vienīgais ko savulaik atradu bij firmas ME.LAT.LUX rafiņš Cēsīs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vienīgais ko savulaik atradu bij firmas ME.LAT.LUX rafiņš Cēsīs
Viņš līdz pavasarim nebrauks!
ccirka rakstīja: Vajag nogādāt dzimšanas dienas viesus no punkta A -> B ->A ballītes tēmai pieskaņots autobuss RAF vai IKARUS. Esmu šo to jau pameklējusi, bet varbūt var kāds ieteikt kaut ko Rīgas rajonā? Būšu priecīga par jebkuru pavedienu. Paldies
Var mēģināt sakontaktēt ar RS, viņiem Imantas parkā ir viens vecais Ikaruss, kuru šad un tad kāds noīrē.
Bams rakstīja:
ccirka rakstīja: Vajag nogādāt dzimšanas dienas viesus no punkta A -> B ->A ballītes tēmai pieskaņots autobuss RAF vai IKARUS. Esmu šo to jau pameklējusi, bet varbūt var kāds ieteikt kaut ko Rīgas rajonā? Būšu priecīga par jebkuru pavedienu. Paldies
Var mēģināt sakontaktēt ar RS, viņiem Imantas parkā ir viens vecais Ikaruss, kuru šad un tad kāds noīrē.
nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...
Dark_Side
nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...
----------------------------
Tu varētu pavaicāt kaut vai RS šoferiem - vai labāk bija braukt ar vecajiem "Ikarus", vai varbūt ar tagadējiem "Mercedes"
Man tagad nav koordināšu, bet ir tāds tēls Juris Jurkovskis, mans skolas biedrs, jaunāks, tiesa. Viņam ir / bija t.s. "koka RAF" , ar kuru visādas atrakcijas tika izpildītas. Varbūt viņa koordinātes var meklēt, piemēram, LAF, kā nekā bijušais sacīkšu braucējs
Dark_Side rakstīja:
nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...
Laikam arī nekad nesapratīsi, ka līdz šai dienai LV klimatā izdzīvojušam ikarusam jau būtu vēsturiska vērtība.
ble, nekad neaizmirsiišu- aaraa -20; ikarusā (dienas pirmajā reisā ) tikpat. durvis ciet neturas,logi aizsaluši un ja ar elpu atkausē, atkal aizsalst 5 minūšu laikā, pa garmošku sniegu dzen iekšā, velkas kā sprāgoņa....
dārksaids laikam to nav piedziivojis...
Salīdzinājumā ar rafiem, paziem un laziem Ikaruss bija luksus izstrādājums.
ja pa vidu uzkurināja ugunskuru no salauztajiem sēdekļiem, tad logi pusstundas laikā atkusa
ccirka rakstīja: Vajag nogādāt dzimšanas dienas viesus no punkta A -> B ->A ballītes tēmai pieskaņots autobuss RAF vai IKARUS. Esmu šo to jau pameklējusi, bet varbūt var kāds ieteikt kaut ko Rīgas rajonā? Būšu priecīga par jebkuru pavedienu. Paldies
zinu kur pie viena privātā var sarunāt labu, vēl šobaltdien ejošu, sakoptu un visā citā ziņā kārtīgu apaļo PAZiku.
Tiesa tas PAZiks atrodas 240km no Rīgas.
Tiesa a§rīkots laikam ar gāzi.
bet vienalga to triekt uz Rīgu nebūs lēts prieks.
P.s. Ikarusi bija sūds. Ok 1973.g kad tos sāka ražot tie bija super. 2000-ajos gados tie bija kļuvuši par totālām miskastēm ar smirdošiem saloniem, ziemā tajos bija salšana, vasarā svelme un putekļi, ziemā vadītājam vienmēr līdzi bija pufaika, sega un lodlampa (lai var piestāt ielas malā un pakausēt dīzeļdegvielas trubiņas).
No sovjetlaikiem vislabākie bija apaļie paziki un apaļiem , īsie piepilšētas LAZi.
Lazikos bija silti tomēr krievu ražojums...uz Bausku kursēja lux laziki
Motorolers rakstīja: ...uz Bausku kursēja lux laziki
Laz Tūrists. Tas arī bija vienīgais normālais krievu busis.
Crankshaft rakstīja: Dark_Side
nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...
----------------------------
Tu varētu pavaicāt kaut vai RS šoferiem - vai labāk bija braukt ar vecajiem "Ikarus", vai varbūt ar tagadējiem "Mercedes"
Man tagad nav koordināšu, bet ir tāds tēls Juris Jurkovskis, mans skolas biedrs, jaunāks, tiesa. Viņam ir / bija t.s. "koka RAF" , ar kuru visādas atrakcijas tika izpildītas. Varbūt viņa koordinātes var meklēt, piemēram, LAF, kā nekā bijušais sacīkšu braucējs
Vot kāreiz viens paziņa aizgāja prom no RS, kad lika pārsēsties uz jauno MB. Kā izteicās, tad Ikarusa vienīgais pluss bija pilnīgi atdalītā kabīne (ar pirmajām durvīm) no salona. Bija miera dzīve kabīnē. Bet jaunajos MB jāsēž caurvējā un jācīnās ar stulbiem pasažieriem.
Gauss rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Dark_Side
nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...
----------------------------
Tu varētu pavaicāt kaut vai RS šoferiem - vai labāk bija braukt ar vecajiem "Ikarus", vai varbūt ar tagadējiem "Mercedes"
Man tagad nav koordināšu, bet ir tāds tēls Juris Jurkovskis, mans skolas biedrs, jaunāks, tiesa. Viņam ir / bija t.s. "koka RAF" , ar kuru visādas atrakcijas tika izpildītas. Varbūt viņa koordinātes var meklēt, piemēram, LAF, kā nekā bijušais sacīkšu braucējs
Vot kāreiz viens paziņa aizgāja prom no RS, kad lika pārsēsties uz jauno MB. Kā izteicās, tad Ikarusa vienīgais pluss bija pilnīgi atdalītā kabīne (ar pirmajām durvīm) no salona. Bija miera dzīve kabīnē. Bet jaunajos MB jāsēž caurvējā un jācīnās ar stulbiem pasažieriem.
Man jau liekas, ka tajos laikos, tie šoferi tās kabīnes platību varēja iedalīt sev pēc labpatikas. Daži pat pamanījās 1/4 autobusa aiznjiemt. + svarīgi arī bija kabīnē sastopamā atribūtika - meiteņu plakāti no ārzemēm, visādas uzlīmes (parasti šoferis nemaz nesaprata to nozīmi vai tulkoumu) kruta paskata maģītis ar supertumbām. Ašākie pat pamanījjās origīnālas druvju pogas nomainīt ar citiem izstrādājumiem.
ValdisM rakstīja:
P.s. Ikarusi bija sūds. Ok 1973.g kad tos sāka ražot tie bija super. 2000-ajos gados tie bija kļuvuši par totālām miskastēm ar smirdošiem saloniem, ziemā tajos bija salšana, vasarā svelme un putekļi, ziemā vadītājam vienmēr līdzi bija pufaika, sega un lodlampa (lai var piestāt ielas malā un pakausēt dīzeļdegvielas trubiņas).
No sovjetlaikiem vislabākie bija apaļie paziki un apaļiem , īsie piepilšētas LAZi.
Atceros vēl tos laikus, kad tie tur, kas tie tādi, lazi vai pazi vēl kursēja šajā galā - vilkās, grabēja, smirdēja, kaut kādas pretīgas lamatas... Krievu kaļiņingradas konigavto ikarusi salīdzinot bija luksusa aparāti. Bet vislabākais ar tiem ikarusiem bija tas, ka pēc reduktora gaudošanas varēja pateikt ka autobuss pēc pāris minūtēm būs klāt...
P.N. Kad augusta beigās atgriezos latvijā, saldū redzēju ka kaut kādai brocēnu firmai regulārā maršrutā vēl kursē viena tā tur apaļā kaste, par ko tu esi sajūsmā.
P.P.N. Liepājas autobusu parks padomju ražojuma autobusus tuvajos reisos pārstāja laist kaut kad deviņdesmito gadu otrajā pusē, kad šie saņēma humpalu volviķus no sviedrijas. Atceros, cik jocīgi bija kaut kādā 2002. gadā aizbraukt uz visuma centru un redzēt ka tur lieto ikarusus... Vēl labāk bija aizbraucot pie muteres brālēna, kam ir dzīvoklis jūrmalā pretī kaut kādam autobusu parkam - skaties pa logu un redzi čupu ar ikarusiem... Bet nu jau droši vien vairs nav
vajag vecu ejošu autobusu
Vajag nogādāt dzimšanas dienas viesus no punkta A -> B ->A ballītes tēmai pieskaņots autobuss RAF vai IKARUS. Esmu šo to jau pameklējusi, bet varbūt var kāds ieteikt kaut ko Rīgas rajonā? Būšu priecīga par jebkuru pavedienu. Paldies