iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 10.03.2010 12:02

brmbrmm rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kāpēc nav tramvaji ar zilajām bākugunīm ? Tāds uupim patiktu noteikti.

Jā atbalstīts – un ministri uz sēdēm varētu lietot šādu transportlīdzekli – pie nosacījuma ka blakus zilajām lampiņām uzliek sarkanās…

Varbūt vēl ierīkot tramvaja līniju Rīgas pils - prezidenta rezidence (Jūrmalā, vai kur viņš tur dzīvoja), tad arī vantiniekam tiktu sliedes!

Pārspīlēt un skriet absurda lgalējības sienā Tev nu nemas nepatīk?

Palaidniex 10.03.2010 11:24

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja ir pašam vairāki auto, tad paredzēt multicar apdrošināšanu...

Nu un tikai loģiski ka Multicar apdrošināšana beigsies apstāklī ka jo augstāka kategorija jo lielāks risks.

Tātad ar A kategoriju 10 naudiņas gadā.

B kategoriju vadītājiem teiksim 15 naudiņas gadā (dafigā ir ar B tiesībām)

C kategorija – masa ūūū (arī sertifikātu vajaga) apdraudējums ūūūū tātad 50 naudiņas

E kategorija – vēl lielāks ūūū 70 naudiņas

Nu tur pa vidu visādas īpašo kravu vadītāju apdrošināšanas…

D kategorija – 100 naudiņas

Operatīvie transportlīdzekļi – ātrums ta kāds – 200 naudiņas…

Nu kautkā tā vajadzētu šaj shēmai izsatīties un piemēram ja ir augstākas kategorijas OCTA un tiesības atļauj – vari stūrēt ar to pašu polisi zemākas kategorijas transportu.

Varētu vēl diferencēt ka OCTA var pirkt zemākai kategorijai kaut tiesībās ir augstāka bet tad nedrīkst stūrēt augstāku

Fisec kas par birokrātiju sanāca – bet varbūt arī nē – principā par šo modeli var diskutēt…

ūūpis, kas ūūpis - kāds tam sakars ar kategoriju???

Ja kādam ir visas kategorijas, bet tas pārvietojas tikai ar savu privāto auto - kāpēc viņam jādrošinās citās kategorijās???

Ja civilam pieder da kaut 10 privātie vieglie auto - un tam ir C, E un D kategorija - būu jābū kaut kādām mistiskām papildus izmaksām par to, ka tam ir šīs kategorijas?

Palaidniex 10.03.2010 11:22

jugasvilli - auto markai šoreiz patiešām nav būtiskas nozīmes

aprošinātāji IF un gjensidiga un sesam

pat tad, kad ar lielu pierunāšanu ir izdevies dabū to Kasko pagarināt to neviens nesteidzās, neskatoties uz to, ka nav pieprasīta/izmantota ikgadējā tradicionālā piekrāsošana šur un tur un neviena CSN ar turējumā esošajiem auto - vārdu sakot vairākus gadus ar lielām pūlēm pierunāti apdrošinātāji, kuri saņēma savas KASKO prēmijas, izmaksas nulle un vienalga visādas "otmazkas"

tākā - drošinātājiem vēl tauki pilna pakaļa...

Parēķināju un sapratu, ka esmu bijis nenormāli dāsns salavecis! Lai tie apdrošinātāji iet ieskrieties, ja jau tiem nevajag manu naudu - tikai nav ko žēloties, ka maz cilvēki drošina saviem auto KASKO

Palaidniex 10.03.2010 9:01

Vaiga -= ar to visu ir par maz

VEF tiltu pārbūvēs tikai par kādu miljardu, bruģi pret asfaltu nomainīs par tikai 0,7 miljardiem.

ja nemākam ielāgot cikos drīkst braukt 2 joslās vienā otrā virzienā un kamēr krustojumu caurlaidība Brīvības Barona un Brīvības Pērnavas būs kāda būs - nekas nemainīsies - ir tur tas tramvajs vai nav.

Un tas murgs par labā pagrieziena aizlieģšanu, par visu sabtransu uz baronielas... Mnde...

Palaidniex 10.03.2010 8:56

Sretsked rakstīja: Ja tev nevajag, citam vajag.

Tikapt labi var pajautat, kam tas vajadzīgs-pārvietoties ar kaut kādu dīvainu alfu...

Deksi - divriteņu tr/līdeklis ziemā uz mūsu tīrajām ielām un daudzo civilu brauktprasmi ir 5x bīstamāks sev un apkārtējiem kā vasarā.

Manispēc vari braukt kaut uz motorizēt vienriteņa, ja vari izvairīties no sadursmēm...

Palaidniex 10.03.2010 8:23

BB rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?

Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…

Nečakarējies - brūģi ar sliedēm novākt no tā tilta - nereāli - vai nezini cik izmaksāja dienvidu tilts?

Pat ja novāc tramvaju abos virzienos uz tā tilta nekas tāpat nemainīsies...

Tur principiāli tilta caurlaidība ir ānī...

Labi - tilts būs nosacītās 4 joslās, un? Vienā virzienā būš korķis mazliet tālāk - pie Pērnavas ielas krusta, otrā pie Vairoga/Biķernieku krustiem...

Tas neatrisinās stūķi kā tādu, tikai pārcels stūķi uz citu vietu, tākā...

Interesanti, kāpēc tad tagad korķis stāv abās pusēs tieši pirms tilta, ja reiz problēma ir Brīvības un Pērnavas vai Vairogu ielas krusts?

Jā jā- kā tad - stūķis uz centru ir tikai un vienīgi pirms tilta - pēc tilta korķa vairs nav... Kā tad...

Nu novāks tramvaju - tāpat to tiltu neviens neasfaltēs, jo tas lūk esot kādstur megapiemineklis...

Ja jau tramvajsliedes varēje ielikt betona bruģītī, tad varēja jau arī noasfaltēt bezsliežu transporta joslas...

Pilnas 4 joslas tur nekādi nesanāk.

Vienkārši cilvēki paši nesaprot kā to tiltu lietot - no rīta saprot, ka var braukt 2 joslās, bet ko tas līdz aiz tilta pie pirmā luksiņa viss nosprūst...

A vakarā uz katru, kas izmanto iespējo no 16:00 līdz cikiem tur braukt pa sliedēm, vairums pirmajā joslā braucēju nolūr kā uz agresīvu valsts nodevēju...

Man tramvajs kā tāds netraucē! Jā ir 5-6 vietas, kur varēja būt BŪTISKI labāk sakārtota sliežu klātnes šķērsošana autotransportam, bet pa lielam - lai jau brauc!

Palaidniex 10.03.2010 8:18

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Jā, jā Deksi. Var arī ziemā braukt ar auto ar vasaras riepām...

Ziemā nevar braukt ar moci ??

Tieši tā - varēt jau var - da ļoti daudz ko var, bet vai vajag???

Es saprotu - pagāzēt pa mežiņu ar krosinieku, pabraukt pa trasīti, pavilkt slēpotāju utt, bet pārvietoties pa pilsētu kopējā satiksmē - priekš kam tas vajadzīgs???

Palaidniex 09.03.2010 22:10

Jā, jā Deksi. Var arī ziemā braukt ar auto ar vasaras riepām...

Palaidniex 09.03.2010 18:19

p.s.

kāpēc apdroišināt vadīāju, nevis īpašnieku?

Neesmu manījis, ka auto pats kādam spētu ko nodarīt bez vadīāja palīdzības vai nolaidības...

un kāpēc jāmainās auto īpašnieka BM klasei, ja pie CSN vainīga cita persona - tā brīža auto vadītājs

Palaidniex 09.03.2010 18:14

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - kad beidzot drošinātāji liks drošināt autovadīāja atbildību, nevis mašīnas atbildību...

Man liekas ka šitajā apstāklī ir ieinteresēti arī apdrošinātāji…

Tāpēc csssst… klusu…

Ja vadītājam ir pilnās tiesības – iedomājies kāds cipars šamajam būs jāmaxā…

Nu nez - pilnas, ne pilnas - maksā savu apdrošināšanu par braukšanu ar konkrētu auto un miers... .

Nu vo – atkal piešņorēji visu atpakaļ pie vecās systēmas…

Nemaz tik slikti nau...

Ja ir pašam vairāki auto, tad paredzēt multicar apdrošināšanu...

Jo ja tagad ar vienu apdrošināšanu brauc visi, kam nav slinkums, un tā maksā tik un tik, tad teorētiski apdrošināšana braukt ar vienu konkrētu auto vienam braucējam vajadzētu maksāt ievērojami mazāk...

gribi braukt ar visām savā īpašumā esošajām 3-4 mašīnām - lai apdrošināšanas prēmija ir tāda, kā patreiz uz vienu esošo...

jo ar visām 3 reizē tāpat nepabrauksi

un skaidri zināms, ka apdrošinot sevi un sveši ar to nebrauc...

Palaidniex 09.03.2010 17:57

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - kad beidzot drošinātāji liks drošināt autovadīāja atbildību, nevis mašīnas atbildību...

Man liekas ka šitajā apstāklī ir ieinteresēti arī apdrošinātāji…

Tāpēc csssst… klusu…

Ja vadītājam ir pilnās tiesības – iedomājies kāds cipars šamajam būs jāmaxā…

Nu nez - pilnas, ne pilnas - maksā savu apdrošināšanu par braukšanu ar konkrētu auto un miers... Un vēl derētu piesaistīt auto jaudas klasi

Līdz ar to zaļi gurķi, kam nav naudas bencīnam nevarēs atļauties braukt at trīslitrīgiem bembjiem, nāksies braukt at 0,6 litru daewo un miers mājā...

Uz ielas daudz labāka satiksme, mazāk idiotu (jaudas trūkums neļaus izpausties)...

Vienīgais miličiem izgāzīsies radaru projekts - neatpelnīsies 2 mēnešu laikā...

Palaidniex 09.03.2010 17:44

Klau - Jugasvilli man ir piemērs ar auto un zinu par ko runāju. Kabrioletu labprātīgi neviens negrasās drošināt, kautkur jābrauc, jārunājās, iesit internetā valsts numuru - saka ka neko online nedos... Karoč - ģedofščina!

Vienkārši vērtē pēc kaut kādiem saviem neizprotamiem ieskatiem... Tad pa jaunu, tad par vecu, tad par retu - PVZ tos drošinātājus.

Un kāda mārrutka pēc Rīgā un Rīgas rajonā dzīvojošajiem būtu jāmaksā NESALĪDZINĀMI lielākas OCTA cenas?

Saki ka neviens no Jelgavas Ogres, Talsiem uz Rīgu nebrauc.

ZB ja vienādiem auto Rīgā ar 11. BM klasi ir jāmaksā gada drošināšana vairāk nekā Ogrē ar 6. BM klasi...

Un vēl - kad beidzot drošinātāji liks drošināt autovadīāja atbildību, nevis mašīnas atbildību...

Palaidniex 09.03.2010 17:00

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?

Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…

Nečakarējies - brūģi ar sliedēm novākt no tā tilta - nereāli - vai nezini cik izmaksāja dienvidu tilts?

Pat ja novāc tramvaju abos virzienos uz tā tilta nekas tāpat nemainīsies...

Tur principiāli tilta caurlaidība ir ānī...

Labi - tilts būs nosacītās 4 joslās, un? Vienā virzienā būš korķis mazliet tālāk - pie Pērnavas ielas krusta, otrā pie Vairoga/Biķernieku krustiem...

Tas neatrisinās stūķi kā tādu, tikai pārcels stūķi uz citu vietu, tākā...

Palaidniex 09.03.2010 16:41

IkdienasViesis rakstīja: Uzskatu, ka būtu pēdējais laiks lidotgribētājiem atvērt jaunu foruma lapu: Trakās lidmašinas un piloti...

Tramvaju problemu krustošana ar lidmašinu lietām izskatās samērā muļķīga un neadekvata. "Tramvaju lietu problēmas" kas ir sķietami aktualas arī vairumam iauto lasītāju tiek nosegtas ar neadekvatu un pastulbu avio spamu....Reali ir jau pienācis marts - laiks, kad faktiski Rīgā jāparādās Pirmajam jaunajam džimbulim. Ne velti par šim probzām jau vairāk nekā 60 datorlapas forumā jau ir sarakstītas. Gaidīsim kādu ziņu no Bama par iespējamo jaunā trambuļa ierašanos Rīgā. Domāju, ka itin daudz iauto lasītāju ar interesi dotos uz depo to braucamo apskatīt.

Un kā tieši Tev traucē tramvajs? Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?

Palaidniex 09.03.2010 16:40

uupis rakstīja: Nu vēl jau trīs nedēļas ir laika.

LETA

2009. g. 21. aprīlī, 13:24

Pirmie zemās grīdas tramvaji Rīgā būs jau pēc nepilna gada - 2010.gada martā, šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputātus informēja pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" attīstības direktors Igors Volkinšteins.

Nu skatīsimies vai pa tām 3 nedēļām kāds brīnums parādīsies uz Rīgas sliedēm

Nu neticu, ka tas parādīsies testa versijā atrāk par maiju/jūniju...

Palaidniex 09.03.2010 15:00

jugasvilli rakstīja:

Palaidniex rakstīja: man parasti uzjautrina, ka ja ir divas mašīnas - viena parastā otra tā paša auto kabriolets, tad kabrioletam kasko dabū ir gandrīz nereāli un ja var dabū tad pēkšņi priekšējam stiklam ir megapašrisks...

Ķip akmeņus no ceļa rauj iekšā tikai kabrioletiem - sedaniem un hečbekiem tie akmeņi neskādē...

Vecais, tu kaut ko jauc. Ne jau stiklam ir palielināts paša risks, bet mīkstajam jumta segumam (citiem 300 lati, citiem 30% no bojājuma). Un jā, ir kompānijas, kuras kabrioletus negrib drošināt un tāpēc skrūvē cenu (tā teikt, atšuj), jo uzskata, ka tās ir riskantākas mašīnas, bet drošina gandrīz visi un nav tā, ka nereāli dabūt. Esmu drošinājis ne vienu vien, nupat tieši arī vienu Z4 bembi BANā apdrošināju. Viss bija OK.

Man par jumtu kā paaugstināta riska produktu pretenziju nav - bija jautājums tieši par priekšējo stiklu, tāpēc arī uzjautrinos.

Bet ja godīgi - kabrioletus nemīl drošināt neviens drošinātājs, kas liecina par reālu konkurences trūkumu nozarē...

Palaidniex 09.03.2010 14:40

man parasti uzjautrina, ka ja ir divas mašīnas - viena parastā otra tā paša auto kabriolets, tad kabrioletam kasko dabū ir gandrīz nereāli un ja var dabū tad pēkšņi priekšējam stiklam ir megapašrisks...

Ķip akmeņus no ceļa rauj iekšā tikai kabrioletiem - sedaniem un hečbekiem tie akmeņi neskādē...

Palaidniex 08.03.2010 17:46

Pirmais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Līzpaņemto ninnēt nedrīxt...

vispār nav zolīdi..... es taču neeju uz ļopeni kost, bet gan lidot....

tāpat uz krogu es eju kost, nevis lidot

dont't drink & drive, just smoke & fly

Palaidniex 08.03.2010 17:21

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Airbaltic ļopenē nav vairāk vietas, gaisa bedres, un viss tik dārgs... Kratās, šūpojās un tas troksnis...

Rayanairā vispār jūties kā stāvvietā...

Labi ka tramvajos nav slīpa grīda kā Boeingā – a ja nu aliņš izkrīt – viss uzreiz ripo uz pakaļgalu…

Ne tikai - uz līdzņemto litru īru dzēriena arī sjuartes skatās ar nicinājumu...

Vai tad tagad nav aizliegts lidmašīnās ienest tik lielus šķidruma daudzumus?

Ja vien tie nav pirkti taxfree un nav atpakota tā vakuumpakete vai arī iepirkts uz borta...

Līzpaņemto ninnēt nedrīxt...

Palaidniex 08.03.2010 16:27

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ne tikai - uz līdzņemto litru īru dzēriena arī sjuartes skatās ar nicinājumu...

Diez kā uz tādu kombināciju reaģēja savulaik biļešu konduktori tramvajos…

Ja par biuļeti biji samaksājis - visai pofig...

Palaidniex 08.03.2010 16:11

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Airbaltic ļopenē nav vairāk vietas, gaisa bedres, un viss tik dārgs... Kratās, šūpojās un tas troksnis...

Rayanairā vispār jūties kā stāvvietā...

Labi ka tramvajos nav slīpa grīda kā Boeingā – a ja nu aliņš izkrīt – viss uzreiz ripo uz pakaļgalu…

Ne tikai - uz līdzņemto litru īru dzēriena arī sjuartes skatās ar nicinājumu...

Palaidniex 08.03.2010 15:53

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Cilvēkiem ar augumu virs 1,7 metri tramvajos nav ko darīt… Ja stāvi kājās tad saliecies kā jautājuma zīme, ja gribi sēdēt – tad perpendikulāri braukšanas virzienam – jo paralēli starp beņķiem nesalaužot nav iespējams ielocīt kājas…

Jocīgi Tev tie 1,70...

Nu nezinu es vienreiz pamēģināju ar saviem metrseptiņdesmit pieci ierūmēties starp dubultajiem beņķiem… Kājas atdurās priekšējā beņķī, ceļus kopā nevar savilkt, poza kurā jūties beņķī arī kaut kāda 8-simtikriņģeļastoņi no jogu grāmatām… … un pie visā tā vēl kratās visu laiku… … brīnos kā klaustrofobija nepiemetās…

Airbaltic ļopenē nav vairāk vietas, gaisa bedres, un viss tik dārgs... Kratās, šūpojās un tas troksnis...

Rayanairā vispār jūties kā stāvvietā...

Palaidniex 08.03.2010 15:32

uupis rakstīja: Cilvēkiem ar augumu virs 1,7 metri tramvajos nav ko darīt… Ja stāvi kājās tad saliecies kā jautājuma zīme, ja gribi sēdēt – tad perpendikulāri braukšanas virzienam – jo paralēli starp beņķiem nesalaužot nav iespējams ielocīt kājas…

Jocīgi Tev tie 1,70...

Palaidniex 08.03.2010 15:31

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Bet vispār iesaku šo:

g.delfi.lv/...

Smiekli smiekli – Rīgas sniega vācēji arī bija sašutuši šogad, ka izvāveroja vecos sniega iekraušanas transportierus… Tos sarkanos ar koka būdām… Un nekā cita nav vietā - tagad sniega savākšana aizņem 3 reizes ilgāku laiku nekā ar tām vecajām šaufelēm…

Laikos, kad strādāja tautā sauktie "skopuļi" ielu malās bija n-reizes mazāk mašīnu pieparkotas...

Verķis jau sava būtībā nebija sūdīgs

Palaidniex 08.03.2010 15:03

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nu pieliec, kur problēma, ja jau tas tik vienkārši...

Nemaz jau ar ne sarežģītāk kā tramvajam…

Jā starpcitu – kāds tev augums?

Ja nav noslēpums…

Gluži kā Tev - Metr diudesmit uz slidām un cilindrā...

Nu tad iebūvē tās smilšu kastes, tik atceries - tām būs jābūt prāvākām, jo pagriezienos trambulim tās nav vajadzīgas atšķirīā no autobusa...

Bet vispār iesaku šo:

g.delfi.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti