HIPPY rakstīja:
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja: Nebūtu tur maisījušies tramvaji – nebūtu sastrēgumu
Nebūtu Rīgā tramvaju vispār - korķi tāpat būtu tur, kur tie ir. Problēma ir ne jau dzelžos, bet gan tajā blīvē starp stūri un krēslu.
Kaq reiz jau tieši tā problēma ir tramvajos. Un tieši kā reiz 6 čimbulis tos korķus tur rada.
Ka tad - kas diez mainītos Vairoga un Brīvības krustā, ja novāktu tramvaju? Korķis no Vairogielas pārvada pagriezienam pa kreisi uz Brīvības ielu momentā pazustu???
Drīzāk labs jautājums būtu kāda mārrutka pēc tiem, kas speciāli izvairās no Brīvības ielas, brauc pa Ropažu ielu lai nogrieztos uz Vairoga ielas parvadu tomer ir jaimet ta debilā cilpa uz Brīvības ielas???




















velodzigiti ar parprastajam tiesibam
aizvakar pa tumsu Deglava ielā min sportists ar spoooorta felleri PA IELU, protams sporta fellerim nav NEVENA atastarotāja...
Vakar Brivibas iela, posma Brivdabas muzejs - Jugla. Pa ceļu - pa pašu pirmās joslas vidu (neskatoties, ka blakus veloceļš) nesatricinami min opis ar savu "erenpreisu" labi ka ir vismaz pakaļlampiņa
Sovakar, jau krēslo - Deglava iela - uz braucamas daļas izmin džigits, nekādu atstarotāju vai gaismiņu (īsti džigiti tak nelieto). Izmin slipi arā uz 2 joslas kreiso pusi ar ceribu kaut kā škersot tikko no ieprieksējā krusta parauto papravo plūsmu. Tūliņ arī paša virzienā parauj vaļā lusafors zaļo... Kādi mārrutki jāmeklē otras joslas kreisaja malā šādā situacijā?