F323F rakstīja: Tas ir pilnīgi murgaini, ka pie mums D maksā dārgāk par benzīnu, nevienā Eiropas lielvalstī tā nav..!
daļā norvēģijas dīzelis ir dārgāks par benzīnu... un tā tas ir vienmēr bijis.....
F323F rakstīja: Tas ir pilnīgi murgaini, ka pie mums D maksā dārgāk par benzīnu, nevienā Eiropas lielvalstī tā nav..!
daļā norvēģijas dīzelis ir dārgāks par benzīnu... un tā tas ir vienmēr bijis.....
Centis_Nuudele rakstīja: Gaisa sastāvā 70% ir slāpeklis.
(ja kāds grib piečakarēties pie procentiem, var palabot jo ķīmiju mācījos pirms gandrīz 40 gadiem)
sen zināma ir patiesība ka riepās gaiss jāpumpē tad, kad vējš pūš no jūras puses. Tad labāk ripo, ietaupās degviela , riepu nodilums ir vienmērīgāks un dubļaini diski rada mazāku disbalansu.
vairāk.... gandrīz 80
normālos apstākļos 78,084
runā, ka vismaz mersedesistiem krāna garuma un uz auto pakaļas rakstītā skaitļa summa ir konstants lielums ![]()
vāji slēpta apdrošināšanas brokeru kantorīša reklāma ![]()
smoke rakstīja: atšķirības sāc meklēt ar gaisa mitrumu
davaj netēlo raimondsm
visiem sen ir zināma ūdens kaitīgā ietekme riepās
nu un kur parādās varka pūst slāpekli???? pūt iekšā sausu gaisu un dabūsi to pašu efektu
ja reiz sāki skaidrot, tad davaj paskaidro līdz galam un normāli, šitās aprautās frāzītes nebūt neliecina par izcilu intelektu ![]()
smoke rakstīja: slāpeklis sportam vai sportiskumam un karstam klimatam vajadzīgs, ikdienā ar gaisu pildītās pa 0,2-0,4 bar izmainās.
tagad pastāsti mums, muļķīšiem, ar ko slāpeklis atšķiras no gaisa
bet tā populāri, tā lai pat man ir skaidrs
p.n.
protams izņemot to, ka piepūst riepā slāpekli maksā latu, bet gaiss ir uz bumbiņu....
Seene rakstīja:
Sviestc rakstīja:
un ja 97-99 gada 9-5 ir pilna reklāma pa 4000-5000 Euro, tad īsti naf skaidrs par ko maksāt 30-35 000 eiriķus par jaunu auto
nu jauns ir jauns, tas skaidrs, bet nu starpība tiem cipariem jau nu ir pārāk iespaidīga....
Interesanti vai 10-gadīgu getzu tu varēsi pārdot par 1/7 no jauna vērtības?
nu 10gadīgu sābu arī nevar pārdot par 1/7 no vērtības - par 1/10 no sākumvērtības varbūt kādu eksemplāru vēl izdodas 3 mēnešu laikā nogrūst
(fatrukam paveicās)
to sauc par tirgus situāciju
un tai nav nekāda sakara ar sābu īpašnieku vēlmēm dabūt par savu opeli $$$ ![]()
tak juglas cūka jau uzskatāmi pierādīja ka lietos sābs vairāk par 3000eirikiem nemaksā ![]()
dīleri īsina pēc garantijas laika beigām
p.n.
dīleris man ir praktiski pie mājas
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: tātad sāksim ar izpūtēja pārbūvi - man domāt, ka vienkāršāk būs šito glušaku noraut nost un uzbūvēt citu
pareizi būtu bijis to pļerdaku pirkt pie dīlera, kurš cērt kauliņu tehniskos jautājumos un ierobežotāju jau noīsinājis.
dīleris dod garantiju un tāpēc ierobežotājus nost neņems ![]()
Magistrs rakstīja:
Pirmais rakstīja: es tak nopirku bazmotora (50cc) rolleri vakar
viņš iet uz 40, kad ieskrienas, tad uz 55
man vaig lai viņš iet brīvi uz 60, man pokuj ja viņš arī nokausies pēc pāris štukām
SMC no zavoda brīvi gāja uz 65-70. Pēc pārtaisīšanas pat 85. Tikai virs 70 tā skaņa un vibrācija bija briesmīga.
50-mitnieks?
tātad sāksim ar izpūtēja pārbūvi - man domāt, ka vienkāršāk būs šito glušaku noraut nost un uzbūvēt citu
es tak nopirku bazmotora (50cc) rolleri vakar
viņš iet uz 40, kad ieskrienas, tad uz 55
man vaig lai viņš iet brīvi uz 60, man pokuj ja viņš arī nokausies pēc pāris štukām
Ozz rakstīja:
Pirmais rakstīja: tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
nebija tikai uz degvielas padevi tipa "celka"
nu davaj taisam talku - atbrauc un apskaties, kas viņam ir ![]()
Magistrs rakstīja: Jārauj ārā glušaka iekšas. Jānomaina karburatoram dīzes pret lielākām un jāpieregulē karburators. Vēl var mest iekšā NOS.
Galvenais nepārcensties, ja trūks ķēde, tad var aizlidot *******.
kāda vēl ķēde?????
tu toč zini, ka esi lasījis grāmatu vai tev tikai ir viedoklis?
Centis_Nuudele rakstīja:
Sviestc rakstīja: un ja 97-99 gada 9-5 ir pilna reklāma pa 4000-5000 Euro, tad īsti naf skaidrs par ko maksāt 30-35 000 eiriķus par jaunu auto
...
Īstas skaidrības jau nav arī par ko maksāt tos 4-5 taukšķus par lietoto sābu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
vai tos, kas klusinātājā?
nezinu.... lūdzu eksperta konsultāciju par ierobežotāju noņemšanu 50cc rollerim
tagad pastāsties kā var noņemt kautkādus tur mistiskos ierobežotājus?
bobcat rakstīja:
Slinkais rakstīja: pusdienu zirnju gaazi.
tikai tā pavairāk kefīru ))
bet šitā arī ir:
airākos autoriepu servisos piedāvā tādu jaunu pakalpojumu, kā slāpekļa uzpildi riepās.
Galvenās atziņas, ko ieguvu no i-neta:
"Kādas ir slāpekļa priekšrocības? Slāpeklis ir inerta gāze ar palielinātu molekulāro blīvumu salīdzinājumā ar gaisu, kas nemaina spiedienu mainoties temperatūrai. Ko tas nozīmē? Iepumpējot riepā +5 grādu gaisu ar spiedienu 2,5 atmosfēras, vasarā, riepai uzkarstot līdz +30 grādiem, spiediens riepā sasniegs jau 3 atmosfēras. Taču, ja riepā būs slāpeklis, tad spiediens tanī neatkarīgi no temperatūras būs nemainīgs .Ko mēs iegūstam - optimālu riepas saķeres laukumu, mazāku rites pretestību, līdz ar to pareizu riepas nodilumu.
atziņas, ko es ieguvu pamatskolā apmeklējot ķīmijas un fizikas stundas
1) slāpeklis NAV inerta gāze
2) jebkura gāze sasilstot izplešas un ja tilpums nemainās, tad palielinās spiediens
3) gaisā ir ~80% slāpekļa
tāks, nopirku divriteni....
numurs D87D
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: varbūt speciālisti šeit varētu pie reizes pakonsultēt mani - vai man ir jēga apdrošināt savu mašīnu....
apdrošināšanas maksājums manuprāt ir viena vienīga naudas izspiešana no manis :@
Kādu atbildi tu gribi? Vai ir jēga apdrošināt vispār, jebšu vai ir jēga konkrēti tev apdrošināt?
vai ir jēga apdirsināt vispār.....
tak paskaiti, ka ttomēr apdirsināšana ir BIZNESS
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: bet laikam jau bez garantijas tirgot liedz kautkāda eiropas likumdošana.... ķipa tu paņem bez garantijas un tad tomēr brauc uz franciju vai vāciju remontēt
Kas man kā pircējam var uzspiest noteikumu ka obligāti jāpērk garantiju? Pastāv tak cilvēktiesības uz brīvību un tmldz.
Tā ir dīleru tīkla problēma, ja viņi nevar savos eiropas reģistros ieķeksēt ka manai ķerrai garantija nav paredzēta.
vo!
par šito tu vari startēt bez tabu ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bet laikam jau bez garantijas tirgot liedz kautkāda eiropas likumdošana.... ķipa tu paņem bez garantijas un tad tomēr brauc uz franciju vai vāciju remontēt ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: vispār garantija tačkai ir viena vienīga kuiņa.....
ja kautkas tai kastei ir gatavs noklāties, tad izdarīs to uzreiz ekspluatācijas sākuma posmā... nu varbūt pirmajā ziemā vai pirmajā vasarā....
bet 5 gadus taisīt kuidajgecam akkopes pa biezajiem $$$$, tikai tāpēc, ka ir kautkāda mistiska garantija vēl palikusi uz caurrūsēšanu rezerves riteņa diskam.... nu piedodiet
bet nu bagāc dara kā grib
Nu,tieši tāpēc es savulaik interesējos, vai kāds tirgotājs nav ar mieru pārdot jaunu ķerru bez garantijas bet par cenu, no kuras garantijas remontam paredzētie izdevumi ir atskaitīti.
Neviens vēl nav pieteicies.....turpina zvejot.
kad es pirku aizpagājušo renaultu, tad man bija tāda iespēja.... garantija tika izteikta 5% no cenas....
bet kad es ņēmju pagājušo renaultu, tad jau šāda iespēja vairs netika izskatīta, es vēl speciāli apjautājos, atsaucoties uz iepriekšējo pieredzi, man peteica, vari ņemt ar "garantiju" vai neņemt nemaz....
par šito renaultu ir jāsaka, ka man tomēr garantijas ietvaros nomainīja manis nosvilināto kompi
p.n. par aizpagājušo renaultu jāsaka, ka es tos 5% uzvārīju, jo potenciālajā garantijas laikā nekas nenotika
tātad, kur atrodas tas mistiskais ierobežotājs