Pēdējās nedēļās, kopš ir uzstādīti stacionārie skapji, es no Bolderājas caur Babīti līdz mājām Jelgavā aizbraucu par 10 minūtēm ātrāk, nekā vēl pirms pāris mēnešiem. Un tas ir neskatoties uz to, ka šajā maršrutā tagad notiek intensīvi ceļu remonti. Satiksmes plūsma ir kļuvusi vienmērīgāka, 99% mašīnu brauc ar ātrumu max atļautais +5km/h.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
krix rakstīja:
GB12 rakstīja:
taaneko rakstīja:
Kapēc Lietuvā tehniskā skate ietas reizi 2 gados un maksā 11 latus, ceļu nodoklis ir degvielā, bet ceļus ar mūsējiem salīdzināt nevar;
Latvijā arī apskate maksā k-kādus 13 latus?
Cik ceļa nodoklis ir Īrijā, Norvēģijā?
Cik tajās valstīs maksā apdrošināšana?
Vakar saņēmu uzlīmi pilntiesīgai dalībai ceļu satiksmē. Brīdī, kad inspektors līmēja jauno uzlīmi logā, pajokoju: vai uzlīme uz divu gadu termiņu?
Atbilde mazliet pārsteidza: kad Latvijas iedzīvotājiem mainīsies attieksme pret auto tehnisko stāvokli, tad viņi pat paši nebūtu pret, ka apskati veic reizi 2 gados... Citādi, atskatoties tādus pašpārliecinātos auto nelabotājus, ka pat normāliem auto piesienas par nenozīmīgiem "defektiem".
Zinu diezgan daudzus šoferīšus, kuri mašīnu principa pēc remontē tikai reizi gadā - pēc slimības lapas saņemšanas pirmajā apskatē. Un, ja apskates inspektoram kāds defekts ir paslīdējis gar acīm (tā, diemžēl, gadās), tad šoferītis ir pārlaimīgs, jo pilnīgi oficiāli drīkst ar bojāto detaļu braukt vēl veselu gadu. Tieši šī iemesla dēļ es piekrītu tiem, kuri uzskata, ka pie mums pagaidām jāatstāj spēkā apskate reizi gadā. Tad vietējā autoparka vidējais tehniskais stāvoklis tomēr būs par mata tiesu labāks.