Kas tur vēl būtu jāapspriež - sajūgs, kārba, parastais un divmasu spararats un tā visa labošanas ērtums!
Palaidniex
04.01.2018 12:32 Nu vislabākais tad ir čuguna aizvēsturiskais divtaktu dīzelis, ja vērtēt pēc šādas mērauklas...
Ne divtaktu - četrtaktu, jāpārtaisa par gāzes dzinēju un ekonomiju dabū no tās gāzes un ekspluatācijas daudz vieglākā režīmā.
Ideālais jaunais labi remontējamais motors
Tātad - benzīns, gāze, nekādu ekstru, turbīnu utt., prasts, pietiekami liels tilpums, liels motora resurss, viegli jaucams un remontējams, viegla piekļuve galvenajiem remontējamajiem mezgliem. Pilnīgs... šodienas peļņas kārajiem turbīnotajiem mazmotoru 200 000km resursa ražotājiem. Ekonomija pamatojas uz gāzes izmantošanu, lielu motora resursu, lētiem remontiem. Varbūt vēl kādu papildus tehno klāt, jādomā, tur bremžu rekuperācija utt. Maināma kompresija - par sarežģītu un dārgu gan jau.
Internetā pieejams diezgan daudz informācijas par visādu motoru konstrukcijām, veiksmīgiem un aplamiem risinājumiem. Ko no tā mācīties un ko pārņemt jauna motora konstruēšanā ar minētajiem parametriem.
www.youtube.com/watch?v=cry2y1nMXNI
www.youtube.com/watch?v=RrxVeZZQVhI
www.youtube.com/watch?v=z8sL1RDyRgc
www.youtube.com/watch?v=04DyYeMQmxU
www.youtube.com/watch?v=e5PSiVpJxYc
www.youtube.com/watch?v=CfQa-L25Jxw
šim, piemēram, 22.57 min maināmas cilindra čauals. Ir vērts, nav?