Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 06.10.2016 9:13

msh rakstīja: Elektromobīļu lobijs nav rūpe par vidi, bet nodokļu celšana ir elektromobīļu lobijs, nākošs no rietumeiropas. Akcīze ta piesieta mistiskajam oglekļa dioksīdam, elektromobīlis to neizdala.

Izdala un kā vēl izdala, tikai izdala to citā vietā - kārtējā ogļu/gāzes/mazuta/šķeldas TEC/koģenerācijas stacijā...

Palaidniex 04.10.2016 19:50

Tā kā degvielas cenai paliekot kaut nemainīgai, gada nodokli visi, kam ir transports daļa no "ražošanas", neieskaitīs kompensējoši preču pakalpojuma cenā...

Mani uzjautrina tā valsts liekuļošana kā ar sociālo nodokli no darbinieka ņem tikai 10,5 un no uzņēmja 23,59... da kada starpība, kam to nodokli "juridiski" piestāda, tapat tie ir 34,09 summā. Nav svarīgi kādi ir saskaitamie, ja pilnā aprēķina summa uzņēmējam beigās ir tā pati.

Kā reizi lielākajiem braucējiem, kas vairak braukā un dara to dēļ ražošanas būtu vērts padomāt pie ekonomiskākiem braucamajiem, ekonomiskākas braukāšanas...

Palaidniex 01.10.2016 17:41

Un tam nav nekāda sakara ar patieso nobraukumu, izmešu daudzumu gada griezumā utt. Iezvanīt degvielas cenā un miers...

Palaidniex 30.09.2016 21:52

Ķēdes izturibu vērtē pēc tās vājākā posma. Un to,vājāko posmu ir gauži daudz!

Mums vidējais autoparka vecums ir padsmit gadu un emeša apraksta autoparka lielāko daļu...

Palaidniex 29.09.2016 10:58

Droši vien, kaut kur iepriekš ir zilā zīme ar burtiem, kuru pierasts neievērot...

Palaidniex 29.09.2016 9:30

Viena lieta - zilā plāksne, kas norāda administratīvi teritoriālo miesta robežu (vietas kur nekas nemainās attiecībā uz ātrumiem), baltā zīme ar pilsētas siluetu - vietu no kuras jāsāk braukt atbilstoši apdzīvotas vietas prasībām - (50)...

Nu pa vecam tas varētu būt realizēts sekojoši: Zīme uz balta fona un zīme (90), vēlāk zīme (50)

Tagad zila zīme ar burtiem, un vēlāk balta zīme ar pilsētas siluetu...

Palaidniex 28.09.2016 17:07

Jo tālāk, jo tupāk.... doh...

Pastāsti kā tieši notiek noteikumu pārkāpums neizpildāmas un nepareizi uzstādītas pagaidu ceļa zīmes dēļ? Ko rakstīs milicis protokolā ja huļigāni pa nakti samainījuši pagaidu zīmes vietām, nekvalificēts džumšuts uzstādījis nepareizo zīmi, jo tam visas vienādas?

Vai nepareizi/pretēji noteikumiem/absurdi uzstādīta pagaidu zīme patiešām uzskatāma par pildāmu/ievērojamu?

Vai tomēr loģiska un droša tās saprātīga nepildīšana - "pārkāpšana" - tomēr nav uzskatāma par pārkāpumu?

Bet nu jau paredzu nākamo komentāru, kurā teju lasu kārtējo tiepšas murgojumu, pilnīgu lažu - kaut kādu tupu principu ģenerētu murgu no cilvēka, kurš savus REĀLOS pārkāpumus (braukšanu ar +10, nebremzēšanu pirms luksofora, no citiem paģērētu labās joslas ieņemšanu un citus murgus negrasās pildīt un to visu attaisno ar mākslu un nespēju to pildīt) nunekādi nevēlas pats atzīt...

Tā teikt - auni ir un paliek auni. Pie kam jo vairāk uz sava principa uzkāpuši, jo grūtāk pašlepnumam atzīt, ka apgalvojumi, iegansti, un poza aizvien attālinās no veselā saprāta un loģikas... Un ka notiek aizvien dziļāks brauciena auzās...

Palaidniex 28.09.2016 16:13

Speciāli Tev tiepšam atbildu:

Man pie vienas vietas ko Tavs reģistrators un no kurienes filmē.

Kā izbraukt krustojumu, ja tajā ir uzkārties luksofors un visiem rāda sarkano?

Jā uzrakstīju e-pastu uz RDSD par nepareizi uzstādītu zīmi, jo sazvanīt nebija iespējams, darbu veicēja kontaktu objektā nebija. Gaidīt policiju nebija laika, jo sākās izrāde. Bet jautājums formulējums neko labu par tevi neliecina.

Būtu pie stūres domātu. Ticamāk rīkotos kā tad, ja būtu bojāts luksofors.

Bet aizvien nožēlojamāk sāc izskatīties...

Palaidniex 28.09.2016 15:35

Papēti bildi kārtīgi!

Vai to var iegūt no vieglā auto?

Es to bildi bildēju kā gājējs speciāli izejot uz ielas. Tas bija ejot uz Teātri.

Es arī norādīju, ka zīme ir uzstādīta nepareizi, nevis to ka es tur braucu. Un te acīmredzami nepareizi uzstādīja zīmi džumšuti, kam nav izpratnes par zīmēm un priekšnieks nepakontrolēja.

KUR TE DIVKOSĪBA?

Palaidniex 28.09.2016 15:23

Un kur Te divkosība?

Palaidniex 28.09.2016 14:04

Aha - labākais ceļš ir tupa nospļauties uz likumu (kad ērti), to ievērot un pildīt, kad ir labs noskaņjums un gribvēšana vai kamēr milicis (maita tāds) vēro, bet vienlaikus tupa paģērēt no apkārtējiem likumu stiktu ievērošanu attiecībā pret tevi, kundziņ...

Es pareizi izlasīju?

Palaidniex 28.09.2016 13:21

Nu nez - satiksme ir tikai viens griezums vispārējā valsts nesakārtotībā, bezatbildībā un "drusciņ jau var" sistēmā, draugu un blatu sistēmā, kukulīšu stumdīšanā un pašlabums pāri visam sistēmā

Ar to nav jānodarbojas tikai CSDD.

Un te nu atkal ir iemesls ar savu piemēru sākt mainīt sabiedrību jebkurā sfērā...

Palaidniex 28.09.2016 13:19

Sodi tomēr disciplinierē.

Cik ir alga policim LV un EE

Cik profesija prestiža?

Kas iet strādāt uz CP

Kā to ietekmē CSDD? Iekšlietu ministrija?

Bet par to, ka informē un miliči nebrauc operatīvi - tā tas notiek arī ar parasto policiju un PP... Ir gan pozitīvi piemēri

Palaidniex 28.09.2016 12:25

Neredzu nevienu CSN citātu par atšķirībām!

Otrkārt- katra valsts līdz savam patreizējam stāvoklim nonākusi ilgu gadu periodā un katrai no valstīm ir savas atšķitrīgas nerakstītās (jā jā NERAKSTĪTĀS) tolerances.

Visi tavi piemēri ir šauri specializēti un virspusēji apskatīti.

Lielā daļā Vācijas nav ne tuvu šādu ziemu kā piemums. Vēl salīdzinoši nesen ziemas riepas nebija obligātas, tās par obligātām padarīja apdrošinātāji, atsakot izmaksas, ja bijušas ceļa/laikapstākļiem neatbilstošs apriepojums...

Vācijas vispārējā ceļu kvalitāte un satiksmes organizācija ir vismaz > 100 gadu nemitīgas nepārtrauktas pētniecības un attīstības procesa šībrīža momentuzņēmums, kas nepārtrauc attīstīties...

Nu pie mums arī cilvēki velkās pēc zīmes Baltezers beidzies ar ~65, jo domā ka ir apdzīvotā vietā, kaut paši skaidri varēja redzēt - apdzīvotas vietas beigu zīmi... un? Kāds te sakars ar CSN Beļģijā? Un ko tur var padarīt CSDD, ja ceļu apsaimnieko LVC?

Austijā un Vācijā ir "mazliet" vairāk ceļu ar divām joslām vienā virzienā. Mums kopā tie nebūš vairāk par 100-200 km no visa valsts autoceļu tīkla. Nav kur trenēties, kā arī neviens Vācijas vēljoprojām dzīvo "stukačošanu" neatzīst! Kā arī netrafarēto CS ekipāžu ir gauži maz!

Un tagad te muldi par to, ka itālijā es nevarētu pabraukt. Tici man - tur braukt bija pat vieglāk - totālu paštaisnu dorņu tur bija mazāk. Ar visu to, ka bija arī tādi, kas piebrauc pie sarkanās gaismas, palūr pa malām un aizbrauc, ar to, ka braukšana pa ceļa labo malu ļoti vāji atgādina vācijas bāņu ornungu...

Lasu un saprotu - ir tikai emocijas, vedokļi, paštaisnība un ietiepība.

Skumji!

Palaidniex 28.09.2016 12:08

Argumentēti bargie sodi tomēr ir atturējuši.

Jo zemāks IQ, jo labāk attur.

Nu nestrādā humānisms mežoņu sabiedrībā - NESTRĀDĀ! Kad sabiedrība paaugās, var atlaist grožus, bet pakāpeniski.

Arī Vācijā panāktais "ornungs" uz "bāņiem" nebija vienas dienas panākums. Arī tur vēl joprojām poličiem ziņo par dīāiniem braucvējiem, hands-free nelietošanu un arī tur raustās no soda punktiem...

Par cilvēku galvām un sabiedrību piekrītu - galvā ir "čuras". Un tā šoreiz gluži nav CSDD kompetence.

Palaidniex 28.09.2016 12:00

Ko tur ar šito gribēji pateikt?

TO ka CSDD vainīgs pie tā ka pārkāpt gribētāji dzīvo no rokas mutē savu kompleksu dēļ?

Drošs ātrums tev lielāks, citam 2x mazāks kādam 1,7 reizes lielāks par tavu. Un? Ko ar to iesākt??? Katram savu ātruma skalu?

Iemācies braukt pēc jau esošajiem noteikumiem, to var darīt droši, pie kam, ja visi brauktu ievērojot esošos ātruma limitus - letālu avāriju skaits krietni saruktu. Jā garlaicīgi, nav adrenalīna, kara un 15 sekunžu ārāk nonnākšanas galapunktā neiecietības un adrenalīna kurinātais karš.

Pirms sēdies pie stūres iedzer nomierinošus līdzekļus, moš palīdz.

Ja es skrienu, es neuzdrošinos apvainoties uz CSN ievērojošajiem. Ja mani kāds apsteidz pārkāpjot, bet tā, ka nevienam nav patraucēts - tā ir viņa sirdsapziņas un CP kompetence.

Bet ja visur mazliet pārkāpj, mudās, čakarē prātu cvitiem, reizē paģērot ātrāk pārkāpt - kā to dara lielākais vairums sīko vanabī lielceļa supergoņščegi - piedodiet - esam, kur esam.

Sāc ar sevi - Tavi "godīgie" +10 km/h uz Jūrmalenes, tik pat zibenīga labās joslas neieņemšana, kādu paģēri no citiem, tava nestāšanās pie luksofora "mākslas vārdā" ir vislielākais un visspilgtākais piemērs TAM, ka mums ar cilvēkiem nav kārtībā! Pirms te kaut ko cepies - paskaties uz sevi un SĀC AR SEVI! Tu vari, citi nedrīkst. Tu vari, kad ir ērti, bet citi nedrīks kā tiem ērti? Tu vari, tev vajag, bet CSDD sliktie...

Palaidniex 28.09.2016 11:43

Man nav pamata domāt, ka tie noteikumi niansēs vien nu tik kardināli atšķiras.

Varbūt, lai nav tukša muldēšana par būtiskām atšķirībām, kuras veido nianses, ir kādi piemēri?

Man pagaidām nekas neliek domāt, ka ātrumu ierobežojumi noteikumos ir kaut vai niansēs savādāk atrunāti LV un citās valstīs. Tik vienās tos ievēro - citās nē. Sodu paaugstināšanu LV uztver kā papildus notokli (JĀ< JĀ, nepārklausījies), nevis kā iemeslu beidzot sākt braukt tuvāk noteikumu rāmjiem...

Ja uzskati, ka milicis nelietīgi sēž krūmos - tad atceris DRĪKST NEPĀRKĀPT un būš vienalga - sēž tur milicis, ir tur radars, slēptā kontrole uz ceļa vai kādi tieši soda apmēri.

Ievēro - un tas viss neinteresēs!!!

Pie mums cilvēki raduši jebkurus likumus un noteikumus, kuru jēga ir kaut ko sakārtot - vispirms nozākāt, un tad meklēt variantus kā apiet, neievērot, nemaz nepainteresējoties vai nebūu tomēr labāk ievērot...

Palaidniex 28.09.2016 11:22

Un kur ir juridiski pareizi aprakstīts tevis apstāšanās process, kad esi kājāmgājējs? koa?

Noteikumi te būtiski neatšķiras no noteikumiem EE, FI, NOR, DK, DE, PL, F...

Problēma ir cilvēkos.

Lūk tev, piemēram, atšķirībā no 99,99% iedzīvotāju visiem pa priekšu braucējiem nedeg bremžuguņi, kā arī kamēr tiem nav triju zvaigžņu ordeņa kavalieru statuss, tie tev ABSOLŪTI VIENĪGAJAM ir neizprotamas dekoratīvas lampiņas...

Citiem nesaprotams ir Spidometra rādījums, citam luksoforu krāsas, vēl kādam ātruma ierobežojumu vai apdzīvotas vietas beigu sākuma zīmes....

Problēma ir cilvēkos, nevis noterikumos.

Palaidniex 28.09.2016 11:16

P.S.

m.delfi.lv/pasaule/article.php?id=7457629

Tā kā mums ir visai grūti noskaidrot indivīdu patiesos ienākumus, tad pietiks ar koeficientiem atbilstoši auto vērtībai/pielietojumam

Palaidniex 28.09.2016 10:53

Lasu un pat pārņem šausmas kas par bezceri ar Tevi...

Kā mīli pārspīlēt, bet kā pašam patīk braukt ar permanentu +10 km/h

Kur es piesaucu tieši kāda būs proporcionālā trepīte? To nu tu pats izpīpēji.

Pats galvenais - ja seko ceļam un nav permanents nihilisms, tad zīmi (70) neieraudzīt nozīmē, ka arī ko citu bīstamāku vari nepamanīt...

Pat ja brauc pēc spidometra ar 90, tad griesti, kas draud, ir līdz 20 km/h pārkāpums. Nevis 20+

Dzīvi grajujoši 200 EUR, braukājot ar 10 000 eur vērtu mašīnu? Nu varbū nevajag lekt aukstāk par pakaļu un tad kviekt ka sodi par pārkāpumu ir pārāk dārgi.

Vēlreiz atkārtoju art šādiem pat noteikumiem, krietni vien akurātāk un zīmes ievērojošāk brauc igauņi. Iemesls? patiešām PRĀVI NAUDAS SODI un visai grūti kukuļojami CP inspektori.

Esošie 20 EUR lielu daļu vadīāju neaudzina nunemaz, īpaši pavērojot plūšmas ātrumus un dažu bezkaunīgo žiperu traukšanos garām plūsmai...

Bet ja nopietni, palasi cik saņēma sodu Nokia šefs par 20 km/h pārkāpumu (30) darbības zonā.

Palaidniex 28.09.2016 10:29

Zini, itālijas ceļu bardaks ir prognozējamāks un avāriju mazāk, jo nav pārliecības, ka varēs atpirkties un šitādu mazvērtību kompleksu kā šejieniešiem, kam nemitīgi vajag agresīvi apliecināties tur nav...

Tiesa, .mums līdz krievijas kompleksainajiem auniem un tiepšām ir apmēram tik pat tālu...

Palaidniex 28.09.2016 8:08

Vienīgais, ja patiešām sanāk tik liels degvielas sadārdzinājums - pierobežu iedzīvotāji pildīsies ne Latvijā

Kā arī fūrām tranzīts caur Latviju bez uzpildes - pilnīgi nekādu problēmu...

Palaidniex 27.09.2016 22:17

Kaut kā citās valstīs ar teju identiskiem noteikumiem visi brauc un os ievēro, vai arī ja neievēro avāriju skaits,traumatisms un mirstība ir nesalīdzināmi zemāki...

Ne jau noteikumos ir problēma, cilvēkos ir problēma!

Tas ir kā šusmināties par ceļu kvalitāti, bet vienlaicīgi prasīt celt ātruma limitus, kā skriet tā pirmais, kā skrējēju patraucē - citi, maitas, vainīgi, kā skatītis uz ceļu un pašm droši vadīt auto,tā nespējnieki, Jo redz priekšā braucējs nepiezvana un laipni nepalūdz tiesības bremzēt, jo signālu mazāk par 12 sekundēm rādījis...

Palaidniex 27.09.2016 22:05

Un tas ka kravinieks/autobuss dod tiesības pārkāpt?

Uzliekam GPS aktivizētu ierobežotaju un nebūs problēmu!

Tads kā nezinu... Drīkst taču arī neko nepārkāpt!!!

Un būs pilnīgi pie vienas vietas kādi ir sodi, ne tā?

Un tas gaudas, ka ar esošajiem pārvadājumu noteikumiem nepārkāpjot nevar pabrauks ir bērnudārzs. Ja patiešām nevar - tad kur ierosinājumi, kas tais noteikumos butu jāmaina?

Nestāstiet ka nordeka un kravu pārvadātāji ir to īpašnieku mecentātisma un filantropijas projekti...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti