iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 02.03.2012 15:40

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja OCR tehnoloģija ir atpazinusi citu valsts numurzīmi un nobildētais auto neatbilst patiesībai elementārs iesniegums CP MOMENTĀ izbeidz lietu.

ja cilvēks ir dornis un samaksā sodu par svešu auto ar kļūdaini atpazītu valsts numurzīmi, tad neviens Aikāsāp nepalīdzēs...

Vēl neesi sapratis, kas šajā bildē ir redzams? Ne jau nepareizi atpazīta VNZ. Bet gan auto, kas atbilst lēmumā aprakstītjam, bet ar CITU numura zīmi. Fotogrāfija ir acīmredzami viltota!

Vēlreiz iedo Linku studijā. Tā lai bez pārpratumiem.

Jo pagaidām secinājumi sekojoši:

1. Cilvēkam atnāk foto ar viņa auto, bet svešu numurzīmi? - Risinājums - Pamatoti sūtam dillēs!

2. Cilvēkam atnāk foto ar svešu auto, bet viņa numurzīmi? - Risinājums - Pamatoti sūtam dillēs!

Ja kaut ko nesaprotam, lasam punktu 1. un puntu 2.

Kur problēma?

P.S.

Tā arī par sievu, bāšanu un pieļaujamo iebāzienu skatu tā arī neko neatbildēji...

Palaidniex 02.03.2012 15:15

Ja OCR tehnoloģija ir atpazinusi citu valsts numurzīmi un nobildētais auto neatbilst patiesībai elementārs iesniegums CP MOMENTĀ izbeidz lietu.

ja cilvēks ir dornis un samaksā sodu par svešu auto ar kļūdaini atpazītu valsts numurzīmi, tad neviens Aikāsāp nepalīdzēs...

Palaidniex 02.03.2012 14:56

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: drīzāk Džeriņš to fotošopu inetā ir izkarinājis lai varētu piebļaut pilnu ēteru un sev spalvas spodrināt

Nu arī tas nav neiespējami. Bet ar piebļaušanu te vien nebeidzas - lai vai kurš ir bijis tas, kurš ir nodemonstrējis savas visnotaļ švakās fotošopa prasmes, pats fakts jau ir krimināllikuma pārziņā. Un par to jau kādam var sanākt rūtota saulīte.

Tā arī neatbildēji - no cik iebāšanas reizēm tavā sievā, sāk skaitīt par pamatotu došanai pa muti un kāda ir oficiāli pieļaujamā kļūda (cik +/- iebāzieni) tiek pieļauti un tiek traktēti bāzējam par labu?

Palaidniex 02.03.2012 13:59

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Un tie 'viltojumi' ir tavas fantāzijas auglis. Tur skaidri redzama kļūda, nekas vairāk.

Fantāzijas auglis? Par šo bildi nu jau 4 cilvēki pāris sekundēs pateica, ka numurs ir "ielīmēts", pad nezinot, kādā kontekstā tas tiek jautāts. Tā nav kļūda, bet kāda darboņa apzināts viltojums. Pastāsti, kā tavuprāt šāda "kļūda" vispār var nepazināti notikt? Kurš fotoaparāts (vai FR) ir spējīgs nejauši pārzīmēt ciparus bildē?!

Konkrētu bildi aplūkojis neesmu, bet ir tādas lieta kā image sharpening, details recognition, OCR tracing un citas attēla ulučšaizēšanas funkcijas, kas paredzētas noteiktu uzdevumu/mērķu izpildei uz attēla. Lielākoties tie ir automātiski, nekādi cilvēka nepiesaistīi algoritmi, kam ir noteikta funkcija...

Tikai jautajums - ja tā numurzīme ir viltota - autobuss uz bildes arī viltots?

Palaidniex 02.03.2012 13:45

izrādās seene grib totalu kontroli un policejisku sabiedrību, jo ja pārkāp un vienmēr maksā nosīmētu, ka pie katra sēnes ir jāpieliek policis, kas to soda momenta par jebkuru pārkāpumu...

Jo lūk, ja noķer un soda tikai mazliet biežāk nekā agrāk, pie tik pat gandrīz permanentas pārkāpšanas ir slikti...

Un vēl tas jautajums - kāda starpība policija (lasi valsts) nopērk no privātpersonas (juridiskas vai fiziskas) radarus par pilnu (bet baisu) kāpostu - tad tas ir ok, ta neesot privātbiznesa stutēšana, bet kad tās iekārtas faktiski nomā - tad lūk esot ieinteresēts privātbiznesmenis...

nepārkāp un biznesmenim būs projekts pa kāju, kur problēma???

laikam seene ar piepēm apaudzis un pēdējo prātu izkūkojis...

Un kā ir ar seksi ar tavu sievu? Cik reizītes iebāzt neskaitās un no cik reizītēm skaitās pietiekami, lai Tu drīkstētu sākt sist pa muti džekam, kurš to dara?

Palaidniex 02.03.2012 10:51

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Interesanti gan, +7 km/h nav pārkāpums?

Vai tev ir zināms, ka bez divām licencēm (AKKA-LAA un LaIPA) ieslēgt savā auto radio, ja tur atrodas vēl kāds, kas nav tavas ģimenes loceklis, arī ir pārkāpums? Un tieši tāpat, ja esi viens, bet neizslēdz, kad atver logu CP. Domāju gan, ka esi regulārs pārkāpējs...

Visticamāk tev nav ne jausmas, cik pārkāpumus patiesībā pats izdari katru dienu. Gudri māki tikai citus pamācīt. Bet pats dzīvo lepnā likumu neziņā un pārliecībā, ka esi paraugpilsonis.

Tu te neizlokies, mēs runājam par ātruma pārkāpumu +7 km/h. Ir vai nav tas pārkāpums?

Tas pārkāpums ar + 7 km/h bija ar jau iekļautu radara kļūdu? ja jā, tad tik pat labi tie varēja būt faktiskie +13 km/h, ja nē, tad tie varēja būt faktiskie +10 km/h...

Palaidniex 02.03.2012 10:47

msh rakstīja: Kad visus tos tavus "nepirkt" atlasa, cik paliek pārdošanā esošu eksemplāru kas atbilst taviem kritērijiem "braucis viens pensionārs"? Jo sevišķi ja grib dīzeli...

lunis, kas lunis...

zināšanu nav, bet viedoklis ir

ķipa citu ražotāju vāģiem nav līdzīgi ieteikumi ar līdzīgu sausās izvēles atlikumu!

P.S.

nojātu 1.9 dīzeļu procentuāli kā reiz būs daudz mazāk, kā nojātu un "nepareizi" ekspluatētu benzīndzinēju...

Palaidniex 01.03.2012 0:46

arba rakstīja: sen te nebija neviens par alfām runājis

nekas nav mainījies- braucis neesmu, bet kaimiņa brālēns teica , ka sūds un viņš to toč zin, jo viņa sievas priekšniekam tāda bija 1992 gadā

bingo

un visi pārējie pieņēmumi balstīti uz pārbūvēta audī pieredzes...

Palaidniex 29.02.2012 0:46

sūdīgi tiem auģiku īpašniekiem, vai nu jāmelo par gadu vai nu gadās samuģīti eksemplāri...

Palaidniex 27.02.2012 8:35

msh rakstīja:

recluse rakstīja:

Kāpēc jāpērk alfa ar 1.4 un jāmaina dzinējs?

Esi kko dzirdējis par puteni? Ir tāda lieta reizēm sastopama, itsevišķi lauku rajonos mēdz būt ceļi, kad ar LC uzreiz nevar izbraukt. Iespējams, ka jāpamēģina vecs q ar 20 cm klīrensu 50 -60 cm kupenu forsēšanai, ja jau saki, ka pa jebkuru ceļu var izbraukt. Tikai nesāc taisnoties tagad.

9xx Volvo kompis nav problēma, 99% nemirstoša uzparikte, tā kā nemeklē problēmas tur, kur to nav.

Kāpēc jāmaina motors? Nu var jau būt ka alfisti ir īpaša braucēju kategorija, kuriem nekas negribas vairāk jaudas... Stiliņā ir ne viens vien audists, kas kaut kad sen nopircis savu pirmo audī, pabraukājis, sācis celt, jau tikts diezgan tālu, tik tā problēma ka bezpiedziņa... Bet nu labi, pieņemsim ka 1.4 ir ahūnais motors, riktīgs zvērs - bet ja nu sagribas ielikt kādu ekstru, kuras attiecīgajam aparātam nav? Vai vienkārši samainīt kādu salauztu salona plastmasu?

Nav vēl gadījies pieredzēt uz daudzmaz izmantotiem ceļiem tādas kupenas. Varbūt priekš tam jādzīvo otrā latvijas pusē. Pēc nostāstiem gan zinu gan ka pie mums tīrītāji strādā operatīvāk nekā vienā otrā pilsētā, arī var būt iemesls.

Pajāt par to, ka tas šprices kompis ir nemirstošs - ko tas dod, ja viņu nav? Labi, līdz šim neesmu īpaši pievērsis uzmanību, bet tāpat, garāmejot pāris parasti apmeklētajos liepājas šrotos nevienu sviedru mašīnu neesmu redzējis. Ā, nē, vienā jau visus šos gadus, kopš man ir mašīna, pūst kaut kāds 900. sābs, skaidri redzams ka nevienam no viņa nevajag...

Un stieples GMM gan diemžēl ir patēriņa detaļa...

Ja cilvēks ir losis pēc diagnozes, tad tam neviens auto nebūs labs, nopirks lielmotoru lai ieliktu gāzxi vai to pārtaisītu par dīzeli? Tiem, kas nopērk auto, lai tam nomainītu dzinēju uz jaudīgāku vai ekonomiskāku, nav nekāda sakara ar marku/modeli. Tie ir kaut kādi kuļībini problēmzuzsavdupsi meklētāji parastie...

Jo pikrt mašīnu ar 1.4 lai iestādīu tur 1,7 spēkj tik mešalka. Normāli cilvēli uzreiz nopērk ar 1,7 un neko neskrūvē... Jo pērk braukšanai, nevis skrūvēšanai...

Palaidniex 27.02.2012 8:32

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tas, ka ferrai/maserim/lambo ir obligātas ikpavasara apkopes vairāku kLs vērtībā neatkarīgi no nobraukuma automātiski no novieto sūdīgu auto sarakstā?

Tas, ka savulaik astotajam gredzenpavēlniekam bremžu kluči bija jāmaina ik 15 kkm pa tolaik bisajiem > 400 lašiem arī to auto padara par mēslu?

Ko Tu lien pie luksusauto!??

Ja kluči ir jāmaina ik 15 kkm, tad jau tas auto ir mēsls - Žiguļa brālis. Nu nav man tādi pat jauni vajadzīgi.

Es labāk braucu lielā auto un klučus mainu pa 50 kkm pa 10 Ls komplektā!

Tikai tas astotais gredzenpavēlnieks savas zolīdās pār pa divas tonnas spēj apstādināt ātrāk, nekā tu spēj iedomāties. Ja mašīnas ražotājs ir paredzējis noteiktas apkopes, tad ir, ja nespēj atļauties - vai sip santīmu lielot lētus aizvietotājus - tas auto nav priekš tevis. Punkts!

Palaidniex 26.02.2012 20:50

eu, mešalka? nu un, ka golfs ir izplatīts?

Tev sieva ir? Nekopta, toties praktiska, apģērbjama humpalās, jebkuram vari aizdot utt...?

Nekā dārgāka tajā auto par citiem nav... Audī alumīnija priekšpiekare ir dārgāka par tās FiatAlfas visas piekares nomaiņas un lielās apkopes izmaksām...

Bet ar Tevi skaidrs - ja tev vajag kvatroļurbu ar manuālo ķeseli, dēļ dzīvošanas slapja lauka vidū, tad citiem mēdz būt savādākas prioritātes, kaut vai dzīves vietas dēļ vietā, kur līdz mājas durvīm ir kaut piebraucamais ceļš!

Palaidniex 26.02.2012 19:57

msh rakstīja: A tu pasaki kāpēc pirkt Fiat Romeo 147, kas tajā mizā ir īpašs, ne tāds kā golfā, kujata puntelī un tamlīdzīgās tačkās un kādēļ to būtu vērts pirkt

Visi jau nedzīvo slapja lauka vidū, kur obligāta prasība ir kvatroļurba un vienmēr līdzi vizināmais instrumentu čemodāns...

Palaidniex 26.02.2012 19:55

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja: toties i-edgars kā nopirka paļurkātu dranduļetu tālajā 1994. gadā, tā neskatoties ne uz ko to metina, lāpa, taisno, baulē, krāso un testamentā ir ierakstījis -

Ne sūda Tu nezini! Es labāk braucu labā, lielā un uzticamā auto, nekā pērku mēslu, jau pirms apskatīšanas!

Liela daļa savos tā teikt dikti jaunākos auto katru gadu iegulda vairāk piķa, kā es savā pa 10 gadi!

Tādas lielības kā seit es ar māku - jau teicu ka daudz dažādu auto marku esmu nomā ņēmis, un vairākām sēdējis blakus! 1 - 2 gadu braukt auto ir pilnīgi identisks tam nomātajam ar braucienu 100+ km! Jo atskaitot caurumu degvielas ieliešanai tā pat nekas nav jāzina.

Tā ka vari pietaupīt savus spriedelējumus.

Tas, ka ferrai/maserim/lambo ir obligātas ikpavasara apkopes vairāku kLs vērtībā neatkarīgi no nobraukuma automātiski no novieto sūdīgu auto sarakstā?

Tas, ka savulaik astotajam gredzenpavēlniekam bremžu kluči bija jāmaina ik 15 kkm pa tolaik bisajiem > 400 lašiem arī to auto padara par mēslu?

Un vislabāk jau par nepopulārām markām spriež tie, kam nekad tās nav bijušas! Tie, kas ir dzirdējuši kādu spilfgti izpušķotu gadījumu no kāda attāla puspaziņas...

Ķipa tādu pašu jauku stāstu nav nevienai no "pipulārajām" širpotreba lamatām...

Palaidniex 26.02.2012 18:54

smaidiigais rakstīja: spameri... Par Alfu ne vārda?

Vai tad šeit par jebkuru mazāk populāro marku vaše var saņemt viedokli/

Jāizvēlas no lielā vācu trijnieka + 2 japāņu spoooorta lamatas

un tad vēl ieteicēji sakausies - kam garāks...

Palaidniex 26.02.2012 18:38

toties i-edgars kā nopirka paļurkātu dranduļetu tālajā 1994. gadā, tā neskatoties ne uz ko to metina, lāpa, taisno, baulē, krāso un testamentā ir ierakstījis - es šajā auto esmu tik daudz ieguldījis, ka vēlos tikt kremēc Liepājas meatalurgā kopā ar to...

Pieredzes ar citiem auto pašam nav, tāpēc ir neapstrīdams un absolūtu pareizs viedoklis par tiem un viņu īpašniekiem, un tas ir neapstrīdams!

Verdikts jau vienkāršs - vaše nelūžstošu auto vispār nav. ja ir pajāt ar ko braukt - tad tēma neaktuāla un uz toipika aizsācēju neattiecas.

Nopirkt automašīnu, kas pašam kretinnnē, bet šejieiešu, kaimiņu, draugu vai kolēģu acīs rullē - nebūš risinājums. Jo iespējams, ka pilnīgi viss kretinēs un besīs.

Auto, kurš patiks pašam, iespējams tiks piedotas pat ļoti neērtas/dārgas problēmas.

Ja kāds apgalvo, ka pastāv vaše nelūžtoši auto, tad lai pirms sapņo šo sapni aizver acis.

Salabot var nu jau jebkuras markas auto. Lētas detaļas visbiežāk nozīmē biežāku to nomaiņu, dārgas - retāku, bet lūzt un vecumu sagaida JEBKURA detaļa. Jautājums jau tikai - cik ilgi...

Palaidniex 25.02.2012 10:33

msh rakstīja: Tu braucot orgasmu gūsti? Mans kolēģis tikai pārvieto savu pakaļu, procesā rupji ieseksojot sani. Es to saucu par "10 minūtes kauna un esi jau darbā".

Tā jau ir - dažiem nesmuka, toties saimnieciska sieva patīk labāk...

Palaidniex 25.02.2012 9:08

ja orgasmu gūst no braukšanas ar vecu miskasti, kam vairāk kā puse no dajebkā nestrādā - tad no komments...

Palaidniex 24.02.2012 22:09

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tas, ja izdodas pārdot, nav rādītājs. Dažiem cena ir svarīgāka par kvalitāti. C5 Audi A6 2.5 TDI, cik dzirdēts, arī esot problemātisks, bet pērk tos joprojām.

Pamatā viņus pērk tie, kuriem svarīgs ir mašīnas izlaiduma gads, nevis pati mašīna Pārējie pērk C4 2.5 TDI, un es tik brīnos kā kāds vispār tās mašīnas grib pārdot...

Bet tā jau galvenā tā motora problēma ir kapeikfišana - kuļmašīnas pircējs parastais nopērk to tačku ar domu "nu es nopirku tačku ar patēriņu 6-7l uz sotaku, nu tik grabināšu sani", a te, kujaks, izrādās ka tam motoram vajag iekšā liet labu eļļu, savlaicīgi mainīt kartera filtru utt utjpr, un saņa ieseksošana uz šiem punktiem pēc tam ir jāpārmaksā 10-100x apjomā

interesanti kuram auto saņa iefišana ir novedusi pie lielas ekomonijas nākotnē?

Palaidniex 24.02.2012 9:49

Pirmais rakstīja: kāpēc nevaig pirkt alfu?

tak nopērc... un kad būsi pārdevis, tad pastāstīsi kāpēc nevajadzēja pirkt...

kāpēc kad pārdosi, tāpēc, ka pirms tam tā tačka būs apzeltīta faberžē kreisā ola

tipa nojātu reni pērkot ir savādāks iznākums...

ja nu vienīģi nevienam vairs nevar pārdot...

Palaidniex 23.02.2012 21:03

i_edgars rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un kāds sakars leģendārajam VM dzinējam un tā priekšrocībām ar 147?

Tieši Alfa Romeo bija pirmais auto, kam itāļi uzstādīja VM dīzeli! Tā ka ir vērt padomāt, par Itālijas dīzeļu tradīcijām!

Un? viens no pirmajiem meršiem bija tizls trīsritenis? un tad?

Vēlreiz vaicāju, kāds sakars VM dzinējiem ar 147 un kādas tieši problēmas VM dzinējiem bija uz alfām?

Vai tomēr tie vislabāk izpaudās uz chrūslerceļotājiem?

Palaidniex 23.02.2012 19:58

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Normāli pacani pērk bēmēvē, auģī, meršus.

Tik kā noteikt kas ir krutāks?

Elementāri - pārbraucot pāri slapjam laukam! Alfa to spēj?

Priekšpiedziņās auģī, un abi rwd droši vien cīnās par uzvaru šajā disciplīnā...

Vienīgais nav skaids, kāda mārrutka pēc jābrauc pāri slapjam laukam? Drīkst taču aizņemties kaimiņa busu un to norakt uz tā lauka...

Palaidniex 23.02.2012 19:56

i_edgars rakstīja:

GB12 rakstīja: No Alfām mans Favorīts varētu būt 159. ar 2.4 200 ZS dīzeli (bet, tas nu tā, īpaši neiedziļinoties).

Alfām bija slavenie VM dīzeļi, par kuru problēmu kaudzi pat nav vērts rakstīt - pārāk daudz būs jāraksta.

Un kāds sakars leģendārajam VM dzinējam un tā priekšrocībām ar 147?

Palaidniex 23.02.2012 16:20

x_rays rakstīja: Nu istenibaa mani interesee konkreti 147. modelis. Tos textinjus ko raksta cienijamais Palaidnieka kungs jau tapat var no tanteem dzirdet.

Nu ka es Tev saku - mēslumēsls!

Un kas tur neticams? Prasi kam gribi - visi teiks vienu un to pašu!

Palaidniex 23.02.2012 8:38

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

x_rays rakstīja: Meginiet mani atrunat so shis uzmacigas idejas Spams, protams, welcomeets. Tas, ka visi italji un franchi ir kakas, ar nav nekas jauns. Bet nu deretu sliktaa reaalaa pieredze ar shadu apparaatu. Gan jau ka labaas puses pashas atklaasies.

Normāli pacani pērk bēmēvē, auģī, meršus.

Tik kā noteikt kas ir krutāks?

nu nežņaudzies, pastāsti viņam, kāpēc nevajag pirkt...

Nemitīgi lūzt, šausmīgi bieži un dārgi jāremontē,nekādas detaļās navar dabūt nekur, ēd šausmīgi daudz degvielas, ņeuja neiet, izskatās slikti - pacani nesapratīs...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti