Kurus pārkāpejus sodīt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017

Konkrēti par ātrumu, bet vispār par policijas ieguldījumu satiksmes drošībā. Bildē uzzīmēju 3 grupas, kurās ir sadalāmi braucēji. Protams, eskistē vēl 4. - atsaldeņi, bet par tiem nerunāsim.

Tāpat nerunāsim par tiem, kas nepārkāpj CSN vispār - t.i. ievēro gan drošo, gan maksimāli atļauto ātrumu.

Attiecīgi paliek divu veidu daļējie pārkāpēji - vieni, kas ievēro tikai drošu braukšanas ātrumu. Otri - kas ievēro tikai atļauto braukšanas ātrumu. Kurus soda? Pareizi - tikai tos, kas pārkāpj atļauto. Vai soda tos, kas pārkāpj drošo? Nē! Vai atļautā ātruma pārkāpums, nepārkāpjot drošo, apdraud satiksmes drošību? Vai drošā ātruma pārkāpums, nepārkāpjot atļauto, apdraud satiksmes drošību?

Vecais labais joks ar pazaudētā meklēšanu tur kur gaišāks, nevis tur kur pazuda? Sodam tos, ko varam sodīt un iekasēt naudu, nevis tos, ko vajadzētu pēc būtības...

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pārlasi CSN 110. punktu

110. Lai, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, palaistu garām ar lielāku ātrumu braucošu transportlīdzekli, drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali, ja tai ir asfalta vai asfaltbetona segums. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

Pārlasiju. Un?

www.google.lv/maps/@56.704555,24.2450294,3a,75y,189.66h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9Wyw6iUID42UOxsvThp1aw!2e0!7i13312!8i6656?dcr=0

Interesanta vieta! Nu un kā katrs no mums rīkosies? Prāta spēļu rēbuss!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas vietā tik interesants? Situācija ir CSN skaidri aprakstīta. Jā - praksē diemžēl ir virkne vadītāju, kas piedalās satiksmē saskaņā ar saviem iedomu noteikumiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Nekā personīga! Paņēmu Tavu tekstu turpinājumam.

"Jā - praksē diemžēl ir virkne vadītāju, kas piedalās satiksmē saskaņā ar saviem iedomu noteikumiem."

CSL 19. panta 3. punkts: "Katram ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju!" CSN 85. "Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai." Varētu vēl turpināt, bet tad būs par garu teksts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un? Kāds sakars atkal atkārtotajam citātam, kuru bāz visur, ar uzdoto jautājumu?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vai Tu pēc būtības vispār spēji saprast kāpēc pie mums ir tik daudz satiksmes negadījumu? Sāc ar "Vīnes konvenciju par ceļu satiksmi"! Izlasot to rodas pavisam citas dabas jautājumi. Konkrēti šīs pašas konvencijas 17. pants "Ātruma samazināšana". Šajā pantā kādreiz bija vēl trešais punkts! Kāds?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, spēju. Un uz dzīvi spēju paskatīties daudz plašāk, nekā uz diviem CSN punktiem un "sāc ar Vīnes konvenciju". Lai gan arī tās atšķirībā no mūsu CSN ir saskatāmas problēmas, arī pati konvencija ietver galveno problēmu - saprāts ir aizstāts ar likuma burtu. Bet pirms apgalvot, ka pie mums ir daudz satiksmes negadījumu, papēti kopējo priekšlaicīgi mirušo statistiku un varbūt sapratīsi, ka koncentrēsanas uz satiksmes jomu un milzu līdzekļu šķērdēšana likuma burta pastiprināšanai tajā ir noziedzīga.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Par noziedzīgu ir jāsauc situācija milzu līdzekļu izšķērdēšanai, piemēram Saulkanē. Uzstādīja foto radaru. Bet ātruma samazināšanas joslām nepietika šo līdzekļu uz arī prāta spējas. Ceļam ar sadalošo joslu pa vidu atstāja caurumu, lai ērtāk izbraukt iebraukt. Nu un kur šeit vidū ir ātruma samazināšanas un ieskrējiena joslas? Tu miglu vari pūst pats sev acīs, man pat nemēģini! Vēlu veiksmi saprast un izdzīvot greizo spoguļu karaļvalstī. Vai Tu pats neesi šo noziedznieku barā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Noziedznieku barā esi tu, jo pats vienlaikus ar spēju norādīt uz dažām konkrētām no konteksta izrautām nepilnībām, tik un tā aizstāvi burta kalpu sistēmu.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nesapratu ko tu gribi pajautāt? Kā es rīkošos? Braukšu taisni pa savu joslu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Šajā vietā ir iespēja likumīgi braukt gar asfalta malu. Vairāk gan tas attiecas uz smagajiem un citiem lēnajiem.

Ceļš it kā gana plats, bet braucams pēc katra saprašanas.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Bez vajadzības es pa to malu nebraucu, bet ja man tuvojas kāds ātrāks, tad gan pabraucu malā, pat ja nav pretīm braucošo mašīnu, lai aizmugurējam ir pārredzams ceļš.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tad viss kartībā!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Te taču pie mums neviens tā rūpīgi speciāli "pa malu" nebrauc.Kā arī, braukt pa "pašu malu" dažkārt ir tehniski bīstami.Pabraukt (pavākties)"malā" varētu,piem ja kāds kādu noķēris un saprotams, ka tas grib tik garām. Bet notiek otrādi- katrs kolonnā esošais brauc pusmetru pa kreisi un ielīdis dibenā savam priekšābraucējam- tipa,katrs "grib tālāk redzēt" (rezultātā neredz neviens un neko..), bet reāli garām pabraukt gribošais bez brīdinājuma izlien "paskatīties" jau pretējā joslā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

""pašu malu" dažkārt ir tehniski bīstami"Kas tur ir bīstams ja izņemam tādu faktoru kā bedres?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vēlme katru un par katru cenu sodīt arī nav risinājums. Filozofija galīgi garām. Katram ir jāzina un bezierunu kartībā jāpilda satiksmes Noteikumu prasības. Situācija pilnīgi absurda, ceļš ātrai braukšanai ir, bet ātruma samazināšanas joslu nav. Tas dažas uz pirkstiem skaitāmas. Un tām ātruma samazināšanas joslām nauda un arī prāta nepietiek. Itāļi smējās par krieviem, kad Toljati rūpnīcu būvēja. Krievi radot kaudzi problēmu, lai ar prātam neaptveramu enerģiju tās pārvārētu. Mēs esam tieši tādā pašā stadijā. Problēma ir ātruma samazināšanas un manevrēšanas procesā. Nu un kā to darīsim? Tāpat kā līdz šim?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Sodīt vajadzētus visus pārkāpējus. Vajag atjaunot sodu par avārijas izraisīšanu, diferencējot pēc vainīgā "svara" klases un avārijas smaguma. Un sodīt arī vainīgo pēc saskaņotā paziņojuma. Vienkārši profilaksei, lai turpmāk brauktu uzmanīgāk. Dažās Eiropas valstīs CP drīkst prasīt uzrādīt avārijas protokolu, ja konstatē, ka auto ir redzami defekti, pat ja esi iebraucis savos vārtos.

Jaunākās avārijas:

Cik smagas sekas izraisa smago auto vadītāju rīcība un kāds par to ir sods? Smieklīgs.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Par noziedzīgu ir jāsauc situācija milzu līdzekļu izšķērdēšanai, piemēram Saulkanē. Uzstādīja foto radaru. Bet ātruma samazināšanas joslām nepietika šo līdzekļu uz arī prāta spējas. Ceļam ar sadalošo joslu pa vidu atstāja caurumu, lai ērtāk izbraukt iebraukt. Nu un kur šeit vidū ir ātruma samazināšanas un ieskrējiena joslas? Tu miglu vari pūst pats sev acīs, man pat nemēģini! Vēlu veiksmi saprast un izdzīvot greizo spoguļu karaļvalstī. Vai Tu pats neesi šo noziedznieku barā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ļoti noapaļotais CSNg gojāgājušo skaits Latvijā gadā - 200. Pašnāvības - 400. Kādēl tik lieli līdzekļi tiek veltīti mazākā cipara samazināšanai? Vai tās 400 dzīvības ir nevērtīgas? Un tas - nerēķinot absolūto pirmrindnieku pirmslaicīgas nāves cēloņos - sirds un asinsvadu slimības - absolūtais cipars ~9500!!! Ak jā - nerēķinot, ka par to 200 cilvēku teorētiskai glābšanai paredzēto naudu varētu izglābt lielāku skaitu no tiem 9500, papildus vēl statistika tiek kropļota, tajos 200 ieskaitot arī tos, kas ir gājuši bojā tādā CSNg, kas ir radies vadītāja sirdstriekas dēļ un būtībā būtu pieskaitāms tiem 9500!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Interesanti cipari! Auto vadītajiem pensionēšanās vecumu vajag paaugstināt! Pensija nebūs jāmaksā vispār!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Cipari bieži vien ir interesanti un liek padomāt par patieso rīcības motivāciju. Pie šādiem cipariem (un tādi proporcionāli tie ir visā Eiropā), ļoti nākas padomāt par īstajiem iemesliem darbībām, kas tiek attaisnotas ar cīņu par ceļu satiksmē bojāgājušo dzīvībām - to dara tie paši, kas vienlaikus ļauj mirt ievērojami lielākam cilvēku skaitam, kuru glābšanai pietrūkst resursu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/zinas/latvija/772602-riga_iespejams_veselibas_problemu_del_no_cela_nobraucis_un_miris_autovaditajs

Lūk +1 bojā gājušais CSNg rezultātā. Kas statistikā noteikti papildinās budžeta pamatojumu radaru iegādei, nevis veselības aprūpei.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu ceļam nav jābūt tai vietai, kur kādam būtu jābeidz savas dzīves gaitas! Vācija ar saviem Noteikumiem un kārtību ir priekšā visiem, bet arī šo situāciju ietekmējam mēs. Mēs ar savu domāšanas veidu un bēdīgo pieredzi nemākam iekļauties viņu braukšanas kultūrā. Tur bija jāsāk bļaut vāciešiem, jo to "auslenderu" Vācijā ir ļoti daudz.

Jāmaina apmācības sistēma un CSN jāpārraksta loģiskā secībā un kārtībā. Ātrums un tā samazināšana ir divas lietas kas prasa īpašu uzmanību. Katram priekšā esošam, kādam, ir jābūt prognozējamam un jebkādām darbībām jāsākas ar savlaicīgiem brīdinājuma signāliem un atbilstošu rīcību.

Un nekāda distances vērošana nevar atcelt CSN kā tādus un kuros nav sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana". Komunikācija uz ceļa ir nekāda. Smagie savā starpā sarunājas ar rācijas palīdzību. Pārējiem tikai virzienrādītājs un STOP signāls!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Un kam ir jābūt tai vietai? Manuprāt sirmā vecumā, savā gultā ar atsevišķiem nosacīti pašnāvnieciskiem izņēmumiem, kā piemēram alpīnistiem. Viss pārējais ir pēc iespējas novēršams - izvērtējot prioritātes un saprotot, ka pilnīga drošība ir ne vien neiespējama, bet neviens to patiesībā negrib - tā ir pārāk dārga gan tiešajās (finansiālajās) gan netiešajās (nesamērīgi ierobežojumi) izmaksās.

Un piekrītu, ka CSN ir jāmaina - tikai par virzienu mūsu nostāja noteikti atšķiras. Izlasi, piemēram, Maltas Highway Code - kas vairāk ir ētikas normu apkopojums, nekā sarežģīts un nesaprotams juridisks dokuments, kas cenšas aprakstīt katru niansi (kas nav iespējams) un padarīt cilvēkus par truliem burta kalpiem, nevis saprātīgām un komunicēt spējīgām būtnēm.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

CSN ir apbrīnojami vienkārši. Tie ir spēkā pie konkrētiem ātrumiem un uz konkrētiem ceļiem. Visos gadījumos katrs priekša esošs ir atbildīgs par savas rīcības, darbības vai bezdarbības, sekām. Ceļi ar atbilstošu infrastruktūru. Auto vienmēr kārtībā, Šoferis pie stūres, aktīvs un pieskaitāms. Jebkurš ātruma samazinājums visiem laicīgi zināms un saprotams. Nekādas sadursmes! Katrs ar savu rīcību garantē drošību! Ziemā jāiemācās braukt neizslīdot un nespolējot. Apmēram tā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

>Ziemā jāiemācās braukt neizslīdot un nespolējot.

Vispār ir teiciens "slidinies tad nepaslīdēsi". Bet atkal jau tu sludini, ka katram otrajam ir jāievēro noteikumi, nu nē katram ir jābūt atbildīgam par sevi un pārējiem sev apkārt.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

Nejauc, katram! CSL 19. p. 3. p.! Un katram ir tiesības paļauties CSL 19.p. 4.p.! Savas viegla auto izdarības pat nemēģini pārnest uz komerctransportu. Tas kad sāk slīdēt nav vairs savācams!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sliktam dejotājam arī ... traucē. www.youtube.com/watch?v=n_ksrsyfBv4

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Izskatās ka Tu esi Drifta speciālists!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nē, bet regulāri atsvaidzinu iemaņas kontrolēt saslīdējušu auto. Ja paskatīsies video uzmanīgi, tad pamanīsi, kas tur ir ne tikai fragmenti no drifta šoviem, bet arī komerctransporta vadītāju apmācības video.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Nu un kā medicīniskā izziņa paglābs no avārijas, kas notika vakar 9. februārī?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Cik ir un ko ir jādzer, lai šodien notiktu vakardienas avārija?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vakar bija ceturtdiena! Piedod daudz jādzer.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Varētu precizēt, cik tieši daudz izdzēri? Būtu interesanti uzzināt, kāda ir Setras drošas vadīšanas norma.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Paldies dievam piektdiena ir klāt!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Kāpēc gan lai viņš nevarētu palikt Zviedrijā līdz atlabst. Cilvēks nav vēl pie samaņas bet nu jau vedīs.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

painteresējies cik maksā diena zviedrijas slimnīcā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: painteresējies cik maksā diena zviedrijas slimnīcā

Cilvēks vienkārši vēl tic sociālistu pasakām par bezmaksas medicīnu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Ja ir tā kā rakstā, tad viņa izmaksas sedz Eiropas veselības polise. Cita lieta, varbūt gribēja ārstēties mājās, kur ir labāki ārsti. Varbūt kaite bija hroniska, kādēļ gribēja ārstēties pie sava speciālista.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ja būtu dzīvē to polisi redzējis, tad zinātu, ko tā sedz un ko ne. Neatliekamo palīdzību jā, bet ne uzturēšanos slimnīcā un ilgstošu ārstēšanu. Arī neatliekamo palīdzību ar ierobežojumiem - tikai, ja nav paaugstināta riska, piemēram, aktīvās atpūtas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kurš tad šoreiz vainīgs:

www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/773184-cela_uz_saulkrastiem_boja_gajis_kravas_automasinas_vaditajs/

Pie paša fotoradara, kur vienmēr visi nomet līdz -10 no atļautā. Tā ir vienkārši necieņa pret radaru! Kur bija šitā jānesās?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 1 Atbildēt

Policijai būtu jāizmeklē un jāatskaitās par notikušo. Priekšā esošam ar savu rīcību būtu jāgarantē drošība, bet to visu noveļ uz "Distanci". Vispār tā rīcība būtu kvalificējama kā "Agresīva braukšana" pēc LAPK 149. panta 4. punkta! Vienreiz reālam precedentam jābūt!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 5 Atbildēt

Tie smagā šoferi jāpiesien pie priekšējā bampera. Izskatās ka pie stūres aizmidzis, citādi to izskaidrot nevar.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Nuja sanāk liela ātruma starpība visu laiku brauc ar +20 un tad samazina līdz -10 pirms radara

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Tādos gadījumos būtu pareizi, ja iztirzātu pēc būtības.Ja nav nekāda "mācība", tad nav jēgas.Neviens īsti nezin, kas tur notika.No kā piesargāties, ko darīt citādi ? Tāpat šeit- itin nekādas skaidrības: nra.lv/skandalozi/236954-briesmiga-avarija-netalu-no-cesim-auto-cela-vidu-apgazas-uz-jumta.htm

Domā ko gribi- kaut kā neticās, ka tas auto pats no sevis apgāzās un ka attēlā redzamajam traktoram ar to nav nu itin nekādas ne saistības, ne cēloņsakarības.Vasarā zāles pļāvēji, ziemā sniega pucētāji utt...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Kā nav jēga? IR jēga, tikai ne tāda, ko meklē. Tā ir daļa no terorisma kampaņas. Mēdiji dara visu, lai cilvēkus iedzītu bailēs un ļautu ieviest arvien jaunas Orevela kontroles metodes. Padomā pats - kādu pienesumu fotoradari spēj dot satiksmes drošības uzlabošanā un kādu totālā satiksmes uzraudzībā, identificējot un izsekojot katru braucēju (argunemtējot kā OCTA/TA kontroli). LVC uzskaites iekārtas vāc tikai anonīmu statistiku, kas kontrolējošajām institūcijām neliekas pietiekami.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā,nesen par to runāju, balstoties uz fotoradaru kontekstā mums ļoti līdzīgās Austrālijas cilvēktiesību aizstāvju reālām publikācijām.Fotoradari ir tehnikas sasniegumu izmantošana peļņas gūšanas nolūkā.Tikai ar to starpību, ka "ne visiem" ir dotas tiesības un iespējas ņemt dalību šajā ļoti ienesīgi izdevīgajā biznesa paveidā.Gluži tāpat kā citas jomās, kur tehniskais progress ļauj izdomāt arvien jaunus un izsmalcinātākus veidus privātpersonu identitātes kontrolei.Pietiek kaut vai reizi gadā uz kino aiziet un uzzināt, kādas tēmas pasaulē šobrīd ir aktuālas.Galvenais būt savā jomā Pirmajam un kko ieviest.Pa piemēram,iekasēt no (no atsevišķiem, bet ne no Visiem...) videoreģistratoru lietotājiem pa 28eur savas darbības un savas algas "attaisnošanai". Jo 28eur samaksājis Pislonis uzreiz iegūst Morālā Brieduma pazīmes (kas "droši vien'" sevī ietver 72h Lekciju Kursa noklausīšanos vai vismaz Hipokrāta zvērestam līdzīga Solījuma došanu par šī konkrētā apmaksātā videosuuda Pareizu un Atbildīgu izmantošanu) ;P

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kursu nav jāklausās. Bet pirms reģistrācijas video nedrīkst nevienam rādīt tāpat vien - jo to nosaka likums. Bet reģistrējoties jau jāparakstās, ka nerādīsi to, ko jau pirms tam nedrīkstēji rādīt. Un par tiesībām parakstīties ir jāsamaksā 28eur, jo savām vajadzībām drīksti filmēt arī bez reģistrācijas

650 Reģ.: 25.01.2017
2 4 Atbildēt

Jā, protams.Mums taču internetā uz Jebkura brīvi pieejama video ir ūdenszīme ar stilizētu VDi izdota 28eur čeka kopijas attēlu.Tepat centimetru zemāk, kur ir lodziņš ar aicinājumu "pievienot video", arī ir papildus speciāla aile, kur ierakstīt savu autobiogrāfiju un pievienot visus ieskanētos čekus un atļaujas Pdf formātā.Ja tu Kaimiņam caur drāšu žogu nejauši parādi sevis uzņemtu telefona video, tad jebkura garāmgājēja/liecinieka pienākums ir zvanīt uz 118 un saukt ārā kastrācijas brigādi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā vērojami reidi uz ceļiem. Trātē par neatbilstošām riepām un Ķīnas xenon lukturos. Tas gan labi! Bet, kāpēc tikai tagad?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Bija jau mēģinājumi agrāk, bet juridiskā puse nebija sakārtota. Piemēram par riepu neatbilstību varēja sodīt tikai komerctransportu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Reidi? Vai tomēr CP izlases veida diskriminācija? Ja netiek pārbaudīti visi (reids), tad katrs, kas apturēts nepamatoti, var sūdzēt mēslu tiesā par personisku aizskārumu, nepamatoti ierobežojot pārvietošanās brīvību subjektīvu aizspriedumu dēļ.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Jā vakar vēlu vakarā Olainē pie stadiona ar bij reidiņs. Visus lika mierā un deva trubā pūst. Tā teikt Valentīndienas izskaņas izklaides.

Ja runājam par avārijām ir krustojums pie mazpilsētas kur labi pārredzams ceļš, regulāri sēž pol ekipāža, bet gada laikā jau apgāzušās divas fūres. Un statistika uz tamlīdzīgām norisēm ir nemainīgi pastāvīga. Gribētos lai policijas ekipāžas pievērstu savu uzmanību arī ceļu stāvoklim, ne tikai auto riepām. Daudzos krustojumos, dēļ ieekonomētas asfalta tačkas ir pārāk šaura brauktuve. Lielāka tehnika fiziski nevar to izbraukt neuzmetot no apmales šķembas, kuras saķeri ar ceļu, tieši krustojumā kur notiek bremzēšana padara ļoti neprognozējamu. Un apmalē papildus visam veidojas dziļas bedres.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Jā vakar vēlu vakarā Olainē pie stadiona ar bij reidiņs. Visus lika mierā un deva trubā pūst. Tā teikt Valentīndienas izskaņas izklaides.

Ja runājam par avārijām ir krustojums pie mazpilsētas kur labi pārredzams ceļš, regulāri sēž pol ekipāža, bet gada laikā jau apgāzušās divas fūres. Un statistika uz tamlīdzīgām norisēm ir nemainīgi pastāvīga. Gribētos lai policijas ekipāžas pievērstu savu uzmanību arī ceļu stāvoklim, ne tikai auto riepām. Daudzos krustojumos, dēļ ieekonomētas asfalta tačkas ir pārāk šaura brauktuve. Lielāka tehnika fiziski nevar to izbraukt neuzmetot no apmales šķembas, kuras saķeri ar ceļu, tieši krustojumā kur notiek bremzēšana padara ļoti neprognozējamu. Un apmalē papildus visam veidojas dziļas bedres.

Vēl var pievērst uzmanību ledum uz fūrēm. Ja kādam, tas neliekas nopietnu, var ietekt apciemot Elizabetes un Eksporta ielas stūri un paskatīties, kā tur no ostas virzienā braucošajām fūrēm ledus gabali lido tieši uz ietves stūra, kur gājēji gaida pie luksofora: goo.gl/maps/z364i4PRL562

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es taču te jau iekomentēju, neviens to ledu no fūres jumta netīra. Varbūt ideālajā pasaulē tā darīt vajadzētu, bet tā noteikti tas nenotiek.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Brīvdienās sanāca būt Tukuma pusē un "izbaudīt" jauno apli no šķersojošā (Tukuma-Jelgavas) ceļa puses. Vēl no vietējiem dzirdēju, ka tur jau ik pa laikam kāds esot jāvelk ārā no jaunajiem dziļajiem grāvjiem. Saprotu, ka tas izcilais līkums ir domāts, lai aplī ienākošie pieslēgumi būtu simetriski sadalīti, bet naktī tumsā ir diezgan mulsinošs izbraukšanai. Nekur tādus neesmu manījis nevienā Eiropas zemē, kur apļi ir uz katra stūra. Vai tur kādu nebūtu jāsoda? Kur var redzēs statistiku par avāriju skaitu ieriekš un tagad šajā krustojumā?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Aizbrauc Jūrmalā, kur atrodas cits inženierpidozinātņu sasniegums- aplis Talssu šosejas sākumā.Tas tika veidots, lai likvidētu "bīstamu krustojumu".Tur tā trajektorija ir vēl kosmiskāka un Grāvis ir pie pašas brauktuves..Starpgadījumu acīmredzot nav tikai tāpēc, ka potenciālajiem klientiem tur ātrāk par 25km/sek ir vnk bail braukt;)

ps- pats "interesantākais" ir tas, ka analoģisks aplis Jaunķemeros ir norobežots ar barjeru (lai kāds steidzīgāks neaizietu taisni)- tikai tur nekāda ne grāvja nav un tas atrodas praktiski līdzenā laukā;)))

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

25 km/sek. Ir pamatīgs ātrums vai zinies!

Otrais kosmiskais ātrums zemei ka tik nebija ap 11,2 km/s

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tu iebrauc tur izmēģini, reāli 40km/h tur liksies pilnīgi līdzvērtīgi 2-jam Kosmiskajam, neparvelti tur jebkurā situācijā 11kg sāls jau pusnaktī ir uzbērts- laikam tipa tie p-inženieri labi zina ko ēduši ;D

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tak nebija vērts komentēt. Palaidniex taču ir atkarīgs no nepieciešamības pateikt, ka kāds ir muļķis. Kaut vai piesienoties drukas kļūdai, ja neko citu nesanāk izdomāt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Var iekāpt latvijas valsts ceļu mājaslapā, tur ir melno punktu karte, atradīsiet arī šo krustojumu

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Tukuma jelgavas rotācijas aplis ir labi uztaisīts. Cilpas pirms apļa ir tīšām, tās piespiež karstgalvjus samazināt ātrumu pirms apļa. Ja negribiet samazināt ātrumu, lūdzu, grāvis jūs gaida

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā viš i. Mūs visur piespiež un gaida.Es to minēto juurmalas apli papeetiju tuvāk.Tur virzienā no Rīgas pusotra metra no asfalta ir tas pusotru metru dziļais grāvis izejošajā līkumā,ko te reiz biju nofočējis.Un tieši tajā vietā tur tam debilās ģeometrijas veidojumam ir izgrauzta asfalta apmale un šobrīd tā sasalusī bedre ir nepārspīlēšu savus 40cm dziļa.Ja kādu nelielu auto tā kārtīgi iemaukt ar labo priekšējo ratu- 99% ka uzkārsies uz tās malas ar piekares apakšējo sviru.Slavenā kūrorta Vadībai un drošības technikas piddženieriem protams tas ir pilnīgi po-uj.Nav ko skriet.Par minētā fragmenta restaurāciju jo dāsni samaksājuši ir kauguru lohi nodokļumaksātāji, drīzvien no viņiem noslauksim arī par kap-remontu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Labi, ka pats tam tici. Tukuma - Jelgavas šoseja jau vienmēr ir bijusi īsta sacīkšu trase, vai ne? Un vecajā Tukums 2 aplī karstgalvji bez cilpām tā vien lido iekšā. Vai tomēr nē? Vecajā apli tukumnieki nu jau gadu desmitiem māk braukt, bet jaunais pievelk karstgalvjus, kam pelnīta vieta grāvī?!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Hāāā. Tikko e-pastā saņēmu FR sodu, piefiksētu 28.11. (operatīvi gan), esmu tikai priecīgs, ka toreiz uz Smilteni braucu ar +20 pēc GPS, rezultātā 20 eur sods. Pld, pārdzīvosim

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tobrīd reāli to FR ceļa malā nemanīju. Arī Waze tas nebija atzīmēts, kas apliecina - Waze arī nav visuvarens.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kaut kā tā bēdīgā LV ekonomika jāatbalsta

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nupat mans poļu šoferis parādīja FR sodu, kas saņemts... uzņēmumā Warsaw 80 eur par +18km/h pilsētā. FR uz Dienvidu tilta nobrauktuves virzienā uz Purvciemu.

Kas tikai apliecina - visi jau soda visus Eiropā.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Tev poļu numuri?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nē. Man Lv numuri. Auto reģistrēts uz laiku Lv.

Bet, sods poļu šoferim (fūristam).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti