iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 18.08.2011 17:22

ūpim derētu palasīt sadaļu, kā velopisēdistam ir jāšķērso krustojums, kur jāatrodas uz brauktuves, kā veikt krustojumā manevrus lai nogrieztos pa kreisi utt...

P.S.

Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām UN velosipēdu vadītājiem ir priekšroka...

Tas nozīmē, ka IR arī VIETAS, kur velopisēda vadītājam NAV priekšroka...

Palaidniex 15.08.2011 16:20

tramvaji nelietīgi izliek lamatas pašiem vienlīdzīgākajiem

www.tvnet.lv/...

kā viņi nelieši vispār uzdrošinās???

Palaidniex 15.08.2011 12:37

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Patrāpijās viena mūsdienu bilde ar sliežu ragaino no ASV.

Filadelfija.

Kawasaki Suburban LRV № 126

Woodlawn Avenue@ Springfield Road.

transphoto.ru/...

Nu tāds – īpatnējs …

Daiļš BEZ gala, kā jau daļā amurikānismu...

Bet izskatās, ka tas ir ar kabīnēm abos galos, durvīm abās pusēs - vārdu sakot var iztikt bez apgriešanās galapunktā. Moš kļūdos.

Palaidniex 12.08.2011 14:36

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

At tā varēja iekāpt Merķeļa ielā un dabūt vietu VIP zonā. Pēc jaunās sistēmas huj, nebrauksi taču līdz galam. Bet pretēja virziena Merķeļa pieturā jau VIP zona būs aizņemta.

Vieta vipzonā ir, bet jobtalons jāreģistrē 2x...

Tā teikt vieta VIPzonā ir par papildus $

Palaidniex 12.08.2011 14:27

HIPPY rakstīja: Trakie tramvaji

www.apollo.lv/...

Ja trolejbusam NEbūtu stūre un tas līdzīgi kā tramvajas brauktu paa savu ceļu sadursme nenotiktu!

Palaidniex 12.08.2011 12:14

Palaidniex rakstīja: gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

Ups - Ausekļa ielai (nevis Aspazijas bulvārim)

Palaidniex 12.08.2011 12:13

gribi teikt, ka biji iedomājies tā - ka pēdējā pietura ir pie Merķeļa ielas un tad 6. tramvajs bez pieturām močītu līdz Aspazijas bulvārim?

Galapunkts Radio ielā vai pietura pie Nac. Operas neko būtisku nemaina. Daždesmit soļu tālāk ko iet un viss...

Nav jau kilometriem vairāk tamdēļ jākāto...

Palaidniex 12.08.2011 10:23

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

lai 6. maršruta džimbuļa gals centrā būu Ausekļa ielā, nevis Radio ielā...

Kas vainas Radio ielai? Autenene tak tuvāk. Letiņi taču ar prāmi uz darbu nebrauc?

Tas ka galapunkts ir Radio ielā, vai kā tagad 3 tramvajam uz Baronielas pirms krusta ar Aspazijas bulvāri vai pie Nac.Operas neko būtiski nemaina. 30 soļu vairāk ikdienā nevienu nav nogalinājuši...

Palaidniex 11.08.2011 14:36

Pirmais rakstīja: cik maksā e-tampona uzturēšana gadā?

un kāpēc dzelzceļam ir izdevīgāk maksāt vienreizēju citronu?

vai tiešām rīgas satiksme ir auhjenna bagāta, ka var atļauties to, ko dzelzceļš nespēj pavilkt?

nubet SC tak vajag kaut kur naudu pagrābties ikdienas tēriņiem...

Palaidniex 11.08.2011 14:06

HIPPY rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: vadus pie Nacionālā teātra -

Nav. Jo remonts vēl turpinās un līdz ar vēl tiks mainīta Valdemārenes joslu trajektorija un līdz ar to vēl būs jāpārceļ trolejbusu vadi.

Kāpēc jaunajiem vagoniem jākratās ir uz Ausekļa ielu?

lai 6. maršruta džimbuļa gals centrā būu Ausekļa ielā, nevis Radio ielā...

Palaidniex 08.08.2011 16:00

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Redz pat RVR vilcienos ir internets – bet tik modernos tramvajos nav.

kaut kā neesmu manījis, ka jaunajos tramvajos tiktu slāpēts mobilo operatoru signāls...

Vilcienos jau ar ne. Bet wiFi iet tikai vilcienos nevis trambuļos.

Maršruts Rīga Jūºmala ir salīdzinoši mazāk stresainā salonā (jo durvis ir tamburos) un 5 pieturas ar vilcienu ir būtiski savādāks ceļā pavadīais laiks un attālums

Palaidniex 03.08.2011 8:15

HIPPY rakstīja: Redz pat RVR vilcienos ir internets – bet tik modernos tramvajos nav.

kaut kā neesmu manījis, ka jaunajos tramvajos tiktu slāpēts mobilo operatoru signāls...

Palaidniex 01.08.2011 8:58

HIPPY rakstīja: Tie taču Ražoti RVRā. Tāpēc jau strādā kā vajag!

vai nav paralēli kur un kas tos ražojis?

Palaidniex 29.07.2011 15:16

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nokraujam teikas krustā uz sāna baļķvedēju, lai tas izmētā sevi, piekabi un baļķus pa visu krustojumu - nu nekas daudz vairāk par ļoti saceltiem bobikiem un krosa mototehniku to krustojumu tāpat nespēs šķērsot...

Apmetīs ripā un brauks pa citām ielām.

Pamēģini tramvaju apmest ripā? Pantogrāfu vēl var – ierubī reversu un atkāpies, bet puspants un stanga – tās pret spalvu ni un ni…

interesanti gan - kas tieši puspantogrāfam traucē braukt atpakaļgaitā, nu tā tīri interesanti palika...

un kamēr visi bolīsies uz baļķiem nosprūdīs tas krusts tā, ka neviens autobuss un neviena no tuvāk esošajām automašīnām nespēs izkustēties, kur nu vēl apgriezties.

To apliecina teksts no kolumba - tā vietā lai palīdzētu izkļūt no klūmes visi manevrētspējīgie tāpat sēž savos vāģos un veido stūķi...

Palaidniex 29.07.2011 14:26

uupis rakstīja: Viens tramvajs nosprosto visu Valdemāra ielu. Un kur te lielie tramvaja plusi. Vai ar šo tramvaju daudzi pasažieri nokļuva laicīgi galamērķī? Vai tie kas sēdēja korķī arī paspēja laicīgi.

Un nevajaga te tagad stāstīt ka vainīgs auto tas nosprostoja – gabarītus salīdzinam un aplūkojam vai buss var apbraukt tādu špingaļetu? A tramvajs nevar un noštopē visu satiksmi…

viens pašnāvnieks reiz "nosprostoja" visu Vantenieku? un ko nu? Un tā jau tāda latviešu tradīcija - cīnīties ar sekām, nevis to cēloņiem. Ja neprot stūºēt, tad ņefig braukt. Nebūs nevienam jāstāv un jāgaida kamēr to kretīnu novāc...

Nokraujam teikas krustā uz sāna baļķvedēju, lai tas izmētā sevi, piekabi un baļķus pa visu krustojumu - nu nekas daudz vairāk par ļoti saceltiem bobikiem un krosa mototehniku to krustojumu tāpat nespēs šķērsot...

Palaidniex 22.07.2011 15:34

HIPPY rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un kā ar varošajiem vieglajiem, kas šitādā peļķē vienkārši piesmeļ motoru?

vai vieglajiem, kas vienīgajā ceļā abpus sev ierij divus pāri ce3ļam nogāztus kokus? Ko līdz stūre?

Pat konzervbuņdžas tādā peļē neslīkst

Nu, nu...

manuprāt tur patraucēja izgāztā papele vairāk kā tā peļķe...

Palaidniex 22.07.2011 10:03

un kā ar varošajiem vieglajiem, kas šitādā peļķē vienkārši piesmeļ motoru?

vai vieglajiem, kas vienīgajā ceļā abpus sev ierij divus pāri ce3ļam nogāztus kokus? Ko līdz stūre?

Palaidniex 07.07.2011 11:44

mjāāā...

tramvajiem vēl augt un augt...

www.tvnet.lv/...

Palaidniex 20.06.2011 14:10

HIPPY rakstīja: Es tak saku ka jauno tramvaju vadītāji ir agresīvi

aculiecinieks.delfi.lv/...

Njā, tajā vietā uz Kr.Barona ielas NOTEIKTI ir 3 (trīs) bruģētas joslas autotrsnsportam...

Palaidniex 17.06.2011 18:19

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

No otras puses - mūsu sabtrans vadītājam arī pēc papīriem ir jākāpj ārā un jāpalīdz "cilvēkam ratiņkrēslā" ietikt sabtransā, itīpaši, ja tam nav pavadoņa. Ir pat apmācības kā pareizi palīdzēt un uz kādiem ieteikumiem neielaisties, lai nesafistu ne savu veselību, nedz traumētu protestējošo un jāpiesprādzē tas ratiņkrēslists ir neskatoties uz to, ka daži baisi tam pretojas...

..un pēc visām šīm izdarībām vadītājam mērkaķa ātrumā ir jāiekļaujas kustības sarakstā, jo pretējā gadījumā nākamajā pieturā noteikti atradīsies kāds neapmierinātais, kurš nesagaidījis tramvaju paredzētajā uz pieturas staba izlīmētā saraksta laikā tūlīt izgāzīs savas dusmas uz vadītāju vai zvanīs uz RS.

Šis vēl vairāk taisnība!

Tāpēc vadītāji vairāk cenšas izpatikt tiem, kuri vairāk sūdzās...

Palaidniex 17.06.2011 15:43

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

mikriņu kantori nez kāpēc spēj pārvadāt pasažierus par 2/3 cenas

laikam jējētampons nemaz nav tik lēts

Mikriņi nebrauc 5-6 no rīta un 11-12 vakarā.

Mikriņos nav nekādas atlaides.

Mikriņos neuzņem ar bagāžu, bērnu ratiem un invalīdus. Mikriņi brauc pārsvarā tikai tur, kur ir stabila pasažieru plūsma.

Piem. uz Mežparku vai Bišumuižu vai citiem tamlīdzīgiem nomales rajoniem jau gadiem neviena mikrobu kompānija nepiesakās braukšanai.

+ 1000

- Mikriņiem nav mēnešbiļetes un atlaides skolēniem/pensikiem, invalīdiem

- Tiem nav nerentablu maršrutu kā šķiras

- grafika ievērošana ir simboliska

- dzenāt tikai uz 10 % aizpildītu busu pat viņi nespēj atļauties...

Palaidniex 17.06.2011 15:41

Pirmais rakstīja:

mikriņu kantori nez kāpēc spēj pārvadāt pasažierus par 2/3 cenas

laikam jējētampons nemaz nav tik lēts

Nu viņiem mikriņi nedzīvo > 10 gadiem, tajos nav tāda tīrība un ar būšanu tehniskā kārtībā ir krietni pašvaki...

Ļoti daudz jau var ieekonomēt naudas, ja lej kreiso zupu (nav jau pašvaldības iepirkums), neveic apkopes un remontus kad to vajag darīt (bet tikai kad vairs nekust), algas maksā konvertos utt...

Palaidniex 17.06.2011 13:16

IkdienasViesis rakstīja: Vācijā, čehijā, beļģijā tramavaju vadītāji pret invalidiem ir ļoti uzmanīgi. Bieži pat iziet no kabīne un vēro, vai invalids ir "noparkojies" sēdvietā, vai arī ratiņus atbilstoši nostiprinājis - tikai pēc tam uzsāk kustību. Čehijā, vadītāju braukšanas stils ir diezgan agresīvs. Kad biju komandejumā Prāgā, pirmo reizi braucot tur ar tramvaju, sākoties kustībai - momentā horizontali atrados uz grīdas, krietnu gabalu jau no durvīm. Pats biju vainīgs, ka tajā brīdī nekur nepieturējos. Tikai pēc tam sapratu, ka Prāgas tramvajos pie turētājiem ir jāturas ĻOTI stipri. Arī sēžot. Mūsu publikai to nesaprast - mūsu tantuki TUR riktigi izslidinātos pa tramvaja grīdu, pēc tam čakli rakstītu sūdzības tramvajnieku priekšniekiem.

Ne velti, dzirdēts, ka čehu inženieri par Rīgas tramvaju vadītājiem izsakās, ka mūsējie OLAS tramvajos vadājot , nevis cilvēkus...

Nu jā - mūsējie ir riktīgi mīkstie, salīdzinot ar Prāgas voģilām... Tiem jaunais zimbulis ir nevis ar 12 velkošajiem + 4 ripojošie kā mums, bet ar visiem 16 velkošajiem ratiem... Divi iemesli - Prāga kalnaināka un voģilas īsti koņščiki...

No otras puses - mūsu sabtrans vadītājam arī pēc papīriem ir jākāpj ārā un jāpalīdz "cilvēkam ratiņkrēslā" ietikt sabtransā, itīpaši, ja tam nav pavadoņa. Ir pat apmācības kā pareizi palīdzēt un uz kādiem ieteikumiem neielaisties, lai nesafistu ne savu veselību, nedz traumētu protestējošo un jāpiesprādzē tas ratiņkrēslists ir neskatoties uz to, ka daži baisi tam pretojas...

Otra lieta - cik visa sabiedrība pie mums kopumā ir gatava sadzīvot ar cilvēkiem ratiņkrēslos. Sabtrans vadītāji, gluži kā 100 nu jau gandrīz atlaisto 100 aktieru teātris ir sabiedrības minimodelis. Arī starp tiem ir lieliski cilvēki un pilnīgi kretīni +/- tādā pat proporcijā kā jebkur citur...

Palaidniex 17.06.2011 10:15

uupis rakstīja:

Toties Rīgas satiksme no 1. janvāra pārņems šo biznesu godīgas konkurences ceļā, neizmantojot nekādus birokrātijas instrumentus un neizmantojot nekādas varas sviras…

Nu beidzot vienam "monopolistam" būš visi bīstamie un aizliedzamie pilsētas biedi...

Tikai lai vēl kāts pasaka, ka SC nav ar to nekāda sakara...

Palaidniex 16.06.2011 21:14

hippy, ko tad es "nepareizi" izlasīju?

Un pilsonim aizvermuti un hipppy - ja jums kaut kas nepatīk tramvaju vadītāja attieksme, tad vai nu izmantojiet normālu veidu kā komunicēt ar pakalpojuma sniedzēju, kamēr nebūs sūdzības vai ierosinājuma, tikām iespējams nav nojausmas par notiekošo un NEKAS NEMAINĀS!

Ja negribas, lai kaut kas mainītos, tad nav ko gausties par to kā ir...

Es atkal kau ko pārdabisku izteicu, vai pacīnīties par savām tiesībām, ja tās ir pamatotas, ir apkaunojoši?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti