iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 09.08.2012 14:51

Pirmais rakstīja:

dambis arī nevar sagrabināt pārsimts latu sertifikācijai nuhahā, atver actiņas

latvijāvēl nav piedzimis tāds sertifikātors, kas liktu savu parakstu kaut uz viena papīrīša

GB var nopirkt tā saucamo kitkāru, un ja tev ir mājās aizķēries vecs fords, tad paņemt no tā pāris mezglus, saskrūvēt diždampi, aizbraukt uz sertifikāciju, kurā paskatās vai tiešām visas skrūves ir ieskrūvētas un iedod pasi - talvijā to nevar, vienkārši tāpēc, ka nevar - neskatoties uz to, ka csdd lapā ir ierakstīts, ka var

kāpēc Dambim jātērē kaut pušplēsts santīms mašīnas sertifikācijai lai to pilnvērtīgi varētu izmantot uz koplietošanas ceļiem PRIEKŠ KAM???

Palaidniex 09.08.2012 14:49

Bazhix rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kāds zemnieks grib nopirkt, bet tak nepārdod...

Tu atbildi par saviem vārdiem?

Dirsējs Tu esi un tas ir viss Tie zemnieki, kuri grib PIRKT, tie nopērk. Tie, kas grib iegūt īpašumā neko nemaksājot, tie arī stāsta, ka skaudīgie latvieši.. (ir piemērs, kur visnotaļ zināms deputāts piedāvāja nopirkt no mums zemi - 50ls/ha. 30km no Rīgas).

tad deputāts vai zemnieks gribēja pirkt zemi?

Un pats to zemi apstrādā ka Pirmajam nav par ko piesieties, vai palaidis atmatā un apaudzējis ar krūmiem esi?

Palaidniex 09.08.2012 13:39

Klau, cik ir to latviešu, kam pieder no 2-50 ha neapstrādātas, bet mantotas vai "nekustamā ipašuma tirdzniecības sacerētās megabagātības cerīā" iepirktās zemes laukos?

Kas tos laukus apstrādā? Labi ja kaimiņš, las izīrējis govīm sienu kur nopļaut, bet pilsētnieks saņēm par to platību maksājumus.

Kāds zemnieks grib nopirkt, bet tak nepārdod...

Te jau visādi īdētāji stāsta, ka zemīti neatdod, nu un, ka sanāk kā sunim uz siena kaudzes...

visādi īdētāji iedvesmo uz to, ka viss ir slikti, vajag tiesības pārkāpt un labāk nedarīt neko -.

Tā ir - labāk būt simtlatniekiem ar atvieglojumiem, nekā strādājošajam. Tad nakui censties?

Palaidniex 09.08.2012 13:33

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kur viņi ir priekšā??? Viņi vairāk ražo un liek mazāku uzcenojumu.

Fakts - Polija bija vienīgā valsts ES, kas nepamanīja krīzi.

Empīriskā pieredze - tikko biju gan PL, gan LT.

PL visi lauki nosēti ar kaut ko - labība, bet pamatā kukurūza. Neviena pamesta lauka, nevienas pussabrukušas mājas.

Uz katra otrā lauka strādā moderni kombaini.

LT - jau parādījās daži nekopti lauki, bet iebraucot

Latwānijā - tikai aizauguši lauki, labi ja uz katra 10 kaut kas iestādīts. Un tehnika - jā - bija viens nostrūris, kur vīrs drausmīgi vecam traktoram piekabinājis kādu paštaisītu verķi (līdzīgu propellerim) un izmētāja sienu pa daļēji nopļautu pļavu.

NOŽĒLOJAMI !!!!

Cik apsēstam ir jābūt ar šo it kā "patriotismu", lai ignorētu acīmredzamas lietas un bļautu "kur tad viņi ir tikuši"

pieļāuju, ka lielākā problēma ir cilvēku galvās.

vajag vienkārši STRĀDĀT!

acis darba nobijās,

rokas darba nebijās...

Kurzemē cilvēki kaut kā dzīvoja bez degvielas kontrobasa, Latgalē tas tika pasludināts bezmaz par reģionālo prioritāti, un cīnijās par tiesībām to turpināt...

Palaidniex 09.08.2012 13:00

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Šeit tu pašlaik spēlē ruleti uz 50:50 likmi - pāris/nepāris, sarkanais/merlnais

Es savukārt "ruleti nespēlēju", bet skatos no malas un vērtēju notikušus FAKTUS, nevis ķeru infarktu par varbūējām prognozēm.

Ja vērtētu FAKTUS, nekad neteiktu 50:50

Ir pat tāds jociņš par sieviešu loģiku:

Jautājums: kāda ir varbūtība uz ielas sastapt dinozauru?

Vīrietis: 1 : 1000000000

Sieviete: 50:50 - vai nu tas dinozaurs tur ir, vai arī nav.

Jo var gadīties, ka izkrīt lauciņš ZERO... Padomā par to...

Tu noteikti labi zini lauciņa ZERO varbūtību, lai kas tas arī nebūtu kontekstā ar FR lietu

Ko tur vērtēt. Faktu vēl nav. Nav ne prasība no figtonic tiesā (nav pat skaidrs kādā), nav nedz nozīmēts tiesas datums, tiesnesis, nav ne bijusi sēde, nav ne liecinieku un lietas materiālu izklāstu un nav sprieduma tiesā, kuras vēl nav.

Kā var izdarī secinājumus par faktiem, kuru vēl nav?

Palaidniex 09.08.2012 12:54

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

taaneko rakstīja: Tāds pats dauns kā deksters un iedgars. Turpini braukt ar 51 km/h bet labāk ar 49 km/h Un vēlams vienā virzienā. Kaszin, pēc mēneša būsi au kautkur mozambikā.

Un kas ir slikts max ātruma ievērošanā? Ko pazaudēsi, vai kas labs paliks nenoticis, ja to ātrumu ievērosi?

Labi, ka tajā laikā, kad cilvēki tiecās uz ātrāku pārvietošanis un izgudroja automašīnas, lidmašīnas utt, tādi kā palaidniex ganīja lopus kādā nostūrī. Savādāk mēs vēl joprojām braukātu ar pajūgiem vai staigātu kājām. Jo - nekur tak nav jāsteidzas, galvenais - pareiza laika organizācija.

Ja mēs šādi tupi ievērosim kaut kādus normatīvus un necentīsimies sekot dzīves tempam (kas paliek arvien ātrāks), tad nebrīnīsimies, ka mums priekšā ir gan poļi, gan lietuvieši, gan tie paši igauņi

Jāāā - leišiem pilsētā drīkst 80, poļiem vaše 95...

Kur viņi ir priekšā??? Viņi vairāk ražo un liek mazāku uzcenojumu.

Ļoti daudzas lietas var saorganizēt VAŠE nekur nebraucot!

Vēl pasaki ka ātruma ierobežojumus vajag atcelt vispār...

Palaidniex 09.08.2012 12:24

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nu redzi pagaidām valstij VĒL NAV PIESPRIESTS nevienam šajā sakarā maksāt ne vienu, ne trīs, ne piecus citronus.

Tākā Tu pagaidām bļauj līdzi sensāciju kārajiem žurnaļugām.

Labi labi Pagaidīsim, ja sagaidīsim pēc 10gadiem, kad būs spriedums, mums ar Tevi būs pavisam citas prioritātes...

Ja būtu totalizators, es jau zinātu uz ko likt...

Es parasti necenšos izdarīt pāragrus secinājumus.

Šeit tu pašlaik spēlē ruleti uz 50:50 likmi - pāris/nepāris, sarkanais/merlnais

Es savukārt "ruleti nespēlēju", bet skatos no malas un vērtēju notikušus FAKTUS, nevis ķeru infarktu par varbūējām prognozēm.

Jo var gadīties, ka izkrīt lauciņš ZERO... Padomā par to...

Palaidniex 09.08.2012 12:22

taaneko rakstīja:

CRDI rakstīja: www.ves.lv/...

Te ir razklads par to Dartz- apakšā tam visam ir GM- dzinēji, piekare, elektronika, pa virsu jocīgs Gorbija mīļākā dizainera dizains. Pa lielam vēl sūdīgaks bagijs par OsCar, jo OsCar Dambis tapina pats no nulles, a šitie tikai apkabina ar jocīgu dizainu, ižšuj ar vaļa metamo salonu un apkaisa ar zelta putekļiem....

Cena tam brīnumam ne tuvu nav 300 kilo eiro.... Un tas ka šami ir Tallinā nevis Rīgā- tā ir nejaušība

Nu un pārdevuši 50 a/m 10 gadu laikā..... Tikai nekur nav teikts, ka pārdevuši reāliem lietotajiem, nevis piem DARTZ ražotne pārdeva 50 superkārus DATRZ CAR RENT, kur tad šos stumj Boratiem un Silovas vizināšanai.

Un arī Ķīnijā nav pārdevuši nevienu a/m no 100- ir tikai aizsūtījuši vienu demo (krutako versiju pa 180 kilo eirām)

Kāda atšķirība. Vieni ražo un tirgo uz ārzemēm, pretī iepludinot valstī svešu naudu, otri neko netirgo.

Deksters arī kkašā kūdru un tirgu, Nevis ber to uz savām un kaimiņa puķēm. Tiešām tāds masveida stulbums?

Kas ir izdevīgāk- salasīt1 tonnu zemenes, savārīt zaptē un pašam no tās zaptes visu mūžu pārtikt, vai to pašu daudzumu notirgot un par iegūto naudu nopirkt gaļu kartupeļus, vēl vienu zemesgabalu un sastādīt vēl vairāk zemenes.

Nu gudriniek? vari atbildēt.

Tu vari bērt kūdru uz savas zemes vai pārdot to uz ārzemēm cik lien, kamēr energoresursu imports pārsniegs vietējo eksportu ir pilnīgi vienalga kāds tas razklads.

Un Ko ar to gribēji pateikt?

Kas tev traucē te ražot piekabes vai superkārus? Tas, ka nespēsi piereģistrēt vai tas, ka nevienam uz krāna nevajag tieši tavus superkārus vai tieši tavas bričkas, kuru ražošanas izveidē (kuru pats gribi aizliegt, jo jebkurā ražotnē var izlīt litrs skābes ar sodu 10 ļimaki) jāiegulda piķis, kura Tev nav, kā arī ieguldītā piķa kaut vai izvilkšana pa nullēm var prasī pārāk ilgu laiku?

Umņiks atradies...

Palaidniex 09.08.2012 12:16

CRDI rakstīja:

taaneko rakstīja: Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

csdd.lv/...

Ja tasies ražot sērijveidā (un raut augšā PVN par >1000%) tad tās cenas ir nav nekāds kosmoss

Nu bet čals "kņižku ņe čital", bet mņēņijs ir klintī iekalts...

ja nevar sagrabināt pārsimts latus vāģa sertifikācijai un atbilstības pārbaudei no tiem 300 000 "vērtajiem" drapakiem - tasd jau laikam izmaksās un p[amatojumā kaut kas nav tā kā jams te dzied...

Palaidniex 09.08.2012 12:12

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Pēc 3 brīdinājumiem līgums lauzts nepamatoti???

Kuram tas izņemot KSI var ienākt prātā? Vairākkārt neievēroti termiņi, gaisma tuneļa galā vēl nav pat pamanāma... TOs savus ieguldījumus varēs norakstīt, bet žēl ka tā - FR unz mūsu ceļiem ir vajadzīgi.

Ja tiešām tā būs, esmu gatavs dziļam reveransam.

Taču pagaidām - neesi naivs !!!

Tiesu neinteresē tas, kas Tev vai man šķiet loģiski. Tiesa klausās, ko advokāti ir izlasījuši līgumā. Un mūsu valsts līgumos ir viskautkas sarakstīts

P.S. nebrīnīšos, ja šajā līgumā kā vienīgā tiesa būs paredzēta Teilāna sievas māsas vīra dzīvoklī reģistrēta šķīrējtiesa ar visām no tā izrietošajām sekām...

Nu redzi pagaidām valstij VĒL NAV PIESPRIESTS nevienam šajā sakarā maksāt ne vienu, ne trīs, ne piecus citronus.

Tākā Tu pagaidām bļauj līdzi sensāciju kārajiem žurnaļugām.

Mani parasti uzjautrina visi tie žurnaļugas, kam vajag izspiest sensāciju no fakta kurš vēl nav pat 100% garantēti ka notiksies, bet jau prasa - kā būu ja būtu, ko darīt...

Viskolosālāk tas ir ar vēlēšanām vai referendumiem. Dienu pirms visiem taps skaidrs to rezultāts jau liek kopā iespējamās variācijas, kaut gan vēl na vgarantijas ka sakritīš viņu variāciju sākumskaitļu pamatojums...

Da kautvai no rīta ziņās žurnaļugas zvana pēc vētras Klaipēdā dienestiem un tincina - vai tik nav kāds dakstiņš kaut kur norauts vairāk kā parasti, vai tik neesot plūdi, un ir mazliet sašutuši ka izpaliek sensācija...

Palaidniex 09.08.2012 12:00

taaneko rakstīja:

Ja nevaru uztaisīt piekabi, ko drīkst lietot Latvijā, nevar uztaisīt arī auto. praktiski visās citās pasaules valstīs var- Latvijā ne. Ja pat čigānu Rumānija taisa savus sportkārus, Lietuva taisa savus makrofleksa auto, kuri veiksmīgi un nesabrūkot pārvietojas pa koplietošanas ceļiem. Savus superkārus taisa Indija , arābi, Pakistāna. Nu laikam tad jau laikam viņi ir gudrāki, ka spēj radīt savus "superkārus" Latvijā uztaisot piekabi, nesertificētā rūpnīcā, pēc eiropas standartiem neatbilstošiem rasējumiem, kuri nav elektroniskā formā, ar visiem datiem, rasējumiem un sertificētiem mezgliem (kuriem arī vajag rasējumus) Teiksim riteņiem, vai lampām- atbilstības sertifikāti. Savu produktu nevari legalizēt ar visām no tā izrietošajām sekām. Kāda atšķirība- piekabe bruņmašīna vai kosmiskā raķete, ja tu nevari savu produktu legalizēt.

ko piesējies tai piekabei-piekabe bija piemērs, ka saražoto produktu, lai cik lielā tirāžā tas nebūtu, 1, 5 vai 500 gadā, nevar legalizēt Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

Latvija raksta ar lielo burtu...

Var uztaisīt, tikai tas ir DĀRGI, nevis nevar. Un Kam man uz ielas pretīm braucošu vanabīsuperkāru?

Ja auto taisa pārdošanai - tad var un visu var, var gan nosertificēt gan uztaisīt, vai gala beigās, ja grib var panākt izmaiņas normatīvos vai likumdošanā.

Ticamāk neviens NEGRIB, jo tas neatmaksākas. RussoBalt taču taisa bričkas. Un - Legāli lietojamas, tātad arī superkārus VAR uztaisīt un padarīt legālus reģistrācijai. Ir tikai jāgrib un jāsaredz tajā finansiālais izdevīgums. Ja tāda nav - tad priekš kam mocīties? Uztaisi hobijkāru un lieto slēgtās trasēs. KUR PROBLĒMA???

Tāds pats dauns kā deksters un iedgars. Turpini braukt ar 51 km/h bet labāk ar 49 km/h Un vēlams vienā virzienā. Kaszin, pēc mēneša būsi au kautkur mozambikā.

Un kas ir slikts max ātruma ievērošanā? Ko pazaudēsi, vai kas labs paliks nenoticis, ja to ātrumu ievērosi?

Nu ja sagadās pārkāpt un pieķēra - samaksā sodu un izdari secinājumus. Man ir FR protokols - un - biju pārkāpis un pārkāpis ne jau +1 - atsīstu vainu un nomaksāšu. Kur problēma?

Neatceltu protokolu par +1 km/h neviens vēl tā aºī nav uzrādījis...

Palaidniex 09.08.2012 11:54

CRDI rakstīja: www.ves.lv/...

Te ir razklads par to Dartz- apakšā tam visam ir GM- dzinēji, piekare, elektronika, pa virsu jocīgs Gorbija mīļākā dizainera dizains. Pa lielam vēl sūdīgaks bagijs par OsCar, jo OsCar Dambis tapina pats no nulles, a šitie tikai apkabina ar jocīgu dizainu, ižšuj ar vaļa metamo salonu un apkaisa ar zelta putekļiem....

Cena tam brīnumam ne tuvu nav 300 kilo eiro.... Un tas ka šami ir Tallinā nevis Rīgā- tā ir nejaušība

Nu un pārdevuši 50 a/m 10 gadu laikā..... Tikai nekur nav teikts, ka pārdevuši reāliem lietotajiem, nevis piem DARTZ ražotne pārdeva 50 superkārus DATRZ CAR RENT, kur tad šos stumj Boratiem un Silovas vizināšanai.

Un arī Ķīnijā nav pārdevuši nevienu a/m no 100- ir tikai aizsūtījuši vienu demo (krutako versiju pa 180 kilo eirām)

kuš, kuš, kuš...

te tak lauzi iespēju paspīdēt, ka Dartz izstrādājis priekš GM platformu, un kā algu saņēmuši no GM atļauju uztaisī dažus bruņu bagijus uz tām...

Palaidniex 09.08.2012 11:14

KSI rakstīja: www.delfi.lv/...

Vai vēl tagad kādam dižvadonim šķiet, ka šī nebija ideāli izplānota afēra?

Gaidāmi tiesu darbi, jo gada kavēšanās un 3 brīdinājumi nav pietiekošs iemesls pasūtīt vitroniku ... .... valstij jākompensē ieguldītie 3ļimoni, taču pašus FR valsts nedabūs .... .... valstij nav tiesību pārbaudīt šo 3ļimonu pareizību, jo tas esot privāts business ....

Pats kronis visam ir tas, ka visas šīs shēmas rezultātā «nāksies uz autoceļiem atjaunot biežākas Ceļu policijas patruļas ar rokas radariem»

Pastāstiet - Dex un Palaidniex - ko šādā situācijā palīdz tas, ka plēs savu pakaļu šīs valsts labā un mētājies ar linkiem uz kaut kādām post-komunistiskas propogandas bildēm?

TU lasi arī vai tilai izliecies?

Šāda situācija iespējama atbilstoši Valsts policijas un "Vitronic Baltica" noslēgtajam līgumam, kas neuzliek par pienākumu valstij atpirkt jau iegādātos un uzstādītos radarus, taču uzņēmumam neliedz atprasīt ieguldījumus, ja, viņuprāt, līgums lauzts nepamatoti.

Pēc 3 brīdinājumiem līgums lauzts nepamatoti???

Kuram tas izņemot KSI var ienākt prātā? Vairākkārt neievēroti termiņi, gaisma tuneļa galā vēl nav pat pamanāma... TOs savus ieguldījumus varēs norakstīt, bet žēl ka tā - FR unz mūsu ceļiem ir vajadzīgi.

Un kas - atgriezīsies miliči ar fēniem. Tasa Tev traucē? Lai tak ir! Vienīgais atsāksies vecā kukuļstumšanas shēmiņa. Žēl, bet ceļus ar šādiem nihilistiem atstāt bez CSN ievērošanas kontroles vispār ir bīstami sabiedrībai!

Palaidniex 09.08.2012 11:09

CRDI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Varbūt švaki meklēju, bet nu netradu, ka vispār kāda vaļa peņa mašīnām jele būtu reāli pārdota, visur tikai minēts iespējams iegādāsies, notiek pārruna utml.

Kapēc par viņu neraksta pie mums? A kurš pie mums viņu pirks, nu galīgi nav līdzīga ne A90Q, ne mazdas pikapam, ne skorpim Nav tas pačots..... Nu i tādēļ šami necenšas taisīt PR vietā kur pīzness nesanāks

kuš, kuš - tas jau tam NOR ekonomikas stutētājam nepielec vai ir nenozīmīgs sīkums

Tik tā arī nesapratu, kāpēc man būtu jāvēlās vai būtu nepieciešamība pašam mājās konstruēt piekabi savai mašīnai? Šo jautājumu čals vispār neredz...

Palaidniex 09.08.2012 11:07

taaneko rakstīja:

Palaidniex rakstīja: klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Nu tu dod! Tanks un sportkārs. Planieris un reaktīvais iznīcinātājs. Jahta un tankeris. Katrs savā ziņā un savā pielietojuma lauciņā ir labāko konstruktīvo ideju apliecinājums. Nebiju, gaidijis, kad izspļausi ko tādu. Kad tikšu pie tanka- uztaisīsim ktaštestu Tavs transportalīdzeklis pret manu- tad redzēs kam krutāks...

Tas, ka uzņēmums uztaisa bruņmašīnu, nevis sporta auto, nepadara viņus krutākus par sporta auto ražotājiem.

Neba nu viņi pasaules labākie. Ir daudzas kompānijas kas uztaisa par bruņmašīnu JEBKURU auto, nevis taisa pretīgas kastes, lai vai kādas marsiešu tehnoloģijas tajā nebūtu...

Cik aprobežotam jābūt, lai Dartz celtu debesīs, bet OSC mītu zemē. Un visa pasaule neaprobežojas ar eksperimentālo mašīnbūvi, kurai blakus esi stāvējis.

Moš atcerēsies, ka 90% eksperimentālās mašīnbūves paliek rasējumu stadijā JEBKUR pasaulē vai vienā testa paraugā. Jebkura ideja nav tā vērta lai to ražotu masveidā.

Un lai jebko ražotu vajadzētu tiem eksperimentatoriem uzlikt sodiņu, kā jau pats minēji 10 milj Ls par katru kļūdiņu vai neveiksmiti...

Toč āmurs!

Palaidniex 09.08.2012 10:49

klausies - tās Dartz, lai vai ci tehniski "sarežģītās", bet reāli pretīgās bruņmašīnas nav nekāds autobūves šedevrs...

Kam jānotiek lai kāds tādas gribētu pirkt?

Nu jā - tās filmē holivudas grāvējos kā garīgi atpalikuša ķaunā sindikāta vadoņā privātmašīnu. Forši, vai ne?

Es nesaku ka viņi neko neražo, bet nosaut to par šedevru - nu piedodiet...

Palaidniex 09.08.2012 10:30

Crankshaft rakstīja: taaneko

Kas tas par manis teiktā traktējumu? Es teicu, ka Dambis ir salicis praktiski bagiju. Tādus agrāk veiksmīgāk vai mazāk veiksmīgi taisija katrās kolhoza mehāniskajās darbnīcās.

--------------------------------

Nu, par Dambi ir slikts piemērs tev izdevies. Jādomā, tu

zini, ko nozīmē šāda auto karkasa aprēķini pēc principa

"minimums metāla, maksimums izturības", riteņu piekaru kinemātikas aprēķini utt.. Dambim tas līdz šim izdevies teicami - nav fiksēts neviens rāmja elementa vai šuves plīsums / lūzums, ar piekarēm tas pats, turklāt OsCar'i excelenti vadās Kolhozos bagijus parasti būvēja pēc principa "eh, sāks no viena stūra, tad jau redzēs, kas sanāks" Dekstera pieminētā Koļas Tiona pirmais bagijs arī bija tāds, kā daudziem vēlāk slaveniem

braucējiem. bagijs, ar ko viņš guva lielākos panākumus, ja bija nopietna konstruktoru biroju kopdarba rezultāts

PSRS izlases vajadzībām (MADI + NAMI), ar izmēģinājumiem, konstrukcijas korekcijām utt.. Tā ka

nemaz tik vienkārši saliktas tās Dambja konstrukcijas nav

Nav jau tā, ka to OSCaru nevar savādāk aprīkot un nevar uzlabot, bet taanoeko jau tikai ar pirkstu pa karti māk braukt un mājās pats grib kalt lāgas un švellerus piekabei, pats ražot gultņus un vulkanizēt piekabjriepas...

Palaidniex 08.08.2012 18:49

KSI rakstīja: taaneko - piebremzē - abi puiši nespēj izsekot Tavai domu gaitai .

Tūlīt atbildēs, ka vispār ceļu satiksmes noteikumi ir jāievēro visiem un FR ir ļoti laba štelle

man pagaidām liekas, ka tvaika ielā ir parādījies brīvi pieejams internets...

un cik tad desmitus automašīnu ar peļņu 150 000 EUR tas Darts ir uztaisījis? Utt utjpr. jautājumi...

taneko - ek un cel Norvēģijas ekonomiku un nokārto turienes pilsonību. Karogu rokās!

Palaidniex 08.08.2012 16:31

DekstersFF rakstīja:

taaneko rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

taaneko rakstīja: buļ buļ buļ

Sēdējis viņiem blakus un sapratis, kuru var atstāt, bet kuru tāpat kā tevi izmainīt var vienīgi sitiens ar trulu priekšmetu pa pakausi! Kas ir?!.

Cik cik tev ir tas IQ ?

180

Es neprasīju garumu.

Palaidniex 08.08.2012 16:24

taaneko rakstīja:

[

Zini kapēc Latvijā nekā nevar radīt un Dambis truli saskrūvējot kopē kaudzi ar detaļā ir nacionālais varonis

esi saskrūvējis kaut vai tādu , vai pasarg Dies' - ko labāku???

var uzcelt rūpnīcu no ārzemēs iepirktām iekārtām

un tu esi tā aizliedzamā rūpnīca, kas saražos mezglus Latvijā izgatavotai rūpnīcai???? Nez - fraņčiem arī kauns par to, ka tiem , piemēram ir Vācu Bosch konveijeris, itāļu kompresors vai japāņu robottehnika?

bet Dartz savas mašīnas ražo jau sen- bet ļoti ilgi ārpus valsts robežām-

un kur ir tas skaistums, kas būtu novērtējams ar kaut vai daudzu cilvēku simpātijām vai būtiskām tirāžām?

un Tev palaidniek, pat banālu piekabi savam auto uztaisīt nav iespēju?

T

kāpēc man jātaisa banāla piekabe???? ja es varu nopirkt rusobaltā jau gatavu, vai no kāda cita, kas ražo man daudz tīkamāku??? riepas man nājās arī ražot - taisīt kordu sietu, vulkanizēt dažādos slāņus un pārbaudīt to kravnesību? kur man Latvijā to dzelzs rūdu izrakt, lai varētu atspertērauda lāgas piemājas garažā uzkalt???

kapēc, ka visādos sertifikācijas kantoros,komitejās, komisijās sēž tādi deksteri, kam zināšanu līmenis ir tik cik bauskas pamatskolā iegūts ar trijnieku rasēšanā un fizikā, bet pieciniekiem fizkultūrā un dziedāšanā un nespēj pieļaut pat domu, ka kāds drīkstētu radīt kautko tādu, kas ir ārpus viņu saprašanas rāmjiem.

tici man arī rietumos ir visādi sertifikācijas kantori

ja viņu nebūtu vispār - es pat nespēju iedomāties, kas mums uz ielām darīos, kāds samopals te ripotu...

iespējams ka tie kantori ir pārāk strikti un debili, bet bez tiem kantoriem arī nevar.

kas notiks ja katrs saša un feģa valstī bez AUTOBŪVES INŽENIERIJAS AR PRAKTISKĀS RAŠOŠANAS TRADĪCIJĀM sāks būvēt paštaisītus rimi ratiņus ar pašražotiem V8 dzinējiem...

Palaidniex 08.08.2012 15:21

KSI rakstīja:

Tikai ... slaukt Ls10 no katra lettiņa par +10km/h ir viena lieta.

Noslaukt Ls1000 par parkošanos invalīdu stāvvietā no urlas ar Hummeru - tam mūsu "spēka struktūrām" ir rokas par īsām. Jo IeM & Teilāns biznesa moto ir tāds pats kā Dex: +10 pilsētā ir sodāms noziegums, par kuru jāfotogrāfē katrs pārkāpējs, taču urlas BMW invalīdu stāvvietā - ja sanāks, tad varbūt uzlīmēsim plāksteri. 98% gadījumu nesanāk ...

klau - neesi pamanījis, ka letiņam vajag pa gabalu redzamu milici, tikai tad protās neparkoties invalīdu parkingā vai nepārsniegt ātrumu...?

atceries - par cilvēku kultūru var spriest no tā kā viņš rīkojas, kad domā ka neviens (milicis) viņu neredz...

Palaidniex 08.08.2012 15:18

DekstersFF rakstīja:

Tici man, ksi, tie cilvēki, kam tās vietas paredzētas, būtu ļoti laimīgi ,ja viņiem tās tiesības nevajadzētu.

+1

Mjā - bet tā arī taaneko nepaziņoja, kādus kvaziztacionāros pipelizatorus ekoloģiski bez ražošanas Latvijas valsts vienbalsīgi atteicās radīt (dies pasarg ražot) lai dabūu tūkstoškāršu PVN pieaugumu katram uzņēmējam...

Palaidniex 08.08.2012 14:26

Klau KSI

ja paskaitīsi pie katras kaut ūbermārketa ieejas ir max 5 stāvvietas, kas kā magnēts pievilina urlas.

5 stāvvietas - nekas daudz. Un kas ka tur viņas ir?

Mežciema sky stāvvietas pabīdīja talāk un tur salika lielus puķpodus?

Puķpodus saprotam, invalīdu parkingu nē???

Vai tiešām tie 20 m no ieejas, kas jāpavelkās tālāk ir dzīvības un nāves jautajums itkā no ārienes veselam cilvēkam?

Un pat ja jānoiet 150m? Nu un? toč auto ta pie irsas pieaudzis, ka vienkārši ģerzi meņa 10 čelovek" ka vajag noparkoties toč pie durvīm?

Moš drive in rimčiku šitādiem debiloīdiem atvērt?

Palaidniex 08.08.2012 13:22

labojums:

Ne man zīme ne atļauja logā - nemaz tik viegli nav viņam palīzēt parkojoties parastajā parkingā. Vai nu jāatstāj auto pusiebraukts stāvvietā, lai var durvis līdz galam atvērt, vai jāmēģina atrast parkings rindas galā kur blakus nevar parkoties, bet ir līdzens asfalts, nevis domes.

Tiesa tur arī mēdz apstāties uņiki - iekārtoties uz braucamās (navis parkojamās) daļas kādai rindai galā...

Palaidniex 08.08.2012 13:11

KSI rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ...

Karstuma sezona it kā beigusies, bet daži tik un tā uzcepas par neko

Posts par stāvvietām pēc būtības bija atbilde DEX - viņa invalīdi mirst badu, jo baidoties braukt uz veikalu, jo iespējams nebūs kur apstāties.

Un pastāsti man - cik reāli dzīvē esi redzējis invalīdus, kam vajag to paplašināto stāvvietu???? Es varbūt divus pa 10 gadiem. Protams - tām stāvvietām ir jābūt, un tām ir jābūt platākām, taču nevajag te taisīt traģēdiju, ja es kādam badu mirstošam invalīdam ierosinu izmantot parasto stāvvietu.

P.S. Par mežiem - tieši šādas attieksmes dēļ arī visi liek mīksto uz zīmēm, jo ne visiem 1.5km ar 20km/h pa tukšu meža ceļu sagadā orgasmu. Lai arī tās ir dažas minūtes. Un ja zīme ir bezjēdzīga, tā tiek arvien vairāk ignorēta.

Kā tad cīnities ar pedāļiem nihilistiem? Jāsalauž mugurkauls lai saprot kāpēc vai lai piltiesīgi to izmanto?

Esmu redzējis KRIETNI biežāk par Tevi Ir bijis sencīti jāved aºī uz lielveikalu, jo tur bankas strādā brīvdienās, Ne man zīme ne atļauja logā - nemaz tik viegli nav viņām palīzēt.

Un ko tas vienmēr steidzīģais vinnē? 18 sekundes? Viņam tās ir izšķirīgas?

Derētu visiem pa tām 18 sekundēm izskrūēt nipeļus un ar skoču pie loga pielīmēt, lai papumpē riepas dēļ "iegūajām" 18 sekundēm?

Vai tiešām dornim jābūt, ka nesaprot - tur parkoties drīkst tikai ar speciālām atļaujām. Ir atļauja - (pamatota!) parkojamies, nav atļaujas - neparkojamies.

jaunākā mode īrēt atļauju no invalīda lai varētu savu kruto lamatu nomest tuvēk pie bodes durvīm. Forši - Pareizais piemērs kā rīkoties, vai ne?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti