Diez kam "uz gunāra" vajag to megamilzonīgo park & ride splives pļavās? Kur viņi raus tos miljoņus auto tieši tajā Rīgas daļ¿... Ņo kurienes? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Diez kam "uz gunāra" vajag to megamilzonīgo park & ride splives pļavās? Kur viņi raus tos miljoņus auto tieši tajā Rīgas daļ¿... Ņo kurienes? ![]()
IkdienasViesis rakstīja: Lai jau nu penši daudz nesprēgā - bauda dzīvi un bez maksas brauc modernajos tramvajos un merša busos....Par penšu tizlumu jau tā vadītājiem bieži ir jācieš.Tāda leiputrija kā pašlaik, Rīgā penšiem nekad nav bijusi. Ieteiktu mūsu penšiem aizbraukt ekskursijā uz Prāgu, un iepazīt turienes tramvaju vadītāju braukšanas stilu - pēc tam viņiem pat mūsu mikrobusu šoferīši liktos kā ziemsvētku vecīši....
+10
Bet nu visādi doģiki ir, kuri uzskata, ka te ir amurika, ka var neturēties un rāviens uz bieti ir uz RS un/vai viņu šofera sircapziņās...
Bija te Viena vecene, kas norāva bieti uz jaunā zimbas sliekšņa - lūk tramvajs slikts un jāpārtaisa. Interesanti, kad viņa noliek bieti uz ielas, tad apmales in nelabas vai mājās galda stūris ir nelāgs...
IkdienasViesis rakstīja: Bet, vai tad jaunajiem troļļukiem nav arī dīzeļi ? Droši vien, ka tas būs bijis kāds no vecajiem. Lai gan, škiet ka Neoplan troļļuki arī ir bez dīzeļa alternativas. Tad jau neko. Bet tie škoda-citelis ar dīzelīšiem brauc itin braši - reiz vienu pat manīju uz jūrmalenes...
Tur bija reāli viena no vecākajām lietošanā esošajām garmoškām, laikam kā reizi škoda...
IkdienasViesis rakstīja: Šodien, pirmo reizi redzēju jauno tramvaju 11.maršruta līnijā. Citējot Gorbačovu jāsaka - "process pošol..." Zinu, ka daudzi rīdzinieki gaidīt gaida, kad 6.maršruts kursēs līdz Ausekļa ielai.
Vakar un Miera/Tallinas/Briāna krusta uz jaunajām vadu pārmijām bija rīta stūķa stundās uzkāries 25. trolejbuss, jo cik noprotu, jaunie krusti garākā posmā atstāj ragaino bez špraksteles...
Lieki piebilst, ka noplīšana tur, gaisu rīta satiksmē neozonēja...
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja: ....priekš Ķengaraga gala Brīvībenes depo vagoniem vieta vairs nebūs.
nu Pirmais tak teica - lai katrs tramvaja vadītājs močī ar savu mizu mājās uz nakti....
jāsabūvē nelielas kabatiņas lai tramvaju varētu apbraukt guļošos....
depo tikai un vienīgi tehniskajām apkopēm
"nelielas kabatiņas" ![]()
nebija tā, ka neoplanam visi svarīgie mezgli izņemami kā moduļi un mehiem vieglāk apkalpojami, bet škodām grūtāk apkopjami izvietoti...
vai tas attiecās tikai uz vecajām škodām?
HIPPY rakstīja: jā biju piemirsis, ka ķengarags to varētu nepārdzīvot
Domāju otrādāk - tramvajs varētu mazliet ciest tai's svētkos.
15. maršruta trolejbusi, domāju, vidēji cieš vairāk kā, teiksim 19. maršruta "kolēģi"
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Tātad samazinās reisu skaitu 6. maršrutā?
Kāpēc?
Pa 6 brauc 13. gab,
pa 11 - 9. gab.
22 kopā.
Parkā rezervē vēl atliek 4. gab.
hippy laikam bija izpīpējis, ka pa 6 maršrutu vajag 20 un ar 5, vismaz 15 (viņaprāt) vajadzīgo vietā ir par īsu...
A kur ta paliek 1, 3 un 8 maršruts?
tiem tak vēl var tos dzelža/plastmasas tārpus piepirkt klāt...
cik nopratu atvesti ir visi patreiz pasūītie... Vajadzēs vēl jaunus - pasūtīs... Pirms palaist pa 3. maršrutu - vajag saprast vai tas turp var izbraukt (vai visa infrastruktūra ir gatava) un vai uz ķengaragu esam gatavi ko tādu sūtīt... ![]()
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Jo visās valstīs, kur drīkst braukt ātrāk par 90 uz ceļiem nedrīkst būt ne gājēji, ne traktori, ne zvēri ne velosipēdisti...
Tiesam nezini, ka uz jebkura Vacijas arpilsetas cela ir atlauts 100km/h? Un uz cela var but un ari ir viss nosauktais. Pie tam lauku celu apkartne ir daudz blivak apdzivota, neka pie mums.
Piemirsi tādu sīkumu kā tur valdošo vispārēju izpratni par satiksmi, ceļa kultūru un prognozējami un apbrīnojami vienlīdzīgu un salīdzinoši saprātīgu uzvedību uz ceļa uz kuru fona izceļas tikai auto ar ārvalstu numuriem vai ārvalstnieki īrētos spēkratos...
Vispār jau ne es piemirsu - tavā kategoriskajā apgalvojumā par "visām valstīm" nav nekāda atsauce uz "vispārēju izpratni". Gluži vienkārši brīdī, kad negribi atzīt savu kļūdu, atkal ķeries pie papildus nosacījumu izgudrošanas.
klau aapsi - patin filmu atpakaļ un sapratīsi, ka šis nosacījums par braukšanas kultūru, manā skatījumā, nav izpalicis.
Protams varam sevi salīdzināt ar Indiju, bet labāk tomēr tiekties uz labiem piemēriem, to pašu Vāciju, kurā ir realizēta visiem tik ļoti iekārotā braukšna bez ātruma ierobežojumiem, bet kā par brīnumu tikai tur, kur ievērota vesela rinda nosacījumu un apstākļu... Valstī, kurā autoceļu inztitūts ir vismaz gadu simteni vecs un autobraukšanas kultūra ir slīpēta gadu desmitiem...
aansis rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Bļā, nu kādam daunim jābūt, lai salīdzinātu Vāciju, Norvēģiju un Austriju ar Latviju ??? Pilnīgs bezsmadzeņu urbis, goda vārds.
Varbūt tādam, kas uz visu neskatās tikai no viedokļa, ka TUR viss ir ideāli un TE viss ir slikti, bet gan spēj salīdzināt konkrētas lietas.
Nu "mazliet" labāk jau tur - Vācijā - tomēr ir... ![]()
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: būtu bāleliņiem tomēr izdevies noprihvatizēt vidzemes šoseju, vooot tad būtu vismaz viens krutais ceļš
Slikti esi informēts
Bāleliņiem tomēr izdevās noprihvatizēt, vai nekādu uzlabojumu, izņemot maksas iekasēšanu, tur nebūtu? ![]()
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Jo visās valstīs, kur drīkst braukt ātrāk par 90 uz ceļiem nedrīkst būt ne gājēji, ne traktori, ne zvēri ne velosipēdisti...
Tiesam nezini, ka uz jebkura Vacijas arpilsetas cela ir atlauts 100km/h? Un uz cela var but un ari ir viss nosauktais. Pie tam lauku celu apkartne ir daudz blivak apdzivota, neka pie mums.
Piemirsi tādu sīkumu kā tur valdošo vispārēju izpratni par satiksmi, ceļa kultūru un prognozējami un apbrīnojami vienlīdzīgu un salīdzinoši saprātīgu uzvedību uz ceļa uz kuru fona izceļas tikai auto ar ārvalstu numuriem vai ārvalstnieki īrētos spēkratos...
DekstersFF rakstīja:
aansis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Manuprāt ar tādu vidējo ceļu stāvokli, braukšanas un savstarpējo attiecību kultūru uz ceļa kā pie mums, mēs vēl neesam pelnījuši NEVIENU ātrgaitas ceļu, jo pat u parastiem ceļiem izpildamies...
Tipiska latviesa naudesana. Ir labi visur, kur musu nav. Acimredzot tev nav ne jausmas par to, kads ir celu stavoklis, brauksanas un savstarpejo attiecibu kultura citas valstis
PiemēramKongo? Uzbekijā? Irānā?
Līdz labiem ceļa kultūras piemēriem, kā Vācija, kur uz bāņa max ātrums bieži nav ierobežots, mums ir tālāk kā līdz mēnesim... Bet patiešām, čalis mūs laikam salīdzina ar irānu, grieķiju un pakistānu...
Jo visās valstīs, kur drīkst braukt ātrāk par 90 uz ceļiem nedrīkst būt ne gājēji, ne traktori, ne zvēri ne velosipēdisti...
Latvijā ir tikai daži ceļu posmi, kur ir sēta, lai zvēru uz veļiem nebūtu... Tātad novērsts viens no 4 iemesliem...
Bet aptaurētu, tupu, un bezkaunīgu skrējēju, kā arī agresīvi spītīgo, visus pārmācīt gribošo nebraucēju mums ir līdz acīm uz visiem ceļiem...
Šim te saproties lidot gribās un mūs iecelt drošo ātrbraucēju saulītē gribās...
Tas nekas, ka pie mums reizēm līkumaina grantene ir gludāka un drošāka par asfaltēto ceļu...
recluse rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Re kā, Recluse grib, lai ir 130 atļauts uz Jūrmalenes, bet to,lūdzu,par citu naudu
Idejiski tas,kā parasti šiem vaidētājiem pierasts, skan tā- mums visu vajag, visu kā ir TUR, pie tiem, kuri dzīvo labāk, bet...nu , par manu naudu nē. Un es neko nedarīšu,dariet jūs, visi citi, bet tā lai man ir labi.
Nu , kaut kā tā.
*******, es gribu lai konkrēti redzu kur paliek nodokļu nauda un pat būtu ar mieru maksāt par sētu kādam posmam, lai varētu uz 130 braukt, nevis *******ās bankas glābt un deputātus komandējumos sūtīt.
P.S. Tukši pļūtīt Kāds Te solījās durvis atvest, esmu jau sapratis, ka brīnumi nenotiek, tukši vardi tāpat kā atbalstāmajiem politiskajiem spēkiem.
Klau un ko ar tām saekonomētajām 20 sekundēm tādu patiesi satriecošu sadarīsi? Cik ļoti patiešām vitāli svarīgas Tev tās ir? Nu tā godīgi un konkrēti ar piemēriem, lūdzu...
Un tad izvērtē vai ir vērts ieguldīt ne tikai Tavu, bet arī manu piķi sētas izeidei, ja citur derētu elementāru asfaltu salabot vai pat uzklāt...
Manuprāt ar tādu vidējo ceļu stāvokli, braukšanas un savstarpējo attiecību kultūru uz ceļa kā pie mums, mēs vēl neesam pelnījuši NEVIENU ātrgaitas ceļu, jo pat u parastiem ceļiem izpildamies...
Nu tas čalis tad var mierīgi sākt būvēt standartam atbilstošu sētu par savu naudu un uzzināt, kas vēl ir nepieciešams izdarīt, lai varētu tur pacelt ātrumu un nepieļaut gājējus, velo un traktorbraucējus utt...
recluse rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Recluse - esi manījis uz Jūrmalenes sētu, kura domāta meža zvēriem? Pareizāk lai tie tur neizskrien?
Esi redzēji zīmi maģistrāle un/vai zīmes, kas aizliedz pa to ceļu braukt traktortehnikai, velopisēdiem un pārvietoties gājējiem?
Un pat ja esi to nosapņojis, ko Tev vienam, vai tiem dažiem uz Jūrmalenes reāli dos atļauja braukt uz 120, 90 vietā? Ko Tev dos maksimāli iegūstamās 90 sekundes pat ja rēķina ceļu no Lidostas statoila līdz Jūrmalas caurlaidei?
Kāpēc lai būtu tāda zīme, kas aizliedz, ja tāpat nav atļauts braukt ātrāk? Laikam esmu nosapņojis, ka ir velopēdiem nedaudz cits celiņš. Sētas nav, fakts. Sētas nav arī tur kur tās lieti noderētu. Traktortehnika - vienu reizi esmu redzējis Ceļu pārvaldes traktoru, ja būtu velme, tad nebūtu problēma atrisināt, nav gluži tā, ka citur visi var braukt kur un kā vien vēlas. Vienkāršak un izdevīgak ir skaidrot, ka nav nauda un nolikt radaru, mentus u.c. un sodīt.
Ko man dotu? Legāli pamēģināt, kā ir uz 110-130 pa LV braukt. Atkāpe. Nedēļu pēc LV TA apmeklēšanas LT no 130 bremzējot sapratu, ka bremžu disks un pirksts ir pipec, TA pat ar pirkstu nepakratīja.
J domā, ka veloceļš ir blakus jūrmalenei, tad tik patlabi var uzskatīt, ka starp Jūrmalu un Rīgu nav lauku teritorijas, ir abu pilsētu robeža viena pilsēta pāriet otrā. Bet nu tā arī neatbildēji cik sekundes taisies "iegūt/ietaupīt" tajā mežonīgi garajā posmā?
![]()
recluse rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Nu kā, FR ierobežo pareizopilsoņu cilvēktiesības braukt jebkur cik ātri viņi paši uzskata par vajadzīgu. Mums jebkurš paraugpilsonis ir gudrāks un zinošāks satiksmes drošībā par jebkuru speciālistu.
Ew, man kā nespeciālistam vari apskaidrot, kāpēc citās valstīs (LT, PL, DE, utt) par tādiem ceļu posmiem kāds ir, piemēram, Jūrmalas šoseja, atļauts braukt ātrāk? Atrunu par to, ka LV sabiedrība nav gatava nevajag pieminēt, gājēju pārejas nav, skolas arī (Piņķi tomēr ir nostāk un to vienu izbrauktuvi var noizolēt), plūsmas arī atdalītas ...
Zinu ka pāris km, bet tomēr ...
Recluse - esi manījis uz Jūrmalenes sētu, kura domāta meža zvēriem? Pareizāk lai tie tur neizskrien?
Esi redzēji zīmi maģistrāle un/vai zīmes, kas aizliedz pa to ceļu braukt traktortehnikai, velopisēdiem un pārvietoties gājējiem?
Un pat ja esi to nosapņojis, ko Tev vienam, vai tiem dažiem uz Jūrmalenes reāli dos atļauja braukt uz 120, 90 vietā? Ko Tev dos maksimāli iegūstamās 90 sekundes pat ja rēķina ceļu no Lidostas statoila līdz Jūrmalas caurlaidei?
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Tātad samazinās reisu skaitu 6. maršrutā?
Kāpēc?
Pa 6 brauc 13. gab,
pa 11 - 9. gab.
22 kopā.
Parkā rezervē vēl atliek 4. gab.
hippy laikam bija izpīpējis, ka pa 6 maršrutu vajag 20 un ar 5, vismaz 15 (viņaprāt) vajadzīgo vietā ir par īsu... ![]()
HIPPY rakstīja: Kur tad ņems tik daudz jaunos tramvajus lai palaistu uz Mežparku?? Visu sesto maršrutu vēl īsti nodrošināt nevar.
Kāpēc domā, ka nevar?
cikdesmit sastāvus, tavuprāt, tur vajag? ![]()
Fotoradari ir slikti un salikti nekrietnās vietās...
Šorīt vienā no "nekrietnajām" vietām, kurā visādi paraugpilsoņi un šumaheri uzskata, ka var vilkt cik viņa lamata iet, jo tas esot droši, stāv'eja mazliet pēc gājēju pārejas renis ar avareikām, gabalu tālāk ātrie...
Vēlāk tas pats renis stāv vēl gabalu tālāk un miliču ekipāža blakus...
Laikam jau droši atvilka gar vietu, kur nestāv mantkārīgais un kasi pildošais FR...
IkdienasViesis rakstīja: Nu,nu - tik traki jau nebūs. tramvajs kā tramvajs - sliedes kā sliedes. Nav 11.maršrutā nekādu īpašu "virāžu". Ja nu vienīgi tas krustojums pie Bērnu pasaules tāds pašaurs izskatās, kādreiz Mežparka rinķis arī tāds pārāk plašs neizskatījās - pat retro tramvajs pa to lēni un prātīgi brauca... Atceros, ka studiju gados ar 11. uz mežparku braucu pāris reizes nedēļā, jo tur notika fizkultūras nodarbības. Cik esmu dzirdējis no tramvaju vadītājiem, jau ilggadēji 11. ir viens no iemīļotākajiem tramvaju vadītāju maršrutiem. Starp citu, tramvajnieku aizkulišu sarunās dzirdēts viedoklis, ka strādāt Brīvībenes depo skaitās prestižāk nekā citos...
Nu Mežaparka riņķim arī pieder tramvajapgleznošanas grafiti neoficiālais "rekords". Tik īsā laikā "uzražot mākslu" tik lielā laukumā laikam citur nav izdevies...
Nu kurš ar tādām kļūdām raksta???
Tak visiem zināms, ka ir jāraksta vai nu "Ze vāl" vai lai pacani saprot - kiriļicā... ![]()
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.
Tipa pirmais riktīgais izmēģinājums ar pasažieriem un uzreiz ar garo verķi? Lai var saprast kas un kā?
Nu ķipā jā.
Tautai jau patīk asinis, ja būtu zināms, ka kaut kur var kaut kas nesaiet - interesentu būtu pāri acīm... ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Bams rakstīja:
Pa vienām un tām pašām sliedēm tramvaji var braukt ar pusotras minūtes intervālu. Tas ir optimāli, lai neveidotos korķi.
Mani vairāk interesē kā notiks drūzmēšanās pie Gājēju pārbrauktuves pie Makdonalda...