Zoo rakstīja: Ràdàs ka bùs lieki ùdensdrosà norgips gabali,140 cm garumà,5gb
kāds izskatās ūdensdrošs norgips ????
atstāj ārā uz nakti ![]()
Zoo rakstīja: Ràdàs ka bùs lieki ùdensdrosà norgips gabali,140 cm garumà,5gb
kāds izskatās ūdensdrošs norgips ????
atstāj ārā uz nakti ![]()
atkārtošana zināšanu mātīte!
Ievadi pamatojumu, kāpēc šis topiks būtu jāizdzēš vai jāmaina:
gatisk rakstīja:
batka rakstīja: Cik isam jabut kraniņam lai pa musu ceļiem liktu 20 collu diskus
ja iet runa par golfu vai bmw 3 sērijas tad jā, bet ja par 300C 5,7l HEMI tad ir starpība..... ja autinjam griezes moments ir 525 Nm/min-1 un uzlikt riktīgi augstas riepas būsi king`s. jauda prasa upurus!!!!!!
vēl viens amurikāņu reklāmas upuris
HEMI ir no vārdiņa pusapaļš, tas nozīmē, ka cilindra degkamerai ir puslodes forma..... hemi dzinējos nekad nav vairāk par 2 vārstiem uz cilindru... pasaki, ka tam lūznim vēl ir gāzes iekārta ![]()
:![]()
es jau visu laiku ierēcu par tiem pajoļiem uz 300tajiem..... izskatās tas lūznis par 100 štukām, maksā 20 štukas, bet reāli tolmets pat štuku nedod ![]()
![]()
![]()
Ideots rakstīja: ir- Pirmais defaultā ir stresa pamats.
nu pļā, tas mersits tak sāk elpot straujāk, tiklīdz ierauga Pirmo ![]()
edzulis rakstīja: Un vispār bez stresa! Zivtiņš savējais!
www.bmwpower.lv/...
nu vismaz tālo pagonu biki vēl palabo...... ![]()
Kaspersky rakstīja: Odnohujstvenno folksvāgenam bija labāki dzinēji nekā renaut (tas vēl tēlaini izsakoties)
Vispār te iz *******
renaults mašīnām dzinējus sāka ražot tālajā 1999 gadā..... tā vot!
visi, kas apgalvo, ka renaultam pirms tam bija 2litru dzinēji, pilnīgi visi rupji dirš!
Kaspersky rakstīja: Pirmais bobiks - uz salenieka nesviecinās.
Pirmais bija piekusis..... jams novilka 192kāmē ar vidējo ātrumu biki virs sotaka pēc kompja, biju aiz kuldīgas uz salenieka pīkstēja Kā, atvaino, tajā stresā šis tevi nemanīja....... ![]()
![]()
![]()
![]()
Kindzulis rakstīja: kaa beidzaas amiishu iegaade RSkai? vai arii tie nobira?
amīši ir (bija) konī
bet servisa praidermeņi salauza viņus
un pēc tam ar svarku piestrādāja, pie tam nevis vienam, bet abiem (priekšējiem)
par laimi pakaļējos viņiem vēl nepaspēja aizvest
īsāk sakot pāris konī amīšu ir kaķim pabāzti zem astes
sakarā ar piestrādi ar svarku, viņiem iztecēja eļļa jau pirms starta un mačš tika maukts vispār bez amīšiem ![]()
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
izskatās, ka ne tikai bēmēvē, bet arī micubiši tu savā mūžā nemaz neesi redzējis
davaj pasaki ar atšķitas evo9 dzinējs no 1991 gadā dsm turbodzinēja
Pilnīgi pajāt kāda atšķiība!
es jau neko..... tikai tu nāci klajā par 2litrnieka ikdienu
Un kas tev likās nepareizi?
Gribi teikt, ka visi uz pasaules izņemot MSH mucu 2.0l benzīnnieki ir ar 200+ HP?
90 gadu sākumā praktiski katrs autoražotājs ražoja 2litru ~150 zirgainu motorīti..... daži to pašu vai biki citu aprīkoja ar turbīniņu un dabūja bikuc vairāk par 200....
daži piestrādāja vēl bišķi un dabūja ap 300 zirgiem..... bet reāli jau cīņā uzvarēja ne jau 2litru motors, bet gan piedziņa un izsvarojums komplektā ar veiksmīgu motoru.....
audī biki nepaveicās šajā cīņā - viņiem ir 1.8 motorītis
, bet labu 2litrinieku.... hmmmmm... ļaujiet padomāt..... es neatceros, ka tād fofāgena koncernam būtu bijis....
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
izskatās, ka ne tikai bēmēvē, bet arī micubiši tu savā mūžā nemaz neesi redzējis
davaj pasaki ar atšķitas evo9 dzinējs no 1991 gadā dsm turbodzinēja
Pilnīgi pajāt kāda atšķiība!
es jau neko..... tikai tu nāci klajā par 2litrnieka ikdienu ![]()
nu pļā, šitik daudz autopērļu sen neesmu baudījis
greger, neesi domājis iet strādāt uz autoservisu par tehnisko konsultantu ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
izskatās, ka ne tikai bēmēvē, bet arī micubiši tu savā mūžā nemaz neesi redzējis ![]()
![]()
davaj pasaki ar atšķitas evo9 dzinējs no 1991 gadā dsm turbodzinēja ![]()
Gregers rakstīja: Pirmkārt domāju 3.0 V6 dīzeli iekš X5, bet ja vispār tad BMW Jagijos lika 3.0 2xturbo motorus.
eu!!!!! to toč esi kādu bēmēvē vispār mūžā redzējis?????
visiem manis aptaustītajiem dīzeļikspieciniekiem ir bijuši rindas sešinieki
nu no 80 līdz 160 pat es ar savu bezmotora dīzeļrenaultu esmu gatavs paskrieties ![]()
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz ![]()
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
mo mazmotoriem pieminēšanas (bet ne apbrīnas) vērti ir abi 16vārstu 2litru motori (benzīna un dīzeļa) ar turbīnām
es runāju par standarta rūpnīcas izpildījumu.....
Kindzulis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
protams ruljii tagad tikai 1.9 hrenja izpildiijumaa
tagad 1.9 reņa dīzelis īpaši neruļī, bet objektīvi aplūkojot par audī 1.9 tdi biki modernāks tomēr ir gan
no mazajiem dīzelīšiem ruļī reņa 2litru dīzelis, ko kaukādā 5 gadā sāka sērijā likt
un protams jaunie vilcēju dīzeļi, bet to tu pats zini ![]()
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies
1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām ![]()
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas
tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
jā jā
parauj 1.9 130nieku ar pumpeduse un tad pēčāk pagaudo, ka jāpērk 4 augstpiediena sūkņi ![]()
![]()
incanti kāpēc tad audī tagad vairs neliek to srano pumpjudīzi, bet kā normāli pacani beidzot ir sakrājuši naudiņu lai nopirktu komonreila ražošanas tiesības ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
viss būtu ok, bet vieta bagažniekā beidzās precīzi 26tajā minūtē pēc starta ![]()
īsāk sakot lai čoms parauj uzreiz gan to b5, gan opeļvētru un pillai laimei vēl sābu ![]()
![]()
![]()
bet, ČUR, es nevienu no šīm mašīnām viņam ieteicis neesmu ![]()
![]()
![]()
Kindzulis rakstīja: da ple...
kaada tev shkjirba cik uz shiltes ? ja auto normaals? ja sista... un normaali salaapiita- nav pokuj???
man pokui cik uz tāfeles ir uzrakstīts, bet domāju, ka potenciālajam pircējam laikam gan nav gluži vienalga cik tas motorelis savā mūžā eļļas jau ir apēdis
![]()
![]()
![]()
tadsjautues rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
iet taa nekas maasaj ieksh TT taads ir
iedo māsas telefona numuru