Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Mondeo (2005.-2007.)

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Skatos uz lētu, praktisku un ekonomisku pakaļas pārvietojamo kā otro auto (drīzāk jau kā pirmo un Airi atstāt kā otro). Domāju par feisliftēto otrās paaudzes universāli, dīzeli (130 zs divlitrīgo, bet, ja atrastu 2.2 TDCi ar 155 zirgiem, arī nesūdzētos). Kādam ir ko stāstīt par šādu? Kolēģa radiniekam ir, tas jau slavē, šodien mazliet izbraucu, īstenībā, tīri sakarīgs braucamais.

 
Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Mondeo vispār ir labs auto. Kā jau visiem moderniem dīzeļiem var būt problēmas ar sprauslām un degvielas sistēmu kā tādu. Tāpēc pie pirkšanas vajag dinamiski pabraukt ar lieliem apgriezieniem, ja sāk mirgot kvēlsveču lampiņa un zūd jauda, tad labāk pameklē citu eksemplāru, kuram pie slodzes viss ir labi. Kvēlsveces lampiņa fordu dīzeļiem ir kā "check engine" analogs, bet daudz "sliktak", jo ne vienmēr tās problēmas saglabājas kompī kā kļūdas- respektīvi klūda nav, bet problēma paliek- piemēram. pie slodzes rubās ārā vai ieslēdzas drošais režīms ar pazeminātu jaudu. Pēc auto restartēšanas atkal viss labi līdz brīdim, kad rodas mistiskā problema un mirgo kvelsveču lampiņa. Tur var būt pie vainas pazemināts vai palielināts degvielas spiediens, sprauslas uc..

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 1 Atbildēt

vēl, no 2005 gada nevajadzētu būt tik izteiktām problemām ar rūsu durvju apakšām, bet drošības pēc arī tam vajag pievērst uzmanību. Piekare ir izturīga, gaita ļoti komfortabla. Ja auto būs automāts, tad var būt problemas ar rocenes ierūsēšanu, ja regulāri nelieto. Pats dzinējs (2.0l) laikam ir labs, izturīgs, ar ķēdi, tapēc citas apkopes nav kā tikai mainīt eļļu un filtru. Ir interesantas kontrukcijas ūdensūknis, ko piedzen stūres pastiprinātājs, var gadīties ka tie abi jāmaina reizē (tā runā), jo ja vienam beigts gultnis, tas ietekmējot arī otru mezglu, bet nedomaju, ka tas ir kā likums.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Dažiem ir problēmas ar turbūnu, vai nu maināmo ģeometriju, kas ir aizaugusi ar sodrejiem, vai pašu vadību, kas no 2004 ir elekrtoniska un tur arī mēdz būt gļuki. Vēl ERG vārstu problema, cilvēki bieži izvelas to nobloķēt, pretējā gadījumā arī var sastapties ar mistiskiem gļukiem auto uzvedībā. Ā, ja ir manuālā kārba, tad jāskatās (jāklausās un jājūt ko dara sajūgs) vai nav duālmasas spararats beigts. Tas arī viss Nav sliktu auto, ir tikai slikti aprūpēti. jaunajam saimniekam- atkarīgs kā paveiksies, tādu dziesmu arī vēlāk mums dziedās

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti