msh rakstīja:
Jā. Bet viena darbojas visu laiku un uzbraucot augstākā kalnā tās rezerve tiek izsmelta, otra jūras līmenī nepūš neko un sāk pūst ceļoties augstāk. Ā, un kompresijas pakāpes, protams, arī atšķiras
Parādi man to vienu, kuras rezerve tik vienkārši tiek izsmelta... Es tādu vēl neesmu redzējis. Un kompresijas pakāpei nav nekāda sakara ar turbīnu - to jau noskaidrojām tepat kādu laiku atpakaļ.
















WALA rakstīja: Seene tev kaud kāds intersants tas skatijums uz Torsenu !!! Kas kas bet tas verķis strādā daudz ātrāk par elektroniku !!! Vai labāk - tas cits jautājums, taču tā ir viena no "elītākajām" lietām ko kāds ir izdomājis !!! Pie kam es apšaubu ka dēļ Torsena tiek apēsts būtiski vairāķ degvielas kā dēļ Haldexa !!! Jo jebkura 4x4 automašīna ēda vairāķ par FWD/RWD dampi.
Tikpat labi jau tad tu varētu teikt, ka jebkurš automāts ēd vairāk par manuāli. Bet nav tā, nav... DSG degvielas patēriņu neapalielina. Un pastāsti tagad kā torsens ātrāk nodos 90% griezes VIENAM ritenim? Haldexa galvenā atšķirība ir spēja vienoti kontrolēt visus trīs diferenciālus un reaģēt jau uz nepilnu riteņa apgriezienu (paši apgalvo, ka 1/7, bet nu tas gan jau ir nedaudz pārspīlēti). Torsens, īpaši starpasu, nekādi nespēs "pārķert" viena riteņa izslīdēšanu tik ātri.