Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
Palaidniex 14.02.2020 10:46

par to darba un atpūtas laiku - nevajag visu sarēķināt līdz minūtei, tad neplānotu (un velti neplānotā) maršruta veikšanai kavējumu neierēķināšana ir transporta un loģistikas uzņēmuma fēleris. Ieplānot, ka viss notiks pa diedziņu - muļķīgi!

Braukt uz Vāciju ar fūrēm, ko tehnisā apskate uz ceļa izbrāķē kā nelietojamu - arī ir ierēdņu nelietība?

Aizmidzis fūrists, kas ievelk pretējā joslā arī ir ierēdņu sazvērestība?

Palaidniex 14.02.2020 10:41

No kuriem reāli saņemtajiem sodiem Tu nevari izvairīties?

Nu tā - kuri no Tev personīgi piestādtajiem sodiem bija no pirksta izzīšti?

Ja nepārkāpj noteikumus, par kuriem reāli saņem tos sodus - ir taču pilnīgi pie vienas vietas cik liels, skarbs vai nepaceļams ir tas sods. Ne tā?

Ierēķināt savā ģimenes burdžetā sodus un tagad gausties ka tādu sodu izmaksu pieaugumu neesi plānojus, saknē neizklausās baigi gudri.

Palaidniex 14.02.2020 9:53

skatos tev arī X6 sāp...

Bet, tas skandināvos, kurus mēs te gribam bieži par piemēru, kā reizi spodi ir atbildtoši ienākumiem. Tā kā mums ar ienākumu un materiālā stāvokļa pierādīšanu iet grūti (šis mums no skandināviskā nepatīk), būtu tikai normāli savu koeficientu skalu vieglajiem auto, savu skalu kravas auto, pie kam arī īpašniekam/turētājam piestādāmu atsevišķu sodu, lai nedzen tādos reisos, kuru izpildei ir jāpārkāpj darba/atpūrtas režīms un/vai ātrums.

Es zinu daudzus, kam pat svešs dārgāks auto uz ceļa liek justies "svarīģākam". Mums daļai vadīāju tāda psiholoģiska īpatnība. Lielākajai daļāi auto vadīāju tas nekādi neizmainīs ne ikdienu, ne budžetu.

Palaidniex 14.02.2020 9:48

Forši palielināt ātrumu, zinot ka mēdz notikt šādi...

www.tvnet.lv/6897605/miega-bads-ka-navejoss-ierocis-uz-cela

Grafiks pāri līķiem... (y)

Palaidniex 12.02.2020 8:05

Vari pastāstīt, ko es savādāk apgalvoju nekā core raksta ?

Palaidniex 11.02.2020 13:05

Vēl kāds piemērs - reizēm auto vadītāji atcerās, ka nogriežoties krustojumā pa labi vai pa labi iegriežot blakus teritorijā ir jālaiž gājējs, kurš turpina taisnvirziena kustību.

Tas, ka blakusteritorijās, stāvlaukumos un DUS gājējam ir priekšroka vairs atceras tikai retais, tas gan neļauj gājējam to ļaunprātīgi izmantot.

Bet triki mēdz sākties ar nogriešanos pa kreisi - te ne vienmēr, kreisā manevra riskantuma pēc, vadītāji atceras par gājējiem, kas ielas otrā pusē varētu šķērsot vēlamo brauktuvi vai iegriešanos teritorijā...

Palaidniex 11.02.2020 13:00

Ko tieši tu nesaproti no tā kas tur ir uzrakstīts?

Kurš konkrēts punkts ir dvidomīgs?

Varbūt auto vadīšana nav priekš tevis, ja nesaproti, kas uzrakstīts CSN?

Un tagad tie, kas skaitās noteikumus saprotoši, par to ekzaminēti un pielaisti satiksmē vadīt lielas dzelzs kastes uz riteņiem - pieprasa no neekzaminētajiem gājējiem ievērot noteikumus, kurus paši īsti nespēj saprast? Līdz ar to reizēm nepamatoti braucot tiem augumā?

Forši!

Palaidniex 11.02.2020 12:37

Tas, visticamāk, ir atrakstīts LVS.

Bet auto vadītājam ir jāievēro gan tikai zīme, gan tikai zebra.

Palaidniex 11.02.2020 12:32

Tur nav parasts krustojums. Tur brauktuves pa labi un pa kreisi nav tieši pretī vien otrai - ir ar nobīdi. Līdz ar to ir krietni vien izplūdušas un neskaidras krustojuma robežas un zīme ir uzlikta lai ļoti konkrēti norādītu ka gājēju pāreja sākas tieši te, nevis gabaliņu tālāk.

Būtu parasts precīzs X - zīmi visticamāk neuztādītu.

Palaidniex 11.02.2020 12:25

Nepareizi!

Ir uzkrāsota zebra, ir pāreja. CSN nosaka, ka gājēju pāreja ir abās vietās, jo Var būt zīme un zebra vai zīme vai zebra.

Līdz ar to neesi spējis atbildēt/saprast, kāpēc tieši tur ir pielikta zīme, bet uz Brīvības gatves Rīgā lielākajā daļā krustojumu nav šīs zīmes.

Padomā vēlreiz - kāpēc tur ir uzlikta zīme, bet citur nav uzlikta?

Palaidniex 11.02.2020 12:14

Ir idejas, kāpēc tajā krustojumā ir uzstādītas ceļa zīmes?

Nu tā - tīri pārbaudīt, ko Tu domā.

Palaidniex 11.02.2020 12:12

Kārtīģi izlasi šo CSN punktu. Lasi, kamēr saproti, kas tur ir rakstīts:

2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Palaidniex 11.02.2020 12:01

Nejauc pāreju krustojumā ar tikai pāreju.

Tas nav viens un tas pats.

Palaidniex 11.02.2020 11:10

Kad beidz darboties luksofors, tad gan krustojums, gan pāreja kļūst par neregulējumu...

Palaidniex 11.02.2020 11:06

Ar tādām zīmēm aprīko tikai regulējamās gājēju pārejas.

Krustojumos esošās pārejas ar tādu zīmi speciāli neaprīko un tur zīmē zebras. Tāpēc tiek lietots vārds VAI, jo citādi uz luksofora, būs īsta ziemassvētu eglīte, kas sastāvēs no zīmēm.

Nu redzi - pats īsti noteikumus nezini, nesaproti, bet gājējam, kā te citi sludina, jāstāv pie ratiem un vēl vairāk jāievēro to, ko apmācītie un ekzaminētie īsti nepārzina un nesaprot paši.

Lūk arī sausais atlikums!

Palaidniex 11.02.2020 9:33

Iedomājamies situāciju.

Nestrādā luksofors. goo.gl/maps/wzESiQBk72w4mGoJ9

Vai attēlā redzamā zebra, kas saskaņā ar CSN ir uzskatāma par gājēju pāreju:

2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

Un vai iz to arī attiecās 145. punkta prasības?

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

Palaidniex 10.02.2020 15:19

DUS izbrauktuvi var atšķirt no krustojuma vienkārši. Blakusteritoriju? Jau sarežģītāk

Dzīvojamās zonas neaprīko ar \/ (Dodiet ceļu) bet ar taisnstūraino - dzīvojamās zonas beigas un tiem nu ir jādod ceļš VISIEM!

Kā atpazīt, ja ceļa uzturētājs ir nokļūdījies? Laikam nekādi!

Palaidniex 10.02.2020 15:09

Ja tā, kā izrādās un apgalvo gan pašvaldība, gan karte, tomēr ir iela - Mazā Mežziņu iela, tad vainu jāuzņemas ceļu uzturētājam, kam pēc divu ielu krustojuma ir jāuzstāda ātruma ierobežojuma zīme atkārtoti. CItādi ātruma ierobežojums 30 km/h vairs nav spēkā.

Jo izbraukušais no šīs ielas nekādi bav iinformēts par ātruma ierobežojumu.

Palaidniex 06.02.2020 19:46

Ievērojot max atļauto uz mūsu ceļiem var sanākt pamatīgi traucēt citiem, kam max àtrums ir “savādāks”.

Labāk pastāsti ko tās max divas minūtes Tev dos?

P.s. Es jau Tev tur - citur uzrakstīju, ka tiesības ir izteikties visiem, neatkarīgi no tā, ko Tu, “kundziņ”, esi iedomājies.

Palaidniex 06.02.2020 8:37

Nu pastāsti, cik sekundes ātrāk varēs aizbraukt no Rīgas, da kaut no Sēnītes līdz Valmierai, ja tajā posmā, sasummējot visus īsos "ātrgaitas" posmums, sanāks kaut 30 km kur varēs iepestīt 100 km/h atļauto 90 km/h vietā? Tā kā tur nav sadalošā, par 110 nevejadzētu nu sapņot.

Nu, cik sanāca? Baigi kaut ko ieguvi? Un kas tev sanāk, ja pieņēm, ka visi brauks ar +10 km/h pie atļautā? Ko ar to megaekomomiju pasākt?

Palaidniex 31.01.2020 14:44

Vai tiešām ir jāstāsta kā samazināt ātrumu tuvojioties neregulējamai gājēju pārejai?

Ka jāsāk ar kruīzkontroles izslēgšanu vai akseleratora pedāļa atlaišanu? Ka kārtīgi ir jāpalūr vai tiešām nav neviena potenciāla šķērsotāja, ka ja ir šķēršļi, tad noteikti ir ne tikai jābūt gatavam samazināt ātrumu, bet tam, ka kāds no tā aizsega var arī izlekt un jābrauc ar tādu ātrumu, ka spēsi apstāties?

Palaidniex 31.01.2020 13:03

Gājēju tur nebūtu nonesuši, jo gājēju virs tās dubļu jūras var redzēt, jo parasts auto vadītājs tur ar acīm meklē gājēju, nevis ķieģeli.

Tā vieta ir labi apgaismots ceļa posms pilsētā!

Tas, kas tur šorīt notika, bija salīdzināms ar baļķi, ķieģeli vai bedri uz ceļa, nevis ar gājēju!

Palaidniex 31.01.2020 13:01

Tad esi tik laipns nebrauc man augumā, ja citēju CSN, kuri eksistē arī bez manis un kuri attiecas uz visiem!

Šis ir auto forums un gānīt šo forumu nelasošos gājējus ir, maigi sakot - stulbi. Labāk šeit lieku reizi atgādināt auto vadītājam, ka pirms paģērēt, kaut ko no jebkura cita satiksmes dalībnieka, vispirms ir jātiek galā ar paša disciplīnu.

Palaidniex 31.01.2020 12:58

Es kaut kur piedāvāju aizliegt un nelietot 40-tonnīgu transportu???

Kur Tu to izlasīji???

Ja 40-tonnīgam transportam vajag citus noteikumus, jo tas nespēj pildīt esošos noteikumus, tad tikai priekš Lavijas, kur ir šāda problēma, būtu jārada tādi noteikumi un attiecīgie grozījumi jāpieņem un jāapstiprina MK noteikumu formā? Ko viņi darīs šķērsojot LV robežu, kur tādu īpašo noteikumu nav?

Es zinu arī lieliskus un ļoti prasmīgus kravas auto vadītājus, zinu arī "notrulinātos". Vieniem ar noteikumiem un to ievērošanu ir viss kārtībā, nesaskata tajā problēmu - citiem "tie traucē". Ko no tā secināt? Problēma ir nevis noteikumos, bet cilvēkos. Vai man ir nepareiza secinājumu loģika?

Labi un slikti, truli un spējīgi, prasmīgi un neprasmīgi ir visos sabiedrības slāņos, grupās, profesijās.

Piemēram, ja notiek kāda reāla kataklizma un Sicīlijā uzsalst ledus, un ir nelietojami ceļa apstākļi, tad tā ir dabas katastrofa un dažas dienas visi piecietīs, kamēr "ForceMajure" situācija beigsies vai tai tiks radīti risinājumi.

Tu arī atkalā un sliktā redzamībā mauc "pilnā ručkā"? Kas tai fūrai notiks, ja tā ceļa apstākļu dēļ atbrauks galapunktā vēlāk? Kāds nomiurs? Ne pirmā ne pēdējā reize, kad kāda krava nav to vai citu iemeslu pēc ieradusies laikā... Kā ar to kravinieku, kuru Vācijā uz bāņa noķēra? Kā ar to baļķvedēju? Tie arī jāataisno ar to, ka man maize veikalā nebūs? Nopietni?

Palaidniex 31.01.2020 12:14

P.S. par to braukšanu ar 40 tonnām atkalā... Vai tad uz to 40 tonnīgo bričku neattiecas CSN 99. punkts, kas nosaka izvēlēties ceļa stāvoklim un laikapstākļiem atbilstošu ātrumu? Ar to norādot ka jābrauc tik ātri, lai vari izpildīt CSN prasības.

Kur teikts, ka drīkst atkalā braukt pilnā cukā un pēc tam gausties, ka bija taču atkala...

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti