Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Braukšana aplī

Dzēsts lietotājs Reģ.: 25.11.2024

kā reizi, ja aplis ir tukšs un apkārt neviena nav - kāpēc nebraukt pa pirmo joslu?

Un ja esi laikus ieslēdzis pagriezienu 2. joslā esot, lai pārkārtotos uz 1. joslu, tad neviens nepīpinās aiz muguras, jo ir taču arī 3. josla pa kuru mani apbraukt....

 
1 2
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Izrādās tur nav ne labās, ne kreisās rokas likuma:

"There’s no priority to the right (or left) on British roads (unlike, for example, the continental priority to the right). At all crossroads and junctions, there’s either an octagonal stop sign with a solid white line on road or a triangular give way sign (dotted white line on road), where a secondary road meets a major road. ‘Stop’ or ‘give way’ may also be painted on the road surface. You must stop completely at a stop sign (all four wheels must come to rest), before pulling out on to a major road, even if you can see that no traffic is approaching. At a give way sign, you aren’t required to stop, but must give priority to traffic already on the major road."

"On roundabouts (traffic circles), vehicles already on the roundabout (coming from your right) have priority over those entering it. There are many roundabouts in the UK, which, although they’re a bit of a free-for-all, speed up traffic considerably and are usually preferable to traffic lights, particularly outside rush hours (although some busy roundabouts also have traffic lights). Some roundabouts have a filter lane, reserved for traffic turning left. Traffic flows clockwise round round­abouts and not anti-clockwise as in countries where traffic drives on the right. You should signal as you approach the exit you wish to take. In addition to large roundabouts, there are also mini-roundabouts, indicated by a round blue sign. Roundabouts are particularly useful for making a U-turn when you discover that you’re travelling in the wrong direction"

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

p.s. un tieši par apļiem runājot sanāca tā, ka apļos točna ir LABĀS rokas likums - tāpēc domāju ka viņiem tāds ir visur.... Un tieši manis aprakstītās situācijas dēļ, jo vadītājs sēž labajā pusē un līdz ar to normāli var pārskatīt, kas notiek pa labi!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Izrādās tur nav ne labās, ne kreisās rokas likuma:

Interesanti... Pats pie stūres tur neesmu bijis. Bet cilvēks, kas mani veda, teica, ka ievēro "kreisās rokas principu", jo pat tur ir situācijas, kur nav apzīmējumi (pieritīšu, ka reti) - kaut vai lielveikala stāvvietā. Iespējams, ka tas ir nerakstīts likums, ko angļu autovadītāji gluži vienkārši ir ieviesuši savā ikdienā pēc kontinetālā parauga, kamēr konservatīvie likumdevēji nestatraucas par potenciālām situācijām bez tiesiskā regulējuma.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Izrādās tur nav ne labās, ne kreisās rokas likuma:

Interesanti... Pats pie stūres tur neesmu bijis. Bet cilvēks, kas mani veda, teica, ka ievēro "kreisās rokas principu", jo pat tur ir situācijas, kur nav apzīmējumi (pieritīšu, ka reti) - kaut vai lielveikala stāvvietā. Iespējams, ka tas ir nerakstīts likums, ko angļu autovadītāji gluži vienkārši ir ieviesuši savā ikdienā pēc kontinetālā parauga, kamēr konservatīvie likumdevēji nestatraucas par potenciālām situācijām bez tiesiskā regulējuma.

Piekritīsi, ka pie mums kreisās rokas likums ir daudz drošāks, jo pārskatāmība ir krietni labāka...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Izrādās tur nav ne labās, ne kreisās rokas likuma:

Interesanti... Pats pie stūres tur neesmu bijis. Bet cilvēks, kas mani veda, teica, ka ievēro "kreisās rokas principu", jo pat tur ir situācijas, kur nav apzīmējumi (pieritīšu, ka reti) - kaut vai lielveikala stāvvietā. Iespējams, ka tas ir nerakstīts likums, ko angļu autovadītāji gluži vienkārši ir ieviesuši savā ikdienā pēc kontinetālā parauga, kamēr konservatīvie likumdevēji nestatraucas par potenciālām situācijām bez tiesiskā regulējuma.

Piekritīsi, ka pie mums kreisās rokas likums ir daudz drošāks, jo pārskatāmība ir krietni labāka...

Par ko tu tagad murgo? Kāds vēl kreisās rokas likums pie mums? Tu domā kukuļdošanu ar kreiso logu pa atvērtu logu vai ko?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja: Par ko tu tagad murgo? Kāds vēl kreisās rokas likums pie mums? Tu domā kukuļdošanu ar kreiso logu pa atvērtu logu vai ko?

Tev viss labi?

Es saku ka pie mums ar braukšanu pa ielas labo pusi uz apļa daudz prātīgāk būtu nevis labās (priekšroka tam, kurš pa labi), bet kreisās rokas likums. Saprotu, utopija...

Bet Anglijā tas strādā.

Nu labi - mus lielākoties to risina ar zīmi / - dodiet ceļu...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja: Par ko tu tagad murgo? Kāds vēl kreisās rokas likums pie mums? Tu domā kukuļdošanu ar kreiso logu pa atvērtu logu vai ko?

Tev viss labi?

Es saku ka pie mums ar braukšanu pa ielas labo pusi uz apļa daudz prātīgāk būtu nevis labās (priekšroka tam, kurš pa labi), bet kreisās rokas likums. Saprotu, utopija...

Bet Anglijā tas strādā.

Nu labi - mus lielākoties to risina ar zīmi / - dodiet ceļu...

Man labi - ne jau es rakstīju, ka "pie mums kreisās rokas likums ir daudz drošāks". Pie mums NAV kreisās rokas likuma. Un nekādu atšķirību drošībā es tajā nesaskatu apļu gadījumā - leņķis, kādā sakļaujas plūsmas, ir vienāds no abām pusēm. Cita būtiska lieta, ar kuru varētu un vajadzētu samazināt c/z skaitu ir vispārīgi notiekt, ka iebraucot apļveida krustā, jādod ceļu - kam iemesls ir elementāra satiksmes plūsmas loģika - "uzvar" tā plūsma, kurai ir priekšroka. Un ja priekšroka ir iebraucošajiem, tad aplis gluži vienkārši "uzpildās" un apstājas. Ja priekšroka ir pa apli braucošajiem (un attiecīgi izbraucošajiem) aplī var iebraukt tik mašīnas, cik tas spēj "apkalpot".

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Viela pārdomām. Anglijā stūre ir Labajā pusē, kustība notiek pa ceļa kreiso malu un tur tāpat ir "labās rokas likums"

Ja nesaprotiet par ko stāsts, tad braucot aplī pirms ieslīpa pieslēguma padomājiet, cik daudz jūs varat redzēt pa labi braucot kravas busā...

Anglijā ir KREISĀS rokas likums, ja kas. Līdz ar to parastos apļos viņiem ir analoga situācija, tikai spoguļattēlā. Bet ja reiz piminēji Angliju - tur ir sasnieguši atrakcijas "nākamo līmeni" - nez vai kāds, kuram grūtības sagādā mūsu apļi spētu izbtraukt apli ar dubultu rotāciju pretējos virzienos?

www.cbrd.co.uk/...

Taads aplis nu nav redzeets, bet sheema diezgan logjiska, brauceejam tik jaazin, kur braukt un jaapieshaujaas Pirms kaada laika padziivoju Islandee paaris gadus, nu taadu kustiibu pa apljiem kaa tur, pie mums veel ilgi neieviest! Pa labo joslu brauc tikai gadiijumaa, ja nogriezies naakamajaa pa labi, ja kaads tev blakus labaa pusee un tu brauc pa otro joslu un arii vajaga naakamajaa pa labi - mieriigi griez iekshaa, jo zini, ka arii labaas puses kaiminjsh grieziis pa labi. Tur tas ir tik pashsaprotami, ka reizeem mati celjaas staavus iesaakumaa!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Viela pārdomām. Anglijā stūre ir Labajā pusē, kustība notiek pa ceļa kreiso malu un tur tāpat ir "labās rokas likums"

Ja nesaprotiet par ko stāsts, tad braucot aplī pirms ieslīpa pieslēguma padomājiet, cik daudz jūs varat redzēt pa labi braucot kravas busā...

Anglijā ir KREISĀS rokas likums, ja kas. Līdz ar to parastos apļos viņiem ir analoga situācija, tikai spoguļattēlā. Bet ja reiz piminēji Angliju - tur ir sasnieguši atrakcijas "nākamo līmeni" - nez vai kāds, kuram grūtības sagādā mūsu apļi spētu izbtraukt apli ar dubultu rotāciju pretējos virzienos?

www.cbrd.co.uk/...

Taads aplis nu nav redzeets, bet sheema diezgan logjiska, brauceejam tik jaazin, kur braukt un jaapieshaujaas Pirms kaada laika padziivoju Islandee paaris gadus, nu taadu kustiibu pa apljiem kaa tur, pie mums veel ilgi neieviest! Pa labo joslu brauc tikai gadiijumaa, ja nogriezies naakamajaa pa labi, ja kaads tev blakus labaa pusee un tu brauc pa otro joslu un arii vajaga naakamajaa pa labi - mieriigi griez iekshaa, jo zini, ka arii labaas puses kaiminjsh grieziis pa labi. Tur tas ir tik pashsaprotami, ka reizeem mati celjaas staavus iesaakumaa!

Ir veids, kā to var ieviest arī pie mums - gluži vienkārši papildus CSN izmaiņām, kas nosaka, ka apļa pirmā josla nogriežas tikai pa labi, aiz izbrauktuves pirmajā joslā jāuzstāda tādas pat apmalītes apmalītes, kā tas ir izdarīts vietās, kur ar šādu risinājumu ir veiksmīgi likvidēta otrās rindas līdēju suga: goo.gl/...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

No plata celja uztaisot shauraaku, satiksmes raitums neuzlabosies, driizaak otraadi Tai bildiitee par Vanshu tiltu - kjiegjeliishus vajadzeeja kraameet uz galvenaa celja, izveidojot joslu, kur uzbraucoshie var ieskrieties un iekljauties pluusmaa. Lai gan - kaada tur pluusma, ja tilta turpinaajumaa - Valdemaarielas un Kronvalda krustojumaa pudeles kaklinjsh! Un atkal visu ziemu teereeja naudu, izbuuveejot Vantenieka Paardaugavas puses savienojumus - tas tachu neko nedos, kameer pilseetas pusee buus korkjis!

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti