oizo, tu pat nespēj laikam iedomāties, cik bezjēdzīgs ir šis sludinājums bez fotoattēla...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
oizo, tu pat nespēj laikam iedomāties, cik bezjēdzīgs ir šis sludinājums bez fotoattēla...
Ņiprāka tukšgaita - tas ir kā?
P.s. Visiem degvielas piegādātājiem degviela ir +/- vienāda. Sūdi drīzāk var sagadīties, ja vispār tas ir iespējams, konkrētā DUS. 90% gadījumu sajūtas ir nekad vairāk kā Placebo efekts.
Protams ir atšķirība 95 vis 98, bet vienāda degviela, dažādi DUS tīkli - nekas izņemot cenu reāli pircējam nemainīsies...
Laikam vernons no Setras pārsēdies un mazāku busu un ir nersapratnē ka pa priekšu braucēji, maitas, neko negarantē!
Pilnīgi neciešama tā situācija priekšā! Ir jārīkojas!
Šeit droši vien tas pats...
Maitas pa priekšu braucēji un vispār neautobusi un nekravinieki! Sasodītie amatieri...
Kaut kāds nelietis ar Iveco Daily, nonāca pretlikumīgajā "pa priekšu braucēja" stāvoklī un nelietīgi taranēja priekšzīmīgā kurinātāja izkraujamo kravu.
Grafiks, jidritta, un degvielas ekonomija pāri visam. CSN pie kājas, citu vēlme tos pildīt - pie kājas...
Dot ceļu esot jāprot tikai mašīnām (c) vermons. Dot ceļu attiecībā uz gājējiem ir neizpildāms, augstākās sarežģītības rebuss, kas tikai absurdas un noziedzīgas nejēdzības dēļ iekļuvis ministru kabineta noteikumos, kuri saīsināti saucas CSN
Nocitēsi, kur es apgalvoju pretējo? Vai nepiekrītu idejai par to, ka jo lēnāk brauc, jo vcairāk pa labi josla jāieņem?
Un jā - Kāds ir ārpuspilsētas ceļos atļautais ātrums uz ceļiem ar vienu joslu katrā virzienā bez sadalošās joslas? Dānijā? Zviedrijā?
P.S.
Un vēl - man nav tendence par paša kļūdām atbildību kviecot nogrūst uz citiem. Ja es pārkāpju - man neviens neko nav parādā, noķer milicis - lūdzu protokolu.
nē vecais - NEVIENS no CSN punktiem NAV SVARĪGĀKS PAR CITIEM!
VISI IR VIENLĪDZ SVARĪGI un vienlīdz PILDĀMI! ...nevis kā tu iedomājies - vieni man patīk, tāpēc visiem citiem tie jāpilda attiecībā pret tevi (pašam tos pildīt nezkāpēc nav obligāti), a te vesela lieta muļķībgu un neērtu savārsmojumu, kas būtu ar vieglu roku pārkāpjami vai ignorējami, vai vēl labāk svītrojami, jo tev nav ērti... Bet reizēm, kad pašam izdevīgi tos der tomēr pacitēt...
Vēl kāda būtiska lieta - IELA NAV KARŠ! ...pēdējais laiks pie psihioterapeita! Un jā - jo smagāks trsnsportlīdzeklis zem dibena, jo vairāk tiesības un mazāk pienākumu - nebūš taisnība. Te nav Kirgīzija.
Un - kā tad tā sanāk, ka mistiskais pa priekšu braucējs nemitīgi nostāda "pakaļā braucēju" bīstamā situācijā? Tad nelien uz iz ielas, jo tur ir pilns ar pirms tevis paguvušajiem!
Varbūt tomēr "pakaļā braucēja" statusā esot beidzot vajadzētu pašam sākt ievērot 57. punktu un nepakļaut citus briesmām??? Netraucēt citiem ar savu klātbūtni - tak atskrēji pēdējais, bet pie katla tev nezkāpēc visvairāk visātrāk jātiek vcai vislielākā teikšana... Neesi sacerējies par daudz?
Nešķiet, ka atgriežamies pie vecā stāsta - kurš pirmais brauc tas pirmais maļ. Un nekā savādāk! Lasi kamēr pielec! Nokavēji, esi "pakaļā braucēja" statusā - esi pacietīgs un pagaidi, kad pienāks tava kārta!
Un nav ko cierēt uz aizņemtām sēdvietām. Aizņemtā krēslā nav pieklājīgi un labi iesēsties, pagaidi, kad atbrīvosies un ieņemt to varēsi taikai tad, ja esi piemais rindā un tev ir priekšroka tur apsēsties.
Tev pašam smiltis vēl nebirst...?
Parādi to vienīgo spriedumu, kur gājēju notiesā par avārijas izraisīšanu, kas izveidojusies gājējam izmantojot CSN noteiktās priekšrocības tiesības iet pirmajam ejot pāri gājēju pārejai vai pie zaļā luksofora signāla?
Tiesas lēmumu studijā!
Lasam vernona piesaukto CSL 19 punktu:
Ceļu satiksmes dalībnieku pienākumi un tiesības
19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības
(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.
(2) Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis, citiem satiksmes dalībniekiem jādod tam ceļš, lai operatīvais transportlīdzeklis un transportlīdzekļi, kurus tas pavada, varētu braukt netraucēti.
(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.
(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.
(5) Transportlīdzekļa vadītājam ir tiesības uzzināt viņa vadītā transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu, kā arī tās amatpersonas vārdu, uzvārdu un amatu, kura to apstādinājusi.
Laikam vernonam ir problēmas ar 3 un 4 apakšpunktu.
Vernon - 3. punkts - CSN atļautie LEGĀLIE MANEVRI nav traucējoši pēc definīcijas jo ir paredzēti un atrunāti! Nevienu, ABSOLŪTI nevienu legālu manevru, par manevriem, kuri saskaņā ar CSN ir priekšrocīgi attiecībā pret mani nemaz nerunājot, es NEKAD neuzskatīšu par satiksmi traucējošu vai bīstamību radošu! Un šim, es domāju, nepiekritīsi tikai tu...
4. punkts - Man ir pilnas tiesības uzskatīt, ka aiz muguras braucējs ievēros CSN kā es tos ievēroju attiecībā pret tie, kas ir manā ceļā.
un, nekādas distanču samazināšanas, ātrumu palielināšanas (kur tu taisies pagūt vai ko nenokavēt) nav iespējamas, kamēr automašīnas vada cilvēki, kamēr satiksmē piedalās cilvēki...
Tu pats savas kļūdas novel uz citiem un citiem tev pakaļa jāslauka. Ja visi apkārt būtu roboti - nebūtu uz ko novelt vainu. Vēlreiz atkārtoju - nevis visiem ir jāpielāgojas tavam ego, bet kāp ka nost no šizofrēnijas Džomolungmas un pielāgojies satiksmei.
Visam pāri ir ir cilvēka dzīvība, nevis tava krava, degvielas patēriņš vai tavs grafiks!
Vernon, tajā LTAB apkopojumā nav nevienas situācijas, kur būtu DALĪTA vaina ja gājējs šķērso ielu pa GĀJĒJU PĀREJU!
Visas dalītās vainas ir par vietām, kur gājējs drīkst šķērsot, bet kas nav pāreja un vietām, kur gājējs pat NEDRĪKST šķērsot ielu!
Un par tavu nepacietības caureju...
145. punkts nosaka Autovadītāja pienākumus tuvojoties pārejai - tas jādara tieši tā, lai gājējs to pat nespētu pārsteigt ar "pēkšņu" iznākšanu uz brauktuves. Pat norādīs, ka ir pat jāsamazina ātrums, ja neredzi vai tuvojas vai nē - gluži kā pie zīmes dodiet ceļu, kur ir nepārskatāma iela. Ja tā ir sanācis, ka gājējs "spēja pārsteigt" tad vainīgais ir auto vadītājs ar rupji PĀRKĀPTU 145. punktu. KĀ TEVI GĀJĒJS UZ PĀREJAS VAR NELABOJAMI PĀRSTEIGT, ja tu ievēro 145 punktu? Kā tieši? Cik fantastiskai notikumu attīstībai jābūt, lai tā notiktu? Kā daudz lēnāk ejošais gājējs pēkšņi var teleportēties zem riteņiem? Tu neskaties kur brauc, neskaties, kas notiek uz trotuāra?
Un manis ieliktajā video vispār abi braucēji pārbrauca PIE SARKANĀS GAISMAS!!!!! Tie laikam tīri tavi skolnieki, jo sp[riežot pēc tavas caurejas - sarkanā gaisma ir jārespektē tikai parastā krustojumā, bet sarkanā gaisma tieši uz gājēju pārejas nav uzmanības vērta...? Cenzētz, cenzēts, cenzēts kā ko tādu vispār var samurgot???
Palasi LTAB ieteikumus, kā aiz muguirs braucējam tomēr pašam ir aktīvi jāpalielina distance tuvojoties krustojumiem, pārejām un citām vietām, lai to nabadziņu nevarētu "nelietīgi" pārsteigt!
Citēšu:
"Skaidrojums metodisko norādījumu 3.7. apakšnodaļā ietvertajām pamatsituācijām, kad transportlīdzekļa vadītāja satiksmes drošības prasībām neatbilstošas distances izvēle atrodas cēloniskā sakarā ar CSNg rašanos
Satiksmes drošības prasībām atbilstoša distance starp transportlīdzekļiem ir atstatums starp vienā rindā braucošajiem transportlīdzekļiem. Drošības distancei jābūt tādai, lai priekšā braucošajam bremzējot, aiz tā braucošais transportlīdzeklis spētu nobremzēt un paliktu atstarpe, kas nepieļauj sadursmi. Ja abu transportlīdzekļu bremzēšanas iespējas ir vienādas, minimālajai drošības distancei jābūt vienādai vismaz ar tā ceļa garumu, ko nobrauc aizmugurē braucošais transportlīdzeklis, vadītāja reakcijas un bremžu iedarbības laikā. Braucot pa horizontālu ceļu ar sausu asfalta segumu, minimālā drošības distanci ir mazāka, nekā
uz slidena ceļa. Minēto iemeslu dēļ konkrētus lielumus distances izvēlei ceļu satiksmes noteikumu prasībās
nav iespējams iestrādāt. Drošības distance ir tieši atkarīga no transportlīdzekļa(-u) kustības ātruma(-iem).
No satiksmes drošības prasību viedokļa, distanci jāizvēlas atkarībā no priekšā braucošā transportlīdzekļa bremzēšanas varbūtības. Jo lielāka šī varbūtība, jo ātrāk jāsāk palielināt distanci. Svarīgi arī, lai bremzēšana tiktu veikta sinhroni ar priekšā braucošo, piemēram, pie luksofora. Tas nozīmē, ka aizmugurē braucošajam vairāk jāseko luksofora gaismai, kā priekšā braucošā transportlīdzekļa bremžu ugunīm. Distance jāpalielina, tuvojoties neregulējamam krustojumam, gājēju pārejai un citos gadījumos, kad priekšā braucošajam
transportlīdzeklim varētu būt nepieciešamība bremzēt. Distance jāietur jo lielāka, jo lielāks ir braukšanas ātrums, jo sliktāks ir ceļa seguma stāvoklis (atkala, lietus, sniegs, dubļi), jo smagāk noslogots un inertāks ir aizmugurē braucošais transportlīdzeklis, jo sliktāk
pārredzams ceļš, jo sliktāk vadītājs sagatavojies bremzēšanai, jo sliktāk redzams priekšā braucošā transportlīdzekļa bremžu signāls (netīrs vai izdegusi kāda spuldzīte), kā arī priekšā braucošajam transportlīdzeklim ir pretbloķēšanas bremžu sistēma (ABS) vai uz sniegota ceļa - riepas ar radzēm, tad priekšā braucošajam transportlīdzeklim būs īsāks bremzēšanas ceļš kā aizmugurē braucošajam transportlīdzeklim, kuram to nav. Distance aiz šāda transportlīdzekļa tāpēc jāietur lielāka.
Minētās prasības ir tieši attiecināmas arī uz velosipēdu, mopēdu un motociklu vadītājiem."
Un 56. lappusē šausmīgi nepatīkams un vernonam neizprotams teksts par to kā un kam ir jāveido/jāizvēlās distance...
Vernonam īpaši patiks par dalīto vainu, ja gājējs notriekts nevis , bet ĀRPUS gājēju pārejas. Izrādās arī tur Auto tiek uzskatīts par vainīgu:
"Gājējs apdzīvotā vietā šķērso vairākjoslu brauktuvi un neapstājas, lai palaistu garām transportlīdzekli. Transportlīdzekļa vadītājs nav savlaicīgi ievērojis, ka gājējs pēkšņi uzsāk brauktuves šķērsošanu, un, ieraugot gājēju jau uz brauktuves, viņam nepietiek laika reaģēt uz
radušos kustības traucējumu. Notiek CSNg - uzbraukums gājējam.
Šajā ceļu satiksmes situācijā atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem transportlīdzekļiem ir kustības priekšroka attiecībā pret gājējiem.
Analizējot šo situāciju, var secināt, ka transportlīdzekļa vadītājam, savlaicīgi reaģējot uz satiksmes bīstamību, bija tehniska iespēja novērst uzbraukšanu. CSNg cēlonis ir kustības traucējums, kuru bija radījis gājējs, transportlīdzekļa vadītājam, nerīkojoties atbilstoši ceļu
satiksmes noteikumu 113.punkta prasībām, kas paredz, ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu
satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
Atbilstoši metodisko norādījumu 12.2.2.punktam transportlīdzekļa atbildības pakāpe ir 20%, gājēja (G) - 80%. Atbilstoši metodisko norādījumu 12.2.3.punktam, ja ir pārsniedzis atļauto ātrumu un, braucot ar atļauto ātrumu, viņam būtu bijusi tehniska iespēja novērst
uzbraukumu: atbildības pakāpe ir 40%, G - 60%.
Nocitēsi to CSN punktu, kurā gājējam uz gājēju pārejas ir nepārprotami uzlikts par pienākumu DOT CEĻU pa brauktuvi braucošajiem?
Es varu atrast tikai tos punktus, kuri nosaka pārliecināties, ka tie, kas tuvojas pārejai, pilda CSN - samazina ātrumu un ir gatavi pat apstāties lai DOTU CEĻU GĀJĒJAM!
Labojums nevis: "99. un 110.", bet gan "99. un 100."
Tev kaut ko prasa par distanci?
Tev jautā kā selektīvi var dot vai nedot ceļu, ja CSN nosaka ceļa došanu gan pie zīmes dodiet ceļu, gan pie zīmes gājēju pāreja? ko tieši nosaka 145. un 146. punkti? Nosaka DOT ceļu, bez jebkādiem BET! Kurš punkts ļauj šos abus punktus pārkāpt?
Un kā ar 99. un 110. punktiem? Vai tik šo punktu rupjš pārkāpums nenoved pie nevēlēšanās/negribēšanas/nespējas dot ceļu tiem, kam to CSN nosaka! Līdz 105. vēl tālu, tiec skaidrbā aršiem punktiem!
Kurš likums, kādi CSN punkti, vai kāda specatļauja ļauj RTUPJI un MEMĻAKISKI no spēka pozīcijām ignorēt un pārkāpt 145., 146?
Atbildi par
Jautājums - vai spogulī redzamo indivīdu, kurš bez pagriezienu signāliem ir uzsācis apdzīšanai/apsteigšanai līdzīgu manevru ir jāuzskata par tāda manevra veicēju?
Ja paša vadītais transporta līdzeklis brauc ar maksimālo konkrētā vietā atļauto ātrumu, vai tas maina kaut kā situāciju un ir jāsaprot, ka tagad tam spogulī redzamajam signālu nelietotājam ir kaut kas jāgarantē?
vernon īpaši uz tevi attiecošies punkti ar kuru ievērošanu tev šķiet ir reālas grūtības, nocitēšu:
145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.
146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji.
Īppaši izceļot šo punktu:
2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;
un kā ar šiem diviem punktiem:
99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
100. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
Šoreiz laikam gājējs bija tas, kas priekšā esot negarantēja:
Vai tomēr divi ņeķerpilas-vernoni pie gājēju pārejas pat sarkano gaismu nespēj ievērot, abās vārda nozīmēs...
Ja ielūguma turētājam būtu kādi īpaši bonusi - varētu pieteikties...
Bet domāju, ka, ja tomēr sadomāšu palūrēt uz jauniem vāģīšiem, tā biļetes cena - visticamāk ka kāds piečuks - baigi nabagu nepadarīs...
Nu gan salīdzināji - M5 robotizēto kārbu ar citronam uzstādīto... ![]()
Apjēdzu un kaunos!
Kaut kā pirmā posta datumu pačekot piemirsu pavisam...