Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
IkdienasViesis 05.11.2014 10:04

Ja es šodien pirktu jaunu auto - izvēlētos jauno passatu 2,0 ar automatu. Pirmo reizi pēc 1988.gada modeļa man atkal ļoti patīk jaunais passata modelis. Viennozīmīgi - glīts auto. Astoņus gadus braucu ar hyndai sonatu (garažā vēl stāv 2004.gada modeļa sonata) ,šobrīd ar minētajiem auto

nav. BET, jaunie hundai modeļi man vairs nepatīk, pārāk izteikti austrumnieciskā dizaina dēl. Tuvāko divu gadu laikā plānoju atkal pāriet uz vācu auto. (līdz 2006.gadam jau braucu ar e-34 bembi). BET, vispār jau auto patikšana/nepatikšana ir ļoti individuāls katra auto gribētāja viedoklis. Līdzīgi kā senajā latvju teicienā: vienam patīk māte, citam meita....

IkdienasViesis 04.11.2014 14:44

Jā, jā - bija tāds gadījums. Arī atcerējos. Kādreiz, Zasulauka galapunktā šancēja TTP darbinieks, kurš mainīja tramvajiem kontaktoglītes. Iespējams, ka viņiem pat bija tramvaja vadītāju tiesības. Bija versija, ka tas džeks bija sašmigojies un sadomāja pats pavizināties ar tramvaju. Izcils braucējs esot bijis, tikai šmigotājs.Labi, ka bez pasažieriem, jo to vagonu uz sudmalenes jau beigās bija nolicis uz sāna...Vai tik Bams kaut kur augstāk par šo gadījumu vēl bildes nebija ielicis ? Precīzi neatceros.

IkdienasViesis 22.10.2014 11:06

Kādus pāris gadus atpakaļ krievu mediji ziņoja par depo nozagtu tramvaju, kuru vadījis ... 15 gadīgs skolnieks. Skolnieks ļoti labi pārzinājis tramvaja vadības principus, kādēļ viņam itin veiksmīgi izdevies pārvadāt pasažierus pa vienu maršrutiem teju "pusmaiņu". Ne depo vadība ne dispečeri sākotneji neko nebija pamanījuši. Tikai pēc vairākām stundām citi tramvaju vadītāji atklājuši nepazīstamo un galapunktā to izsēdinājuši no vagona. Notikušajā cietušo nebija, tramvaja pasažieri nebija pat nojautuši, ka to vada neprofesionalis.

IkdienasViesis 20.10.2014 11:26

Visticamākā versija, ka kaut kādu iemeslu dēļ nelaikā nostradājusi pārmija uz 11.maršrutu. Cik atceros, tajā vietā līdzīgas problemas bijušas arī iepriekš. Kaut kā neticas, ka vainīgs varētu būt aizmugurē

braucošā tramvaja vadītājs, kurš nejauši ieslēdzis pārmiju. Droši vien, ka Bams varētu precizē manas versijas.

IkdienasViesis 17.10.2014 12:35

Kā tad neviens nav ielicis bildes un aprakstus par gadījumu, kad jaunais tramvajs pirms pāris dienām bija izbraucis no sliedēm. Medijos tikai bija atsauksmes, ka 1,5 stundas bija vajadzīgas, lai dabūtu to atpakāl uz sliedēm ? Kas zin ko sīkāk, lai pastāsta.

IkdienasViesis 15.10.2014 12:52

Man ir radusies interese par vienu 2003.gada "acaino" e-klases 320 mersi. Automats. Auto braukts Latvijā. Sīkāku biografiju vēl nezinu. Par šiem auto nezinu faktiski neko. Savulaik pāris gadus pabraucu ar veco w-124,320, BET tas jau ir cits stāsts. Ko, kolēģīši, autovadītāji īsumā var pastāstīt par konkreto 2003.gada modeļa auto ? Kas labs un kas slikts? Ielās tādi redzami daudz.

IkdienasViesis 10.10.2014 10:41

Nu tad jau i40 cienītājiem jāsteidzas uz skandimotors, kur pašlaik akcijas ietvaros i40 var nopirkt pat par 5500 eirikiem lētāk...Piebildīšu, ka pats arī izbraucu testa braucienu ar i40.Auto viennozīmīgi patika, tas ir salīdzinoši modernāks par iepriekšējiem hundajiem. Bet, kā jau komentēju iepriekš, man traucēja i40 uzkrītošais "kosmiski aziatiskais" vizualais risinājums. Arī salons pēdējai sonatai ir plašāks. (Būtībā, sonata skaiitījās pie e klases, i40 - pie D klases). Pieļauju, ka jauniem autovadītājiem i40 izraisa sajusmu, bet man - cilvēkam ap 60 tomēr patīk "mierīgāks" autodizains. Piekrītu viedoklim - tas ir katra gaumes jautājums.

IkdienasViesis 08.10.2014 12:37

Ja šodien būtu nolēmis pirkt jaunu auto - pirktu pašreizejo passatu. 2,0 ar automatu. Pašreizējie japaniešu un korejiešu auto man diez ko nepatīk - daudzi no tiem izskatās pārāk "aziatiski". Ipaši jau hundajs i40. Kad pirku savu sonatu 2006.gadā, dizainiski tas bija pilnīgs rietumu auto, bez jebkādiem "aziatiskiem vaibstiem", ja tā var izteikties... Vēl šodien sonata ļoti labi izskatās, ārēji tik vizuali glītu auto nav daudz.

IkdienasViesis 07.10.2014 13:53

Pēdējā laikā esmu ievērojis daudzus sab.transa vadītājus, kuri braukšanas laikā salikuši ausīs austiņas un un uz pilno klausās muzonu...Daži seko līdzi TV reklāmai, un dzied līdzi. Tad nav brīnums, ka nedzird policijas signālus. BET, ticamāks tomēr variants, ka policmeņi paši kaut kur gribēkuši pa fikso tikt bez sirēnu palīdzības, bet kāds kaut ko nav pamanījis. Tā jau policijai pēdējā laikā ir sistēma.

IkdienasViesis 06.10.2014 11:32

Pēdējos gados jau nav modē amatpersonas, kas vēlēšanās saņēmušas mīnusus. Parasti jau neko viņiem vairs nepiedāvā. Tas attiecināms gan uz Ūdri, gan Kristovski,gan Štokembergu, Ēlerti u.c. Diez vai Vienotība gribēs atklāti kompromitēt sevi un taisīt visādus blata gājienus. Un neizskatās, ka no Kurzemes saraksta kādam spīdētu Tieslietu ministra darbs. Ticamāk, ka Lībiņa varētu palikt turpat prezidijā vai arī pat par juridiskās komisijas vadītāju.

IkdienasViesis 02.10.2014 15:42

Manam vecajam hundajam sonata 2004.g. arī ir oriģinalie ksenoni. Augstuma regulatora nav. Bet kvalitāte ir izcili laba, TA problemu nav bijis. 5 gadu laikā neviena spuldze pat nav izdegusi.

IkdienasViesis 02.10.2014 14:51

Nedaudz nostaļģisku atmiņu....

Ir 80-to gadu sākums. Braucu pa 3.maršruutu ar 1.depo firmas trolejbusu "Rīga", kuru vada ''Leņina ordeņa kavaliere P.(kā to norāda tabuliņa pie vadītāja kabīnes). Trolejbuss ir spīdoši jauns, ar perfekti tīru salonu, uz priekšējā salona paneļa atrodasvāze ar skaistiem ziediem...Tas viss priecē pasažierus. Trolejbusss tiek vadīts augstā profesionālā līmenī. Līdz pat galapunktam tam nav neviena kļūme ar nokritušu štangu. Pasažieri ir laimīgi par teicamu apkalpošanas kultūru...

IkdienasViesis 02.10.2014 14:35

Bamam:

Bet, vai tad RS depo vairs nav t.s. "brigādes" vagoni, autobusi un trolejbusi, ar kuriem ikdienā braukā tikai konkrēti vadītāji. šie braucamie vienmēr tika uzturēti ideālā tehniskā stāvokli. Cik atceros, agrāk tāda sistēma pastāvēja un bija ļoti iecienīta.

IkdienasViesis 30.09.2014 12:35

Vispār jau jautājums ir diskutabls. Man skandimotora servisnieki "pa blatu" klusi pastāstīja, ka ar JUKE CVK kārbām jau garantijas laikā esot problēmas. To NAV daudz, bet ir. Kāds ir to max.resurss, neviens īsti pat nezin. Vismaz ar auģiku "multitronicu" 200 000km izvilcis ir retais. Kādeeiz 80-tajos gados tās kārbas bija arī 300-tās sērijas volviķiem. Toreiz ar tām arī bija daudz problēmu.

IkdienasViesis 30.09.2014 12:35

Vispār jau jautājums ir diskutabls. Man skandimotora servisnieki "pa blatu" klusi pastāstīja, ka ar JUKE CVK kārbām jau garantijas laikā esot problēmas. To NAV daudz, bet ir. Kāds ir to max.resurss, neviens īsti pat nezin. Vismaz ar auģiku "multitronicu" 200 000km izvilcis ir retais. Kādeeiz 80-tajos gados tās kārbas bija arī 300-tās sērijas volviķiem. Toreiz ar tām arī bija daudz problēmu.

IkdienasViesis 30.09.2014 12:09

Jau vairākas dienas esmu ievērojis, ka pa 6.maršrutu kursē vairāki veco tatru sastāvi. Ko tas varētu nozīmēt ? Varbūt, Bams var pastāstīt, kas tur par teh.problemām ? Nesen braucu pa 11.maršrutu, nejauši pie kabīnes ieklausījos divu tramvaju vadītāju sarunā. Viena vadītāja bija neapmierināta, ka viņai pēc gada "prakses" uz jaunā tramvaja atkal bijis jāpārsēžas vecajā vagonā...Otra atkal žēlojās ,ka vinai "uz 11.maršruta" jauno vagonu jau solot teju gadu....

Nu ko lai dara, visiem kaut kādas problēmas ?

IkdienasViesis 24.09.2014 11:26

Izskatās, ka jauno daugavpiliešu tramvaju riteņu ratiņi ir nekustīgi - visi pagriezieni notiek uz "ermoņiku" konstrukcijām. Diez, vai tas ir optimālais variants .

IkdienasViesis 22.09.2014 12:00

Daugavpilieši arī slinķi - sakarā ar jaunajiem tramvajiem, varēja mierīgi kontakttīklu pārtaisīt priekš pantografa strāvas noņēmējiem. Cik nu viņiem tās līnijas tur garas?Nedomāju, ka tas prasa lielas izmaksas. Ar štangām atkal būs vadītajiem liekas mocības.

IkdienasViesis 19.09.2014 12:02

Tam tramvajiņam, ar vaļējo "balkonu", kājās stāvošie var pieturēties arī pie kontaktštangas....

IkdienasViesis 17.09.2014 14:00

Tas jau šķiet kaut kur krievzemē. Vispār jau neslikts risinājums. Izskatās jau glauni. Bet, vecās tatriņas oriģinālais izskats arī dizainiski ir ļoti gaumīgs un labi izskatās vēl šodien.

IkdienasViesis 11.09.2014 15:09

Kādreiz jau 70-to sākumā Rīgā klīda runas, ka viasas tramvaju līnijas tikšot likvidētas, jo tās aizstāšot MODERNIE trolejbusi...Tramvajs jau tika teju atzīts par vēsturē aizejošu transportlīdzekli. Par to bija raksti gan Cīņā, gan Jaunatnē. Laimīgā kārtā, prognozes nepiepildijās. Troļļuks kaut arī ekoloģisks, bet tomēr izrādijās ka ir patizls un neveikls braucamais. No skolas gadiem atceros, kam troļļuks bija plānots arī Jūrmalā. Vēl 4.videnes aktu zālē šajā sakarā bija pasākums, kurā uzstājās kaut kāds liels šefs no gosplana - rādīja visādus plānus un tolik jauno škodu TR-9 bildes. Pirmais trolejbusy maršruts bija plānots no Majoriem līdz Ķemeriem. BET, tas projekts tā arī "lēnām" nodega. Daudzi jūrmalnieki gan atceras gadījumu, kad viens škodas troļļuks bija atvests uz Jūrmalu un nolikts pie pašvaldības ēkas apskatei. Tas varēja būt kaut kad 70-to sākumā. LABĀK pašlaik vajadzētu pa fikso atjaunot tramvaju satiksmi no Ķemeriem līdz pludmalei - tās būtu vienīgais risinājums lai ieinteresētu kādu investoru Ķemeru sanatorijai. Kā daudzi experti uzskata - VIENĪGAIS risinājums.

IkdienasViesis 09.09.2014 10:24

Pašreizējā politiskajā situacijā optimālais variants būtu balsot par tēvzemiešiem. Iepriekš par viņiem vienmēr esmu arī balsojis.BET, viņiem, pašlaik izskatās - ir nopietnas problemas ar personalijām. Trūkst zinošu cilvēku - autoritāšu sabiedrībā. Tas jau ir pabēdīgi. "Vienotība", piekrītu, ir kļuvusi līdzīga kādreizējai TP - tur valda tikai savējo būšanas. Plus vēl visadi "zatleristi" klāt salīduši.

IkdienasViesis 05.09.2014 9:51

Cik no bērnības vēl atceros - pa čakeni(Suvorova iela)vēl 60-to vidū brauca 4. maršruta tramvajs. Un nogriezās uz pērnaveni. Kur viņam bija "galiņš", nemaz nezinu, bet varētu būt kaut kur Grīziņkalna pusē. To vislabāk varētu zināt Bams.

IkdienasViesis 28.08.2014 13:21

Pirms pāris dienām vienam savam študentam, kurš piešancē par tramvaja vadītāju, prasīju - kāpēc man uz Mežparku bieži jābrauc ar veco tatru? Viņš man skaidroja, ka daudzi JAUNIE esot sabojājušies un ilgi esot jāgaida rezerves daļas... Varbūt, Bams kaut ko zin sikāk ?

IkdienasViesis 27.08.2014 10:43

Pieļauju, ka katrs auto rūpnicā tiek sagatavots itin individuali. Arī cinkošana, anodēšana, krāsošana ir atkarīga no auto galējās modifikacijas. Ja tas ir no lētā gala modifikacijām, tad tas var būt pat necinkots un bez papildus pretkorijas materialu apstrdes. Man ,piemēram, pieder viena no dārgākajām Sonatas modifikacijām - GLS ar ādas salonu,automatu un klimatkontroli. Līdz šim manam auto 8 gadu laikā uz virsbūves un apakšā nav manāma rūsa. BET, paziņam, kuram pieder divus gadus jaunāka līdzīga Sonāta ,taču ar lēto aprīkojumu, IR visnotaļ nopietni sarūsējusi. Īpaši jau apakša, arī arkas un sliekšņi. Līdzīgas situacijas ir bijušas arī dārgāku zīmolu auto īpasniekiem.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti