Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
911 20.02.2008 10:11

Pirmais rakstīja: www.iauto.lv/...

laps

911 20.02.2008 9:24

mainīju pie karlo, jo pašam tirgoties ar autiņu nav ne laika, ne vēlēšanās, un tā kā par veco man piedāvāja pienācīgu summu, kura mani apmierināja, piekritu maiņai. maiņas dienā par veco autiņu iedeva 400 EUR zem zemākās vērtības, kādu varēju atrast tāda paša gada un komplektācijas autiņiem latvijas auto reklāmās. tāpat man patikās "dokumentu padarīšana" - visu izdarīt var turpat pie karlo, tik div' reiz jāpiebrauc, un nav jāskrien ne uz līzingu, ne bauskas ielu, ne ar veco, ne jauno mašīnu.

tagad 1.6 mpi vietā vizinos ar 2.0 TFSI bencīnnieku, nav daudz nobraukts, bet jau patīk par degvielas patēriņu nerunāsim, viss atkarīgs no kājas smaguma

911 19.02.2008 12:54

.. sorry, ka nebiju pietiekoši skaidri izteicies jau no sākuma - gaismas ir rūpnīcas oriģinālās ar automātisko augstuma korektoru un lampu mazgātājiem (Škoda RS).

911 18.02.2008 12:49

Magistrs rakstīja:

Girc44 rakstīja:

Magistrs rakstīja:

hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.

Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.

Spriežot pēc tā, cik slikta ir RS versija, 1.6 nebūs labāks.

Tu esi braucis ar RS versiju, ka tik gudri raksti? Man tā mašīna ir, un nav nekādu probl;emu, tikai kvēpu filtrs besī ārā.

Tā ir naglu kaste. Tāda pati kā savā laikā GTI golfs.

neapcel naglu kasti

troļļuks arī āfrikā ir troļļuks. man combi patikās, tik 1.6 motora jauda dažbrīd spēj izbesīt, tāpēc ar dažas dienas atpakaļ samainīju pret RS combi.

911 13.02.2008 16:10

Paldies visiem par padomu

911 13.02.2008 13:30

mīnusi tiešām var būt visādi, bet par izbalēšanu cerams būtu pāragri runāt - autiņš 2006. gada un hvz kad tās uzlīmes sapļeckātas

911 06.02.2008 11:06

cik useru, tik viedokļu

daudzas patiesības jau tika pateiktas, un te būs iz mana redzes punkta (2 gadi un 53 000 km):

1) pilsētā patēriņš būs ap 10, uz šosejas var izspiest 5.5 (gandrīz nereāli - parasti tālie gabali ap 7);

2) virs 100 km/h lieli apgriezieni;

3) nevajag pārlādēt, tad arī iet normāli (cik nu 1.6 var iet);

4) plīsis nekas vēl nav;

5) sildot motoru, vieglais klikšķis nav pazudis

6) izslīdēšanas sistēmai nav ne vainas un ja nepatīk, var tak atslēgt;

7) kopumā ir ok (pat nenožēloju, ka nopirku);

gribēt var vienmēr ko labāku;

9) un vispār - pabraucat ar fiat punto (pārlādētu)

911 29.01.2008 16:07

Mkey rakstīja: OK, paldies visiem, kas komentēja. Daudzmaz skaidrību guvu. Tiešām laikam sakarīgākais ir uz BRC aizbraukt, lai novērtē, un viss būs skaidrs! Thnks!

varbūt neesi pamanījis, bet tieši brc mājas lapā ir teikts, ka viņi novērtē 75-80% no tigus vērtības

911 24.01.2008 15:36

jebkurā ES dalībvalstī ofic dīlerim ir jāņem uz servisu citā ES dalībvalstī pirkts auto. ja ne, var atvadīties no dīlera licences.

911 24.01.2008 11:53

tajā cenā dīzeli?

labāk uzreiz nošaujies

911 21.01.2008 14:11

Ozz rakstīja: Aha...skaidrs....

atsleegas vaards ir "izliidzinaatais maksaajums", un maksimaali iespeejams siltinaajums...

Liidz šim paldies!

ja piesakies LG par jaunu klientu - atslēgas vārds būs "izlīdzinātais no zila gaisa" (nu ok, pēc viņu tabulām), taču pēc gada saņemsi pavestku ar faktiski patērēto (tātad - parādu vai pārmaksu) un daudz maz reālu "izlīdzināto" nākamajam gadam ...

911 21.01.2008 12:13

Ozz rakstīja: Labi-

un ekspluataacijas izmaksas (reaalaas, cik ziemas meeneshos naudas izteiksmee sanaak)

uz 135 kv.m jau ceturto gadu lietoju junkersu (kaut kāds no lētā gala) un koments ir šāds:

1) iztikt var, bet pats būtu licis ko labāku;

2) 2x bija jāmaina manometrs;

3) apkopei gadā 1x tērēju ap 50 ls. kas tur tiek darīts - neprasi

4) silto ūdeni spēj nodrošināt vienam patērētājam, tā ka mazgāt traukus un dušoties vienlaicīgi nav ieteicams;

5) apkurei un siltajam ūdenim gada izlīdzinātais tarifs par gāzi ir 30 ls mēnesī;

6) dažas reizes ir izrubījies pats no sevis.

911 21.01.2008 12:02

pamēģini abus te:

www.servisacentrs.lv/...

911 17.01.2008 14:38

interesantu faktu uzzināju tīklā:

1.9 8V un 16V dīzeļi, pateicoties neilgai GM un Fiat laulībai, tiek pielietoti 159 un 147 Alfām, Fiat Grande Punto, Holdeniem un Saabiem. Savukārt 3.2 l V6 motors Alfai ir aizgūts un pielāgots no Holdena.

911 17.01.2008 10:48

un kā nez ervalda kungam ar sono auto štellēm iet? viņš tak bij' noskaņots darīt visu, lai tiktu pie ofic dīlera statusa. saprotu, ka tagad tirgojas viskaļu ielā un autiņiem dod garantiju, bet kas to nodrošina - sono auto? tak ne jau modena ...

911 16.01.2008 9:01

Palaidniex rakstīja:

911 rakstīja: 159 numuram par 1.9 JTDM 8V motoru ir kāds koments?

maz jaudas...

labāk tad 16V.

ekonomiskāks, jaudīgāks, bet, tiesa - dārgāks.

Abi (gan 8V, gan 16V) ir vienlīdz uzticami un kalpo ļoti labi.

.. neatstāj mani doma kļūt par alfistu

vakar biju nolēmis apciemot auto italia g. astras ielā, lai izraustītu kloķus, bet ko domājies - tur tikai fiati moš nepamanīju aiz tiem busiem nomaskētu alfu?

kāpēc jautāju par 1.9 JTDM 8V? - iekš brc.lv kā reizi viens tāds ar 10K nobraukumu stāv. izskatās jau gana feins

www.brcauto.eu/...

911 15.01.2008 14:27

159 numuram par 1.9 JTDM 8V motoru ir kāds koments?

911 09.01.2008 8:36

cap rakstīja: Hyundajs, piemēram, ražo arī tādus transportlīdzekļus -

www.ship-technology.com/...

normāla pieeja biznesam.

nu mitsu kā reizi ir sācis savu izaugsmi ar kuģiem, un no tā laika arī saglabājies logo - dzenskrūve

911 09.01.2008 8:33

msh rakstīja:

911 rakstīja: Nebūtu bankrots šāds autiņš būtu pačotīgāks par samsungu

Playboy Motor Car Corporation was a Buffalo, New York-based automobile company, established in 1947. The company only produced 97 cars before going bankrupt in 1951.

The Playboy had a 40 hp engine that would get 35 miles per gallon. It would accelerate from 0-30 mph in six seconds, and 0-50 in 17 seconds. It had a 90 inch wheelbase and a length of 156 inches, had 12 inch tites, and weighed 1900 lb.

Pateicoties tai firmai, žurnāls Playboy ieguva savu nosaukumu

.. tā nu viš i - pa draugam atdeva nosaukumu

911 08.01.2008 15:26

Nebūtu bankrots šāds autiņš būtu pačotīgāks par samsungu

Playboy Motor Car Corporation was a Buffalo, New York-based automobile company, established in 1947. The company only produced 97 cars before going bankrupt in 1951.

The Playboy had a 40 hp engine that would get 35 miles per gallon. It would accelerate from 0-30 mph in six seconds, and 0-50 in 17 seconds. It had a 90 inch wheelbase and a length of 156 inches, had 12 inch tites, and weighed 1900 lb.

911 04.01.2008 13:30

seatam bija kas līdzīgs, radio ar 6 ciparu pogām, bet kodam 1 atbilst pirmajam ciparam, 2 atbilst otrajam utt. Ja pirmais kodā ir 7-nieks, tad 1 poga jāspiež attiecīgi 7 reizes un tā turpināt ...

911 20.12.2007 8:36

ooops - tādu kamazu gan nav

911 20.12.2007 8:35

ursis rakstīja: pamaniiju interesantu sludinaajumu,ja nu kaadam noder:

ss.ss.lv/...

paldies .. visi safočētie jau ir kolekcijā

911 11.12.2007 13:16

neviļus prātā nāk citāts no padomju laikiem, kad aizdedzes regulēšanai parādījās pirmie troboskopi, uz ko meistars saka:

- smatri, venķiļator stajit, a paļca ta ņetu

911 07.12.2007 9:57

batka rakstīja:

modena rakstīja: nav gadījumā kāda viltīga signalizācija ar kartes tipa imobilaizeru?

Ar rezerves atslēgu mēģināji? Varbūt atslegai kaut kāds gļuks....

Šitiem rupnica neļauj likt signalizaciju.

???

ņepoņal

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti