Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Sandis_UR 07.07.2012 19:37

TDIOTS rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Šīri, tev pašam vismaz kaut kas ir? Es saprotu,mans mocis ir sūds, vieglais ir sūds un džips ir sūds, tas man tā kā skaidrs no tavas puses.

Bet kas tev pieder? Ar ko tu brauc? Izskatās,ka vienīgais,ar ko tu brauc, tas ir ar mēli pa skabargainu dēli.

Un šad tad ar brāļa šrotu,pats par sevi saprotams.

teu wiss ir sūds un arī kūdra ira sūdīga

pārdot savu fordmazdu un steidzīgi iepērc RR , tad vismaz sapratīsi par ko ir cepiens

Bez mīestības jau neiztikt.

Sandis_UR 07.07.2012 19:37

TDIOTS rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: P nakti cinoties ar karstuu paskatijos rangerofums net un nesapratu smieties vai raudat.

Masiina arkartigi aptiiku, un liekas loti laba peec funkcionalitates, plus veel salidzinoshi sladas cenas.

Bet no otras puses tur aprakstitas probleemu kaudzes ir mizliigas, un cik saprotu ar shiim problemam saskaras gandirz katrs RR useris.

No otras puses labaa lieta, ir tā ka šajā foruma aprakstits ir gandriz ka noverst pašu spekiem lielāko daļu no problēmām

nu ja dikti 'aptīk' , tad nefis prātu , pērc un baudi

P.S. protams ne pa pēdējo naudiņu , rēķini kādus vidēji ls100 , ikmēneša remontos

Nu vot jau 3 dienas neprāts cenšas dominēt pār veselo saprātu.

Sandis_UR 07.07.2012 15:40

P nakti cinoties ar karstuu paskatijos rangerofums net un nesapratu smieties vai raudat.

Masiina arkartigi aptiiku, un liekas loti laba peec funkcionalitates, plus veel salidzinoshi sladas cenas.

Bet no otras puses tur aprakstitas probleemu kaudzes ir mizliigas, un cik saprotu ar shiim problemam saskaras gandirz katrs RR useris.

No otras puses labaa lieta, ir tā ka šajā foruma aprakstits ir gandriz ka noverst pašu spekiem lielāko daļu no problēmām

Sandis_UR 07.07.2012 0:52

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: bet par to Range Rover. jautajums Sandiim. dizelis ir diezgan pavaajs prieks taas mashiinas. ja tu njemsi ar 4.6 benziinu, vai busi gatavs liet 20l/100 km?

Ko nozīmē 'pavājš'?? MAn mazdā ir 2,5 dzinējs, 2 asu piekabi ar pusotru tonnu nav problēmu vilkt un apdzīt.

Ko,speciālist? Pastāstīsi, kas ir 'pavājš' ?

o jaa. tev arii ir znacit viss ir kartiba, ja piekabi vari pavilkt. tad jau nav pavaajs...

varbut izbrauc ar RR dizeli un pectam ar V8 benzinu, un tev tad ari bus skaidrs, ko es domaju ar "pavaajs". un ludzu nevajag stastit ka pilniba pietiek atliektiem galiem lai apdzitu autobusu "ikaruss"... un ari degvielas paterins tam dizelim nav jau nekada ogumaize, pat pa shoseju zem 10 litriem nekadigi palist nevar, nemaz nerunasim par pilsetas rezimu. + tiesam es apsvertu labak benzinu un gazi.

Es tomēr labāk izvēlos mazāk jaudīgu, toties dīzeli, nekā strēbēju ar gazi.

kad buus ļoti daudz $$$ tan nopirkshu strebekli, bet gaazi suutishu pupaas.

Sandis_UR 06.07.2012 21:31

Kā pa telfonu atšķirt galīgu šrotu RR no daudzmaz ejoša aparāta 3 vārdos???

Pajautāt: Aizbrauksim uz diagnostiku

Sandis_UR 06.07.2012 2:21

Yetti rakstīja:

GB12 rakstīja:

Neatceros, kur tieši izlasīju, bet tie 2.7 un 2.8 esot itāļi. Mersedesa motors ir tikai 3.0 CRD.

Nav tiesa.

2.7 ir MB dzinējs (kods OM647), lika iekš Grand Cherokee līdz 2004.

No 2005 - 2010 Grand Cherokee (arī C300) nāca ar 3.0 MB dīzeļiem,

No 2011 jaunajam grandam atkal VM (itālis) 3.0 dzinējs

Pārējie dīzeļi, kas nāca Voyageriem, cherokee, grand cherokee, wrangler 2.5, 2.8, 3.1 un tagadējais 3.0 ir VM Motori garabērni, cherokee līdz 1994 vēl tika komplektēts ar 2.1 Renault dīzeli

Cik skatos piedavoajumos ap 2000 gadu aprsvara ir 3.1 dizelji, vai ir dikti befigi ar vinjiem, vai tomer braucami?

Sandis_UR 06.07.2012 2:19

Shiirs rakstīja: kanna, ja jutu tev lidzi, diemzel tads ir sagazeto auto liktenis. labak pec paris gadiem pardot, jo gemars tur tieshaam ir un buus, tas nu ir fakts. viss ir atkarigs vai sagazetais cilveks ir spejigs ar tam neertibam sadzivot.

Iisak sakot ja tecv hobijs ir 3.14 santīmu, tad gāze ir ļoti OK.

ja tu labāk brīvaja laika pavadi braucot ar Moci, skaotities ralliju vai vienkārši ar ģimeni, tad par gāzi labāk aizmirst.

Sandis_UR 05.07.2012 20:36

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu kur problemas uzpildit to gazi ik pec 300km. Tas uzpildes stacijas ir teju katra tankaa. Un var jau ari maukt uz benju ja gaze beidzas. Un liels balons tak ainjem dafiga vietu. Plus svars. Labak likt 45litru balonu zapaskas vieta un viss bumbastish.

Tad ja laiks, kuru tu pavadi lieku reizi uzpildoties vai meklejot staciju ir dargaks neka iesiptais santims. A voyagerim lien ieksha 55l, balons, kuru rezhma 110-120 kmh izsuuc pa 300-350 km.

100 l balons nelien zapaskas vieta, liidz ar to vai nu vinjs velkaas pa zemi vai jaaliek grabazniekaa.

Sandis_UR 05.07.2012 15:53

Yetti rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Stapr citu, kas ar Jeep grand cherokee, tie arī ziskatās pieejamā cenu kategorijā.

ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.

A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?

Sandis_UR 05.07.2012 13:04

GB12 rakstīja: Manuprāt, saprātīgāks pirkums varētu būt šam līdzīgs

www.ss.lv/...

Vai šis

www.ss.lv/...

Vai šitāds www.ss.lv/...

Nu, vēl šitāds nebūtu slikts www.ss.lv/...

Es nerunāju par konkrētiem eksemplāriem, bet par modeli.

Paldies par ieteikumiem.

Ka jau minieju tad pašlaik leitojam CR-V.

Mašīna ir ļoti laba, nekas nelūzt utt, mašīnai tiakai 160 000, bet vajag dīzeli + pēc 8 gadiem, kad spidomerts rā'dis 200 000, motors un kārba būs arvien vēl ideālā sta'voklī, bet virsbūve jau sapuvusi, līdz ar to žēl ka mašīna ar tik rbaucamu resursu stav sētā. labāk tad lai sēā stav autiņs kurš pa šo laiku tomer nepaspēs sapūt cik saprotu RR kuzavs ir no alumīnija??? Jeb tas ir tiaki Defenderim??

+ Pajers un patrola plastmasas salons man nepatīk tik pat ļoti kā CR-V

kruizers gan izksatās cilvēcikāks.

Stapr citu, kas ar Jeep grand cherokee, tie arī ziskatās pieejamā cenu kategorijā.

Sandis_UR 05.07.2012 12:50

msh rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Ir bijusi gāze un negribās to čakaru vairāk. Manuprāt tas neatmaksājās.

Drīkst zināt kādas paaudzes iekārta uz kādas mašīnas kāda motora? Vienīgais veids kā gāzes iekārta pret dīzeli var neatmaksāties - ja tas ķīseļa braucējs ir ar garākiem nagiem...

Bija Voyagers 2001 gada, 3.3 , uzliku gāzi 600 ls pie Heinriha.

Pa cik gadā sanāca braukt 50 000km , tad teoretiski gāzei vajadzētu atmaksāties, taču noriebās tas čakars. Ik pēc 300km jādomā kur pidlīsies, apkopes jātaisa gan mašīnai gan gāzes iekārtai, pei tam regulāri jāseko līdzi svečvadiem, aizdedzes bobinām utt.

+ ziemā ja brauc uz darbu no tās gāzes iekārtas tāpat nav jēgas, jo gāze ieslēdaz tikai pēc 3-4 km un pēc 8 km jau es esmu darbā.

Uz somiju; igauniju; vaciju braucot paļauties uz gāzes uzpildes stacijām ir riskanti, ja vien nēesi stundām urbis kartes un ieplānojis savu maršutu un apstāšanās vietas pēc gāzes., bet Mašīnai ir jākalpo cilvēkam, bet gāzes variantā sanāk kalpot gāzes iekārtai. Latvijā arī ne visos attalos reģionos nav gāzes iekārtas pa ceļam, līdz ar to tapatas sanāk daudz braukāt ar bendzīnu.

Gāzes iekārta manuprāt atmaksājas tikai un vienīgi tad ja var uzlikt nezaudējot vietu 150 l balonu, lai var nobraukt 800km bez bēdām, ciādi visas "slēptās izmakas" : gāzes uzpildes stacijas meklēšana; brauksāna uz staciju 2x biežāk nekā ar normālo degvielu; papildus zaudētais laiks; ne visur tās gāzes uzpildes strādā arī 24h; papildus apkopes; papildus iztērētais laiks un aizbraukšana uz apkopēm; papildus daļas utt un vēl beidzot LAIKS, tad sanak ka gāze=dīzelis.

P.S ar gāzi norbaucu 2 gauds, imho vienīga valsts kur atmaksājas gāzes iekarta ir PL, jo tur katrs poļu pans, kam nav slinkums ir savā sētā uzcēlis gāzes uzpildes staciju.

Sandis_UR 05.07.2012 12:30

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Šis ar tāds sterils izskatās , no R vācieša suchen.mobile.de/...

Smuks gan, bet var redzēt ka izlaiziits uz pārodšanu - TURKI.

pedēja laikā kļuvuši gudri, reizēm pat firmu nosauc kādā vāciskā vārdā un dabū pie telefona kādu turku bez akcenta, aizbrauc skatīties autiņu a tur garāža (lietuviešu variants) un auto placis ar pucētiem autiņiem, un pilns ar čurkām.

Pagaidam domaju skatitirs vietejas raudzes eksemplārus, imho šadai cenu kategroijai neatmaksajas stiept no vaacijas ja negribi ko ļoti speciālu.

Izlasi, pārdevējs ir privāts. Turks bez akcenta nemēdz būt.

Kā jau te pierasts, viss pamatojas uz stereotipiem, ka visiem auto spidometrs grozīts un visus auto pārdod turki

Tici man, viņi jau ir atkoduši, ka no turkiem neviens negrib pirkt vai braukt skatities.

Mēs ar kolēģi kurš 16 gadus dzenā autiņus no De, tā uzķērāmies, pa teleofnu atbildēja "tīrs vācietis" arī firmas nosaukums nevis Ahmed autos bet kārtīgs vācu nosaukums, pa telefonu protams jau nejautāis vai esiet čurkas vai vācieši, bet aizbraucot izrādās , ka uz plača sēž vesels turku tabors.

Sandis_UR 04.07.2012 18:56

DekstersFF rakstīja: Šis ar tāds sterils izskatās , no R vācieša suchen.mobile.de/...

Smuks gan, bet var redzēt ka izlaiziits uz pārodšanu - TURKI.

pedēja laikā kļuvuši gudri, reizēm pat firmu nosauc kādā vāciskā vārdā un dabū pie telefona kādu turku bez akcenta, aizbrauc skatīties autiņu a tur garāža (lietuviešu variants) un auto placis ar pucētiem autiņiem, un pilns ar čurkām.

Pagaidam domaju skatitirs vietejas raudzes eksemplārus, imho šadai cenu kategroijai neatmaksajas stiept no vaacijas ja negribi ko ļoti speciālu.

Sandis_UR 04.07.2012 18:48

monteros rakstīja: Auto tīri šiks, motors labs, bet pagauss priekš tās massas, bet cīņa ar elektrogļukiem būs. Tāpat kā ar pneimo piekari. Paši spilveni un citas lietas kas saistīts ar pneimatiku nav tas briesmīgākais, perkot ne iekš LV nav tik traki. Ritošā turas normali un nav nemaz tā salaužama ja ir bijusi normālās rokās. Bet ģļuki, gļuki....... Attiecībā uz pneimopiekares elektrogļukiem kas uzrodas pilnīgi negaidīti un ne no kā ir risinājums, kļūdu nodzēšamais rīks kas tika vadāts bardačokā vajadzības gadījumā viegli pielietojams, pats iespraužot diagnostikas štekerī nodzēš kļūdas un pneimo darbojas kadu laiku nevainojami. Noveroti bez iemesla akumulatora nosēšanās gadījumi un čakars ar durvju pultīm. Kombinetais elektronikas bloks kas zem pasažiera sēdekļa itkā izraisot šīs problēmas. Ja attiecībā uz ritošo var dabūt normālu neperkot aizdomīgi letu pirmo pa rokai gadījušos eksemplāru, bet ar elektogļukiem garantijas nav. Pagajušonedēļ ka reiz sagribējās atgriezties pie RR, ar pieredzējušu skatījumu, bet jau jestrāka, 4,6HSE tika aplūkoti vairaki eksemplāri 1999-2000 gada un nekas jēdzīgs neiekrita acīs.

Nu man taada doma buut nopirkt un bez lieliem ieguldijumiem 5 gadu laika norullet 50k km.

B et protams lielos remontos iegraabties negribētu.

Sandis_UR 04.07.2012 18:40

farruhs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ja patīk, pērc, nekas tur nevar būt nesataisāms un mega sarežģīts. Tikai nenopērc pēdējo šrotu, nepažēlo sākumā kādu lieku simtu un nopērc labāku eksemplāru.

Jautājums tikai vai labi eksemplāri ir vēl palikuši.

Citas alternatīvas īsti neredzeu, ja gribās Civilzētu SUV ar dīzeli un automātu, bet arī ar labām bezcēlu spējām.

Nepērc dīzeli... nenormāls sprāgonis. Un tas bmw tds motors ar nekāds uzticamais nav.

Benzīns/gāze ir labāks variants.

Ir bijusi gāze un negribās to čakaru vairāk. Manuprāt tas neatmaksājās. Diemzel uz diizeljiem nekada izveele lielaa nav, buus jaapadomaaa.

Kā ar kārbām, cik saprotu vājais punkts ir razdatkas?

Sandis_UR 03.07.2012 20:43

DekstersFF rakstīja: Ja patīk, pērc, nekas tur nevar būt nesataisāms un mega sarežģīts. Tikai nenopērc pēdējo šrotu, nepažēlo sākumā kādu lieku simtu un nopērc labāku eksemplāru.

Jautājums tikai vai labi eksemplāri ir vēl palikuši.

Citas alternatīvas īsti neredzeu, ja gribās Civilzētu SUV ar dīzeli un automātu, bet arī ar labām bezcēlu spējām.

Sandis_UR 03.07.2012 16:07

smaidiigais rakstīja: atbilde uz visu augstāk minēto ir: jā! Jā, ir labs bezceļā, un jā, lūzt viss kas nevar salūzt. Daļas dārgas, meistaru maz.

Vai tiešām ir tik briesmīgi?

Sandis_UR 25.06.2012 22:40

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ja nebūtu cita kabīne, būtu jāaicina Toms Krūzs ar savu neiespējamo misiju.

Dekster tu pa savu kuudras purvu veel njemies?

Jā,protams.

Klau tev nebutu iebildumu, ja pa tavu pruvu pagaaztu ar mociiti?

Būtu gan, tas netiek atbalstīts. Tāpēc,ka daži pļerduku dīdītāji ir urlas.

es neesmu URLA, un gribeju kaadreiz aizvest siici pastaigateis uz purvu, lai apskatas Lamborghini. vienkarshi netalu no purva dziivoju.

Es neteicu par Tevi. Daži ir urlas, tāpēc arī pārējie izraisa uzmanību.

Protams, ka nav pretenziju pret normāliem kadriem. Ja vēlies, padod ziņu, gan jau mans Nr ir palicis.

Tur tā probza ka nummurs nav palicis atsuti uz mailu andis_ur@inbox.lv" target="_new">sandis_ur@inbox.lv

Starp citu, man tagad savējas fūres ir, ja nu gadījuma sanāk exports uz DE, NL, B, L, F, PL, LT, vienīgi beramo gan negribās īsti vest, bet nu kas pasūta mūziku, tas arī maksā.

Sandis_UR 21.06.2012 11:31

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ja nebūtu cita kabīne, būtu jāaicina Toms Krūzs ar savu neiespējamo misiju.

Dekster tu pa savu kuudras purvu veel njemies?

Jā,protams.

Klau tev nebutu iebildumu, ja pa tavu pruvu pagaaztu ar mociiti?

Būtu gan, tas netiek atbalstīts. Tāpēc,ka daži pļerduku dīdītāji ir urlas.

es neesmu URLA, un gribeju kaadreiz aizvest siici pastaigateis uz purvu, lai apskatas Lamborghini. vienkarshi netalu no purva dziivoju.

Sandis_UR 20.06.2012 11:11

DekstersFF rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Ja nebūtu cita kabīne, būtu jāaicina Toms Krūzs ar savu neiespējamo misiju.

Dekster tu pa savu kuudras purvu veel njemies?

Jā,protams.

Klau tev nebutu iebildumu, ja pa tavu pruvu pagaaztu ar mociiti?

Sandis_UR 15.06.2012 13:48

DekstersFF rakstīja: Ja nebūtu cita kabīne, būtu jāaicina Toms Krūzs ar savu neiespējamo misiju.

Dekster tu pa savu kuudras purvu veel njemies?

Sandis_UR 12.01.2012 15:07

Gauss rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Dark_Side

nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...

----------------------------

Tu varētu pavaicāt kaut vai RS šoferiem - vai labāk bija braukt ar vecajiem "Ikarus", vai varbūt ar tagadējiem "Mercedes"

Man tagad nav koordināšu, bet ir tāds tēls Juris Jurkovskis, mans skolas biedrs, jaunāks, tiesa. Viņam ir / bija t.s. "koka RAF" , ar kuru visādas atrakcijas tika izpildītas. Varbūt viņa koordinātes var meklēt, piemēram, LAF, kā nekā bijušais sacīkšu braucējs

Vot kāreiz viens paziņa aizgāja prom no RS, kad lika pārsēsties uz jauno MB. Kā izteicās, tad Ikarusa vienīgais pluss bija pilnīgi atdalītā kabīne (ar pirmajām durvīm) no salona. Bija miera dzīve kabīnē. Bet jaunajos MB jāsēž caurvējā un jācīnās ar stulbiem pasažieriem.

Man jau liekas, ka tajos laikos, tie šoferi tās kabīnes platību varēja iedalīt sev pēc labpatikas. Daži pat pamanījās 1/4 autobusa aiznjiemt. + svarīgi arī bija kabīnē sastopamā atribūtika - meiteņu plakāti no ārzemēm, visādas uzlīmes (parasti šoferis nemaz nesaprata to nozīmi vai tulkoumu) kruta paskata maģītis ar supertumbām. Ašākie pat pamanījjās origīnālas druvju pogas nomainīt ar citiem izstrādājumiem.

Sandis_UR 02.01.2012 15:59

Varu piedāvāt Citroen berlingo multispace. 1.6i motoritis, 116zs. 2005g, 200000 (tiešām orižinal), nav bijusi sista. nesen veiktas visas apkopes, jauna TA. El logi, el spoguļi, apsildāmi spoguļi un krēsli, kondicionieris, CD, jumta reliņi.

Sīci ar visiem pričendāliem iebāzīsi bez problēmām. Citroeniem ekspluatācjas izmaksas ir ļoti demokrātiskas, visu var viegli atrast un nopirkt, hadene kreitni izturīgāka kā BMW. Degvielu ēd 6-7L pa šoseju, pilsētā ap 9.

Tikai 3500 eur.

Sandis_UR 06.07.2011 12:10

CRDI rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: ....

Vācijā arī 3 zibšņi ir bijuši, pagaidām bez sekām.

No DE var atnākt pēc 1/2gada. Arī ja neatnāk sekas var izjust nākamajos ceļojumos, kad paprasīs samaksāt iepriekšējos parkāpumus.

Pagaidām Zoll ir vairākas reizes 1/2 h garumā atiņu šmonējis, sekas nekādas nav prašijuši, bet nu pārkāpumi arī nebija zīmīgi mah +20km/h.

Sandis_UR 04.07.2011 14:37

Laikam uz viena un ta pasha radara esam uzravushies, vinjs Fikse jau kautkur pie +8km/h. pa pāris mēnešiem nekas nav atnācis.

Lietuvā jua kādas 5 ftosesijas ir bijušas, arī nekas nenāk, tagad jau pie fotoradariem nemaz nemetu nost.

Vācijā arī 3 zibšņi ir bijuši, pagaidām bez sekām.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti