iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 08.12.2011 8:03

Cik es sapratu, tad tai fotokaarbaa dati glabaajaas liidz briidim kameer tos, kaa staasta, pa nakti aizpumpee uz CP vai CSDD kur tos atshifree un paarbauda.

Taatad dati tajaa kastee ir no pirmaas bildes liidz nosuutiishanai CSDD.

Jautaajums seenem - kaadi iipashi uuberapsargaajoshi pasaakumu nepiecieshami shiim kasteem?

Ko tieshi Vitronics nenodroshina? Kaa tieshi vitronicam tie dati buutu jaasargaa?

Nu man nedalec, goda vaards - nedalec - kaa tieshi ir jaaizpauzhas datu aizsardziibai? Kaadi tehniski vai civilie resursi to nodroshina?

Pagaidaam ir cilveeki kas to kasti panjem, uzstaada, apsargaa, aizved liidz datu nosuutiishanas vietai. KO TEV VEEL VAJAG???

Piemeeram, Savu personas kodu, kas ir daudz sensitiivaaks pats esi izdaliijis pa labi un pa kreisi!

Palaidniex 07.12.2011 10:03

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nezinu, es arī nesaprotu par ko sēne cepas. Viltos datus lai piespiestu pildīties budžetu? Vot tieši šāds fakts, ja nāks gaismā, uzspridzinās visus iespējamos ministru sēdekļus un vitronikus...

Kads naivums tavā vecumā. Ja nāks gaismā, būs vien kārtējais nesmukums, nekas jau vairāk.

Varēs kāds atkal pasmīnēt par jums. zinas.nra.lv/...

tak tur veel nekas nav beidzies...

Palaidniex 07.12.2011 9:09

Crankshaft rakstīja: www.bussgeldkataloge.de/...

----------------------

Nu, par pārsniegšanu apdzīvotās vietās daudzviet Rietumos drāž nežēlīgi un tiešām no "līdz 10 km/h".

Vari papētīt augšā norādītajā Vācijas soda naudu katalogā,

turklāt daudz vairāk, kā no soda naudas viņi baidās no

Flensburgas "punktiem" vai vadītāja tiesību "apturēšanas"...

tur soda vadiitaaju, nevis iipashnieku...

bet shitais labs, lai ciiniitos ar tiem, kam sods leetaak, nekaa visu dienu staaveet parkingaa par maksu

lai taa nebuutu

Einrichtungen zur Überwachung der Parkzeit:

An einer abgelaufenen Parkuhr, ohne vorgeschriebene Parkscheibe, ohne Parkschein oder unter Überschreitung der Höchstparkdauer geparkt 5,- EUR

bis 30 Minuten 5,- EUR

bis zu einer Stunde 10,- EUR

bis zu zwei Stunden 15,- EUR

bis zu drei Stunden 20,- EUR

länger als drei Stunden 25,- EUR

Palaidniex 07.12.2011 9:00

Ja mani nofochees pie skolas ar 52 atljauto 30 vietaa naktii no sestdienas uz sveetdienu, tad pareizi ir protesteet nevis par paarkaapumu, bet par laika ierobezhojumu aatruma ierobezhojumam.

Jo 30 pie skolas ir bezjeedziigs naktiis un briivdienaas, kad beerniem tur nav jaabuut

Palaidniex 07.12.2011 8:56

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

otrkaart - stacionaaro kastu vietas taapat ir/buus zinaamas un tas ljauj padomaat - ir vai nav konkreetajaa vietaa fotobuuris un cik daargi konkreeti sheit var sanaakt apdziit.

KUR PROBLEEMA????

Cik labi ka tu esi tāds perfekts visu latvijas ceļu pārzinātājs

Kaapeec uzreiz perfekts paarzinaataajs?

Ja esmu paarsniedzis aatrumu un to ir piefikseejushi - nu vainiigs! Samaksaaju un nechiikstu! Fakts tachu ir un paliek fakts!

Es saprotu, ka var rosinaat aatruma ierobezhojumu izmainjas - kaut kur ljaut braukt aatraa un taa, bet ja ir ierobezhojums un esi paarsniedzis - tad taa tas ir!

Nevis es uz 5 minuuteem, tikai mazbishku utt. Kaa taadi njunnjas. Maaki par izdariito atbildeet? ja paarkaap tad paarkaap. Kur probleema? Esi vecis vai neesi? Proti atbildeet par savu.

Ja mani nofochees pie skolas ar 52 atljauto 30 vietaa, tad pareizi ir protesteet nevis par paarkaapumu, bet par laika ierobezhojumu aatruma ierobezhojumam.

Palaidniex 07.12.2011 7:51

zivei tak izdeviigi visus shausmiigi biedeet, lai tic lidmashiinu krishnai utt. Nevienaa pasaules valstii bez iipashiem iznjeemumiem neviens radars nesoda par liidz +10 km/h.

Parasti saak sodiit no 20+ km/h, jo tas ir praavs sods un praavs aatruma paarkaapums.

Veeljoprojaam neredzu seenes cepienam pamatu.

Vitronic tikai sabildee un neskjirotus datus nodod atshifreeshanai un analiizei csdd. Tie zeeni, kas sargaa kasti var tikai pieiet kastei priekshaa kad brauc "choma" auto. Taatad chomam ir jaazinjo katrai kastei, kad tas tuvojas...

Palaidniex 07.12.2011 7:44

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja: Sēne arī iraid inženiers

Vitronics NEKO neizrakstīs un nesūtīs, šams piegādās Zivtiņlukstiņam šifrētu bildi, ko šami mēģinās 4 mēnešus atšifrēt un izdomāt sūtīt vai nesūtīt.

Par to ka nav ekonomiska pamatojuma sodīt par pārkāpumu +10kmh, ne tikai pilsētā. Tā tas iraid, jo no konkrētā soda (max Ls 10) valstij paliek tikai 3,50, kuros iekšā iraid datu apstrāde, protokola izrakstīšana, pasta pakalpojumi.

Zinu, ka Vitronic vāks un Zivtiņš rakstīs. Bet ko tas maina faktā, ka iespējami daudz izrakstītu sodu ir izdevīgi abiem? Pārmaiņas pēc pastāsti, kur tad paliek pārējie 6,50? Kam ir NEizdevīgi tos saņemt? Nez kādēļ mobilajiem operatoriem IR izdevīgi par šādu summu ne tikai izsūtīt rēķinus, bet vēl arī nodrošināt pakalpojumus un attīstīties. Bet valstij pat par velti nevajag... Bagāta laikam mums tā valsts

lasharas! kaadi 6,50 privaatajam??? Ko juus abi tur (smoke)???

Lai gan ministrija norāda, ka "Vitronic" piedāvājums, kas paredz 35 procentus no iekasētās soda naudas saņet konkrētajai firmai, bijis lētākais, "de facto" rīcībā esošais iepirkuma komisijas ziņojums par konkursa rezultātiem atklāj, ka pastāvējis arī lētāks piedāvājums.

Igauņu kompānija „Alarmtec" vēlējusies tikai 25 procentus no iekasētās soda naudas. Tomēr mēnesi pirms konkursa noslēguma, igauņu uzņēmums savu piedāvājumu pēkšņi atsaucis. Ministrijai adresētajā vēstulē, igauņu kompānija norādījusi, ka projekta finanšu riski tomēr esot pārāk lieli. Kompānijas komentāru, kāpēc šāds lēmums pieņemts tikai mēnesi pirms konkursa beigām, "de facto" nav bijis iespējams noskaidrot.

Valsts sanjem Ls 6,50 un privaatais sanjem 3,50 brutto no katra desmitnieka. No ta ajaanosedz uznjeemuma visas izmaksas - degviela, vairaaku bubljiku liize, algas, sakari, ekeltriiba, datori utt utjpr...

Un ticiet man - valsts par ierakstiito veestuliiti nemaksaa Ls 0,10 gabala, bet vairak, otrkaart tiem esot vesela brigaade, kuri caurskata, vai bilde laba, vai kvalitatiivi nobildets numurs, vai programma to pareizi atpazinusi un iistajam piedaavaa apmaksaat reekjinus (atceramies kaadi hiiti bija ar pirmajiem 4 radariem, ka burtu atpazineeji piesseja reekjinus pilniigi citiem, nepareizi izlasiitu munuru iipashnikiem. Liidz ar to OCTA neesamiibu paarbaudiis valsts puse, jo OCTA dati var izmainiities jebkuraa briidi un jaasaliidzina laiki, kad nobildeets un kad izsniegta OCTA, ja mashiina ir apdroshinaajusies konkreetajaa dienaa utt...

CSDD esot par tiem 65% pienjeemusi darbaa darbonjus, kas to nevis automaatiski digitaalaa rezhiimaa dariis, bet analogi, ar aciim un rokaam.

Igaunji piedaavaaja par 25% "paliidzeet" valstij, bet sareekjinaaja, ka risks ir paaraak liels (mosh peec igaunju pieredzes) un noleca no konkursa...

Palaidniex 07.12.2011 7:36

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nepaarkaap un nebuus jaabaidaass!

ta teikt - driikst arii nepaarkaapt! Un Vitronic te niprichom. NEDRIIKST paarkaapt un viss.

Nu cik var stumt šito demagoģijas sūdu? Iztēlojies situāciju - šoseja, priekšā viens dročī uz 80, un pretī arī mašīnas brauc, ko tu darīsi a) dročīsi arī uz 80 b) apdzīsi viņu uz 89 kmph un pretīmbraucošie lai brauc grāvī c) mīsi gāzes pedāli grīdā un kļūsi par Lielo, Ļauno Pārkāpēju, jo līdz brīdim, kamēr tu paiesi garām, tava mašīna jau būs pārsniegusi sotaku, un tu vēl varbūt būsi procesā pabraucis garām fočētājam.

Nu tad kurš variants - b?

apdziishu ar 110, ja piesuutiis reekjinu, nomaksaashu un nechakareeshu nevienam smadzeni un nedzemdeeshu gaudu topikus protaalos.

otrkaart - stacionaaro kastu vietas taapat ir/buus zinaamas un tas ljauj padomaat - ir vai nav konkreetajaa vietaa fotobuuris un cik daargi konkreeti sheit var sanaakt apdziit.

KUR PROBLEEMA????

Palaidniex 06.12.2011 20:24

gribu redzēt to firmu, kur it tikai radari, dators un īpašnieks, ne telpu, ne darbinieku, ne transporta ne nodokļu... Tikai aploksnes...

Vairāk izskatās pēc tā, ka nepatīk ka inspaktoru Gaidi Kukuli, kuru var pierunāt ar piečuku nomaina kaste, kas nepielūdzami piestāda pelnīto oficiālo desmitnieku, divdesmitnieku utt...

Palaidniex 06.12.2011 19:59

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Radari ir janopeerk, nodokli uznjeemeejdarbiibai jaamaksaa, datu apstraadi jaaveic, radari jaauzstaada, jaapaarvieto, degviela, cilveeki, kas to dara utt

Tev cik gadu?

Cik gadu ir TEV? Radari jau būs nopirkti un nekādus papildus izdevumus neradīs jekuram pārkāpēju skaitam. Vienkāºši būs lielāka pārkāpēju datu bāze un vajadzēs vairāk aploksnītes.

cik maksā viens radars? Cik maksā 130? Par tiem ir līze vai nomaksāts skaidrucī... Iegāde skaidrucī nozīmē arī amortizāciju. Jo pirms sāk pelnīt, der atgūt ieguldīto... Ekonomists ibio. Bet lai jau tev noiet! Numurzīmes datubāse viņam neliek miera, bet personas kods ar vārdu un adresi visās malās viņam ir špicka...

Palaidniex 06.12.2011 19:21

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

pie muusu sodu apmeera un taa, ka izskatiishanaa iesaistiiti cilveeki ir jaasecina:

Fikseet, administreet, paarbaudiit, piestaadiit un piedziit sodu par paarkaapumu aarpus apdziivotaam vietaam par aatrumu, kas ir liidz +10 km/h ir ekonomiski neizdeviigi.

Jap... vienam cilvēkam noteikti. Bet ja to dara masveidā un 90% samaksā nekavējoties un bez domas apstrīdēt, tad paliek pat ļoti izdevīgi.

neatmaksaajas ka Tev saka

pareekjini algas, tehnikas liizi, pasta izdevumus, nesamaksaajushos, apstriideejushos, nodokljus utt

NEATMAKSAAJAS!

Kādas algas? Kāda tehnikas līze? Kādi nodokļi? Pasta izdevumi ir vienīgais, kas vajadzīgs tīras naudas iekasēšanai.

Radari ir janopeerk, nodokli uznjeemeejdarbiibai jaamaksaa, datu apstraadi jaaveic, radari jaauzstaada, jaapaarvieto, degviela, cilveeki, kas to dara utt

Tev cik gadu?

Palaidniex 06.12.2011 19:08

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

pie muusu sodu apmeera un taa, ka izskatiishanaa iesaistiiti cilveeki ir jaasecina:

Fikseet, administreet, paarbaudiit, piestaadiit un piedziit sodu par paarkaapumu aarpus apdziivotaam vietaam par aatrumu, kas ir liidz +10 km/h ir ekonomiski neizdeviigi.

Jap... vienam cilvēkam noteikti. Bet ja to dara masveidā un 90% samaksā nekavējoties un bez domas apstrīdēt, tad paliek pat ļoti izdevīgi.

neatmaksaajas ka Tev saka

pareekjini algas, tehnikas liizi, pasta izdevumus, nesamaksaajushos, apstriideejushos, nodokljus utt

NEATMAKSAAJAS!

Palaidniex 06.12.2011 19:01

P.S.

pie muusu sodu apmeera un taa, ka izskatiishanaa iesaistiiti cilveeki ir jaasecina:

Fikseet, administreet, paarbaudiit, piestaadiit un piedziit sodu par paarkaapumu aarpus apdziivotaam vietaam par aatrumu, kas ir liidz +10 km/h ir ekonomiski neizdeviigi.

Palaidniex 06.12.2011 18:51

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Brauc ar 49 km/h vietaa kur 50. Esi ar izietu skati (pielaists satiksmei) un ar apdroshinaatu auto un viss.

No tevis neievaaks ne kapeikas! buusi ekonomiski neinteresants.

Nu bet tak nesapratīsi, ko tev mēģina iestāstīt... Nekādi. Fotoradariem ir jāpilda plāns - iekasēt noteiktu summu, nevis uzlabot satiksmes drošību.

Ja tiek uzņemtas pārkāpēju bildes, pastāv iespēja falsifikāciju pieķert - t.i. paņemt uz pārbaudi jebkuru fotoradaru un pārliecināties, ka tas fotografē pārkāpējus.

Ja fotoradars fotografē visus auto, tad pēc datu savākšanas ir lieliska iespēja piekoriģēt ātrumu, panākot vajadzīgo sodu apjomu, lai plāns pildītos.

Nu totaals cirvis!

Taa ir kriminaali sodaama kraapshanaas! Pie kam ir demokraatiskaa valstii mehaanisms, kaa iesuudzeet tiesaa kraapniekus un apstriideet shaadu lietu.

Gala beigaas uzliec sev ierobezhotaaju, kursh strikti seko aatruma nepaarkaapshanai, ja es tik noruupeejies par savu shausminosho karmu. Jo neas cits tas nevar buut kaa tava ljaunaa karma! Tochna!

Teoreetiski, ja Tu shaadi domaa, tevi var mieriigi iesuudzeet tiesaa jebkura sieviete ar vaardiem - Vinjsh mani izvaroja, jo viss apriikokjums taa nodariishanai Tev ir.

Ja notiek datu falsifikaacija - tad tas ir ljoti rupjsh paarkaapums, kursh patreiz ir tikai kaa iespeejama varbuutiiba, tavaa sazveerstiibu kastreetajaa sapraataa. NEKAS VAIRAAK!

Kameer neredzeesim reaalus kraapnieciibas gadiijumus ir pilniigi pie kaajas kaadaa jomaa, nozaree, veidaa faktaa saukt cilveekus pie atbildiibas vai aplikt ar soda naudaam.

Es nesaku, ka zem shaa projekta nav biznesa plaana, protams, ka ir, bet tas taapeec, ka cilveekam ir dabaa paarkaapt. Un viss Speciaali, nejaushi utt, bet kameer ir paarkaapeeji, tikmeer tas buus ienesiigi. Un taadus laikus, kad paarkaapeeju nebuus, domaaju nepiedziivos pat mani mazmazbeerni...

Palaidniex 06.12.2011 18:35

Seene rakstīja:

Šķiet, ka esi gatavs ar pieri skriet mūrī, bet neatvērt acis un neieraudzīt patiesību.

LV fotradariem nav NEKĀDA sakara ar "gana neapziniigu un nihilistisku satiksmes daliibnieku". Bet gan ar Zivtiņa biznesa partneru mantiskajām interesēm, otkatu un budžeta caurumu lāpīšanu. Un lāpīs tik, cik gribēs, jo tādi auni kā tu jau nesaprot, kas viņus cērp.

Kāds tam sakars ar manu atbildēšanu par saviem darbiem?

Izlasi veel vienu teikumu - NEPARKAAP CSN un tas ruupals buus neienesiigs!

Brauc ar 49 km/h vietaa kur 50. Esi ar izietu skati (pielaists satiksmei) un ar apdroshinaatu auto un viss.

No tevis neievaaks ne kapeikas! buusi ekonomiski neinteresants.

Ja nepatiik aatruma ierobezhojums tur vai citur, aatruma ierobezhojuma darbiibas laiks, tur vai citur - taa ir pavisam cita probleema un nekaadi nav saistiita ar noteikto ierobezhojumu kontroli. Nejauc ierobezhojumu noteikshanu (noteiceejus) ar toiem, kas kontrolee ierobezhojumus CP vai radarfirmu!

Palaidniex 06.12.2011 18:27

sarashkins rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Pasaki, kaa un ar ko lai meera aatrumu, lai tas buutu objektiivi pieraadiits un neapstriidami TEV? Ir idejas, versijas, ieteikumi?

Obligātu prasību uz nākošo TA aprīkot auto ar gps sekotāju ar online datu pārraidi + auto piestartēšanu iespējamu tikai ar ievietotu, autorizētu kredītkarti. Un sodus - fiksēto maksu par kāda limita pārsniegšanu + papildu % par pārsniegšanas fakta ilgumu, kārtības labad arī brīdinājuma sistēmu, ka ja īsā laikā nepārstās pārkāpt, tad sāks atskaitīt $$$, un skaitītāju tur pat, lairedz!

Skjiet to veelaas seene...

Jo luuk esoshaa sisteema esot ljauna un taa vinjai seko...

Palaidniex 06.12.2011 18:10

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Var bet ir apstriidami. kameer esi apstrrideejis piedziit nevar

Un kur starpiiba paarkaapi vai nepaarkaapi, vaac vai nevaac datus - pees taa izriet, ka nav pat svariigi vai vispaar brauci - ir mashiina, taatad bija iespeeja paarkaapt - maksaa ragaa.

Un tad ir nebuutiski - vaaca, galbaaja, nevaaca, neglabaaja datus. Atkal cepienam nav pamata!

Ja noris datu falsifikaacija, tad datu vaakshanai un glabaashanai nav noziimes. Uztaisa photoshop bildi ar Tavu mashiinu vietaa kur nekad neesi raadiijies un pieliek baisu aatrumpaarkaapumu. Vieniigais, ka vari neapgaashami pieraadiit, ka auto ir bijis citaa vietaa tajaa laikaa. Punkts!

Nu redz - pats jau arī pateici. Pierādīt, ka auto ir bijis citur, ir ļoti viegli. Pierādīt, ka brauci par 5km/h lēnāk, nekā Zivtiņš apgalvo - neiespējami.

Klausies, ***ģ!

Pasaki, kaa un ar ko lai meera aatrumu, lai tas buutu objektiivi pieraadiits un neapstriidami TEV? Ir idejas, versijas, ieteikumi?

Patreiz veids, metodes un tehniskais apriikojums ir atziits par deriigu, sertificeets un paarbaudiits, taatad juridiski tiek pienjemts, ka vinja uzraadiitais rezultaats ir LIKUMIIGS, taatad pamats juridiskaam sekaam. Lasi sho kameer nelabi paliek!

Kameer nav mainiita likumdoshana un paraadiijies labaaks veids kaa kontroleet aatrumu - cita NAV! Ir kas ir un tas tiek izmantots! Neredzu pamata un vietu cepienam!

Izskaties peec tirlinja, kursh nespeej atzit, ka esi paarkaapis, ja to esi izdariijis. Tieleesies liidz peedeejam, jo ta netaa meeriijushi, ta nesartificeets, ta vispaar biji citur.

Ja nebuusi paarkaapis - tad neviens klaat nesiesies.

Ja piesies falsificeetus datus, tad nav svariigi kursh vai kas vai vaac vai nevaac datus, apstraadaa vai "izgatavo" - ir notikusi datu falsifikaacija. Un to var izdariit arii bez radariem vispaar. Nekaada sakara ar to blingtronic firmu un konkreetu liigumu vashe nesaskatu!

Ja neapmierina ierobezhojumi - maini ierobezhojumus, nevis tehniskos liidzekljus, kaa tas tiek kontroleets. Veelreiz jautaaju - kaa piedaavaa kontroleet paarkaapumus? Pie mums veel ir gana neapziniigu un nihilistisku satiksmes daliibnieku, pret ko tas veersts. Paareejiem vispaar nav par ko satraukties. Nu taa kaa vispaar nav par ko satraukties!

skjiet, ka Tev atbildeet kaa vecim par saviem darbiem pienaakaas - slabo?

Palaidniex 06.12.2011 17:10

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

1. Atbildu tiem, kas tankaa - aatruma ierobezhojumu ar atpakaljejoshu datumu mainiit nedriikst.

2. Otrkaart formaali nedriiksti paarkaapt ari 1 km/h - visiem auto, saskanjaa ar ES regulu Spidometrs, pie razhotaaja noteiktaam riepaam nedriikst raadiit mazaak par faktisko aatrumu.

1. Tiem, kas bruņmašīnā. Nedrīkst, bet VAR. Un mērķis attaisno līdzekļus, ja budžetam jāglāb vēl kādu bankas projektu.

2. Un kā pierādīsi, ka nepārkāpi, ja Zivtiņš apgalvos, ka pārkāpi?

Var bet ir apstriidami. kameer esi apstrrideejis piedziit nevar

Un kur starpiiba paarkaapi vai nepaarkaapi, vaac vai nevaac datus - pees taa izriet, ka nav pat svariigi vai vispaar brauci - ir mashiina, taatad bija iespeeja paarkaapt - maksaa ragaa.

Un tad ir nebuutiski - vaaca, galbaaja, nevaaca, neglabaaja datus. Atkal cepienam nav pamata!

Ja noris datu falsifikaacija, tad datu vaakshanai un glabaashanai nav noziimes. Uztaisa photoshop bildi ar Tavu mashiinu vietaa kur nekad neesi raadiijies un pieliek baisu aatrumpaarkaapumu. Vieniigais, ka vari neapgaashami pieraadiit, ka auto ir bijis citaa vietaa tajaa laikaa. Punkts!

Palaidniex 06.12.2011 16:46

Seene rakstīja:

Vēl neesi sapratis, ka ne jau par saviem pārkāpumiem runāju? Bet par sistēmu. Visnotaļ labs plāniņš - ievācam pilnus datus par visiem garāmbraucošajiem un pēc vajadzības piekoriģējam ātruma datus, lai pildītu plānu. Un... Ak vai - kāds ir "pārķēris" īstos un šādu budžeta paildināšanas metodi publisko... Ko tad?

1. Atbildu tiem, kas tankaa - aatruma ierobezhojumu ar atpakaljejoshu datumu mainiit nedriikst.

2. Otrkaart formaali nedriiksti paarkaapt ari 1 km/h - visiem auto, saskanjaa ar ES regulu Spidometrs, pie razhotaaja noteiktaam riepaam nedriikst raadiit mazaak par faktisko aatrumu.

Palaidniex 06.12.2011 16:41

anonimikis rakstīja: Nē nu daži te nepakam negrib saprast datu apstrādes fakta būtību. Likums dod valsts varai pilnvaras sabiedrības drošības labā kontrolēt ātruma pārsniegšanas un OCTA neesamības faktus. Un tikai! Likums nedod viņiem fotografēt visus pēc kārtas un šos datus uzglabāt datu bāzē, jo nav nekāda pamatojuma šai darbībai. Vēlētāji nav pilnvarojuši varu veikt papildus viņu datu apstrādi un līdz ar to viņiem šādu tiesību NAV! Lai vai kā gribētos.

Ir likumīgas tiesības fotografēt pārkāpējus un līdz soda iekasēšanai uzglabāt informāciju par pārkāpējiem, un tikai!!!

Par to arī ir runa šajā gadījumā. Ka nevar vākt datus tikai tāpēc, ka to tehniski mēs varam izdarīt un varbūt vēlāk noderēs. Tas ir likumpārkāpums no varas struktūru puses.

un kur ir rakstiits, ka vinji vaaks un visus datus glabaas un nedzeesiis aaraa peec nodoshanas CP?

tas ir tikai pienjeemums.

un bbbaigaa jeega glabaa visus datus, jo no visiem jeega nav un to uzglabaashana maksaa naudu (prieksh kam bezjeedziigi teereeties)

treshkaart itkaa CP saka, ka viss, kas vecaaks par 2 gadfiem no CP datubaazes "tiekot dzeests" daudzi ir paarliecinaajushies, ka taa nu nebuut bnav un visi dati tiek glabaati (dati nevis fotograafijas - kas ir buutiska informaacijas apjoma starpiiba)

Palaidniex 06.12.2011 16:07

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: nu pļe man nepielec un nepielec, kas tur sensitīvs datos, un ko dos tādu pludināšana? Nu bija pisloņa sēnes sābs tur un tur tikos un tikos, nu un?????????

kādam naskui vikilīks tādi dati vajadzīgi?

Paši dati tā reāli ir bezvērtīgi. Bet to noplūdes faktam gan ir vērtība.

Formaala datu nopluude notiek nemitiigi, ik uz solja, vienmeer un visur.

Tavu p/k pieprasa visi kam nav sliknkums, vajag vai nevajag, tas tiek drukaats uz jebkaa - vajag vai nevajag, kaut to apsargaa VDI. un???

Par ko shajaa sakaraa buutu jaabuut iipashaakam cepienam????

Iecikleejies vai kaa?

Un kaada starpiiba tavu V/n uz OCTA esamiibu izsit automatizeeta sisteema vai celja malaa staasvosha vai aiz muguras braucosha CP ekipaazha? Taapat nedriikst braukt bez OCTA.

Palaidniex 06.12.2011 16:05

Seene rakstīja:

Un kas pie šādas sistēmas traucē uzlikt slieksni pie mazākiem ātrumiem par atļauto. Varēsi kādam pēc 4 mēnešiem pierādīt, ka brauci ar -1, nevis +1?

Tev viss labi???

Un kaa pieraadiisi peec pusgada ka brauci 30 nevis 70?

Kur skjirba???

Ar likumu tiek noteikts, ka meeriijumu veic noteiktaa kaartiibaa paarbaudiita un sertificeeta iekaarta. Noteikta kaartiiba, kaa dati ievaacami, regjistreejami, apstraadaajami.

Likumaa un MK noteikumos tas viss atrunaats.

Vieniigais, ko vari apstriideet ir - iekaarta nav sertificeeta vai likumaa noteiktaa kaartiibaa nav paarbaudiita un /vai resertificeeta, vai ir datu falsifikaacija - tad neredzu skjirbu +/- 1 km/h vai +/-50 km/h.

Visvairaak mani uzjautrina tie, kuri brauc pie sarkanaa un striidaas liidz briidim, kameer tiek piedaavaats noskatiities visu apnjirgta otraa ekipaazhas milicha tikko safilmeetais video.

Plja tu esi vecis vai neei? Speej atbildeet par pasha sadariito, vai esat njunnja, kursh nemitiigi doma otmazkas un piekriit tikai tad kad nu ir "neapgaazhami" (diez kaadi tie buutu) pieraadiijumi???

Palaidniex 06.12.2011 15:51

tad nesaprotu kaapeec necepies par GPS sekoshanas iekaartaam autoparku vadiibai??

tur vashe ieraksta visu, kur, cikos, cik ilgi brauci, staaveeji utt

un tos datus reaali par naudu vaac privaati kantori un tos datus dara zinaamus VIDam (degvielas atskaiteem), uznjeemumu iipashniekiem utt 3. personnam

apstraadaa, iztirzaa, analizee...

Un sheit viss ir bumbaas redz!

Palaidniex 06.12.2011 15:43

smaidiigais rakstīja: nu pļe man nepielec un nepielec, kas tur sensitīvs datos, un ko dos tādu pludināšana? Nu bija pisloņa sēnes sābs tur un tur tikos un tikos, nu un?????????

kādam naskui vikilīks tādi dati vajadzīgi?

+100500

Palaidniex 06.12.2011 15:42

Seene rakstīja:

Raacens rakstīja: Lielā mērā pievienojos Seene. Pirmām kārtām, nav skaidri pateikta robeža no kuras fotoradars sāk darboties. Nav skaidrs vai pētot OCTA un TA esamību tiek reģistrētas visas mašīnas vai tikai pārkāpēju. Kā tad sanāk ieslēdzam to kasti, lai foķē visus un dienas beigās atbilstoši plānam noliekam latiņu + vēl OCTA un TA zipčikus sodam.

Ņemot vērā, ka sodiem gatavs plāns ir pat budžetā, tava versija izklausās pat ļoti reāla. Safočējam visus un sodam pēc vajadzības - kaut par +1, lai tik plāns pildās.

Nepaarkaap un nebuus jaabaidaass!

ta teikt - driikst arii nepaarkaapt! Un Vitronic te niprichom. NEDRIIKST paarkaapt un viss.

Ja nepatiik ierobezhojumi - tad jaaprotestee ir pret ierobezhojumiem, nevis pret to fiksaacijas panjeemieniem un pielaideem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti