iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 27.11.2009 12:59

Pie mums sliedes nepārtaisa, bet pārtaisa kontakttīklu - lai džimbulis kustētu raitāk un nejakarētos pie šķērsojuma ar trolli...

A beļģus/čehus un spāņus brauc lūrēt nevis tāpēc, ka tur lētāk dārgāk, bet tāpēc, ka tiem ir ko parādīt, ka Tavu māti !!!

Kāpēc tādam uzņēmumam RVR, ja tas grib ražot zimbas ir jāgaida nezkautkāds pasūījums no RD vai LV? Kāpēc paši nemēģina uztaisī džīmbu un visiem piedāvāt, tai skaita pa burzmai arī RīgasSatiksmei...

Gribi teikt, ka Latvijā meža tehniku sāka ražot, jo valdība vispirms piedāvāja džekiem uzsākt tādu ražošanu, vai trāpēc, ka tie paši izrādīja iniciatīvu, uztaisīja un piedāvāja savu preci, kas bija labāka/ērtāka.praktiskāka vai lētāka par analogiem?

Ja nav ko piedāvāt tad gaidīt ka kāds sāks uzmākties - eu nu lūūdzu lūdzu uznaglo džimbi - ir naivi!

Palaidniex 27.11.2009 12:32

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Re - pats jau atbildēji uz manu jautājumu...

Nu tad kāpēc RVR nevarētu štancēt augšā priekš Rīgas Normālus džibuļus ar normālu elektroinstalāciju???

Kāpēc vislaik jāskatās pāri robežai – mazvērtības komplekss?

Nu bet tāpēc jau arī nevar, ka neštancē!

Neviens necenšas riskēt, projektēt, veidot utt.

Nedomā pie izskata, noformējuma utt lietām.

Ja gribētu/verātu - sen štancētu, ja vēl to nedara, tātad vai nu nespēj vai nu negrib...

Palaidniex 27.11.2009 12:23

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un tu tak pats arī nebrauc ar jaunu Ladu, bet ar kādu jaunu vai lietotu rietumpasaules izstrādājumu...

Ja Latvijā RAF vietā būtu Craislers tad brauktu ar to…

Re - pats jau atbildēji uz manu jautājumu...

Palaidniex 27.11.2009 12:21

ūūpi - esmu redzējis tio rvr brīnumu - nu nav tas nekāds chrūslers - tāds pats armēņu rafs vien bij.

Tāpēc saku - ja šeit džimbuli ražotu pēc škodas licences - moš ar kas sanāktu, ja pēc rvr vai bjalorusu skices - tāds slikts rafs - lasi jerazs vien sanāks.

Ir ļoti daudz jāmainās vadībā, domāšanā un procesos, lai panāktu pāreju uz jaunu kvalitāti.

Ja kaut kas sanāk kvalitatīvs pie padomju vadības, tad dzīvē tas ir liels, smags, nesmuks un nelietojams.

Ir jau pie mums arī zelta galvas un zelta rokas - ražo harvesterus labulabos, bet jamiem ar to pietiek, un tas mazliet tomēr atšķiras no džimbuļiem...

Palaidniex 27.11.2009 10:12

jugasvilli rakstīja: Man daži draugi strādā CP un stāsta, ka diezgan bieži uz dokumentu pārbaudēm tiek uzrauti pālībraucēji, zagti auto, cukurgalvas bez tiesībām.

Nez kāpēc iet mūžīgā pļurkstēšana par to, ka CP neko nedara, lai šādus apkarotu, bet tad, kad reāli kāds arī dara, atkal nav labi...

Tad vajag arī pieņemt attiecīgus grozījumus ceļu satiksmes vai MK noteikumosvai likumos! Jo uz doto brīdi CP veic nelikumīgas darbības likuma un sabiedriskā labuma gūšanas vārdā. Bet tā ir valsts, ja jūtu nepieciešamību - pieņem šādu likumu un rīkojies tā ietvaros. Bet ticamāk šādu likumu pieņemt nevar pamatojoties uz cilvēktiesībām utt...

Palaidniex 27.11.2009 10:10

modena rakstīja: fishki.net/...

interesanti, vai mūsējiem arī žetoni ir obligāti?

šausmīgi sen autoskolā teica, ka bez žetona CP inspektors nepilda savus dienesta pienākumus, jo to viņš saņem tikai uz maiņās laiku...

Palaidniex 26.11.2009 12:09

Arsmens rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Arsmens rakstīja: Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

9. un šķiet 27. (ex 8.) no akmens tilta līdz stacijas laukumam brauc bez vadiem, lai ne3.14 satiksmi ar braukšanu caur pārmijām un lēniem pagriezieniem, kā arī, lai nebūtu tur tas kontakttīkls jāizbūvē...

tieši viņš 3.14sa satiksmi, jo akmens tilta galā pardaugavas pusē bāzās atpakaļ joslā un tad pāri visam lai uz pieturu tiktu.

un būtu labāk, ja tā kaste stāvētu stūķī kopā ar pārējiem vai bremzētu satiksmi 13. janvāra ielā dēļ vadiem un samazinātu dzīmbuļa šķērsošanas plūšmu virzienā uz no Krastmalas?

Palaidniex 26.11.2009 11:30

Arsmens rakstīja: Vakar sapratu, kāpēc mums iepirka troļļus, kas var arī bez vadiem braukt- sastrēgumā pa tramvaja sliedēm var maukt garām kolonnai

9. un šķiet 27. (ex 8.) no akmens tilta līdz stacijas laukumam brauc bez vadiem, lai ne3.14 satiksmi ar braukšanu caur pārmijām un lēniem pagriezieniem, kā arī, lai nebūtu tur tas kontakttīkls jāizbūvē...

Palaidniex 26.11.2009 11:02

P.S.

Un tu tak pats arī nebrauc ar jaunu Ladu, bet ar kādu jaunu vai lietotu rietumpasaules izstrādājumu...

Palaidniex 26.11.2009 11:01

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pagaidām man nav pārliecinošu pierādījumu ka mēs varam. Pagaidām varējām tikai vienu sliktu džimbuli un netiek mēģināts uzbūvēt ko labāku...

Ju tu zinātu kāds gimors ir ar tiem turku brīnumiem, kuri saucās Rīgas satiksmes autobuss, tad paklusētu par pašmāju skrūvēto tehniku. Tie čehu tramvaji kuri patreiz kust ir tik oriģināli cik vien tur no emblēmas ir palicis pāri. Pārējais jau sen ir vietējā un krievijas ražojuma serviss pārt.

Un tu zini kāds Gimors ir ar baltkrievu trolejbusiem?

Viens jau nodega kā brīnumsvecīte, tā ka prieks!

Pagaidām starp sliktu un ļoti sliktu es balsoju par sliktu...

Tā jau tikai liekas ka džimbulī da trollī tikai elektrība vien.

Tur pietiekami daudz elektroinstalāciju slēdžu, mezglu, pneimatikas utt, lai droiši varētu apgalvot, ka reizēm viena parasta slēdža vietā ieliekot citu parastu, bet savādākas konstrukcijas slēdzi var panākt gan lielāku sistēmas drošumu, gan ilgmūžību. Tieši par to arī ir stāsts.

Un runājot par estētiku un noformējumu - kantainās baltkrievu kastes vai tikai pa gabalu estētisku atgādinošās dizaineru radīās jaunkastes tuvumā aplūkotas ir visai briesmīgi atrisinātas.

Tākā pilnība nepiekritīšu.

Palaidniex 24.11.2009 18:57

Tu par to Ikarusveidīgo dzelteno 3-sekciju brīnumu vai?

Nebija tas nekāds zemās gridas veidojums.

Es it kā nav pret vietējiem ražojumiem, taču tramvajs ir pārāk sarežģīta ierīce. Varam, ja gribam ari to ražot, bet ļoti baidos, ka tie RVR brīnumi vairāk stāvēs pie sētas nekā brauks. Nu ka ar to dzelteno bija. Un finālā ar visiem nepārtrauktajiem remontiem tas iznāks dārgāks neka kāds Rietumu analogs.

p.s. Bij TTP, tagad RS visu laiku mocās ar nopirktajiem Baltkrievu trolejbusiem.

Kad viens uz Vantenieka pēc gada lietošanas nosvila, izrādijās, ka visus vajadzēja kapitāli pārbuvēt.

es jau ar neesmu pret vietējo ražotāju, tikai ja tas ko patiešām spētu uzražot. Pajār ražo baltkrievi, mēs kopā ar baltkrieviem vai krievi vai jebkurā kopsadarbībā sanāks otka neizgājis ERAZS pēc skata, satura un kvalitātes.

Ja varētu ražot sadarbībā ar Škodu - vismaz būtu cerība, ka jau rasējumā nav ERAZS un ja attiecīgi pakontrolē - moš arī sanāktu kas lietojams...

Pagaidām man nav pārliecinošu pierādījumu ka mēs varam. Pagaidām varējām tikai vienu sliktu džimbuli un netiek mēģināts uzbūvēt ko labāku...

Palaidniex 24.11.2009 18:34

modena rakstīja:

Palaidniex rakstīja: netici - apskati VAZa konceptus un gatavo produkciju pēc tam

Un Baltkrieviem nekas dižāks nav sanācis ne traktortehnikā ne autobusu/trolejbusu būvē...

toties atšķirībā no mums- viņiem vismaz kaut kas ir.

Ja pa lielam - tad tas ir tikai šķitums, ka viņiem kaut kas ir...

Pie mums ir viss tieši tas pats, tikai nav gribas un vēlmju to realizēt atttiecīgajā līmenī... Tātad - ir tas pats kas viņiem

Palaidniex 24.11.2009 18:25

netici - apskati VAZa konceptus un gatavo produkciju pēc tam

Un Baltkrieviem nekas dižāks nav sanācis ne traktortehnikā ne autobusu/trolejbusu būvē...

Palaidniex 24.11.2009 18:23

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?

Jā. Pirmais zemās grīdas tramvajs – RVR ražojums, kurš nopuva nevienam nevajadzīgs. Patiesībā kosmētiku uztaisīt, salikt gumijas, līmētos stiklus un pašmaju brīnums gatavs. Vēl normālu antikoroziju un visi rietumnieku rūsas kalni var iet dillēs.

Tur jau tie sūdi, ka 90 % darba (vizuālā perfektuma un kvalitātes) var panākt ieguldot tikai 10 % tam atvēlētā darba laika, atlikušos 10 % darba (sīkumu noslīpēšanu utt) darba var paveikt ieguldot vēl 90% laika.

Mums tas džimbulis tik pa gabalu bija labs, pienāc tuvāk un viss iespaids kūst kā sviests sahāras tuksneša saulē...

Nu nav me nums ne austumkaimiņos nepieciešamā projektēšanas, izstrāžu un realizācijas pieredze lietu novešanai līdz galam... Nu nav!

Palaidniex 24.11.2009 18:17

Laikam jau ir iemesls, kāpēc neviens to negrib pirkt...

Es vairāk ticētu labam iznākumam, ja Škoda saslēgtu līgumu ar kādu mūsu ražotni lai te tos trambuļus licencēti ražojam... Rezultāts būs toč labāks...

Palaidniex 24.11.2009 17:54

uupis rakstīja: Kurš te kautko buksēja ka RVR nevar uzbūvēt tramvajus????

www.delfi.lv/...

esi ka nu rāms izlasi citāta PIRMO vārdu: "Iecere līdz 2011.gada vidum radīt Rīgai jaunu, ekonomisku, visām mūsdienu prasībām atbilstošu tramvaju un organizēt tramvaja sērijveida ražošanu Rīgas uzņēmumos..."

Esi redzējis ko estētisku, klusu, mūsdienīgu ergonomisku utt, ko radījuši sadarbojoties ar austrumiem?

Palaidniex 24.11.2009 12:34

ij kas tam Zālītim nepatika pantogrāfos?

Palaidniex 19.11.2009 11:18

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

kalfonso rakstīja:

un - ja kāja tirpst, tad laiks pie daktera doties

Ilgi domāji? Pamēģini kādreiz nobraukt GARU gabalu, tad sapratīsi, par ko runāju.

Nevajag pat garu gabalu, pietiek ja visu dienu nostāv kājās.

Ir auto, kam turēt gāzes pedāli nav nogurdinoši, un ir tādi, kur tas rada saspringumu. Viss atkarīgs no vadīāja sēdvietas ergonomikas un iespējas sēdpozīciju saregulēt. Nākas reizēm atzīt, ka stūres regulācija tuvāk tālāk ir daudz būtiskāka par augstāk zemāk...

Palaidniex 17.11.2009 15:25

Pāris dienas atpakaļ mani aptur ekipāža Ulbrokas ielā. Kas bija mans pārkāpums - pats neapstājos neparādīju savus dokumentus un apdrošināšanu. Nebūtu tā līdzi apturētu vēl uz tās noskaidrošanas laiku...

Priekš kam stādināja???

Palaidniex 05.11.2009 12:37

stāsta, ka virzuļa sienas mēdz eļļot arī ar motoreļļu...

Palaidniex 28.10.2009 10:52

Sretsked rakstīja: Vakardienas notikumi uz Vanšu tilta ļoti labi parādījā policijas un citu dienestu nespēju tikt galā ar 1 cilvēka rīcību. Par meteorītu bij gatavi nez kādus zaudējumus piedzīt, bet vakar...bloķēta uz 4 stundām pus pilsēta, bet kaut kādi formās tērpti stāvi brīnās debesīs...

Tam praiderim vakar tiltā lābāk būtu bijis tomēr nolēkt... Uzmanības trūkuma nomāktais sataisīja tāāāādu stūķi pilsētā... :x

Nesaprotu to auklēšanos ar tiem mērgļiem, kas tur rāpjās...

Ar viņiem tikai auklējas, ka pārējiem tas ir piemērs, ka, ja kaut ko grib, uz brīdi drīūkst, var un vajag sačakarēt satiksmi pilsētā - tik droši rāpies augšā - neviens un neko tev nedarīs, apiesies kā ar jēlu olu...

Īstens lēcējs būtu uzrāpiez un nolēcis, pie kam būtu rāpies nomaļākā vietā. Vantiniekā rāpjās tie, kuri nemaz negrasās lēkt, bet grib tikai sev pievērst uzmanību. Vienkārši vajadzēja sūtīt pakaļ kādu apmācītu glābēju un neklausīties tā puņtutapas buldurēšānā par draudiem lēkt. Būtu nolēcis - pats vainīgs, nebūs lecējs čuriņa noraustīsies un konflikts tiks atrisināts daždesmit minūtēs...

Palaidniex 30.09.2009 13:43

savulaik jau bija kosmoideja - nodzīt džimbuli pazemēropažielas sākumā un izlaist baronielas beigās - t.i. - novākt to vispār no gaisa tilta...

Palaidniex 20.09.2009 23:27

Sretsked rakstīja:

Shiirs rakstīja: tur var but dajebkas, brauc uz servisu, ja deg lampinja, tad varesi nolasiit kljuudu.

Ko tu te jaucies, šis nav topiks par askonām.

Brīdināt vajag pirms šādiem tekstiem!

Palaidniex 08.09.2009 17:44

stanga rakstīja: Jā bet kā izskaidrot to kāpēc nākamajā dienā tas ir pēc sutkas bremžu pedālis atkal ir mīksts.Pēc mašinas pielaišanas pēctam tik pedāls paliek cietāks,pirms tam vari pedāli spaidīt cik tīk.

ticamāk, ka galvenajam cilindram ir feirāmis...

Palaidniex 12.08.2009 19:29

Yetti rakstīja: škiet, ka nē...

municipālis nekad nelīdīs, kur kaut kas "smags", un ONAB nefisīsies ar mordoboju... kaut gan pisīsies... izejot no tā cik tā morda sver...

KNABim savs (ir priekšstats, ka viņi daudziem nepatīk, tik dzirdēts, ka viņi,"mordas" drāž, ne tautu)...

a par glābējiem - дело утопающего в руках утопающих...

Kur problēma daļu to murmuļu apvienot zem viena jumta - un uz izsaukumu aizsūtīt attiecīgās nodaļas (nevis atsevišākas organizācijas) un attiecīgas sagatavotības brigādi???

Nafiga cilvēkam ir jāatcerās miljons dienestu izsaukšanas numuri???

Kāpēc nav kā normālās valstīs VIENS ZVANS uz 112, lai vai kāda ķibele, bet zvana pieņēmeji dispečeri, pieņem sūdzību un paši operatīvi izlemj kam to dot atrisināt un paši nodod tālāk???

Kāpēc jāliek cilvēkam zvanīt tai vai citai iestādei? Vai jāgaida savienojums ar itkā iespējamo problēmas risinātāju un katram jāstāsta viss no sākta gala???

Lasītākie raksti

Jaunie raksti