uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Ja ir pašam vairāki auto, tad paredzēt multicar apdrošināšanu...
Nu un tikai loģiski ka Multicar apdrošināšana beigsies apstāklī ka jo augstāka kategorija jo lielāks risks.
Tātad ar A kategoriju 10 naudiņas gadā.
B kategoriju vadītājiem teiksim 15 naudiņas gadā (dafigā ir ar B tiesībām)
C kategorija – masa ūūū (arī sertifikātu vajaga) apdraudējums ūūūū tātad 50 naudiņas
E kategorija – vēl lielāks ūūū 70 naudiņas
Nu tur pa vidu visādas īpašo kravu vadītāju apdrošināšanas…
D kategorija – 100 naudiņas
Operatīvie transportlīdzekļi – ātrums ta kāds – 200 naudiņas…
Nu kautkā tā vajadzētu šaj shēmai izsatīties un piemēram ja ir augstākas kategorijas OCTA un tiesības atļauj – vari stūrēt ar to pašu polisi zemākas kategorijas transportu.
Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku
Fisec kas par birokrātiju sanāca – bet varbūt arī nē – principā par šo modeli var diskutēt…
ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???
Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???
Ja civilam pieder da kaut 10 privātie vieglie auto - un tam ir C, E un D kategorija - būu jābū kaut kādām mistiskām papildus izmaksām par to, ka tam ir šīs kategorijas?




















brmbrmm rakstīja:
uupis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kāpēc nav tramvaji ar zilajām bākugunīm ? Tāds uupim patiktu noteikti.
Jā atbalstīts – un ministri uz sēdēm varētu lietot šādu transportlīdzekli – pie nosacījuma ka blakus zilajām lampiņām uzliek sarkanās…
Varbūt vēl ierīkot tramvaja līniju Rīgas pils - prezidenta rezidence (Jūrmalā, vai kur viņš tur dzīvoja), tad arī vantiniekam tiktu sliedes!
Pārspīlēt un skriet absurda lgalējības sienā Tev nu nemas nepatīk?