iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 19.03.2009 11:15

Vēl viena cīņās metode ar CP - es gadus 7 PRINCIPIĀLI nemaksāju ķepā milicim. Man tak neviens nemaksā ķepā, ja iedodu lielāku atlaidi... Šis gan diez vai atradīs dzirdīgas ausis, jo ir vēl viena ideja, kas palīdz noturēt izdevumus saprotamās robežās - drīkst arī nepārkāpt CSN...

Jo ja man raksta protokolu, tad zinu, ka esmu vainīgs un gaudutopikus nerakstu - kāpēc mani sodīja jo es tak gandrīz nepārkāpu, vai kā man izvairīties maksāt pamatotu sodu...

Ugunsdzēšamo, aptieku, trijstūri, vesti, vadus mēdzu vadāt līdzi...

Palaidniex 19.03.2009 10:22

Lasu un domāju, cik ļoti viedi vārdi:

Ozz rakstīja:

pie mums neskaitaas stiliigi straadaat peec labaakaas sirdsapziņas, aicinaajuma.

taapat kaa pie mums nav stiliigi radiit sisteemu kura straadaatu ar jeegu ne tikai straadaašanas peec. muusu valstii nauda rada sisteemu, nevis sisteema kontrolee naudu. Pie mums reti kurš paardod savu darbu. pie mums ir stiligi paraut piķi šodien, notriekt to visaadaas kuinjaas un paraadiit aizdeveejam "ziloniiti". Domaa ka cilveeks visu beerniibu lolo sapni kaa viņš vienu dienu kad buus izaudzis liels, saaks apziniigi!!! straadaat par CP taadu ir ljooti maz

no vienas puses tiiri cilveeciski var saprast iemeslus, kaapeec CP ir taadi kaadi viņi ir-tie ir cilveeki, kas skolaa uz trulīšiem maaciijaas.

tik atliek pimest klāt tādu lietu, ka tas attiecas ne tikai uz CP bet uz jebkuru cilvēku - cik daudz valsts un privātos uzņēmumos sēž cilvēki, kas gatavi pieciest katru dienu iet uz darbu (nevis strādāt) lai tikai saņemtu piķi, pie kam pēc iespējas lielāku...

Palaidniex 18.03.2009 9:37

RLaguna rakstīja: vo vo, pi = 3,14, bet brīvās krišanas paatrinājums 9,8. pie tam pēdējais mainās atkarībā no ģeogrāfiskās atrašanās vietas (jo zeme nav perfekts sfēriskas objekts), ekvatorā no 8,789, polos līdz 9,832

Tas skaidrs, ka jo tuvāk ekvatoram, jo vairāk to samazina zemeslodes radīā centrbēdze...

Runa jau par principu, ka bieži vien par 2% noapaļojums noved pie pavisam negaidītiem vai pat pretējiem rezultātiem...

Palaidniex 18.03.2009 9:12

Maija_Eskuella rakstīja:

Tas ir tikai tev iepotētais stereotips, ka Pi=3,14. Un kāpēc ne 3,14159? Vai tad tu labāk izprastu taisnīgumu?

Ir divas lietas, kas šeit jāpiemin - Amerikā bija problēmas ar to, ka dpamatskolā jāiestāsta bērniem jau par 3 agregātstāvokļiem ūdenim ledus un ūdens bija saprotams, tvaiks jau radīja problēmas, jo to nevar pataustīt...

Austrālijā gudrīši izdomāja, ka derētu brīvās krišanas paātrinājumu noapoaļot no 9,8 m/s² uz 10 m/s². Lai vieglāk rēķinās eksāmenos un tā... Īstais cīpars ir tikai 2% mazāks (nevis kā gadījumā ar 3,14)...

Tikai ir viena problēma - saskaņā ar šo neviena raķete nespēj pārvarēt zemes pievilkšanas spēku un uzlidot kosmosā... Nav ļoti iemīļotās satelīttelevīzijas, GPS sputņiku utt...

Tā jau arī mūsējie ceļot Dienvisu tiltu noapaļoja kaut ko un sanāk jau pirmā šmuce par nepilniem 27 ļimoniem latu - cīpara par kuru var izbūvēt viaduktu Vairoga viadukta galā... Sīkums, maza neprecizitāte tā teikt...

Palaidniex 17.03.2009 8:06

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Lai pierāda, ka neesi visus šos 3 mēnešus izbraucis no tās salas...

It is the responsibility for the driver to prove how long the vehicle has been in the country. This can be done by producing ferry tickets.

Sanāk, ka no visiem paziņām, kas nesen atbrauc ar prāmi ir jāsavāc biļetes, lai itkā varētu pierādī, ka tikai nesen esi tur iebraucis?

Palaidniex 17.03.2009 0:00

Lai pierāda, ka neesi visus šos 3 mēnešus izbraucis no tās salas...

Palaidniex 16.03.2009 20:54

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kamēr bildes ar ~ 20 ekipāžām nebūs studijā (priekšniekam uz galda) un kādām plašsaziņas līdzeklim rokā un nebūš vismaz pirksta pakratīšana un izskaidrojošs darbs no vadības puses - nekas nemainīsies. Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Kas cits tad to darīs? Redzi, paši vien mēs. Tāds arī ir topika mērķis.

To es zinu, tikai dažādiem kakšiem šķiet, ka labāk lai ir kā ir...

Palaidniex 16.03.2009 20:34

Kamēr bildes ar ~ 20 ekipāžām nebūs studijā (priekšniekam uz galda) un kādām plašsaziņas līdzeklim rokā un nebūš vismaz pirksta pakratīšana un izskaidrojošs darbs no vadības puses - nekas nemainīsies. Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Palaidniex 16.03.2009 15:09

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sky_Walker rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

tad sāksim braukt kā to jau labu laiku dara daudzās pasaules valstīs...

Daudzās - tas ir Skandināvijā un Šveicē? Nekur citur par +20 policija īpašu interesi neizrāda.

Uz šosejām par +20 neizrāda gan, bet pilsētās mēdz izrādīt...

Palaidniex 16.03.2009 14:07

Sky_Walker rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

tie laiki ir beigušies

tad sāksim braukt kā to jau labu laiku dara daudzās pasaules valstīs...

Palaidniex 16.03.2009 14:00

Kaksis rakstīja:

No otrās uz trases. Maksa parastā - 20 oiro bez čeka.

Tad jau trasse patukša bija. Tiesa no 3. joslas pie intensīvas satiksmes ceļ nost tikai ar braucošu netrafarēto...

Palaidniex 16.03.2009 13:58

Maija_Eskuella rakstīja:

Principā es atbalstu, ka policisti kontrolē tautu, man nav problēmu šad tad uzrādīt dokumentus "tāpat vien", varbūt, tādā veidā kaut nedaudz tautas patvaļa tiek ierobežota - savādāk varētu braukt bez tiesībām, ar spertu autiņu un neko nepārkāpjot būtu drošs, ka neviens policists nevar apturēt.

Par apturēšanu - visvienkaºšākais likums par personas brīvību. Zviedri to traktē kā cilvēktiesību pārkāpumu - neko nepārkāpušam cilvēkam vispār nebūtu vajadzīgi kontakti ar valsts varas pārstāvjiem. Personas noskaidrošana? Tādā gadījumā man ir autovadītāja apliecība, bet, lai drīkstētu interesēt, kas es tāds esmu, man ir jāizdara pārkāpums!

Un vēl - bagažnieku arī bez oirdera vari nevērt vaļā, ja vari uzrādī trijstūri, aptieciņu un ugunsdzēšamo neizkāpjot no salona.

Tas tā - mazliet par savām tiesībām.

Un ja tevi aptur - ir tiesības apvaicāties, kāpēc esi apturēts. Apturēt dukumentu pārbaudei vai alkotestiem juridiski drīkst tikai reidu laikā.

Palaidniex 16.03.2009 13:54

Kaksis rakstīja:

Bet vajadzētu vienmēr. Starp citu, tai pašā Vācijā nekur neredzēju piegādes auto piegādājam preci veikaliem caur fasādes durvīm. Nekur ielu malās nestāv gruzaviki.

Nu tur piegāde bieži notiek naktīs, kad piegādes auto nevienu netraucē, ja nav iespējams piegādāt preci nekādi citādi, kā tik pa parādes durvīm...

Palaidniex 16.03.2009 13:53

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Vācijas piemērs ir pilnīgi nevietā. Tas ir cits reģions, cita mentalitāte, cita audzināšanas kultūra. Nu kā pirkstu ar *******. mēs varam salīdzināties tikai ar līdzīgām valstīt, tojesķ, bij PSRS reģionu, ja grib objektīvu salīdzinājumu.

Ok!

Aizbrauc uz Igauniju...

Biju, +10 no krūmiem un otreiz no netrafarētā.

Un nolika mierā uz ieskrējiena joslas? Uz krusta?

Vai nolika savu ar margalkām aiz tevis?

P.S. Un vēl - pie mums par +10 nestādina, tikai sākot ar +20...

P.P.S.

Āāā un vēl - savulaik bija ļooooti ilgi jārunā, ja gribējās maksāt uz ķēpu, kā arī bija jāmaksā daudz...

Savulaik bija iedibināta likuma norma - ja ikauņu CP ar tiesas palīdzību pierāda kukuļdošanas mēģinājumu (tas viņiem izrādījās kā divus pirkstus), tad vadīājam megasūdi, bet milicim 3000 EEK prēmija... Līz ar to pie prāviem pārkāpumiem mazāk par šo piedāvāt nebija jēgas...

Palaidniex 16.03.2009 13:49

Kaksis rakstīja:

Par to pašu Vāciju. Apstāšanās uz bāņa pa tiešām ir pārkāpums (ar labu sodu). Pie mums var apstāties uz tilta un soda nav. Vācieši paši mīž no tā lai tik auto uz bāņa nenoplīstu, jo var atrauties pa pilnu programmu. Mūsējie pamet auto joslas vidū un kasa kuli, nevis stumj malā.

Vai mēs nevarētu ņemt piemēru no Vācijas un sodīt šitādus arī?

Vācijā uz bāņa apstāšanās ir ~300 vai 500 EUR. Ja noplīsa auto - to sedz drošināšana, ja pac apstājies - to sedz no savas kabatas. Vēl ļaunāk, ja apstājies uz bāņa dēļ tā, ka zupa beidzās - vispār bija kaut kas ap 700 EUR, ja nekļūdos.

Tur arī cauru riiteni nedrīkst uz bāņa pats mainīt! Pa labo joslu apsteigt utt...

Pie mums par stāvēšanu uz tilta gan reizēm soda, bet ne vienmēr...

Palaidniex 16.03.2009 13:47

Kaksis rakstīja:

Vācijas piemērs ir pilnīgi nevietā. Tas ir cits reģions, cita mentalitāte, cita audzināšanas kultūra. Nu kā pirkstu ar *******. mēs varam salīdzināties tikai ar līdzīgām valstīt, tojesķ, bij PSRS reģionu, ja grib objektīvu salīdzinājumu.

Ok!

Aizbrauc uz Igauniju...

Palaidniex 16.03.2009 13:45

Pirmais rakstīja: vēl viena kuiņa...

kāpēc vienkāršs selects octu datubāzē aizņem 20 minūtes????

normālā gadījumā tas ir 20 milisekundes....

lai apdirsinātāji saņemās un iepērk tehniku.... nav nekādu problēmu uzstādīt sistēmu, kas filmē plūsmu un automātiski pēc numura čeko ir tā sranā octa vai nav un stādināt tās tačkas un iekasēt sodus

var pat nestādināt, vienkārši izsūtīt rēķinus uz mājām

Vot vot, tikai lai to rēķinu piestāda CP, jo drošinātāji nav tiesīgi sodus piestādīt...

Palaidniex 16.03.2009 13:43

Kaksis rakstīja:

Viņam bija aizdomas, ka tu esi dzēris un pie reizes paprasīja OCTA polisi.

Aizdomas par alkolietošanu juridiski diemžēl netiek klasificēts par pārkāpumu!!!

Kamēr nav likuma, kas dotu juridiskas tiesības stādināt uz aizdomu pamata - visa šī te stādināšana būtībā ir pretlikumīga!

Man varbūt ir aizdomas, ka CP inspektors ir viltus inspektors un es nestāšos - aizbraukšu līdz tuvākajai mentenei un ziņoju - uz tāda un tāda ceļa, stādina CP ekipāžai līdzīgi urļiki, bez žetoniem... Tā, ja?

Palaidniex 16.03.2009 13:40

Kaksi - ja milicis tev liks nonest tilta margas un noparkoties blakus tiltam virs kādas upes - darīsi?

Īstenībā vadītājam jāpakļaujas tikai likumīgajām prasībām. Līdz ar to, piemērs no Vācijas - tur BundesCP tevi nestādina uz bāņa, jo apstāšanās uz bāņā ir pārkāpums, tie Tevi eskortē līdz tuvākajam parkingam un tur aptur. Piem ums - stādina uz ieskrējiena joslām, apļveida krustos utt...

Palaidniex 16.03.2009 13:36

Eye rakstīja: -> Palaidniekam:

Nu es arī ar tādu pašu domu to rakstīju.

P.S. Policists var apturēt, ja viņam ir aizdomas par pārkapumu. Ja viņam ir aizdomas, ka Tev ir problēmas ar apdrošināšanu, tad viņš tam var patērēt gan 20 gan 40 Tava laika minūtes.

Vismaz es tā saprotu.

Tas ka tas nav jēdzīgi, tas ir cits jautājums.

Nepareizi!

Gaslīgi nepareizi - sēdies - divi!

CP inspektors ir tiesīgs mani apturēt tikai tad, kad redz pārkāpumu manā izpildījumā vai saskata tādu manās darbībās, vai ir par tām pārliecināts. Tātad man ir jāpārsniedz ātrums, jāšķerso krusts pie sarkanā, jāveic virkne likumu nepārkāpjošas darbības, kas kopumā ņemtas ir klasificējamas kā agresīva braukšana...

Bet viņš taču neredz ir vai nav dertīga skate, nu labi - tagad stūķos un plūsmas palēninājuma vietās viens čeko siksnas un skates derīģuma datumus - otrs tālāk ņēm nost no trases...

Bet OCTA esamību redzēt nevar. Ir šaubas - sit compī, saņem atbildi, ja atpilde pienāca kamēr vēl esmu apturamības robežās - stādini un sodi... CItādi -nekādi! Tādi nu ir likumi.

Palaidniex 16.03.2009 13:31

Kaksis rakstīja: Fuflo tas viss ir.

Iespējams, nav pareizi, u.t.t. Tā nav pareizā forma lai kautko mainītu. Drīkst/nedrīkst, atļauts/aizliegts - tā ir pareizā forma.

Ir atļauts tas, kas nav aizliegts.

Kaksi - nejauc divas lietas.

Autovadītājs drīkst darīt visu, kas nav aizliegts, savukārt CP inspektors drīkst darīt tikai to, kas ir atļauts.

Tā ir būtiska atšķirība!

Kas notiek un ko darī CP inspektoram, ja neatļāutas lietas dara autovadīājs - manuprtāt visiem ir skaidrs, bet ko darī Autovadīājam, ja savas pilnvaras pārkāpj CP inspektors?

Ja nedarīsim neko - tā arī viss turpināsies. Un šoreiz neviens likums neaizliedz jebkuram cilvēkam pieiet pie CP ekipāžas un izteikt savu viedokli, par viņu rīcību...

Palaidniex 16.03.2009 13:25

Eye rakstīja:

Es uzrādu polisi mani apturējušam mentam - viņi ne reizes nav mēģinajuši pārbaudīt polises autentiskumu vai tās atbilstību datu bāzei.

Redzi - tas nozīmē, ka Tev tās polises var arī nebūt. Ir tikai kautkāds paša sacerēts papīrītis. Līdz ar to zūd šī papīra jēga. Milicis tic uzrādīajam papīrīim, nepārliecinoties, cik tas ir īsts... Tāpēc arī alegorija par plakātiņu...

Palaidniex 16.03.2009 13:23

Maija_Eskuella rakstīja:

Tev laikam nepielec. Polises izdruku vadāt līdzi bija draudzīgs ieteikums

Tu laikam nesaproti - par ko ir runa. Kāpēc CP darbonis mani drīkst aizturēt, lai pārbaudītu - vai man ir derīga OCTA polise, ja man ta pēc likuma nav obligāti jāvadā līdzi???

nesaproti - mani, ja es neko neesmu pārkāpis, nemaz nedrīkst apturēt!!!!

Un mani nekrata cik ātri vai lēni viņiem strādā tā sistēma. ja pieņēma likumu, tad vajadzēja sakārtot datu bāzi. Kāpēc iesitot CSDD datu bāzē auto numuru uzreiz neparādās - ir/nav OCTA???

Vēlreiz atkārtoju - reāli tā OCTA, pareizāk informācija no tās ir vajadzīga TIKAI UN VIENĪGI CSN GADĪJUMOS!!!!

Un, ja galīgi pielec - iesaku nēsāt līdzi arī dokumentu, kas apliecina, ka neesi kamielis! Un šo dokumentu arī milicis drīkstēs palūgt uzrādī (kaut līdzi nēšāšana nav obligāta) un pārbaudīs līdz 20 minūtēm, kaut ir viņš līdzi, lai pārliecinātos vai tas nav viltojums...

Palaidniex 16.03.2009 13:16

Kaksis rakstīja:

Nu tad par ko cepiens, ja jau pats atzīsti, ka viņi drīkst apstāties jebkur?

Jā, bet tikai ievērojot virkni priekšnosacījumu, no kuriem galvenais ir neatļautā vietā stāvēt drīkst tikai - ar ieslēgtām bākugunīm!

Un vēl - pārējos apturētos vadītājus, kam nav tādas smukas zilas bākugunis derētu apturēt vietās, kur tas neapdraud satiksmes drošību...

Palaidniex 16.03.2009 13:00

P.S.

Tiko tā padomāju - un sanāk, ka lai apmierinātu CP zēnu ziņkāri varu izdrukāt A2 formāta plakātu, ko salocīu turēt bardačokā ar tekstu: "ŠIM AUTO V/N XX XXXX ir derīga OCTA polise!"

Neredzu starpību starp to izdruku un šo papīrīti...

Jo par oriģinālā pareizību būtu vērts pārliecināties, vai viņiem nerāda viltojumu, vai arī jātic šādam plakātam...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti