Vakar biju M-Motors, viņu pārstāvis apgalvoja, ka sākot ar Septembri pieņem pasūtījumus uz RX-8 un piegādās reāli nākamā gada sākumā. Jaudīgākā un "ekstrām bagātākā" versija maksās ap Ls21K. Kad pirmais no viņiem izbrauks Rīgas ielās, tad varēs salīdzināt. Cik saprotuu "krokodils" uz to brīdi būs jau krietni notūnēts.
RX-7, vienmēr prieks par cilvēku, kas saprot par ko runā. Cerams Tev tas projekts izdosies. Gribētos jau redzēt to tavu brīnumu "in action" kad būs pabeigts. Viena no lielākajām RX-7 priekšrocībām ir zemā pašmasa, un niecīgais kustīgo daļu daudzums dzinējā. Ja vienkāršākajam virzuļu dzinējam ir vismaz 40 kustīgas daļas, tad vankeļa motoram ir 3 + vārsti. Tādā ziņā protams viņam nobirt ir grūti. Un augsti apgriezieni protams tam motoram arī patīk, jo anv atgriezeniskas taisnvirziena kustības kā virzuļiem. Visu cieņu Mazda konstruktoriem par to, ka ieviesa dzīvē ideju, kuru daudzi uzskatīja par neracionālu. Degvielu gan viņš Tev rij.
Atskaitot turbīnas trūkumu, kas domājams ir pagaidu parādība, jaunais RX-8 ir visās iespējamās ziņās tehniski pārāks par jebkuru RX-7 paaudzi. Motors daļēji no alumīnija, novietots zemāk un tuvāk mašīnas centam, kā rezultātā izdevies panākt ideālu 50:50 masas sadalījumu uz asīm. Piekare ir krietni pārāka par II rx-7, atļauj iet pagriezienos ar lielākiem ātrumiem. Visos RX-8 testos tas atzīts par labāko Mazdas Rotorprojektu. Arī 4 durvis vinam ir nosacīti, un manuprāt uzskatāms par priekšrocību, jo nepieciešamības gadījumā RX-8 var viegli iekļūt un ērti braukt 4 pieauguši cilvēki. Nesaprotat mani nepareizi, RX-7 ir fantastisks auto un biežas ārzemju auto forumu apmeklēšanas rezultātā esmuu dzirdējis par ļoti izciliem eksemplāriem, taču biežās problēmas ar turbīnām, kuras var novērst uzstādot turbo taimeri vai katreiz iesildod/dzesējot motoru vairākas minūtes tā vietā, lai operatīvi noparkojies dotos darīšanās. RX-7 ir ļoti kaprīza un trausla mašīna, to atzīst lielākā daļa īpašnieku rx-7 forumos. Par viņu ir ļoti pareizi jārūpējas, kas padara viņu nepiemērotu ikdienas auto vajadzībām. Lielāko daļu sūdzību, kas īpašniekiem bij par viņu RX-7, Mazda jaunajā versijā ir novērsusi. Neaizmirsīsim arī to, ka RX-8 nosaukums paredz iespēju sagaidīt arī jaunu RX-7 kautkad nākotnē.
Mazdiniex, kad parādās iespēja ar to brīnumu izbraukt, dod ziņu.