Kārtot: Augošā secībā
1 2
Marx 09.11.2015 14:17

Dažiem ir problēmas ar turbūnu, vai nu maināmo ģeometriju, kas ir aizaugusi ar sodrejiem, vai pašu vadību, kas no 2004 ir elekrtoniska un tur arī mēdz būt gļuki. Vēl ERG vārstu problema, cilvēki bieži izvelas to nobloķēt, pretējā gadījumā arī var sastapties ar mistiskiem gļukiem auto uzvedībā. Ā, ja ir manuālā kārba, tad jāskatās (jāklausās un jājūt ko dara sajūgs) vai nav duālmasas spararats beigts. Tas arī viss Nav sliktu auto, ir tikai slikti aprūpēti. jaunajam saimniekam- atkarīgs kā paveiksies, tādu dziesmu arī vēlāk mums dziedās

Marx 09.11.2015 14:10

vēl, no 2005 gada nevajadzētu būt tik izteiktām problemām ar rūsu durvju apakšām, bet drošības pēc arī tam vajag pievērst uzmanību. Piekare ir izturīga, gaita ļoti komfortabla. Ja auto būs automāts, tad var būt problemas ar rocenes ierūsēšanu, ja regulāri nelieto. Pats dzinējs (2.0l) laikam ir labs, izturīgs, ar ķēdi, tapēc citas apkopes nav kā tikai mainīt eļļu un filtru. Ir interesantas kontrukcijas ūdensūknis, ko piedzen stūres pastiprinātājs, var gadīties ka tie abi jāmaina reizē (tā runā), jo ja vienam beigts gultnis, tas ietekmējot arī otru mezglu, bet nedomaju, ka tas ir kā likums.

Marx 09.11.2015 13:03

Mondeo vispār ir labs auto. Kā jau visiem moderniem dīzeļiem var būt problēmas ar sprauslām un degvielas sistēmu kā tādu. Tāpēc pie pirkšanas vajag dinamiski pabraukt ar lieliem apgriezieniem, ja sāk mirgot kvēlsveču lampiņa un zūd jauda, tad labāk pameklē citu eksemplāru, kuram pie slodzes viss ir labi. Kvēlsveces lampiņa fordu dīzeļiem ir kā "check engine" analogs, bet daudz "sliktak", jo ne vienmēr tās problēmas saglabājas kompī kā kļūdas- respektīvi klūda nav, bet problēma paliek- piemēram. pie slodzes rubās ārā vai ieslēdzas drošais režīms ar pazeminātu jaudu. Pēc auto restartēšanas atkal viss labi līdz brīdim, kad rodas mistiskā problema un mirgo kvelsveču lampiņa. Tur var būt pie vainas pazemināts vai palielināts degvielas spiediens, sprauslas uc..

Marx 22.06.2010 22:23

www.mitsubishi-motors.kiev.ua/...

atradu \"zeltu\" - dizeļmotora 1.9 td manuālis!!!

Marx 21.06.2010 22:57

brmbrmm rakstīja:

Lasi otru - Haynes, zviedriski! /mans drusku saprot/

Par to krievu variantu- jāpārslēdz kompja reģionālie settingi uz Russian, windows xp tas darās control panel > regional and language options > saliekam visur Russia/n, arī pie Advanced! Pārstartējam kompi.

uh, būs jamēģina tomēr ar krievu valodu tikt skaidrībā

liels danke!

Marx 21.06.2010 22:23

recluse rakstīja: clubvolvo.ru/...

paldies, šo to var atrst

Marx 21.06.2010 22:18

brmbrmm rakstīja: Tôrentus proti izmantot?

thepiratebay.org/...

thepiratebay.org/...

Paldies!

nesmu spečuks, bet nokačājot un verot vaļā nerāda krievu burtus bet ķeburus, ko darīt? neko nevar saprast

jamaina kkādi uzstādījumi, kurā momentā?

Marx 21.06.2010 10:38

Varbūt kads grib pārdot savu Volvo V40 '97 1.9 dīzeļa manuāli (lēti) ? jeb iesakat kur novilkt, nopirkt utml.

Marx 08.12.2009 12:01

Man nav nevienam nedz jāmelo nedz jātaisnojas. Borta kompja man nav, bet pēc čekiem sanāk tā kā sanāk. Iespējams ka braukšanas stils arī ir no svara- cik katram smaga kāja. Es mēģinu braukt ekonomiski, laikam izdodas. Kā arī pēdējā laikā korķos stāvēt nesanāk. Tā kā manis uzrādītais ir tīrais braukšanas patērinš. ā, man ir "atvieglināts" spararats, tas arī droši palīdz samazināt patēriņu pilsētā.

Braucu nedēļu ar 07 gada Rav4 un tieši tajā paša maršrutā un tieši tai pat manierē 2.0 automāts tērēja 11.3 pēc kompja. Tak šo ne vienmēr mazāks motors ir labāk.

Marx 08.12.2009 11:29

Varu pastāstīt par Subāru Outbacku, pašam tāds ir (2.5 MT). Patēriņš šoseja/Rīga=50/50=10l un pēc pēdējā upgreida pat mazāks. ja tīri pa šoseju, tad var dabūt pat 8 l.

Par apkopēm- detaļas var lēti pasūtīt no US, siksnu nomainīt var pats (SOHC motors, katrā galvā pa vienai sadalenei) vai servī (labāk tādā, kas skrūvē subārus, bet ne autorizētajā(dārgi)). Precīzi neatminos detaļu cenu, bet zem 200 Ls bija (siksna, 2 ruļļi un hidravl. spriegotājs, ūdensūknis, pie viena vēl galvu vāku blīves paņēmu, ar visu sūtīšanu no US un muitošanu).

Kam jāpievērš uzmanība- vai nav beigta kāda no motora galvas blīvēm!!! tad remontiņš var sanākt salīts (zinātāji saka , ka ~1000 Ls).

Vēl, man pie 120 t km izbeidzās sajūga gultņa spiedējdakša (nolūza viena kāja), pie viena nomainīju sajūgu (kurš noteikti būtu jāmaina pie ~150t km)- oriģinālais spararats ir dubultmasnieks, tāpēc oriģin. sajūgs maksā kosmosu, tāpēc tika veikts upgreids uz 2.0 imprezas sajūgu (izmaksas 200 Ls+ paša darbs).

ar piekari problēmu nav, neskatoties uz to ka auto visu mūžu dzīvo LV. ā, vienīga lieta gan ir piekarē- stabilizātoru atsaites, tās var nākties mainīt reizi gadā vai divos, atkarībā no bezceļu līmeņa, bet dārgi nemaksā.

Ja auto nav bijis sists un labi iepriekš kopts (mainītas eļļas), nav eļļas noplūdes dzinējam (kas varētu liecināt par galvas blīvju problēmām), var ņemt

Marx 24.04.2009 10:17

droši vien vēja geņeratoru taisīs

Marx 24.04.2009 10:09

Ford mondeo vagonam ir tāda tipa stupica pakāļā, par lētu gan nenosauksi, ja nu vienīgi šrotā

Marx 17.03.2009 9:21

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Lai pierāda, ka neesi visus šos 3 mēnešus izbraucis no tās salas...

It is the responsibility for the driver to prove how long the vehicle has been in the country. This can be done by producing ferry tickets.

Sanāk, ka no visiem paziņām, kas nesen atbrauc ar prāmi ir jāsavāc biļetes, lai itkā varētu pierādī, ka tikai nesen esi tur iebraucis?

prāmja biļetē ir redzams mašīnas numurs

pa tuneli nevar braukt?

Marx 12.03.2009 16:38

smaidiigais rakstīja:

Marx rakstīja: Kas notiek ar naftas cenām pasaulē, atkal strauji kāpj (jau atkal virs 100$ ????????? Benžas cena pie mums sāk atkal neatlaidīgi kāpt uz augšu. WTF!!??

ko tu murgo, kādi 100$

www.oil-price.net/...

Tev laikam veci dati kaut kas neiet kopā

pēc mūsu beņa cenām ir tā, ka pasaule ir nogulējusi to brīdi, kad vajadzēja celt naftas cenas! Pie mums jau kāpj, a šie- KO VIŅI GUĻ!!????

Marx 12.03.2009 9:30

Kas notiek ar naftas cenām pasaulē, atkal strauji kāpj (jau atkal virs 100$ ????????? Benžas cena pie mums sāk atkal neatlaidīgi kāpt uz augšu. WTF!!??

Marx 23.02.2009 12:04

Ozz rakstīja: nedris, kaksi...

ja atmiņa neviļ, pie iebraukšanas ALFĀ no Briivibas ielas, pa kreisi aiziet uz staavvietaam, bet galvenais ceļš aiziet pa labi, pa megaizdangaatu ceļu bez seguma garaam tai skolai un uz teiku...

nu jau tur it asfalts

Marx 05.02.2009 16:46

P.S. Bet par autonamu kā servisa vietu un attieksmi- viss bumbās, neko sliktu nevaru teikt (pat tad, kad atradās vecajās telpās).

Marx 05.02.2009 16:43

Bija skajbreiks, likts pirms 5 gadiem, gļujoja brīžam, kāmēr noņirdzās pavisam- domāju bačas vaina, vai "čipa" vaina, aizbraucu uz autonamu, izgatavoja "čipu", bet tik un tā nedarbojās - nācās izņemt jo pats "bloks" bija izbeidzies. Labi ka bija afigennijs kods, kuru uzspiežot uz pogām varēja piešķilt un braukt. Bet vispār traki, ja nebūtu līdzi kods, tā arī paliktu mežā Ir dzirdēts, ka skaibreiks gļuko jaudīgu raidītāju tuvumā, nav diez ko ērti, ja tuvumā ir mobteltornis, un nevar normāli piešķilt auto. Ja patīk čakarēties, tad var ņemt droši (īpaši priekš gondas).

Marx 12.01.2009 12:20

www.sbs.com.au pamata video sižeti- tie paši ko rādā mūsējie, bez Avotiņa komentiem, protmas. Nākamā dienā var noskatīties, ja nesanāk iepriekšējā vakarā pa LNT. IMO laps

Marx 06.01.2009 10:16

Varbūt kāds zin kur var nopirkt sāli lielos daudzumos?

Marx 06.01.2009 9:55

Līdz ar to jautājums ar ko labāk nokaisīt ielu 100m garumā? Jeb ir citi ieteikumi?

P.S. aizmirsu piebilst, ka pati šļūkšana arī vēl nav tas sliktākais, nepatīkams troksnis pavada šo izklaidi sākot no mazu bēnu spiedzieniem līdz mātes vārdiem no nobriedušāko puses..

Marx 06.01.2009 9:53

Lai jau bērni vizānās, ar ragutiņām, nav jau žēl, bet kad visu nakti vizinās "zirgi" (pusaudži) lieto alko, pīpē un piegružo apkārtni- viss nevajadzīgais ekipējums- plēves, salauztas plast. pannas utt tiek pamests tur pat uz ielas, tad sāk jau piegriezties.

Protams ka uz konstruktīvu dialogu jaunieši (un ne tikai) nav gatavi- tas ka ši tipiņi ir atsaldeņi ir fakts jau pats par sevi, jo šaubos vai normālam pieaugušasm cilvēkam interesē vairākas stundas braukt ar plēvi no kalna 3jos naktī!

Marx 06.01.2009 9:49

Gribu paturpināt tēmu nedaudz citā rakursā, bet par ceļu tēmu.

Iztēlojieties ainiņu- namaļa IELA, kura ir diezgan stāvs kalns, ziema, sniegs, bērni, pieaugušie, suņi utt.. ko viņi dara? Viņi to kalnu noslidina un pārvēš trasē- dažādu bezmotoru pārvietošanās līdzekļu trasē. BET tā tomēr ir iela, ābās pusēs ir privātmājas, gribās normāli mājās nokļūt gan ar auto gan ar kājām, to gan apgrūtina ielas seguma (*sniega) izteikti slidenais stāvoklis, par kura uzturēšanu rūpējas kalna (IELAS!) apmeklētāji! Loģiski ka pašavadība par šo ielu nerūpējas (tāpat kā par pārējām mazākām ielām), tomēr tās arī nav tik ļoti piemērotas "sportam".

Marx 18.12.2008 13:52

taaneko rakstīja:

Marx rakstīja: Ja neviens te neiepostēs, tad var būt 2 iespējas, 1) latvieši ir skopi un skaudīgi- negrib dalīties ar info. 2) nekas nav sanācis.

1. Latvieši ir ne tikai skopi!

2. Rezultāti ir (patlaban ar Lincoln nafigatoru notiek testa brauciens uz ukrainu un atpakaļ.

3. Arī negatīvs rezultāts ir rezultāts!

Jā, jebkāds rezultāts ir rezultāts (tālāk izdaram secinājumus)! Nafigatoram ir pašatisīta sitēma vai pirkta gatava, ar elektro kontrolieriem vai bess?

Marx 18.12.2008 11:47

Ja neviens te neiepostēs, tad var būt 2 iespējas, 1) latvieši ir skopi un skaudīgi- negrib dalīties ar info. 2) nekas nav sanācis.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti