītu vadītāju medicīniskās pārbaudes nopietnību un termiņus.

Neatbalstīts, jo tas viss reducēsies nevis uz rezultātu, bet uz formalitātēm kāposta slaukšanai no vadītāja parastā.

Tas skaidrs, pie mums pašu labāko ideju formalitātēs noraks.

Bet, piekritīsi, īsti normāls čalis taču nav...

Palaidniex 21.03.2012 17:53

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

kāds sakars šādām zīmēm ar FR?

Ja piemirst to tiltiņu - tramplīnu, zīmju izkārtojums atgādina latvijas platā gala praksi - uztaisīt barotavas - 200-300m garš posms ar ierobežojumu 70 kmph, kuru vieglo mašīnu braucēji diez vai ievēro

un?

ja zini ka ir ierobežojums - tad vai nu ievēro vai nu apstrīdi un pamato lai liek 90

Palaidniex 21.03.2012 8:37

msh rakstīja: ...kamēr citās sūdīgās vietās vienkārši saliktas zīmes "ieteicamais ātrums 50 kmph". Būtu ideāla vieta fotoradaram

kāds sakars šādām zīmēm ar FR?

Palaidniex 20.03.2012 18:24

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: tas taču būtu vienkāršāk nekā censties ceļus saremontēt!

Nekā tu nesaproti – ar ceļazīmēm ceļa remonta budžetu nesazāģēsi tādos apmēros, nu nepārdosi ceļa zīmi par 100 tk latiem nekādīgi…

nu tāds kā naivs

toeties varēs 200-250 k norakstīt uz pētījumu, kur kādas zīmes likt...

Palaidniex 20.03.2012 16:12

smaidiigais rakstīja: Braucot pa Latvijas (ne)ceļiem visi esam saskārušies ar lielākām un vēl lielākām bedrēm. Šķiet, ka ir pienācis laiks veikt izmaiņas CSN lai piemērotos realitātei uz ceļiem. Ir jārosina izmaiņas, un jāievieš vismaz 10 jaunas ceļa zīmes kas apzīmē bedres! Polijā, piemēra, eksistē ceļa zīme, kas apzīmē risas. Mums ir jāiet tālāk, un sīki jādiferencē bedru veidi, lai autovadītāji zinātu, kādus pārbaudījumus viņus un automašīnas sagaida jau aiz nākošā līkuma!

Piemēram: ceļa malas noslīdējums, liela bedre asfaltā, daudz mazu bedru asfaltā, nekvalitatīvs bedru remonts, viļņains asfalts, uzmanību, lietus laikā dubļi, salūzis greiders, utt utjpr!

tas taču būtu vienkāršāk nekā censties ceļus saremontēt!

Palaidniex 20.03.2012 15:27

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Es darīšu tā-balstīšos uz savu pietiekamo pieredzi un godaprātu. Ja mani nofotografēs radars vietā, kur ierobežojums ir pamatots un pelnīts-samaksāšu.

Ja nofotografēs vietā, kur tas acīm redzami ( ne tikai manuprāt, bet sabiedrības viedokli arī pieskaitot) ir uzlikts nepareizi, pārsūdzēšu un novilcināšu samaksu max termiņu.

Tādā veidā es izteikšu savu protestu un līdzdarbošos situācijas uzlabošanā.

gluži manas domas

Daļēji sadalu viedokli. Jo īstenībā neviens tak netraucē noprotestēt absurdi izvietotās zīmes ar oficiālu iesniegumu arī bez FR radīta rēķina.

Piemēram, Rīģā ir skolas piekurām ir ātruma ierobežojums ar papildzīmi darba dienās no 7:00-19:00, bet ir skolas, kur (30) ir 24/7

varbūt tās ir vakarskolas?

Siguldā ir Atbrīvotāju iela. Tā ir vienvirziena iela, ar daļu ceļa braucamās daļas kā velo-gājēju celiņu. No rīta tur bariem iet skolnieki uz skolu. Tad nu nezinu kurš gaišprātiņš ir uzlicis zīmes, ka uz Atbrīvotāju ielu uzgriezties nedrīkst no 7:30 - 9:00 (vai kaut kā tā). It kā jau labi,. lai skolēniem drošāk. Bet. Kā lai likumīgi iedzīvotājs piebrauc pie savas mājas laikā no 7:30 - 9:00? Gribu pateikt, ka daudz kur zīmes izvieto it kā nesaprātīgi, bet no citas puses paskatoties tur jēga ir... it kā...

mhm - kā tad vakarskolas...

Pie kam gar vienu parastas vidusskolas pusi VISIEM un 24/7 jāvelkās 3, gar otru pusi var vilkt uz 50 un tieši sākot no skolas piebraucamā ceļa var vaše vilkt uz 70...

Palaidniex 20.03.2012 10:07

smaidiigais rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Es darīšu tā-balstīšos uz savu pietiekamo pieredzi un godaprātu. Ja mani nofotografēs radars vietā, kur ierobežojums ir pamatots un pelnīts-samaksāšu.

Ja nofotografēs vietā, kur tas acīm redzami ( ne tikai manuprāt, bet sabiedrības viedokli arī pieskaitot) ir uzlikts nepareizi, pārsūdzēšu un novilcināšu samaksu max termiņu.

Tādā veidā es izteikšu savu protestu un līdzdarbošos situācijas uzlabošanā.

gluži manas domas

Daļēji sadalu viedokli. Jo īstenībā neviens tak netraucē noprotestēt absurdi izvietotās zīmes ar oficiālu iesniegumu arī bez FR radīta rēķina.

Piemēram, Rīģā ir skolas piekurām ir ātruma ierobežojums ar papildzīmi darba dienās no 7:00-19:00, bet ir skolas, kur (30) ir 24/7

Palaidniex 19.03.2012 8:12

x_rays rakstīja:

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

vēlreiz atkārtoju 90% braucēju kaut kā savu pakaļu ir droši un viņuiprāt pietiekami ātri dabujuši gan uz laukiem, gan sēnēs utt utjpr.

Nē nu pēc taviem standartiem tādiem raidījumiem kā Top Gear, Fifth Gear utt nav nekādas jēgas, jo priekš kam cilvēkiem zināt ka tur tāda un tāda mašīna spēj izdarīt to, ko 90% braucēju nevajag. Kā arī ka alfas vietā vajag nopirkt žiķeli - abi vienlīdz labi apmierinās tavu 90% braucēju vajadzības. Perfekti!

A tu noperc kaut vienu no tiem topgear testetajiem apparatiem Normals izklaides raidijums, kuraa uz padaargiem dzelzhiem pamataa tiek testets aplja laiks slegtaa trasee. Ar realo braukshanu uz ielaam tikpat kaa nav nekaada sakara. Un vel neaizmirsti pateikt Klarksonam, ka tava kvatra ir labaakais jebkad uzrazhotais auto pasaulee.

mešaklai to nesaprast...

un iedomājies kā čals apvainotos uz topgīr čaļiem, ja tie pateiktu, ko viņi patiešām domā pat vairāk kā 25-gadīgu audī lamatu?

Palaidniex 19.03.2012 8:11

arba rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un tīri interesanti palika ar ko 147 ir sliktāka par 156?

Gribās tādu mašīnu tik uz bildīets redzējušā viedokli - kas konkrēti tur ir sliktāks par 156...

Nu fļūtīzeri - var sākt tagad melot!

ko tur daudz pateikt. nav jegas tadus sudus sava starpa salidiznat, isteniibaa abi divi ir vienlidz lieli suudi

vienreiz varētu pateikt, kurš ir labs auto ?

man liekas, ka tev viss ir suuds

tak sen zināms, ka šīrim vislābākais auto ir tieši tas, kuru izdevies vislētāk nokaulēt un pēcāk bez jebkādiem ieguldījumiem, nu maksimums mazliet izolenes, vajag pārdot ar vieslielāko starpību.

Tā teikt - marka un modelis - tas kas tieši šodien viņam ir pārdošanā! viss cits ir sū... un mē...

Palaidniex 18.03.2012 21:11

modena rakstīja:

savukārt tava loģika ..... - tu aizdod lāpstu kaimiņam, viņš ar to noslakte sievu, aprok un atdod tev tavu lāpstu. sanāk tu terpila iesi izciest sodu par slepkavību, jo iedevi viņam lāpstu? ta takš tavā lāpsta, tavā atbildība sanāk, kam dod...

Redzi - mašīna nav gluži lāpsta. Mašīna vairāk līdzinās bisei, ko tu aizdod kaimiņam slaktiņa veikšanai.

ja kaimiņš ar tavu bisi noslaktēs savu sievu - tad, tici man, sūdi būs arī Tev!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti