iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 14.04.2013 10:26

aansis rakstīja: Kāds zin, kas šovakar ar "CP darbībā"? Pilnas malas ar reidiem... Diemžēl visi bija pretējā virzienā, nesanāc paprasīt, kādu plānu jāpilda

Savu saabu stūrēji pa nepareizo ceļ pusi?

Palaidniex 13.04.2013 18:06

Ķert un tiesāt nudien nav viens un tas pats.

Tomēr taču ķer un pieķer. Pretenzijas nevis pie ķērājiem, bet pie tiesu varas...

Palaidniex 13.04.2013 15:14

ValdisM rakstīja: dēļ visādiem tādiem stāvēšanas un braukšanas gudriniekiem arī notiek šis te:

www.delfi.lv/...

Brīvības iela, sešas joslas(!), pat ziemā ir vismaz 4 (autom¿tiska dubultā nep¿rtrauktā), bet vienalga liek zīmes - tikai taisni...

Par galveno ceļu vispār bez komentāriem...

Palaidniex 13.04.2013 10:59

aansis rakstīja:

Varbūt vēl dīvaināk tev liksies, ka arī šeit: goo.gl/... drīkst apstāties un stāvēt.

Neticēsi aansīt, bet nevar! Un izdrāzīs par parkošanos krustojumā!

Ir cits krustojums, kur gan viss ir reālā putrā, tas gan atrodas Daugavas otrā pusē... Tur pat takšu pietura ir aplī iekārtota...

Palaidniex 13.04.2013 10:56

sarashkins rakstīja:

aansis rakstīja:

sarashkins rakstīja: Un vēl viena situācija, kā būtu ar auto novietošanu stāvēšanai šeit? Nekur iepriekš nav "apstāties aizliegts" zīmes.:

content28-foto.inbox.lv/...

content28-foto.inbox.lv/...

Varbūt vēl dīvaināk tev liksies, ka arī šeit: goo.gl/... drīkst apstāties un stāvēt.

Dīvaināk ir tas, ka te jau gadiem neviens neaizliedz no apļa nogriezties pa labi pretī vienvirziena plūsmai. goo.gl/...

Nu jā, tā vieta vasarā pēc sakrāsotiem CHA vairs nav tik viennozīmīga, bet ziemā toč var ieraut pret špūri...

Bet aansis ir palaidis garām vienu lietu - krustojumā stāvēt nedrīkst...

Aansīt, ja netici, tad pirms visām izbrauktuvēm ir zīme krustojums ar lokveida kustību... Bet ja aanšveidīgi citplanētieši no debesīm nokrīt uz apļa - tad protams drīkst arī perpendikulāri 3 joslām savu cepelīnu parkot...

Palaidniex 12.04.2013 13:45

Tu vēl par to šaubījies???

Kā pazuda viens pārprastās paštaisnības izvaronis, tā pēc neilgas pauzes parādījās šis čokčok-guks...

Un dziesma stingri līdzīga un pārprastais paštaisnums, un šķībās taisnības meklējumi...

Palaidniex 11.04.2013 16:22

gaumīgi iekārtots

viss kā priekš sevis taisīts...

Palaidniex 08.04.2013 22:04

Aansi, tā arī neatbildēji! Citēji, piesauci, muldēji, BET NEATBILDĒJI!

Skumji...

Palaidniex 08.04.2013 12:14

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ta nu gan - glupība pēc glupības.

Latvijā par prezidentu var tikai ievēlēt... Nekādi savādāk. Nevar ne iecelt, ne mantot, ne kārtīs tikt pie šāda amata...

Piedod par nekorekto izteiksmes veidu - biju domājis tautas vēlētu prezidentu, jo Saeimas politisko amatu dalīšanu par vēlēšanām nespēju nosaukt.

Ja jau šādi sīkumi - ievēl visa tauta vai ievēl tautas pārstāvji ir nebūtiskas (vēlēšanas, čalīt ir un paliek vēlēšanas, neskatoties kurš vēl, ja iet runa par amatiem), tad jau arī pa pretējo joslu var vilkt ar LTeškām ka prieks, jo lūk noteikumi to neaizliedzot...

Tik tā arī nesapratu, kā var sanākt vienāds leņķis pretējās joslas forsēšanā iegriežot pagalmā vai vēloties noparkoties pret špūri uz trotuāra...

Un kā šāds manevrs ir uz ielas ar tramvajsliedēm pa vidu mazāk bīstams par parkošanos vienkāršu parkošanos kreisajā ielas malā uz brauktuves un mazāk bīstams par apgriešanos vai iebraukšanu pagalmā/ blakusteritorijā ielas kreisajā pusē...

Palaidniex 08.04.2013 11:46

aansis rakstīja:

anonimikis rakstīja: no kura laika par prezidentu ievēl to, kas zina labāk un pareizāk par visiem?

Uz šo jautājumu atbildēšu tad, kad tāds laiks būs pienācis. Pašlaik tev varu vien ieteikt painteresēties, kad un vai Latvijā būs vēlēts prezidents

Ta nu gan - glupība pēc glupības.

Latvijā par prezidentu var tikai ievēlēt... Nekādi savādāk. Nevar ne iecelt, ne mantot, ne kārtīs tikt pie šāda amata...

P.S a 10 balles ģeometrijā tev bija 40 baļļu sistēmā?

Palaidniex 08.04.2013 10:08

Gribu redzēt cik vienādā leņķī pret kreisās malas trotuāru būsi ar to "vieglo pasažietu nekomercauto" -VW LT, ja gribēs iebraukt pagalmā vai noparkoties paralēlie ielai... Cik cik, tebv bija ģeometrijā?

Citējam...

84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

Pacietīgāki cilvēki lasam CSN arī mazliet tālāk:

88. Ja transportlīdzekļa gabarītu vai citu iemeslu dēļ nav iespējams nogriezties no attiecīgā malējā stāvokļa, ir atļauta atkāpe no šīs prasības, ja tas netraucē citu transportlīdzekļu kustību.

89. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojuma, bezsliežu

transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš pretim braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem

transportlīdzekļiem, kas uzsākuši apdzīšanu, kā arī transportlīdzekļiem, kas brauc pa tā paša virziena

tramvaja sliežu klātni.

90. Ja brauktuve nav pietiekami plata, lai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, to atļauts darīt no brauktuves labās malas vai labās nomales, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus. Šādā gadījumā transportlīdzekļa vadītājam, kas apgriežas braukšanai pretējā virzienā, jādod ceļš tajā pašā virzienā braucošajiem un pretim braucošajiem transportlīdzekļiem.

Un Kas te tāds nesaprotams?

Palaidniex 08.04.2013 9:54

Aansi - Tev viss labi?

Ja man jāiegriežas pagalmā, man :

1.- kārt nav jāšķērso bortakmenis pilnā augstumā

2.-kārt pie speciāli pagalmpriekš ā bortakmeņa esmu jau perpendikulāri brauktuvei, nevis kaut kādā mistiskā 30 grādu leņķī pret to...

Un vēl no manevra uzsākšanas vietas līdz bortakmenim - ieghriežot pagalmā ir daudz mazāka faktiskā nobrauktā distance, nekā piebraucot tā, lai noparkotos paralēli ielai...

Un vēl - uz tās ielas MIERĪGI var apgriezties lielākā daļa vieglo transportlīdzekļu pat neuzbraucot uz bortakmeņa - vienā paņēmienā, bez nekādas stumdīšanās.

Tev kāda atzīme bija ģeometrijā?

Palaidniex 08.04.2013 9:25

Tu esi vecis vai ņuņņa?

Vari tieši atbildēt??? Nevis tur kaut ko purpināt par kreiso manevru utt...

Manuprāt mērķējot uz parkingu paralēli ielai leņķis kādā tiek šķērsota pretējā virziena sliežu klātne un auto brauktuve "mazliet" nesakrīt ar to, kāds tas ir veicot nogriešanos pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virziernā. Kā arī laiks kas pavadīts pretējās kustības joslās un uz sliežu klātnes arī "mazliet " atšķiras...

Izskatās ka ģeometrtijas un fizikas stundas esi agresīvi bastojois...

Vai arī rādi tad paraugdemonstrējumus!

Es ņemu popkornu un skatos:

- kā Tu ar pilnu gāzi uzlec trotuāra pāri bortakmenim

- vai arī mudies un pļackājies mēginot apgrieztes ar ne līdz galam izgrieztu stūri...

Palaidniex 08.04.2013 8:58

Bartonielā arī ko tādu vari atļauties?

Un tagad labākais padoms, ja esošais auto ir apnicis un nav cerību to pārdot pa normālu cenu?

Ir ideja!!!

Redzi kādu, kas tur mēģina ie-/izparkoties no trotuāra pret špūri - velc purnā. Visādas atrunas par abpusēju vainu - bezjēdzīgas, jo automašīnai ar purnu pret braukšanas kustību jau nav ko darīt sākot ar pretējā virziena tramvajsliedēm...

Palaidniex 08.04.2013 8:53

aansi - tā arī neatbildēji!

viela pārdomām - lai noparkotos uz trotuāra prtetējā ielas pusē ir jāatrod laiks, lai būtu tukšas vismaz 3 joslas - abu virzienu tramvaja un pretējā, tad jāuzstumdās uz bortakmeņa klēnām un izmanīgi.

Tātad pirms manevra jāstāv joslā un jāgaida, kamēr tiksi pāri (lasi čakarē savā virzienā braucošo kustību) un tad čakarējies ar lukturiem pret pūri kamēr uzrāpies uz trotuāra...

Pēc tam, kad brauc nost iestājas vislielākā pērle - vai nu izbrauc turpinot ceļu pa pretējās kustības joslu, tramvajsliedēm utt, pie kam jāsagaida 3-3.5 (!!!) brīvas joslas - citādi ir purns purnmā ar pretī braucošiem, tramvaju vai izles savā virzienā braucošam tramvajam virsū...

Vai, ja gribi braukt virzienā no kura piebrauci - tad nu gan ir vājprātīgi elegants apgriešanās manevrs...

Tur 90% automašīnu apgriešanās manevru var veikt - ir pietiekami plata iela!

Ja nevari uz ielas - apgriezies kruastā ar Annas ielu vai pretī maksas stāvvietai...

TĀ ARĪ NEATBILDĒJI KĀ TIEK AR PAPILDZĪMI NOVĒRSTA BĪSTAMĪBA UN NEVAJA-/NEJĒDZĪBA MANEVRIEM, kāpēc ir aizliegta parkošanās kreisajā ceļa pusē...

P.P.S.

Baronielā a

Palaidniex 07.04.2013 18:52

Tā arī nesgaidīju pārgudrā aanša atbildi, kā parkings ar papildzīmi novērš iemeslus, kāpēc no satiksmes drošības viedokļa ir aizliegts parkings kreisajā ceļa pusē ārpus apdzīvotām vietām; apdzīvotās vietās, kur ir 4 un vairāk joslas vai džimbuļsliedes pa vidu ielai...

Tāds pusakls pagadījies, vai aklums uz nepatīkamiem jautājumiem čalītim ir...

Manuprāt, čals ir gatavs arī izdarīt pašnāvību lecot pa logu, pamatojot to ar to, ka nekur nav aizliegts tā darīt...

Palaidniex 05.04.2013 19:03

Miezis_69 rakstīja: Bamam: Vot pasaki, kakogo hera pa Brīvībeni mauc vesela kaudze troleju un busu maršrutu? Vai RS nespēj optimizēt tos tā, ka Teikā visādi Purčika, Juglas un xujnokurienesvēl atbraukuši mīzēji visi sakāpj vienā busā un tad tas velk pa centru?? Čakenē notiek tas pats! Kaudze ar trolejiem, kuri visi mauc no Stacijas uz Purčiku, bet pa dažādām ielām, vai Purčikam ir kādas privilēģijas??? Penčiem tiek nodrošinātas bezmaksas exkursijas??? Nax ir vajadzīgs tāds 18 un 23 trolis, ja no stacijas iet 14/17??? Davai tad vēl kādu troli uz Purčiku caur Baroneni! Stulbums.

Piemēram, Ir autobuss, kas brauc no Juglas uz Imantu...

Pa kurieni tam braukt, kamēr Rīgā ir tik Daugavas šķērsojumu, cik ir...?

Agrāk tādu maršrutu varēja izbraukt ar vienu pārsēšanos, tagad bez nevienas, bet Tu piedāvā ar vismaz divām trim...

Afigena ērti. Pats lietotu tik dumju sistēmu?

Ts nav metro, kur ir salīdzinoši salāgoti pieiešanas un atiešanas laiki. Varbūtība, ka nokavēsi visās pārsēšanās vietās vēlamo transporta līdzekli ir visai liela...

Palaidniex 05.04.2013 17:14

aansi - mums te nesen tiesnese bez nozieguma sastāva notiesāja cilvēku

notiesāja kā atbildīgo galvotāju cilvēku, kura paraksta galvotājam paredzētā paraksta vietā uz kredīa līguma nemaz nebija.

Neticēsi! Kreisais pagrieziens uz ielas ar tramvajsliedēm vai apgriešanās manevrs IR daudzreiz drošāks, nekā izbraukšana no pieparkotu auto rindas pie vai uz trotuāra.

Viena josla katrā virzienā un tramvajsliedes nav tik bīstami kā četras joslas, tāpēc 4 joslas atdala dubultā nepārtrauktā...

Palaidniex 05.04.2013 17:03

aansis rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Manuprāt ar šiem 3 punktiem viss ir pat ļoti loģiski.

128. nosaka vispārīgās prasības.

129. atļauj papildus stāvēšanas iespējas apdzīvotās vietās.

131. nosaka papildus prasības tad, ja uzlikta 532. zīme.

neviens punkts neatceļ citu, bet papildina viens otru.

Loģiski?

128. neatļauj stāvēt uz ietves. Šeit arī tava loģika beidzas un stāvvietas uz ietves nevar būt...

Ja tomēr uzskati, ka var, tad acīmredzot atceļ gan.

825. un 826. nosaka tikai papildus izņēmumus kur uz ceļa drīkst atrasties auto. Citādi tam uz ietves nav ko meklēt...

Palaidniex 05.04.2013 16:58

reizēm es braucu

un Tici man - ne vienu reizi vien Trolejbuss ir bijis sakoptāks un drošāks pārvietošanās līdzeklis par milzīgu daļu mikriņu un pat par dažu labu taksi.

Man auto nav pie pakaļas pieaudzis...

Un par to subsīdīju RS uztur SABIEDRISKO, nevis maksas transportu. Tam transportam ir nevis peļņas bet arī daļēji sociāla funkcija. Lai vai kā Tev tas nepatiktu.

Un par ieekonomēto naudu nekam dižam ceļu remontā/būvē tāpat nesanāktu. Vienkārši padarītu dārgākas tāmes nemainot apjomu. Un jā - par ceļu būvētāju "šedevriem" nenobrīnīties, atskaitot patiešām dažus pozitīvus piemērus.

Palaidniex 05.04.2013 16:50

aansi - kā Tev šķiet, kāda mārrutka pēc vispār ir vajadzīgs 129. un 129.1 punkts?

Kāda mārrutka pēc tie tādi ir izdomāti., Ir kaut mazākā nojauta? Vari pateikt, kas tieši ir par iemeslu šādu noteikumu esamībai? Kas no satiksmes drošības viedokļa ir slikti parkot mašīnu kreizajā pusē ārpus apdzīvotas vietas vai apzdīvotā vietā, kur tramvajsliedes ielai pa vidu?

Un tagad atbildi uz jautājumu, kā 131. puknts ar 532. vai 533.ceļa zīmi un ar 825. vai 826.papildzīmi atceļ/novērš iemelsus kāpēc ir šie punkti?

Tev cilvēki saka, ka 129.1 nosaka virzienu ka nevar parkoties kreisajā pusē, bet 826. veidu, ka janovieto paralēli ceļa garenasij.

Vari lasīt otrādāk, 826. nosaka, ka jānovieto auto uz trotuāra paralēli ceļam, bet 129.1 ka to drīkst darīt labajā pusē.

Palaidniex 05.04.2013 15:32

Klau aansi - tātad ievērot 131 punktu gribam bet 129.1 negribam?

Vai kāt as jāsaprot?

Parkings uz ietves parastā ielā nozīmētu ka tur drīks gan pa, gan pret špūrei parkoties

Tiklīdz kā ir tramvajsliedes - tā var parkoties tikai pa špūri. Gribējās pa fikso ieņemt brīvo vietinu - jāapgriežas un jānoparkojas UZ ietves atbilstoši 131. noteikumiem, bet AR PURNU BRAUKŠANAS VIRZIENĀ ceļa labajā malā.

Kur problēma?

Kā Tev šķiet kāpēc tieši saskaņā ar CSN ir aizliegts parkoties aiz tramvajsliedēm pret špūri un uz šosejas kreisajā pusē?

Un kā tieši Parkošamnās papildzīme novērš šos iemeslus?

Palaidniex 05.04.2013 15:01

Aansis ir gatavs arī aizstāvēt KK spriedumu, ka viņam ir nevis sasista lupatās mugura, kas nozīmē miesas bojājumus, bet maksimums sīko huligānismu par mantas bojājumu, jo ar netīru priekšmetu vairākkārtīgi nosmērēja apģērba gabalu....

Nekāda parkošanās zīme nepadara legālu parkošanos pret špūri ielas kreisajā pusē - ne kur tramvajs pa vidu, ne uz šosejas ārpus apdzīvotām vietām

Palaidniex 05.04.2013 14:54

Aansis ir gatavs arī aizstāvēt KK spriedumu, ka viņam ir nev

Palaidniex 05.04.2013 13:59

+1

tiešām - lohiem lohu problēmas

ceļš ietver arī ietves pret špūri ja ir džimbuļsliedes nedrīkst stāvēt ne pie, uz, daļēji uz ietves

Aiz ietves - ĀRPUS CEĻA - zaļajā zonā sodus liek munipāļu par stāvēšanu zaļaja zonā un tur kaut uz jumta kraujies...

Vēl nostājies ceļa otrā pusē ārpus apdzīvotām vietāmm un tad turpini musināt cilvēkus uz muļķībām...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti