Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 22.02.2018 15:20

vidējais Latvijas vieglā auto lietotājs nobrauc 15 kkm gadā, varbūt cipars mazliet audzis, bet nedomāju, ka daudz, ok - 17 kkm gadā. Ņemot vērā, ka to ciparu veido arī darba darīšanās braucošie ar prāvāku nobraukumu, varam secināt, ka privātpersona parastā nobrauc mazāk par šo ciparu...

un? kas sanāk? Privātpersonas ~12 kkm * 10 gadi = 120 kkm. Aptuveni tik arī tas jaunais auto kā nebūt ciešami droši novelk - līdz parasti lielajai, lasi dārgajai, dzinēja apkopei.

Tiem, kas ikdienā spiesti braukāt ne tikai uz no darba, bet arī pa darba darīšanām nobraukās no 25-45 kkm ar parastu vieglo auto

Lūk arī tie paši 75 -130 kkm saskries pa 3gadīgu oplīzinga termiņu. Otrreizējam pircējam vēl varētu sanākt kādu brīdi pabraukāt - līdz tiem 150-170 kkm, ko tie motori, īpaši tos nelaužot, arī varētu izturēt. No uzņēmuma oplīzinga auto, ja paveicas atliek 30-80 kkm braucami km, kas nozīmē parastajam mirstīgajam 3-8 gadi vēl ko braukt.

Tālāk - metāllūžņu pārstrāde...

Lielāko jauno auto masu vismaz šeit iepērk uzņēmumi - tie arī nobrauc tos 100-140 kkm pa 3-4 gadi. Privātie - jā - pērk par savu naudu, tik to pašu nobrauc 7-10 gados. Visa matemātika. Ir protams atsevišķi izņēmumi, bet kopējo bildi neietekmē teju nunemaz.

Palaidniex 22.02.2018 12:25

ro rakstīja: Ziniet neesmu nekāds tehniskais guru , kā piemēram msh, bet nu nevaru nepiekrist viņam par to, ka tagad visu ražo uz īstermiņiem..palasot te dažu komentārus, šķiet iauto pilns ar oligarhiem..pirksim jaunus autu, baudāmos 1.5 nemotorus..cik tie forši..mosh pat 200000štukas nokalpos..sviests..lielākā daļa valsts iedzīvotāju tomēr pērk lietotus auto..daudzi no Vācijas..nu un gribētos redzēt, kā šie tikko no Vācijas pēc 5iem gadiem,šodien ražotie auto, ar saviem1.0-1.5 motoriem kalpos nākamajiem īpašniekiem..jaunu auto vispār nesaskatu jēgas pirkt, jo tam jau izbraucot no salona vērtība nokrītas par 30 %.. a lietotiem drīz motors virs 2.0 būs kā ar uguni jāmeklē..karoche kuda mir katjitsa

Redzi, ražotāju patiesībā spiež nereālas ekonormas (tik trakas ka teju visi krāpjas), bet maksā viņam naudu PIRMAIS pircējs.

Kas notiek ar to auto pēc tam - ražotāju visai maz krata, jo lielāko daļu "dilstošo" daļu tāpat neražo ražotājs bet ražotrāja piegādātāji.

Es saprotu, ka Latvijā lielākā tirgus daļa ir kā reizi otrreizējais tirgus, bet pēc dažiem gadiem dēļ ekonormām un ražotāja vēlmes nopelnīt pēc iespējas vairāk (uzražojot tik lēti cik iespējams, lai 90% pirmo lietotāju savu brauktgribēšanu kilometros vai gados būtu iztērējuši un vēlams ne par centu izturīgāku - lasi dārgāku ražošanā) un tad iepārdot viņam atkal jaunu!

Kas notiek ar otro pircēju ražotāju patiesīā visai maz krata. To varētu žmiegt izdarī, ja auto ražotājam ar likumiem piespiestu nest atbildību par "nolietoto" auto utilizēšanu un pārstrādi. Kamēr tā nav - ekonomiski pamatoti ir ražot auto, kas noiet maks 3-5 gadi un 120-150kkm, bez nopietniem remontiem, un tad tas auto drīkst sabirzt čupā.

Tā kā ir šāda tencence - pēc zināma laika lietojamu auto ar uzrakstu "otrās rokas" atrast būš deficīs.

Nu gluži kā ar cigaretēm - Kā vienu cigareti pīpē trīs pīpmaņi bada laikā, pirmais pīpē cigaretes īpašnieks cik grib, otrais cik var, trešajam sanāk tikai tas, kas palicis pāri pēc pirmajiem diviem.

Palaidniex 19.02.2018 19:30

25 km/sek. Ir pamatīgs ātrums vai zinies!

Otrais kosmiskais ātrums zemei ka tik nebija ap 11,2 km/s

Palaidniex 07.02.2018 19:03

Piedod, bet nepamatoti argumenti un spriedumi par mani liek tevi uztvert par jaunu, enerģisku pamuļķi! Jo lasīt, kā izrādās neproti, gluži kā vernons, bet esi par viņu, šķiet būtiski jaunāks.

Palaidniex 07.02.2018 12:22

Palaidniex 07.02.2018 12:11

Autobuss drīkstēja izvelēties apdzīšanai vietu, kur nav nepārtrauktā līnija. Nu šķērsoja - nu un saņema “nāves sodu”.

Palaidniex 07.02.2018 12:07

Tatad maz piedalies satiksmē, ne to vien esmu redzējis.

Tas ka aiz tevis vai manis neveidojas rinda, nenozīmē, ka aiz kāda cita kāds tādu nevarētu uzrīkot. Tā tas notiek un ir novērojams gana bieži. Lielākoties vairāk par pārdesmit km šādi “sablīvējumi” nvienu neaiztur.

Un ko tieši nokavēsi, ja rīta braucienā uz savu darba vietu nokavesi 4-5 minūtes? Ieplāno iespējamo kavējumu, izbrauc ātrāk - ceļa satiksme var piedalīties, kurli, iesācēji, grūtnieces, pensionāri, bailīgie. Pa ceļam uz darbu var būt CSNg, kas apgrūtina satiksmi, laika apstākļi liek braukt lēnāk. Utt. Utjpr.

Palaidniex 07.02.2018 11:13

Rakstu lēnām tiem, kam nepielec. Pirmais brauc pa ceļa malu uz 70. Tuvāk ceļa malai nav iespējams.

Uzreiz aiz viņa brauc tāds, kam tomēr bail apdzīt, aiz tā brauc tāds, kurš dēļ satiksmes intensitates abus pa vienam vienu varētu apdzīt, bet divus vienā piegajienā - neavar. NākamajieM tātad - ir vēl amzākas iespējas apdzīt. Tā tas visai bieži faktiski arī notiek.

Kuru sodīt? Pirmo, otro vai trešo un par ko?

Vai varbūt tos dažus kilometrus pieciest un iekļauties plūsmā un nenervozēt?

Palaidniex 06.02.2018 7:15

Tagad ziemā bueži gadās kad kāda indivīda vai indivīdu dēļ atļauto 90 vietā tiek braukts 70. Un? Ko nu? Aiz viņiem veidojas 5-30 automašīnu garas kolonnas, kuras par sastrēgumu īsti nosaukt nevar.

Neviens no tiem nebrauc gar ceļa labo malu. Apdzīt dēļ satiksmes pretējā virzienā īsti nav kad. Ko tagad darīt? Sidīt? Kā un par ko?

Palaidniex 05.02.2018 18:30

Atslēgas vārds - drīkst, un tas vārds nenozīmē ka tas ir pienākums.

Ja kāds brauc ar +/- atļauto, tad frāze par ātrāk braucošo robežojas ar pārkāpumu. Un te nu ir vecais teiciens, vai kādam nu ir kas obligāti jādara, lai kādam būtu ērtāk pārkāpt?

Ja man sagribas pārkāpt, man nekad nav ienācis prātā paģērēt no citiem satiksmes dalībniekiem nodrošināt man lielākas ērtības pārkāpuma veikšanai. To vienmēr esmu uzskatījis par savu personisko problēmu.

Palaidniex 05.02.2018 17:19

Un jkā tā mainīsies pie 0,35 promillēm, pie nogurumna, pie stressa?

Nu ta uz pirkstiem? a fantazētāj?

Palaidniex 05.02.2018 17:13

Visi, atbilstoši partēriņām, uzskata ka Apinītis ir foršākais alus.

Vai patiešām?

Palaidniex 05.02.2018 17:11

Un kā to apzīmēsi - ar uzlīmēm uz mašīnas?

Un tie +20 būs spēkā arī kad ir baiss pārgurums un koncentrēšanās spējas būs uz nulli?

Palaidniex 05.02.2018 15:43

Pārlasi CSN 110. punktu

Palaidniex 05.02.2018 15:07

Taviem vārdiem - tiem uz 72 jābrauc gar ceļa labo malu! ;)

Palaidniex 05.02.2018 15:05

Tu lasīt proti?

Palaidniex 05.02.2018 14:42

kas mērīs cik īšti ir droši? Vienam droši liksies 70, vienam 30, vienam atļautie 90.

Kuru saukt par kretīnu, kuru par idiotu?

Pēc patēriņa apjomiem labākais alus Latvijā esot Apinītis... Vai patiešām?

Palaidniex 05.02.2018 14:40

Un? Kā tu zini novērtēt, vai viņi tā var atļauties braukt vai nevar?

Gribi teikt ka kāds rallija pilots, sev lieliski zināmā ceļa posmā ar atbilstoši sagatavotu auto nevarētu pabraukt ātrāk par plūsmu, pie kam tā, ka nemaz netraucēs tai?

Visa plūsma, piemēram, brauks ar 50, jo slīd. Viens, kurš prot - brauks tai garām ar atļautajiem 90, jo viņam neslīd. Ko nu? Kuru linčot - labāk sagatavoto vai tos, kuri brauc lēnāk - atbisltoši savām prasmēm, un spējai?

Apstākļi ir būstami? Visiem vai tikai tiem kas brauc lēnāk? Tie ir bīštami apstākļi arī attiecīgi sagatavotajam?

Palaidniex 05.02.2018 14:27

un kā tu noteiksi - drošs vai nedrošs? Iespējams ka Tev pašam viss, kas ir virs 50 ir nedroši, tik pats esi sadomājies, ka spēj droši braukt ātrāk un līdzšinējā veiksme ir likusi šādai lietai noticēt? Kurš būš tas, kurš objektīvi to nomērīs un pateiks - patiesība vai apmelojums?

Palaidniex 05.02.2018 14:25

Un ko darīt, ja tas sešdesmitgadīgais gan objektīvu, gan /vai subjektīvbu iemeslu dēļ nu ir tas lēnais, kurš brauc ar 60, kad visi pārējie gribētu 72?

Palaidniex 05.02.2018 14:23

Ja 9 no 10 atkalā grib btraukt ar 110 pie atļautā 90?

Pie kam - 2 no tiem patiešām varētu braukt pat vēl ātrāk, jo ir rallisti ar ūberlabām riepām braukšanai pa ledu, trijiem tikai šķiet ka tie spēj vadī transportlīdzekli tik ātri, bet sacensību gara, iekšējā visiem pierādīgribošā ego dēļ lec citiem pakaļ...

Tad ko? - atkal Max ātrumu ievērojošais, bet negribošais braukt uz 110 ir lēnais un linčojamais?

Un ko darīt ar tiem patiešām protošajiem un atbilstoši aprīkotajiem rallistiem, kuri brauc ar 80, pie atļautajiem 90, vietā kur visi citi savu spēju braukt novērtējuši uz 60?

Palaidniex 05.02.2018 14:06

Tā arī pats neatbildēji - kā formulēt to nelietīgo lēno...?

Lēnais ir kurš? Tas kurš brauc Atļautais + tikai 5 km/h? Tieši atļautais? Atļautais, bet faktiski mazākais par atļauto, jo atļauto nosaka pēc sava spidometra? Tas, kurš brauc 3 km/h zem maks atļautā pēc spidometra? Tas, kurš brauc ar faktiskiem -13 km/h, bet Tu to nespēj apdzīt?

Un kad to mērīt? Ziemā, vasarā, dienā, nbaktī, miglā, atkalā, lietū, sniegputenī?

Līdz ar to - vari droši šo te diskusiju slēgt! BEZJĒDZĪGI!

Jo no šī sapratām - visi, kuri brauc lēnāk par Tevi ir nelietīgas un satiksmi bojājošas bremzes, daļa to, kuri brauc ātrāk ir viennozīmīgi atļautā pārkāpēji un visticamāk drošā ātruma pārkāpēji arīdzan...

Bet varbūt tomēr problēma ir aplūkojama ikrītu vannasistabā, spogulī?

Palaidniex 05.02.2018 13:59

Ta nu gan pajautāji. Ja tu pats nezini, kur atrodas visi pierīgas miesti - tā nu būtu tava paša problēma...

Neredzu starpību - Baltezers, Kalngale, Jaunmārupe, Ikšķile, Mucenieki, Piņķi vai Ķekava...

Palaidniex 05.02.2018 13:05

Ietrāpot rīta stūķī ap 8:00 no Juglas ielas viadukta līdz Matīsa tirgumu, visi tie attīstītie 120 km/h tais pāris kilometros līdz Rīgas robežai lidojumā no Langstiņiem, pārvērtīsies akurāt par 30 km/h vai pat krietni mazākā vidējā ātrumā...

Palaidniex 05.02.2018 13:02

Par to ir speciāls punkts CSN un tas neattiecas uz tiem, kas brauc ar max atļauto vai pat 10 km/h lēnāk.

Ja aiz tā, kurš brauc ar 90, kur tik arī ir ļauts, izveidojas kolonna, tad tā ir pašu kolonnas veidotāju problēma. Diemžēl...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti