vēl, no 2005 gada nevajadzētu būt tik izteiktām problemām ar rūsu durvju apakšām, bet drošības pēc arī tam vajag pievērst uzmanību. Piekare ir izturīga, gaita ļoti komfortabla. Ja auto būs automāts, tad var būt problemas ar rocenes ierūsēšanu, ja regulāri nelieto. Pats dzinējs (2.0l) laikam ir labs, izturīgs, ar ķēdi, tapēc citas apkopes nav kā tikai mainīt eļļu un filtru. Ir interesantas kontrukcijas ūdensūknis, ko piedzen stūres pastiprinātājs, var gadīties ka tie abi jāmaina reizē (tā runā), jo ja vienam beigts gultnis, tas ietekmējot arī otru mezglu, bet nedomaju, ka tas ir kā likums.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dažiem ir problēmas ar turbūnu, vai nu maināmo ģeometriju, kas ir aizaugusi ar sodrejiem, vai pašu vadību, kas no 2004 ir elekrtoniska un tur arī mēdz būt gļuki. Vēl ERG vārstu problema, cilvēki bieži izvelas to nobloķēt, pretējā gadījumā arī var sastapties ar mistiskiem gļukiem auto uzvedībā. Ā, ja ir manuālā kārba, tad jāskatās (jāklausās un jājūt ko dara sajūgs) vai nav duālmasas spararats beigts. Tas arī viss Nav sliktu auto, ir tikai slikti aprūpēti. jaunajam saimniekam- atkarīgs kā paveiksies, tādu dziesmu arī vēlāk mums dziedās