iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 19.02.2010 13:02

HIPPY rakstīja: Priekš kam tad mums vajadzīgi tādi dzelsgabali – ka pat pa savām sliedēm nevar pabraukt

Kam tev mašīna, ja nespēj pabraukt ar to, ja kaimīņš tev riepas sadur vai izpūtēju ar makrofleksi uzpilda?

Palaidniex 11.02.2010 14:45

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Viens te teica kaut ko par latu, tas ir 2x

Nu ne jau uzreiz – pa solītim…

pēc 50 uz 70 un tad 90 un tad ko nu tur vairs – mazākais kāpums vēsturē – 10 kap…

Tu teici lats - kad maksās lats tad arī runāsim.

Jo solīji 2x celt tarifu - apstīsimies cik ilgā laikā.

Un vēl derētu piesaistīt pie kaut kāda vēl iltermiņā samērojama ekvivalenta, piemēram pie degvielas cenas. Tagad beņa maksā, pieņemsim 72 saņi.

Ja viss paliek dārgāks un beņa maksās 1,40 tad biļete par latu būš adekvāts kāpums...

Ja beņa maksās 80 saņi vai 90 bet biļete latu - tad gan - dārgi!

Un kur problēma tajā brīdī braukt ar mikriņu, kas paliks 50 saņi vai ar savu pers tr. līdzekli

Palaidniex 11.02.2010 14:05

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja: www.delfi.lv/...

nu un?????

nekas jau namainīsies....

vk paries, bet rs ies tālāk

Tieši tā – līgumus jau nelauzīs…

Tikai viens keksis te plēsa drēbes ka tarifi nepalielināsies… (ar pirkstu nerādīsim)…

kad palielinās - tad runāsim

Viens te teica kaut ko par latu, tas ir 2x

Palaidniex 11.02.2010 13:11

Pirmais rakstīja: tas pats skatīt šeit

24.02.1998. Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.10 \"Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi\"

www.tvnet.lv/...

Palaidniex 11.02.2010 13:10

pie kam ar tramvajiem pārvadā daudz vairāk pasažieru dalotr uz vagonu skaitu, nekā ar autobusiem, par bmw nemaz nerunāsim...

Palaidniex 11.02.2010 13:07

uupis rakstīja:

Nē nu tas fakts uz brauktuves ir tiikai BMW nevienas citas markas auto tur nav – apbižotais Palaidniex – neļauj viņam ar savu Opeli rādīties uz ielas – nābadziņš…

Un vispābā visiem urļikiem ar BMW jābraauc pa trotuāru jo viņi redz traucē sarūsējušiem un skaudīgiem opelistiem, bet atkal šaize – tad sarūsējušie opelisti sāks brēkt nebalsī – a nafig priekš BMW atsevišķa josla izdalīta…

Manispēc sraksti bmw, opelis vai whatevā. BMW pieminēju, lai tev pielektu ātrāk. Nav starpības stūķi rada nošķīlies bmw vai trolejbuss. Tramvajs ir tieši tik pat raucējošs ka bmw vai opeļi rīgas ielās.

Palaidniex 11.02.2010 13:06

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: «RS samazinās braucēju skaits, samazinās ieņēmumi, paceļot biļešu cenas, mēs panāksim pilnīgi pretēju efektu - cilvēki sabiedrisko transportu vairs neizmantos,» pārliecināts domes opozīcijas deputāts Olafs Pulks. Viņaprāt, «milzīga nekaunība» ir runāt par tarifa palielinājumu, tajā pašā laikā palielinot administrāciju. www.db.lv/...

"Rīgas satiksmei" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.kapitals.lv/...

Nav jau brīnums, cilvēki balso ar saviem maciņiem.

Tad vēl nāks zemās grīdas tramvajs, pirmie 20 gab prasīs 36 miljonus latu, "infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk"...

Tad mēs būsim "Eiropā" un gaidiet arī atbilstošas biļešu cenas (gan jau x2 ja ne x3). Tad tikai RS atliks viena problēma- vajadzēs popularizēt "sabiedriskā tramvaja tūrismu", lai pievilinātu turīgos rietumeiropiešus izmantot šo pakalpojumus, jo vietējie to nevarēs atļauties.

Un vēl šis - www.diena.lv/...

Nafig nevajadzēja ieviest kompostierus un tad vēl e-talonu - būtu darbs 600 konduktoriem un nevajadzētu ciest zaudējumus dēļ bezbiļetniekiem!

Applausi

+10

Nu un - privātos uņēmumos arī samazinājās darbinieku skaits un tos palaida bezdarbniekos...

Un ko par tiem neraudi> 600 konduktori ir tikai daļa no tiem, kam pēdējā laikā darba nav.

nav darba nav pasažieru

Mums jau Zivtele stāsta ka CSN samazinājums esot dāļ viņa aktivitātēm, bet satiksmes intensitātes mazinājums nezkāpēc nav pat pieminēts pie faktoriem...

Nu forši - nobankrotēs RĪgas satiksme - paliksim tikai pie privātajiem pārvadātājiem - un tad būs lētāk? Varēs visur nokļūt?

Būs maršruti uz visurieni arī nerentablos virzienos?

Tākā - visi saka, ka ir slikti, bet piedāvāt alternatīvu varat? vai slabo?

Palaidniex 11.02.2010 13:02

Kaksis rakstīja: Un ja braucot grib ņemt līdzi deksteru, tad jāmaksā vēl 80 sant.

vot vot

www.rigassatiksme.lv/...

Palaidniex 11.02.2010 12:03

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: speciāli ūūūpim

etalons.rigassatiksme.lv/...

OK izlasīju un jautājums vai jūs paši sapratāt kas tur ir rakstīts?

Tagad pastāstiet vai ir iespējams nokļūt no Pļavniekiem Ūdens ielas pieturā gan ar 3. autobusu gan ar 13. (tas nav iespējams)

Pastāstiet kā var nokļut no Centrālās stacijas purvciemā, ja mēnešbiļete ir tikai uz 23. trolejbusu – vai ar 17 var nokļūt???

Vēl ir vesela kaudze maršrutu kuru sakritība ir tikai 2-4 pieturas maršrutā. Un te nu ir ka tās divas pieturas jau vari pabraukt *******oties ar kontrolieriem bet tālāk ne.

A nakujam cilvēkam ir jāsalst un jāgaida tas sranijs 23 trollejs ja viņš tieši tur pat var nokļūt ar 17-to, bet re ka nevar. Ar viena maršruta talonu vari braikt TIKAI SAKRITĪBAS robežās…

Un tu mums piedāvā vienmēr universālus rizinājumus, kas cenas/kvalitātes ir ārpus konkurences?

Tu gribi lai tikai nobildējot tavu sīci sanāktu pases bildes visai ģimenei...

Un kur problēma - Braukt ar 14. 17. 4. trolli maršruta sakritības robežās?

NEKAD nekas nebūs ideāli...

Un ja tas 17. maršrutu saīsina līdz Brīvības piemineklim - kāda maršruta sakritība?

Palaidniex 11.02.2010 12:00

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.

Tu bieži tā dari un regulāri kāpārā tiklīdz ieraugi kādu bodi???

Un vēl - 23 santīmi par braucienu tas arī ir megadārgi???

Moš vizini mani ar savu auto par brīvu, ja reiz 23 saņi ir par dārgu...

[Slikts komentārs!]

Jā un zinu cilvēkus, kas arī bieži tā dara (maršrutos, kas iet cauri centram, piem., 3. vai 40. autobuss vai 3. tramvajs.

Un cik ir tādu cilvēku no kopskaita?

Es parasti sapērkos vienuviet, vai paejos līdz nākamajai bodei kājām un tad iekāpju un braucu līdz man nepieciešamajai pieturai, kur kāpju ārā...

Interesantio -tā tie cilvēki dara katru dienu, bez izņēmuma?

P.S.

Tagad ir desmitiem dažādu veidu apmaksāt savus braucienus ar transportu, viewtas un veidi kur un kā nopirkt/uzpildīt e-talonu un vienalga paliek tikai sliktāk...

Es saprotu, ka visu gribās vairāk, visaugstākajā kvalitātē un pats galvenais par brīvu!

Negribi mani pavizināt ar savu mašīnu katru dienu uz mājām caur centru piestājot pie katras bodes, kura man pēkšņi ir iepatikusies?

Palaidniex 11.02.2010 11:49

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.

Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.

Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.

[Slikts komentārs!]

Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!

Tad raksti tiem sūdzību! Kur problēma?

Palaidniex 11.02.2010 11:45

brmbrmm rakstīja:

Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.

Tu bieži tā dari un regulāri kāpārā tiklīdz ieraugi kādu bodi???

Un vēl - 23 santīmi par braucienu tas arī ir megadārgi???

Moš vizini mani ar savu auto par brīvu, ja reiz 23 saņi ir par dārgu...

Palaidniex 11.02.2010 11:43

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Lai vienam maršrutam paredzēto e-talonu lietotu tas pirmnajā reizē ir jāreģistrē IZVVĒLĒTAJĀ MARŠRUTĀ, cita transporta līdzeklī maršruta sakritības robežās e-talons NAV JĀREĢISTRĒ!

Es vēlreiz atkārtoju – nodemonstrē dabā šo pasākumu – vēl jo vairāk komplektā ar kontrolieriem…

Khm - tevi ir izdrāzuši, vai tu te filozofē tikai?

Ja neesi lietojis tad ko te bļausties!

Mutere tikai tā arī brauc un nesūdzās!

Vai tu arī esi dīvainītis, kas nopērk kannā dīzeli, un mēģine ieliet pencīnmašīnā, jo tak esi nopircis degvielu...?

Palaidniex 11.02.2010 11:37

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: speciāli ūūūpim

etalons.rigassatiksme.lv/...

(tā paša veida transporta līdzeklī)

Nu bet ja nopērk darba dienu kartiņu trolejbusiem, tad būtu jocīgi mēģināt to izmantot autobusos...

Palaidniex 11.02.2010 11:36

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

kā mūsējie šeptmaņi pamanās sačakarēt labu ideju, beļģ

cūkas ibiom

Nu parādi kaut vienu labo ideju, kura ir realizēta labi un netika sačakarēta?

Palaidniex 11.02.2010 11:33

speciāli ūūūpim

etalons.rigassatiksme.lv/...

Palaidniex 11.02.2010 11:32

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kādā projektā???

Ko tu pīpē???

www.rigassatiksme.lv/...

Davaj nodemonstrē – mēnešbiļete vienam maršrutam – un pamēģini nolasīt viņu citā transportlīdzeklī maršruta sakritības robežās – Viskijs no zaudētāja…

Ja nezini tad paklusē!

Lai vienam maršrutam paredzēto e-talonu lietotu tas pirmnajā reizē ir jāreģistrē IZVVĒLĒTAJĀ MARŠRUTĀ, cita transporta līdzeklī maršruta sakritības robežās e-talons NAV JĀREĢISTRĒ!

Viņš nav jāreģistrē, jo viņš vienkārši nedarbojas citā maršrutā

Un tad? Ienāk kontrole - uzrādi e-talonu viņi to nočeko un pārbauda vai esi maršruta sakritības robežšās un ja jā - kontreolē nākamo. Ja nē - pats muļķis, bet ūpis tik tirš, kņigu ņēčital, no mņeņije imeju

Palaidniex 11.02.2010 11:30

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nu bet ir vairums cilvēku, kas ir sajūšmā par tramvaju un to lieto ikdienā un nespēj iedomāties savu dzīvi bez tramvaja!

U arī viņi maksā savu daļu par tramvaju, bet pēc tavas loģikas sanāk, ka tu vienīgais ar savu nodokli uzturi tramvajus, kuri tev nav vajadīgi?

Nepareizi saprotat.

Mana teorija balstās uz to ka satiksmes dinamika uzlabotos aizvācot tramvaju…

Jūsu teorija balstās uz pretreakciju citam viedoklim…

Pasaaki kā tramvajs traucē satiksmi Juglā , Ganību dambī, Imantā utt?

Kāda starpība kuros dažos krustojumos jāiespiež tramvaja vai autobuss vai trolejbuss - tas traucēs +/- vienlīdzīgi...

A visādi urļiki ar bēmēvē maisās galvenokārt tieši pa brauktuvi

Palaidniex 11.02.2010 11:28

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kādā projektā???

Ko tu pīpē???

www.rigassatiksme.lv/...

Davaj nodemonstrē – mēnešbiļete vienam maršrutam – un pamēģini nolasīt viņu citā transportlīdzeklī maršruta sakritības robežās – Viskijs no zaudētāja…

Ja nezini tad paklusē!

Lai vienam maršrutam paredzēto e-talonu lietotu tas pirmnajā reizē ir jāreģistrē IZVVĒLĒTAJĀ MARŠRUTĀ, cita transporta līdzeklī maršruta sakritības robežās e-talons NAV JĀREĢISTRĒ!

Palaidniex 11.02.2010 11:23

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: No mana PVN, no manis samaksātā ceļa nodokļa un no manis samaksātās Akcīzes.

It īpaši patīk tie, kam nav ne skates, ne OCTAS, ne kā un tie brauc par manis līdzfinansētu ceļa infrastruktūru...

Tātad tagad varam izsecināt ka Jūs apgalvojat sekojošo: BMW lietotāji nelej degvielu un nemaksā akcīzi… BMW lietotāji nepērk ne pienu ne maizi ne alu ne tabaku un ja pērk tad nemaksā PVN… BMW lietotājam nav OCTA apdrošināšanas…

Un šis nav analogs gadījums lai varētu to salīdzināt ar RS un dotācijām… Tas tāpat kā salīdzināt valsts pasūtījumu ar privātfirmas pasūtījumu…

Kā īsts deputāts – izvēlējies divas dažādas lietas pretēji loģikai… Bet nu tāds jau laikam ir mūsdienu lielākais vairums

Nu bet ir vairums cilvēku, kas ir sajūšmā par tramvaju un to lieto ikdienā un nespēj iedomāties savu dzīvi bez tramvaja!

U arī viņi maksā savu daļu par tramvaju, bet pēc tavas loģikas sanāk, ka tu vienīgais ar savu nodokli uzturi tramvajus, kuri tev nav vajadīgi?

Palaidniex 11.02.2010 11:23

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: It īpaši patīk tie, kam nav ne skates, ne OCTAS, ne kā un tie brauc par manis līdzfinansētu ceļa infrastruktūru...

A vot šito adresējiet policijai, kura par jūsu naudu nerūpējas par jūsu drošību. Linča tiesa Latvijā nav atļauta…

Nu Ir kontrole, kas ķēr bezbiļetniekus. Un ir VIDS kas ķēr nodokļu nemaksātājus

Atšķirību neredzu...

Palaidniex 11.02.2010 11:03

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Jā dotēju - mo nanas naudas tiek uzturēta ceļu infrastruktūra pa kuru brauc arī urļiki.

(fubar)

No kuras naudas?

No mana PVN, no manis samaksātā ceļa nodokļa un no manis samaksātās Akcīzes.

It īpaši patīk tie, kam nav ne skates, ne OCTAS, ne kā un tie brauc par manis līdzfinansētu ceļa infrastruktūru...

Palaidniex 11.02.2010 11:02

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vienā maršrutā darba dienām maksā 14,20

Un vari izmantot visus tā veida tr. līdekļus maršruta sakritības robežās.

Davaj nodemonstrē…

Tes vēl ir tikai projektā – dabā tādas lietas vēl nav!!!

Kādā projektā???

Ko tu pīpē???

www.rigassatiksme.lv/...

Palaidniex 11.02.2010 10:50

Kaksis rakstīja:

Cik zinu tad jaunie braucēji sāk ar 6 BM klasi. Un starpība starp 6 un 16 ir ievērojama.

Nemaz tik ļoti ievērojama kā citur pasaulē tā nav.

Pie mums ņem vērā tikai Rīga rīgas reģions, mašīnas massu, tavu vecumu un BM klasi

Tur ņem vērā vadīāja pieredzi, gadu skaitu, brauķsanas paradumus (ikdienas auto, darba auto, svētdienas mašīna), un mašīnas jaudas klasi

Līdz ar to mēs runājam M3 gadījumā par > 2000-3000 mārciņām dēlam braukt ar M3 pret pāris simtiem sencim...

Un daži tūkstoši mārciņu par OCTA ir būtisks arguments kāpēc turienes urļiki brauc ar 1,4 - 1,6 motoriem...

Un vēl - ja dēls sataisa ziepes ar senča vāģi viņš boja savu b/n klasi, nevis mašīnas, kā tas ir pie mums

Palaidniex 11.02.2010 10:44

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un kas tur dārgs? Ja brauc reizi nedēļā nopērc 20 biļešu e-talonu un būs zem 50 santīmiem. Ja brauc tikai ar viena veida transportu un katru dienu ar vairākiem pērc darba dienām mēneša biļeti būs vēl lētāk. Interesanti, cik tad būtu jāmaksā biļetei un kur Eiropā biļete Rīgas izmēra pilsētā maksā lētāk?

P.s. Drīkst arī nebraukt ar sab.trans.

Tu zini kādas ir mēnešbiļešu cenas????

Vienam transporta veidam darba dienām ir 22 lati.

Ja tu cilvēks brauc darba dienās tad reāli sanāk 20 lati.

Pirkt mēnešbiļeti tikai vienam maršrutam un gaidīt viņu 40 minūtes ar nav kaifa.

Normāla mēnešbiļete maksā 50 (!!!) latus mēnesī… Tev ir tik daudz kāposta, lai maksātu 50 Latus plus vēl no nodokļiem dotēt…

Vienā maršrutā darba dienām maksā 14,20

Un vari izmantot visus tā veida tr. līdekļus maršruta sakritības robežās.

pat ja brauc tikai 2x dienā uz un no - viens brauciens sanāk 0,32 lati.

Interesanti - kas tur dārgs, kur ir lētāk, Eiropas pilsētās ar ~0,7 miljoniem iedzīvotāju

Lasītākie raksti

Jaunie raksti