Gregers rakstīja:
Nu akujennaja atšķirība V vai rindā!
Ja kujeju, dorogaja redakcija. Laikam vairāk šeit jautājumus neuzdošu.........
Gregers rakstīja:
Nu akujennaja atšķirība V vai rindā!
Ja kujeju, dorogaja redakcija. Laikam vairāk šeit jautājumus neuzdošu.........
Prieks, ka jums patika šī saturīgā saruna dārgie tirs...biedri!
Tagad gan atvadīšos.
PN jums visiem, jūs joprojām esat nožēlojami
Nožēlojams ir jeņķu 3,5 motors. Pat salīdzinājumā ar 3.0d
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
izskatās, ka ne tikai bēmēvē, bet arī micubiši tu savā mūžā nemaz neesi redzējis
davaj pasaki ar atšķitas evo9 dzinējs no 1991 gadā dsm turbodzinēja
Pilnīgi pajāt kāda atšķiība!
es jau neko..... tikai tu nāci klajā par 2litrnieka ikdienu
Un kas tev likās nepareizi?
Gribi teikt, ka visi uz pasaules izņemot MSH mucu 2.0l benzīnnieki ir ar 200+ HP?
90 gadu sākumā praktiski katrs autoražotājs ražoja 2litru ~150 zirgainu motorīti..... daži to pašu vai biki citu aprīkoja ar turbīniņu un dabūja bikuc vairāk par 200....
daži piestrādāja vēl bišķi un dabūja ap 300 zirgiem..... bet reāli jau cīņā uzvarēja ne jau 2litru motors, bet gan piedziņa un izsvarojums komplektā ar veiksmīgu motoru.....
audī biki nepaveicās šajā cīņā - viņiem ir 1.8 motorītis , bet labu 2litrinieku.... hmmmmm... ļaujiet padomāt..... es neatceros, ka tād fofāgena koncernam būtu bijis....
Odnohujstvenno folksvāgenam bija labāki dzinēji nekā renaut (tas vēl tēlaini izsakoties)
Vispār te iz pizdec
Kaspersky rakstīja: Odnohujstvenno folksvāgenam bija labāki dzinēji nekā renaut (tas vēl tēlaini izsakoties)
Vispār te iz *******
renaults mašīnām dzinējus sāka ražot tālajā 1999 gadā..... tā vot!
visi, kas apgalvo, ka renaultam pirms tam bija 2litru dzinēji, pilnīgi visi rupji dirš!
Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja: 2.5 labs... bet visaadi briinumi meedz buut...
1.9 droshi njemams...peec ruupiigas paarbaudes protams... i aizmirsti uti kas te bauro par liidzeklju kaisiishanu
Par kaisīšanu zinu personiski, firmai kā viens no darba autiņiem ar kuriem piegādā polises ir 1.9l A4 universālis 2001 gada ar šobrīd noskrējienu ap 200k...******* A NE MAŠĪNA!!! Ja vajag varu pa punktiem salikt no čekiem savākto info, bet tici man 9000 SAABs ar pus limona noskrējienu tik dakuja problēmas nesagādāja, patiesībā ja salīdzina ar Audi tad vispār nelūza! Labāk tā paša gada vektra ar 2.2l tīzeli.
Brālis gribēja pirkt apm.4-8 gadīgu vācijas vai zviedrijas ražojuma vidējās klases sedanu, pazvanīja cilvēkam , kurš auto tehnikas lietās ir eksperts šī vārda vistiešakajā nozīmē. Kad telefoniski pajautāja- nu apmēram ko pirkt -atbilde bija "Jebko tikai ne Audi"
Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Pirmais rakstīja: starp citu, vai tikai a4 tajā tālajā 2000ajā gadā (b5 platforma) jau nebija "slavenie" v6 2.5nieki
par jamiem grāmatu neesmu lasījis, bet viedokli esmu dzirdējis
ir iistie... griezjaas nu ljoti pat baudaami (c) merivfanis
Griezās līdz brīdim kad no sākuma pa tirsu aizgāja kkas eļļošanas sitēmā un noklapēja dzinējs, pa garantiju ielika jaunu, tad sūknis-garantija, tad atkal sāka dzīt pa visām malām eļļu-garantija, tad vārsti pa pa...garantija, tad pienāca 60k un nomainijās liela daļa piekares(9 darba stundas servisā, bet pa garantiju) tad ātrumkloķis atvienojās no kārbas, un beigās noklājās ksenosn un ģenerātors vienlaikus garantija, kad pie 80k noklājās klimats sataisiju un pārdevu.
Tā lūk!
Labs auto, tad jau mans 20 gadīgais auto ir vispār nelūztošs
Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Tikai aimirsi piebilst vienu svarīgu lietu - tiem vecajiem autiņiem pašmasas bija smieklīgi mazas, piem. tam 80-gadu pirmās puses 1,6D p-assātam pašmasa bija 960kg, un piem. tam 1,3 passātam varētu būt tik pat vai mazāk. Tā kā uz to pašmasu bija pilnīgi ok.
ValdisM rakstīja:
Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Tikai aimirsi piebilst vienu svarīgu lietu - tiem vecajiem autiņiem pašmasas bija smieklīgi mazas, piem. tam 80-gadu pirmās puses 1,6D p-assātam pašmasa bija 960kg, un piem. tam 1,3 passātam varētu būt tik pat vai mazāk. Tā kā uz to pašmasu bija pilnīgi ok.
Papēti kg/nm attiecības un pasātam tas vnk 1.6 bez turbīnas bija gan stipri maz...ar turbīnu jau varēja pārvietoties...
Lai gan...1.6 pasātu uzkurinot līdz 110 un tālu uz priekšu lūrot varēja arī pārvietoties 4cilvji
Džeki, Jūs gadījumā neesat sajaukuši topiku, ja nesaprotam , kapēc no manas puses šāds jautājums: Izlasat virsrakstu!!!
Un tik tiešām ir tikai un vienīgi interesanta Jūsu peršonīga pieredze pa šo autiņu nevis izrunāt visu, bet tikai ne to, kas ir par tēmu!!!
cluber rakstīja: Džeki, Jūs gadījumā neesat sajaukuši topiku, ja nesaprotam , kapēc no manas puses šāds jautājums: Izlasat virsrakstu!!!
Un tik tiešām ir tikai un vienīgi interesanta Jūsu peršonīga pieredze pa šo autiņu nevis izrunāt visu, bet tikai ne to, kas ir par tēmu!!!
paprovee palasies... mosh i kaads zelta gabalish pelavu juuklii uzpeld
cluber rakstīja: Paldies par uzmanību
vesels eedis
cluber - nenjem par pilnu tos augstaak sarakstiitos homoseksuaalju tekstus
Avants B5 virsbuuvee ir komfortabls ietilpiigs auto, buusi pilniibaa apmierinats. Sameklee kaadu daudzmaz sakariigaa staavoklii, kaartiigi nocheko ritosho un viss buus Ok, nekas tur neluuzt vairaak kaa citaam normaalaam to gadu mashiinaam. Ap 2000.g. vinjiem bija facelift, "jaunas lampas" izskataas daudz simpatiskaak. Par A4 diizeljiem kaa taadiem gan neko daudz nezinu, reiz gan sanaaca ar A4 diizeli izbraukat Eiropu, dinamika/pateerins visaa garajaa gabalaa man patika.
es ņemtu ar 1,9 motoru.Mazak problemu ar to
S_2 rakstīja:
Avants B5 virsbuuvee ir komfortabls ietilpiigs auto
Vot šis gan ir viens homoseksuāļa cienīgs teksts. Kas tur ietilpīgs? Salons? Bagāžnieks? Dažam labam hetčbekam lielāks. Ja salīdzina ar pirmo golfu, tad jā - varētu tā būt.
Es nesaku, ka audi a4 ir slikts, bembja trojka jau arī nav nekāds limuzīns, bet ietilpīgs tas nu galīgi nav.
Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Nu kas var kaitēt auto kuram uz gandrīz divu tonnu pilnu masu ir nieka 150 HP un kuj cekih kuj desjatih NM... 1.3 Golf 2 nekabina jamajam gadījumā?
ir taads 1.3 ar 75 z/s
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
iet taa nekas maasaj ieksh TT taads ir
tadsjautues rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
iet taa nekas maasaj ieksh TT taads ir
iedo māsas telefona numuru
es nesaprotu, ko jūs te visi cepaties par A4. Bāc! Tā taču ir gandrīz 10 gadus veca mašīna, loģiski, ka viņai nāks ārā visādi puņķi.
Pašam ir A4 Avant 2000.g.1,9TDI (stiprinātais-sarkanais) Noskrējiens pāri 200tk. Reizi gadā standarta apkopīte + 2x gadā eļļa un viss ripo.
Teikšu tā, kā saka mans čomaks ar 2002.g. dīzeļvektru"Mjā, tas ir AUDI. To pat pēc skaņas un taustes var just acis neatverot." Šo tekstu viņš atkārto katru reizi iekāpjot manējā auto!
Kas attiecas uz gaitas īpašībām, tad pagājušajā vasārā uz D bāņa 170km/h izspiedu bez piepules un vēl varētu, ja pašam drusku nepaliktu šķērmi.
Tā kā droši var ņemt, tikai pirms tam diagnostika ir obligāta. Vienīgi visai vārīga lieta ir ESP+ABS, kas mēdz nogļukot, ja ir nepareizi nomainītas granātas vai ir nepareiza savirze.
Audi A4 Univers. 2000 gads
Sveiki, met man draugs tagad acis uz Audi A4 universāli. ar 6pakāpju kārbu. Jautājums no Jūsu pieredzes, kas ekspluatācijā labāks/lētāks utt 1,9tdi vai 2,5 tdi. Ir kādas bērnu slimības šiem modeļiem novērotas, un kāda Jums pašiem pieredze ar šo modeli???