iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 23.05.2013 8:16

kaut kāds betmobilis.

īpaši piemērots slapjam ceļam...

lielceļa monstrs ibio...

Palaidniex 22.05.2013 16:20

kolumbs rakstīja: Vakar braucu ar 6.tramvaju virzienā uz Ausekļa ielu.

Nesapratu, kam vajag pieturu Aspazijas bulvāris un uzrei Nacionālā opera.

Mierīgi var apvienot vienā.

Rīgā jau tā tramvajam pieturas ir pārāk tuvas...

Salīdzinot ar citām pasaules pilsētām. Piemēram, uz Kr. Barona ielas tās ir ik pa pārsimts metriem...

Palaidniex 22.05.2013 13:08

IkdienasViesis rakstīja: Pantografu tehnoloģijas sevi attaisno. Pie Nacionālā teātra paskaitīju sekundes, un atklāju, ka jaunā 4-sekciju škodiņa tam krustojumam tiek pāri daudz fiksāk nekā "divnieks" tatriņa ar štangu....Vispār jau RS varēja vismaz daļu no vecajām tatriņām , kuras kursē pa tehnoloģiski atjaunotajiem maršrutiem,apgādāt ar pantografa strāvas noņēmējiem. Viennozīmīgi, ka braukšanas ātrums pieaugtu. Nesen izbraucu visu maršrutu ar jauno škodiņu - kustības ātrums ir jūtami palielinājies, kas uzskatāms par pozitivu faktoru. Domāju, ka tas tieši pateicoties pantografam.

un stāvēšanas laiks pieturā arī ir īsāks, pateicoties vienam, nevis trim pakāpieniem... Juglā vaše būs augstie peroni, skaiti - nav pat viena pakāpiena...

Palaidniex 21.05.2013 11:02

Miezis_69 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: bet, ja pareizi sapratu, tad šaize izveidojās dēļ "vēsajiem" laika apstākļiem vietā, kur Rīgas ūdens vaica grēku plūdu mēģinājumu...

Salīdzinoši iespējama, bet gauži reta parādība, salīdzinot ar autoceļu šaizēm...

www.apollo.lv/...

manuprāt tas ir uz tilta. te neko neraka.

ej Tu zini kāpēc citos gados tur nedeformējās?

moš gabalu tālāk ko pārtaisīja, bet šaize izleca šeit...

Vilcieniem viengabala sliedes garums laikam bija 1,5 km, ne vairāk... Ja neko nejaucu

Palaidniex 21.05.2013 8:28

bet, ja pareizi sapratu, tad šaize izveidojās dēļ "vēsajiem" laika apstākļiem vietā, kur Rīgas ūdens vaica grēku plūdu mēģinājumu...

Salīdzinoši iespējama, bet gauži reta parādība, salīdzinot ar autoceļu šaizēm...

Palaidniex 20.05.2013 14:43

a kā tur bija ar tām kemperu piekabēm un/vai pašiem kemperiem un B kategoriju?

vai tur nebija kaut kādi izņēmumi?

Palaidniex 20.05.2013 12:45

Velomens rakstīja: twitpic.com/...

Foto pēc 'remonta'

Tramvajs uz 5km/h tiek pāri.

normāls guļošais!

Palaidniex 20.05.2013 11:37

anonimikis rakstīja: labāk lai Bams pastāsta kas ar 11. tramvaja sliedēm noticies .

kas ta ir noticies?

Palaidniex 20.05.2013 10:54

sarashkins rakstīja: Eh, ja Prāgā varētu nofočēties pie RVR ražota trambuļa...

Pie labi sakopta/uzrestaurierēta - kāpēc gan ne.

Bet jāsaka godīgi - čehiem tas T15 ir sanācis gana moderns pat pasaules griezumā. Viņu vietā es arī būu lepns.

Palaidniex 20.05.2013 10:25

IkdienasViesis rakstīja: Čehu tūristi vispār ir sajūsmā par jaunajiem Rīgas tramvajiem. Nupat auseklenes rinķī redzēju, ka čehu skolnieku grupa kolektīvi bildējās pie jaunā čehu tramvaja, pēc tam visi sakāpa tajā, un devās ekskursijā pa 6. maršrutu. Vai tad Prāgā arī nekursē līdzīgi tramvaji ?

A Tu nebūtu lepns, ja Tavas valsts ražoti vilcieni, taksometri vai kas cits nodrošinātu sabiedrisko transportu, piemēram, Liverpūlē...?

Palaidniex 17.05.2013 12:26

Nortel rakstīja: Vai tas nozīmē, ka 6-tajam vairs nav pieturas Radio ielā? Tikai pie Vecrīgas un nākošā Merķeļa iela?

Nu es tā arī nesapratu vai ir pietura pirms izgriešanās uz Aspazijas bulvāri, kur piestāj 3. tramvajs un vai piestaj pie Operas... Vismaz vienā vietā no divām piestāj noteikti, bet vai abās - nezinu...

Palaidniex 17.05.2013 11:28

IkdienasViesis rakstīja: Nu, šodien jau beidzot jaunais tramvajs pa atjaunoto 6.maršruta pagarinājumu "aizgāja" uz Ausekļa ielas rinķi. Iznācu pusdienlaikā ārā pastaigāties, pavēroju jauno tramvaju kustību pie Nacionālā teātra. Jāsaka, ka viss notiek ļoti fiksi - jaunie tramvaji pavisam veikli izloka tos līkumus, nekādi tramvaju sastrēgumi neveidojas. Pie katra "zaļā" abos virzienos pagūst izbraukt pa vienam tramvaja sastāvam. Kopumā, viss izskatās glīti un smuki. Cilvēki gan vēl pārsteigti skatās uz jaunajiem vagoniem, nav pieraduši, ka 6.maršruts atkal iet gar Nacionalo.

Vakar arī ka reizi ievērtēju šo jaunumu...

Pa Radio ielu tik 11. viens pats grozās...

Palaidniex 13.05.2013 14:14

IkdienasViesis rakstīja: Vai 6-stā maršruta līnijas remontupabeigslīdz 1.jūnijam ? Bija jau solīts, ka vēlētāji 1. jūnijā uz iecirkņiem Juglā varēs rullēt pa atjaunoto līniju. Kādas prognozes ?

nedēļu atpakaļ jamo preses sekretārs jau klārēja, ka nebūšot gan līdz maija beigām gatavs, bet līdz max atļautajam septembrera sācienam gan pagūšot...

Palaidniex 10.05.2013 20:59

Velomens rakstīja: Zašibis - Alfa- Juglas aplis, tramvajs brauks pa zaļu zālīti. Redzēs jau gan kā tur būs ar to zaļumu

Viņu tur speciāli stāda, lai nepit, daudzkur pasaulē tā ir. Iepriekš nīdēja ārā, jo zāles saknes "bojā" koka gulšņus...

Palaidniex 29.04.2013 15:09

HIPPY rakstīja: www.apollo.lv/...

Kā vispār tāds transportlīdzeklis varēja atrasties satiksmē bez drošības sensoriem?

Domāju, ka sensori ir un bija, tikai tie neizmet tīklu zem krīdošā un nerauj momentānas iedarbības stopkrānu...

Palaidniex 29.04.2013 10:26

krix rakstīja:

Vienu riepu tirgotājs pārdod nelabprāt, tipa izjaukšot noliktavas uzkrājumu. Pat Reifendirect savulaik pārjautāja: Vai tiešām vēlos pārmaksāt ka piegādās tikai 1 riepu, bet ne pāri?

Tieši tā. Jo pirkt pāri riepu, ja otrajā dienā viena tiek sabojāta kādā no mūsvalsts lielceļu pieczvaigžņu lieliskajām bedrēm, tomēr parasti ir dārgāk nekā vienu ar piemaksu...

Palaidniex 28.04.2013 23:19

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pirmais arī Tu kā ValdisM kurpes pērc pa vienai?

Kurpes, tāpat kā bremžu klučus un diskus pārdod pa pāriem. Amortizatorus , atsperes, gultņus un šarnīrus pārdod pa vienam. Laikam auto inženieri un auto deraļu inženieri ir glupāki par mums - Iauto EKSPERTIEM :

var nopirkt arī vienu bremžu disku, un vienu riepu.

Bet brāķētu amoru, lai maina pārdevējs. Ja viens amorts ir nolietojies, tad nevajag lolot cerības, ka otrs ir lielisk¿ kārtībā.

Gluži kā ar kurpēm...

Palaidniex 28.04.2013 22:31

Un vispār - Lēnāk ir drošāk

www.youtube.com/...

Palaidniex 28.04.2013 22:28

Pirmais arī Tu kā ValdisM kurpes pērc pa vienai?

Palaidniex 28.04.2013 19:17

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ElmiMotors Miha priekš audī gabriel amartus nepiedāvā, tātad sūds, jo sevišķi ja vēl izrādās ka tādus piedāvā priekš mazdas

Kāda ir reālā vajadzība mainīt amartus pa pāriem? Esi atgriezis vienu sachs advantage un vienu monroe amartu vaļā lai salīdzinātu vai abiem ir vienādas amortizācijas spējas utt? Pats taču saproti ka mīkstākais amarts palīdz izsist cietāko. Bet nu labi, veca 626 mazda ir īpašs gadījums - ja jau pat tajā nedzird atšķirību starp bezfirmas pļurņiku un pavisam savādāku kaut kādas firmas pļurņiku, tad dažādas veiktspējas amartu atšķirības arī noteikti ir nejūtamas ne braucējam, ne pašiem amartiem...

Kurpes Tu arī pa vienai pērc?

Palaidniex 17.04.2013 14:14

anonimikis rakstīja: reģionos, kur tiek novērota palielināta pajoļu koncentrācija, drošības pēc vēl uzliek zīmi.

ržu ņemogu!

Palaidniex 17.04.2013 13:49

Palaidniex rakstīja: Kāds te sakars ar Krasta ielu - paskaidro kas ir Kūkusalas aplis!

Mūkusalas aplis!

Palaidniex 17.04.2013 13:48

Kāds te sakars ar Krasta ielu - paskaidro kas ir Kūkusalas aplis!

Palaidniex 17.04.2013 13:09

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ja mani pārtsteigs nesagatavotu jebkuš pa kreisi braucošais - vainīgs būs pārsteidzējs.

Laiks ko pavada pārsteidzējs ceļa kreisajā pusē ir nesalīdzināms - iebraukšanai pagalmā vai lai parkotos uz trotuāra...

Protams... Nav jau runa par to, ka nebūtu jādod ceļu.

Un laiks ir identisks, abos gadījumos daudz mazāks, nekā apgriežoties.

No šīs vietas lūdzu precīzāk, kā tieši apgriešanās manevram laiks vajadzīgs vairāk...

Un pat ja tās ir 2 sekunde ilgāk - ko tieši pagūsi/nenokavēsi?

Palaidniex 17.04.2013 13:09

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: kā Tev ar redzi?

Labajā pusē uz paša ieliktā linka Brīvības ielā ceļa zīmi

redzi?

Kuru ceļa zīmi tieši tu domā?

To kura paskaidro, ka esi dornis... Vai tiešām neredzi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti