Maija_Eskuella rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
ursis rakstīja: par sho ir dzirdeets:
lai kompja baroklis jamo neizrītu tukšu
bet kaa tas iespeejams?
vnk vaardiem vari izskaidrot?
un ko dariit,lai tas nenotiek?
Pieslēdz releju - kad pievienota strāva, lai aķis atslēgts un otrādi, lai gan tad jāsāk domāt par aķa uzlādi- kā nodrošināt, lai pēc laika tas neiztukšojas.
iepriekšējā manā postā ir rakstīs kāpēc ar 12 v nepietiek lai lādētu aķi
Tas tā kā būtu skaidrs.
Principā ar relejiem var sataisīt tā, ka pie ieslēgtas strāvas tas aķis ir atrubīts no sistēmas un pieslēgts lādētājam. Varbūt tāds noder: www.argus.lv/...
fiška ir apstāklī, ka šitas sūc maksā 8 lati, bet ursis izmanto vecu datora barošanas bloku, ko par velti ir atradis miskastē pie garāžām...
baroklis veiksmīgi velk antīku mašīnas maģa galvu, kas ir piesprausta pie izdauzītiem mašīnas skaļruņiem
problēmas būtība ir tāda, ka ursis (kui viņ zin kāpēc) vēlas lai barošanas bloks būtu izslēgts brīžos, kad jamais ir pārtraucis betonēt bedri un tomēr ir izdomājis aiziet mājās izčučēties.... bet tajā laikā pazūd viņa iemīļotā radiostacija 93,1 MHz... kas viņam ir ieprogrammēta uz pogas 1.... problēma ir īpaši aktuāla, jo šī radiostacija neraida 24 stundas 7 dienas nedēļā
vispār problēma veiksmīgi risinās vairākos veidos
1) nerubīt vispār nakui ārā to kompja barokli
2) par nieka 10 latiem nopērkot prastāko balalaiku, ko uzlikt garāžas kaktā
3) par kādiem 800lašiem paraut sakarīgu audiosistēmu, kas apskaņotu arī kaimiņgarāžas
un visbeidzot
4) par niekā 100000 lašiem paraut tādu sistēmu, kas urša garāžās novietota apskaņotu arī dekstera purvu ![]()
![]()
![]()


















msh rakstīja:
anonimikis rakstīja: aizdedzes sistēmai un visam kas elektrisks zem kapota ir jābūt ideālā kārtībā, ja grib likt gāzi. veci auži visbiežāk nodeg, jo uzliek gāzi autiņiem ar cauriem svečvadiem, dzirksteļojošu starteri un sadalītāju, etc ...
Sensenos laikos gadu nobraukāju ar 1.8 karburatornieku ar gāzi, šī gada laikā brīnījos par visādiem tekstiem par atpakaļšaušanu - gada laikā nepiedzīvoju nevienu šāvienu, par spīti tam, ka sūdīgas aizdedzes [vai varbūt izdiluša motora] dēļ brīvgaitā reizēm izpalika pa taktij un uz vietas stāvot bija jūtama gāzes smaka.
P.N. Kāpēc pretšāviena gadījumā būtu kaut kam jādeg? Neesi pamanījis, ka gāzes iekārtām ir nevis manuāli atskrūvējams krāns bet gan elektromagnētiski vārsti, piedevām divi gabali?
atpakaļšāvieni parasti ir piestartējot aukstu motoru
lētajām iekārtām parasti uzliek tādu gumijas korķi, kas šaviena gadījumā atverās
p.n.
starp citu, micuka GDI motoram vispār neviens neliek gāzi
konrēkais topica auto motors gan ir aizvēsturisks sūc, remontējams ar plakano skrūvgriezi, 800gramu āmuriņu un stelatslēgu.... nevajadzētu būt problēmām arī prastāko lēto gāzi uzlikt