i_edgars rakstīja:
Bet Lv pudeles praktiski nevar nodot!!
Aizved alus pudeles uz Alus tirgus. tur tās pieņem pa 5 santīmi gabalā...
Ja pudeles ir savādākas nekā vietējā alus ražotāju apritē - tad tā ir TAVA problēma...
i_edgars rakstīja:
Bet Lv pudeles praktiski nevar nodot!!
Aizved alus pudeles uz Alus tirgus. tur tās pieņem pa 5 santīmi gabalā...
Ja pudeles ir savādākas nekā vietējā alus ražotāju apritē - tad tā ir TAVA problēma...
nuja - ne vairs tramvajs, ne īsi jau vilciens, bet tāds piepilsētas S-bānis... ![]()
tā arī izskatās - pēc ielai pielāgota vilciena sastāva...
DekstersFF rakstīja:
ValdisM rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
taaneko rakstīja: sliktas redzamības un spēcīga sniegputeņa dēļ braucu uz 55. Uz apledojuša tilta, atradās līkumā mašīnu sameta un un aizgāju pa ceļu piruetes taisīt. Un motoram 5 ātrumā pietrūka griezes momenta lai izvilktu.
Braukt uz 55 ar 5. pārnesumu sniegputenī ir stulbums.
Kāpēc ?
Tāpēc ka spēcīgas snigšanas laikā riteņiem jānodrošina vilkme ,kura ļauj momentāni koriģēt auto ar velkošo riteņu palīdzību. 5. pārnesums to neļauj. Un vispār, braukt ar 5 to uz 55 ir dīvaini.
ar reālu lielmotoru vasarā pa pilsētu - nemaz tik traki nav - lēni slukstināt nav tik peļami...
bez ziemā pa noledojušu ceļu ar mazmotoru motoru turot tukšgaitā - tas toč nav pārāk gudri
Pirmais rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Un labais iEdgara padoms-jābrauc bankrotēt. Tāda laba praksīte, labi padzīvot gribas, nenopelnītu naudu patērēt, bet atbildēt-nē, uzmetam tos,kas naudu aizdod un par to lai maksā citi. Jo uzmetēju radītos parādus segs paºējie, kas aizņemsies par lielākiem procentiem.
Bet nu arī tādiem jādzīvo.
ņu bazars jau nav par to, ka parāds jāatdod.... konkrētā situācijā cepšanās sanāk par to, ka pirms 4 gadiem parāva štuku, pa 3.5 gadiem tak kautko jau paspēja atdot.... bet tagad sanāk, ka atlikušais cipars joprojām ir 7 štukas
neesmu redzējis to aizdevuma līgumu, bet izskatās, ka ķipa ja tu nemaksā, tad soda naudās ieskrien štuka (sākotnējā pamata parāda summa) mēnesī
ņēmot aizdevumu parasti der iepazīties kādi ir gada vai mēneša vai dienas %, kādas ir sankcijas, ja neatdod
tāpēc jau teicu - jāiet matemātika mācīies, lai saprastu cik tas finālā maksās, bet ja ar matemātiku viss labi - vajag dakteri, kas atver acis, lai neparakstītu tādu līgumu...
Pirmais rakstīja: hei vadonis laikam ir te gudrākais
varbūt jamais varētu komentēt situāciju
man viens paziņa parāva pirms 4 gadiem kredītā 1000 latus
3.5 gadus maksāja, tagad pusgadu nav maksājis.... izrādās, ka tagad parāds ir 7000....
kā dzīvot tālāk?
apmeklēt matemātikas privātstundas un psihoterapeitu...
Crankshaft rakstīja: Mja, nu panesās diskusija ne pa jokam ... Atslēgvārds varētu būt "tiltiņš", par tiltu slidenumu pat temperatūrās ap 0 ir stāstījuši visos laikos, pats senlaikos neticēju, kamēr braucot ar fātera 2106 no Kūrlandes šitādu joku pats neizmēģināju Skrundā uz Ventas tilta Pirms un pēc tilta bija vienkārši slapjš ceļš, uz tilta ar 4. pārnesumu brīvi spolēja Tāda nu ir tiltu, estakāžu un citu no zemes atrautu būvju īpatnība Un liktenīgs var izrādīties viens vienīgs km/h par ātru ... Sensenos laikos autoskolas instruktors teica zelta vārdus: labāk 3 km/h par lēnu, nekā kaut vienu par ātru , un jocīgi, ka tieši tāpat teica mūsu treneris autorallija laikos
+1
taaneko rakstīja:
Palaidniex rakstīja: P.S.
Priekšnieki pirms braukšanas uz Tallinas prāmi liktu uzrāpties tilta vantīs pēc eklēriem - arī rāptos?
Bet vispār jau spārda - pie indulģences lidošanai vēl jāpieskaita priekšnieka/-u rīkojums...
panesās... un lekt pa logu no 3 stāva un piesmiet sekretāri sapulces laikā un vēl un vēl ....
arī labi piemēri!
Zini atšķirības pēz stulbuma nekādas, bet pēc satura lielas - ar divīi velkot pilnā mašīnā ar pasažieriem pa KOPLIETOŠANAS ceļiem tu pakļāuj riskam gan pasažierus, gan citus satiksmes dalībniekus
Lecot pa logu maksimums vienam vari uz galvas trāpīt...
P.S.
Priekšnieki pirms braukšanas uz Tallinas prāmi liktu uzrāpties tilta vantīs pēc eklēriem - arī rāptos?
Bet vispār jau spārda - pie indulģences lidošanai vēl jāpieskaita priekšnieka/-u rīkojums...
uz apledojušā ceļa ar 90 būtu ar lecienu nonācis tur, kur iebrauci atmugusriski
secinājums - maksimāli atļautais - nav tas pats kas ceļa apstākļiem atbilstošais
klau - taaneko
izlasi CSN, šķiet 6. punktu.
Ja es redzu spogulī kādu tuvojamies, man ir pilnas tiesības uzskatīt, ka tas pārvietojas pa šoseju nu 25 m/s, nu 30 m/s.
Bet nemitīgi skaitļot, pieņemot, ka LATVIJĀ, kur max atļautais ir 90 km/h, vietām 100 km/h, kāds kretīns ar pseidonīmu "aaneko" atļaujas lidot 45-55 m/s...
Nu piedodiet...
Un kāds uzskatot ka tu tur savā supernarcismā vai laika plānošanas nespējā kārtējo reizi velc 50 m/s (atļauto 25 m/s vietā) - tomēr parauj priekšā...
Kur liksies? Kokos, grāvī, vai parāvējam astē, kurš starp citu braucot ar maks atļauto drīkst pieņemt, ka nevienam nav tiesību viņu apdzīt!
Tev kas - operatīvais transportlīdzeklis ar diskotēku un tauri uz jumta??? Kas Tev devis tiesības tā lidot? prāmja biļete ir kāda indulģence???
ja kāds no tās rindas vidus arī šajā posmā gribēja apdzīt tos, kas gāja ar 110 izmantojot satriecošus 130, TU VIŅAM ZODZ ŠO IESPĒJU!
Kur liksies, ja izrādīsies, ka pretī tomēr kāds brauc, ka kāds pavirzās tālāk pa ceļa vidu pa kreisi, jo apbrauc gājējus vai velosipēdistu?
Vārdu sakot - tavs egoisms ir neizmērojams! Arī visiem pārējiem tās rindas dalībniekiem ir tiesības braukt un kāpēc tiem ir jārēķinās ar egoisma un savas dzīves neplānošanas sekām cīnošos "taaneko"? ar taaneko, kurš pārsniedz atļauto ātrumu 2x??? kāpēc viņiem mazāk tiesības ir pārkāpt, tikai lai nodrošinātu tiesības "taaneko" lidot garām?
Ķip ja esi nepareizi saplānojis dienu, vai gadījušies nepieredzēti stūķi, tad tāpēc ka Tev visvairāk vajag drīkst agresīvi braukt, braukt pa trotuāriem, pret ššpūri , jo citādi tavs vidējais ātrums būs zem 16,7 km/h?
Drīkst pārkāpt, jo mājās aizmirsta sievasmāte dzemdē ieslēgtu gludekli?
Tāpēc, ka braucot uz prāmi igaunijā vēl mēģini aizlāpīt savas vai citu organizatoriskas nespējas rezultātu?
tātad tas prāmis un 230 EUR par biļetēm un organizatoriskā impotence ir svarīgāka par pārējo sabiedrību?
Nu, nu...
Kādreiz pamēģini to iestāstīt Vācijas policistam Vācijā...
Un ko tu zaudē IEVĒROJOT noteikumus? Zaudē vārtus, bikses, cieņu, godu?
nepatīk noteikumi - maini tois, nevis cīnies pret to ievērošanas kontroles mehanismiem...
Taaneko - ja tev vajag - tātad drīkst pārkāpt, jo esi "objektīvi" izvērtējis iespējas droši pārkāpt? Un kas teica, ka esi pats objektīvākais? Ka tavi lēmumu par tiesībām un iespēju pārkāpt CSN ir droši?
Zini futenē arī ir noteikumi, nedrīkst būt aizmugurse stāvokli, nedrīkst spēlēt ar roku utt
Gribi būt tas Maradona, kuram ļauts gūt vārtus ar rolu?
taaneko rakstīja: Jūs īdat vienu un to pašu- satiksmes drošība. Piedāvāju aizliegt autotransportu vispār. Varu garantēt ka autoavārijās cietušo cilvēku skaits būs absolūta nulle.
Satiksmes drošības problēmas jau sen citās vietās tiek risinātas savādāk, balstoties uz citiem psiholoģijas un cilvēka izturēšanās stereotipu principiem...
Klau - sanāk, ka pīķa stunddās visas mašīnas vissu laiku kustās ar ātrumnu kaut kur starp 12 un 17 km/h?
Statistiķis ibio... Neviens tajā laikā neatvelk līz 100 un neviens nestāv pie sarkanā?
Tad ir tā - Ja Tu sit savu sievu katru dienu, bet es nekad, tad statistiski es situ savu sievu katru otro dienu... ![]()
Bams rakstīja: Jaunā tramvaja dārgākā sastāvdaļa(s):
tf1.mosfont.ru/...
tas šeit, Rīģā?
ko ta' nodarījuši esat, ka jau jāceļ not bundža no titeņpāriem?
Vai tas vēl pabrīķī pašā?
Crankshaft rakstīja: Pirmais
Un labākās kases vietas būtu kakraz aiz fotokastēm...
-------------------------
Jess, to man vācietis arī stāstīja, viņi tādu metodi diezgan
bieži piekopj
Baltezerā pa laikam CP ekipāža ar mašīnā uzstādītu fēnu laik pa laikam "iepriecina" tikai gar FR saskaņā ar CSN braukt pratējus... ![]()
vakar pa ilgiem laikiem redzēju poliču zubāru...
kādam bija "paveicies"
taaneko rakstīja:
Palaidniex rakstīja: klau taaneko - kur ir 25000 parakstus savākusi iniciatīva par ātruma ierobežojuma zīmju 60 un 80 izmantošanu?
Manuprāt labsa ideja - tikai petīcijas nav - ir gaušanās par sliktajiem FR...
Manuprāt nav gaušanās par sliktajiem FR bet gan neizpratne par labas idejas stulbu pielietojumu+ visa no FR iespējamā iegūstamā labuma neizmantošanu.
Tev nekad nav ienācis prātā ka šī +15 problēma radās saistībā ar fotoradaru un par tiem brīdinošo zīmju patreizējā izvietojuma dēļ?
Ceru ka neuzrakstiju pārāk sarežģīti?!
muļķis vai izliecies?
ja pilsētā ir 50, un 70 (jūrmalā ir arī 60 un 80), ārpus 90 un 100... bet visu laiku gribās pārsniegt 10-15 km/h - tad jau problēma ir nevis radaros bet zīmēs,.
TIkai kāpēc jābāļuj uz FR nevis uz ceļa organizētājiem?
Un vēl - kurā valstī pirms mobilajiem radariem esi redzējis brīdinājuma zīmes?
klau taaneko - kur ir 25000 parakstus savākusi iniciatīva par ātruma ierobežojuma zīmju 60 un 80 izmantošanu?
Manuprāt labsa ideja - tikai petīcijas nav - ir gaušanās par sliktajiem FR...
Uz cik tad vajadzētu atļaut braukt (ar grozījumiem CSN), lai litotgribētāji teiktu, ka nu ir labi un ātrāk nemaz neprasās... Cik ir tas ātrums pilsētā un ārpus tās, cik drīkstētu braukt, lai nevajadzētu tādus puslegālus +15? Nu tā interesanti paliek...
Veiga rakstīja: Nav mirušu topiku, ir notikumu trūkums.
Bams, vai vari pastāstīt, pēc kādas tehnoloģijas taisīs jauno sliežu klājumu, nebiju agrāk redzējis, ka kaut kur zem sliedēm lentveida pamatus lietu...
patin topiku atpakaļ, tur bija Bama links uz sliežu ceļa klātnes vetikālo šķērsgriezumu...
|Viss skaidri un gaiši sazīmēts...
Fartuks rakstīja:
b) tiesa, sods... kā minimums sabiedriskā darba stundas, labāk jau sutkas (piem. 5 x 24h).
Labāk jau sab lietderīgs darbs, jo sutkās tam par nodokļu maksātāju naudu jānodrošina paika, siltums, jumts utt...
Viankārši atsēž un neko nedara (tā stāsta tie daži kas pa pjanku pie stūres ir nodirnējuši sutkas).
Toties parakt grāvjus, slaucīt ielas ir daudz "pačotīgāk", kā arī valstij tas nav jāved uz "soda izpildes" vietu un nav jāparo par valsts naudu...
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
8
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
8
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
DekstersFF rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Aizved alus pudeles uz Alus tirgus. tur tās pieņem pa 5 santīmi gabalā...
Ja pudeles ir savādākas nekā vietējā alus ražotāju apritē - tad tā ir TAVA problēma...
Pieņem tikai speciālās - ar gravējumu pudeles, vai specpasūtūjuma konfigurāciju!!
Nepieņem nevienu ne pēc GOSTa, ne pēc ISO, ne pēc SEV standartiem taisīto alus pudeli!
Kaut gan tādu ir vairums Lv apritē un veikalu plauktos!
Nu vai tu vari beigt muldēt ???
+1... Ko var muldēt???
Kāds speciālais gravējums, par ko Tu tur murgo???
Pieņem parastās, aldara speciālās, cēsu alus speciālās pudeles... Loģiski ka kaut kādas vācu aļona pudeles tur nepieņēm
Lai labāk pielektu - esi mēģinājis Vācijā automātā iebarot Cēsu Nefiltrētā alus pudeles, Aldara Radler pudeles? Vai mūsu parastās aļona pudeles???