iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 03.08.2013 14:27

Vislabākā maskēšanās esot uzbrukums. Ja jau Tu esi par tām tēmām tik ļoti informēts, pastiprināti interesējies un visās sarunās ietver fekālijas, ar tevi viss kļūst skaidrs...

Palaidniex 03.08.2013 11:28

briedisunrepshe rakstīja:

Kāpēc vispār jāpiesienas pie 1-2 cm?

Tieši tā, ja tie 1 vai 2 cm ir nebūtiski, tad par ko te muldi?

Te daži arī izdvesa, ka veco tramvaju pirmais pakāpiens esot zemāks, tādēļ ērtāks iekāpšanai, tas nekas, ka pēc tā ir vēl 2 visai prāvi pakāpieni, un ka kādam vajag rokturi durvīm pa vidu, jo tos, kas pa malām dzeltenā krāsā, ieraudzīt nevar un nepadomā cik forši ir iecelt, piemēram, ratus ja tā ručka ir pa vidu...

Palaidniex 03.08.2013 10:26

rudens68 rakstīja: Palaidniex

Vēl brauc ar alfu ?

Jā, a kas?

Tikai nesaprotu, kas tam autoperekupa guru liek man piedēvēt savus ikdienas hobijus?

Palaidniex 03.08.2013 10:23

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.

Variet ar lineālu pārmērīt...

Tu to tramvaju projektēji vai ikdienā apkop? Vai tikai ar savu acumēru pēkšņi radīji tādu teoriju?

Palaidniex 02.08.2013 13:14

Tas resurss ir mr perekups - šīrs...

Un reitingi stipri atkarīgi no tā ko viņš pērk vai ko pārdod...

Palaidniex 02.08.2013 12:40

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Palaidniex 01.08.2013 19:46

Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Palaidniex 01.08.2013 17:03

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Kas ir komforta tomāts un kas invalīdu tomāts?

Komforta tomāts ir tāds tomāts, kas sastāv no hidrotransformatora un planetārās ātrumkārbas, nodrošinot plūdenu motora apgriezienu maiņu. Invalīdu tomāts - nu tu jau zini - izjūtas tāpat kā raustot puļķi, tik pašam nav puļķis jārausta...

Tu vispār kādreiz ar DSG esi braucis?

Kā Tu nesaproti, kopš tā auto radīšanas tam pašam ražotājam ir vieni vienīgi mēsli, kas speciāli ir sačakarēti, lai maksimāli apgrūtinātu to pārbūvi uz īstenā dižautomobīļa tehniskajiem un komforta etalonlielumiem...

Palaidniex 01.08.2013 16:48

briedisunrepshe rakstīja:

Bams rakstīja:

Kur tas ir piefiksēts?

farm3.staticflickr.com/...

Un atbilsoši kādam džimbulim nu ir pareizi? Vecajam/jaunajam? Junajam ar 3 vai 4 vagoniem? A ja nu vaģila nobremzē metru par tālu, divus par tuvu?

Ok joks, bet nu šādas ķonstrukcijas nav pārāk ilgspēlējošas. Dažas ziemas un tur būs bedres...

Palaidniex 01.08.2013 16:44

Un jā, pats ražotājs arī galīgi aptaurēts...

Neskatoties uz to, ka jau ir radījis īsteno un vispareizāko dižautomobili, turpina stūrgalvīgi kopš tā laika readīt desmitiem nekam nederīgu un vienu par otru sliktāku/nožēlojamāku modeli...

Palaidniex 01.08.2013 16:30

Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...

Vienkārši esmu šokā!

Palaidniex 30.07.2013 10:38

Shiirs rakstīja:

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja:

lancia un alfa romeo nav garlaiciigs, jo visu laiku jaaremontee?

vai nevarētu būt tā, ka tev vienkārši neveiksmīgi eksemplāri parādījās?

visas italju mashinas ir neveiksmigi ekseplari. pec statistikas 166 alfai bija vislielakais vertibas kritums starp to gadu eiropa razhotu limuzinklases autinjiem. ja jau ta mashina ir tik laba, tad ar ko tas skaidrojams?

Tak perekupa jūdāna garam neder... Te savulaik tirgoja perekupam pirktu un ar izoleni pieremontētu 156 un tad 166. Kā jau kārtīgs perekups nopirka nojātus exemplārus un domāja, ka ar izoleni piečiņīs. Izrādās tam vajadzīgas mazliet lielākas zināšanas kā plaujmašīnas remontam - lūk arī viss stāsts par auto sliktumu...

Un jā, par jauna auto vērtības kritumu gaudo murmulis, kurš nevienu jaunu auto no salona nav izbraucis...

Palaidniex 29.07.2013 10:03

Ko ta nebrauci ar sēdinātajām atsperēm un 16" diskiem? Nespētu vien beigt remontēt unikālā audī piekari?

Tev skauž, ka cilvēkam ir citādāks, oriģinālāks un krietni vien retāks auto? Lai tak brauc! Neviens tak neliek tev ar to auto braukt,ne to pirkt, ne par tavu naudu uzturēt.

Un kāda tev šķirba vai un kā tas to remontē un apkopj? Tā taču nav ne mana ne tava problēma.

Tici man, ir daži audi modeļi, kam tikai bremžu kluči maksā vairāk par tavu antikvariātu...

Palaidniex 19.07.2013 18:56

Iviešot veloceļu tika totāli safista izbraukšana no Rīgas, kam normālās valstīs ir jāstrādā kā pulkstenim, bet pat tad, kad tika "pārbūvēts" un nenoliedzami "uzlabots" murjāņu/mārkalnes krusts... Vēljoprojām tur ir bezjēdzīgi ilgs sarkanais signāls izbraucot no pilsētas...

Palaidniex 19.07.2013 18:52

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Asfalts nolietojies. Jāmaina pret betonu.

ja pareizi saproru, tad steidz kaut kā piedzīt pēc jaunākajiem smalkuma standartiem - ieklāt specializēto bruģi vājredzīgajiem...

Steidz pēc iespējas vairāk iefist kabatās. Tur darbojās Binderieši. Ar mistera 20-ka atbalstu.

Un kur Finderieši, tur viens vienīgs brāķis un norauti visi termiņi.

Projektā ir sataisīts tik daudz kļūdu, ka rodas pamatots jautājums- vai zīmētāji maz ir bijuši reālajā pasaulē uz ielas? Sūdi ir sākot no stabiem un elektrosadales kastēm, kuras bija saliktas tā, ka tramvajs tiem štruntiem netika garām un liela daļa no tiem bija jāpārceļ, beidzot ar totāli greizo satiksmes un gājēju organizāciju.

Juglas galapunktā joprojām ir slēgts iekšējais sliežu loks, jo kā izrādās tam ir.. par mazu radiuss...

Vienā krustojumā nav ieliktas pareizās sliedes un līdz ar to tur nevar izveidot pārbrauktuvi, lai autobusi tiktu tajā pusē...

Pieturu platformas ir sataisītas tā, ka ziemā jaunie tramvaji gar sniega un ledus sanesumiem strīķēs savus sānus...

Kā ziemā sniega tīrītājs tajā posmā tīrīs sniegu... To neviens nezin. Patlaban tas tur vnk nevar izbraukt.....

Redzēs vēl, kas notiksies, kad pabeigs vietējo satiksmes joslu un pa to palaidīs autobusus... jau tagad redzams, ka vietām tie tur iesprūdīs...

Nu koroče..... ja molču.

Mn jau arī bija aizdomas, ka tas ko tie dara izskat¿s pēc formāta - ko ar romām sataisa, to ar pakaļu apgāž. Vienīgais, ko dikti steidza ir tamvaja palaišanu līdz vēlēšanā, tad bija mobilizēta aš armija...

Un vēl rēcu par to joslu aiz sliedēm... Ja tur kaut viens noplīsīs, viņu apbraukt būs nereāli...

Palaidniex 19.07.2013 13:55

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Juglas mega objektā tagad no jaunajām pieturvietu platformām plēš nost svaigo asfaltu un liek vietā bruģi. Nafig?

Asfalts nolietojies. Jāmaina pret betonu.

ja pareizi saproru, tad steidz kaut kā piedzīt pēc jaunākajiem smalkuma standartiem - ieklāt specializēto bruģi vājredzīgajiem...

Palaidniex 09.07.2013 8:12

šitik feini gan pie mums vēl nav novcērots...

www.youtube.com/...

Palaidniex 02.07.2013 9:13

Kāda mārrutka pēc vajadzīga nenoliedzami dārga pasažieru skaitīšanas sistēma, ja ir pieejams jētalons?

Ja nu vienīgi komisijas ieinteresēšanai...

Palaidniex 30.06.2013 20:48

Ir tak arī fiatautoparts punkts elvē

Palaidniex 27.06.2013 20:29

Nu, nez, pie mums jau valsts ir tik nozagta, ka diez vai par šito kādu kaut vai nomestu, par rūtainiem mākoņiem laikam pat naivie necer...

Nu kāpēc kāds domā, ka fideonovērošana, kondiška un neekonomiskais diesels var 2,3(!) reizes sadārdzināt trolli pietuvojot to līdzīgi aprīkota (nav dīzeļa) tramvaja cenai, kaut resurss ir 3-4 reizes īsāks...

Palaidniex 26.06.2013 14:18

GB12 rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja:Mūsējie, diemžēl, ar līdzīgu mobilitāti pagaidām lepoties nevar. Ja maršrutā notiek teh.problēmas, tad ,atvainojiet - tieciet tālāk kā paši gribat.... Tā nu tas ir.

Iespēju robežās busus sūta gan. Gan, kad uz Brasas tilta bija sliežu defekts, gan citās reizēs.

Ir jāsaprot, ka rezerves autobuss no gaisa tramvaja vietā nokrist nevar un arī rezerves busu vadītāji nesēž čupām vien gaidot kādu Čēpē, tāpat arī noņemt autobusus no citiem maršrutiem tā vienkārši nevar. Tas viss prasa laiku. Tā nav armija, kur šoferus var mobilizēt jebkurā laikā un stundā

A kā tad citur var?

Nu nav RS spēkos sabūvēt satiksmi pilsētā.

Mums vēljoprojām pilsētas rajoni ir savienoti šauriem pudeļu kakliņiem, to ir par maz...

Vidējā amnurikas pilsētā, kur ielu plānojums ir kā reste, nokļūt no punkta A uz punktu B var pa neskaitāmām trajektorijām un nav obligāti jāizbrauc cauri dažiem punktiem nemainīgā secībā.

Toties Rīgā ir daži tilti/satiksmes pārvadi vai dažas ielas, caur kurām nevar neizbraukt mēģinot šķērsot pilsētu...

Un šo punktu priekš tik lielas pilsētas ir par daudz.

Būu 10 tilti pār daugavu un dzelzceļš pazemē vai uz estakādēm - visa satiksme būtu čum vienkāršāka...

Esošais pārvadu, tiltu un pārbrauktuvju (visai arhajisks risinājums) ir KRIETNI par maz!

Palaidniex 26.06.2013 10:44

Nu jā, bet kāpēc cena ir reiz 2???

Informatīvajā ziņojumā tiek norādīts, ka, ja netiks rasts risinājums jaunu transportlīdzekļu iegādei, tad VUGD tehniskā bāze pēc dažiem gadiem būs pilnībā sagruvusi.

"Lai to apturētu, ir nepieciešama vismaz 93 automobiļu iegāde, kas prasīs apmēram 25 miljoni latu."

Situācija VUGD ir nepieciešami 5x mazāk līdzekļu, lai iegādātos gandrīz tik pat daudz braucamlīdzekļu.

...

2006.-2009. gadā 150 trolejbusi no tā paša ražotāja par 42,5 Milj. Ls (283 300 Ls gabalā ar visiem kukuļiem, kas pašlaik tiesvedībā. Tagad 125 trolejbusi par 92,63 milj.Ls (741 104Ls/gb)!! Un mums jātic, ka bez kukuļiem?! Salīdzinoši saktas tirdziņa otkati saldējumam un riekstiņiem! un tiesībsargājošās iestādes neiejauksies?!

Palaidniex 26.06.2013 8:12

Klau bams, vai tiešām katrs 27 Tr modelis:

www.rigassatiksme.lv/...

maksā vismaz 2.3 reizes vairāk nekā potenciāli jaunākais 31 Tr modelis?

www.skoda.cz/...

Palaidniex 04.06.2013 22:12

Lanceriem tak nav tiešās iesmidzināšanas bencīna motori, kas ir "stāvā sajūsmā" par brutālu gazifikāciju...

Jo bencīna sprauslas ar degvielu dzesējas, bet uz gāzi darbojoties nedzesējas...

Palaidniex 03.06.2013 11:32

Paņem taču ACIS rokā par apdrošināšanu - tas ir tikai piemērs, nevis reāli fakti. Es to nosaucu kā piemēru!!! KĀ PIEMĒRU!

Neko es te netaisos pazemot un nekam neko nemēģinu pazemoties. Lasi kamēr nelabi paliek!

Nevajag uzvilkties par katru nepatīkamu jautājumu, kas vērst uz tavu nodarboišanos. KUR VAR BŪT TIK SLIMIŅŠ UZTVERĒ???

Čalīt - tev ar normālu komunikāciju pašam ir problēmas!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti