iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 09.08.2012 16:22

aaaaa, sapratu - kāds kūdrinieks ir pamērījis cik ūdeni laiž cauri tās smiltis, kas ir zem ceļa tagad un ir tur jau desmitiem gadu stāvējušas.... un izdarījis secinājumu, ka eironaudu visvieglāk var apgūt, ja metru norok, bet jevrožoperiem pasaka, ka norakti 6 metri kūdras

es saprastu, ja tur norokot to metru atklātos, ka apakšā ir kūdra un tāpēc tas vecais ceļš plaisāja un šūpojās....

bet skaista balta smilts tiek nomainīta pret skaistu baltu smilti

un līdzīgi laikam esot ar juglas dižtramvaja sliežu būvi

Pirmais 09.08.2012 16:16

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

KSI rakstīja:

DekstersFF rakstīja: ... viss ir sekas tiem 50 gadiem.

Smako vien tālāk

Ja netiec pats galā ar šo tukšo iršanu, iedzer kādu medikamentu

Visu laiku mēs bijām paši vainīgi, tagad pēkšņi visi citi vainīgi.

Ceļi esot sūdīgi, jo LV teritorijā ir īpaši sūdīga grunts. Neskatoties uz 5x lielāko nodevu, tāpat nejēdz uztaisīt . Un šī īpašā grunts slāņa robeža kaut kā iet tieši pa latwānijas robežu

Labi, ka vēl nepateici, ka LV teritorija pirms miljoniem gadu bija dinozauru migrācijas ceļā un šamējie visu šeit apēda, tāpēc nekas normāls šeit neaug

šodien redzēju kā tiek būvēts ceļš.... krustpils/katlakalna stūris....

no viena gala ekskavātors rok ārā skaistas baltas smiltis ampēram metra dziļumā..... no malām birst iekšā melnzeme... no otra gala gruzaviki ved iekšā kautkādas smiltis un jamās tiek blietētas

pieļauju, ka tās pašās smiltis tiek aizbestas uz daugavu "atmazgāt"

un? kāda bija tavs ceļu būves privātspecialista un valsts pilsoņa pienākuma izpildes koeficients to redzot?

Kā rīkojies? Kā tika apturēts šis brāķa celtniecības process?

Žurnālisti pieaicināti, LV ceļu kontroles dienests atbrauca, sastādīja aktu?

Pirmais nav ceļu būves speciālists, bet viņam likās dīvaina šitāda izpildīšanās ap tām smiltīm.... vai tiešām tās smiltis, kas tiek no turienes izvestas ir tik pulka mīkstākas par tām ko no jauna ievedīs??? vai tā tāda eironaudas apgūšanas shēma???

Pirmais 09.08.2012 16:13

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

es apgalvoju, ka neskatotes uz to, ka jevrožopā ir valstis, kur tas ir iespējams, latvijā ir praktiski neiespējami nosertificēt pašbūvētu mašīnu - tu drīksti pierādīt pretējo

Es apgalvoju, ka Latvijā praktiski ir iespējams sertificēt pašbūvētu mašīnu. Tu drīksti pierādīt pretējo.

PS. Latvija jāraksta ar lielo L, āzi. Bet tu jau esi primāts, to vari nezināt.

tu gribēji teikt, ka teorētiski tas ir iespējams

praktiski daudz vieglāk to ir izdarīt citā jevrožopas valstī un atvest šurpu jau gatavu piereģistrētu..... tādā gadījumā jau sāk "iet cauri" tavs aprakstītais variants ar eksperta izbraukumu

esmu savulaik pētījis variantu par kitkāru no UK uz fordeļa bāzes.... vēl pirms jevrosojūza laikiem....

Pirmais 09.08.2012 16:00

KSI rakstīja:

DekstersFF rakstīja: ... viss ir sekas tiem 50 gadiem.

Smako vien tālāk

Ja netiec pats galā ar šo tukšo iršanu, iedzer kādu medikamentu

Visu laiku mēs bijām paši vainīgi, tagad pēkšņi visi citi vainīgi.

Ceļi esot sūdīgi, jo LV teritorijā ir īpaši sūdīga grunts. Neskatoties uz 5x lielāko nodevu, tāpat nejēdz uztaisīt . Un šī īpašā grunts slāņa robeža kaut kā iet tieši pa latwānijas robežu

Labi, ka vēl nepateici, ka LV teritorija pirms miljoniem gadu bija dinozauru migrācijas ceļā un šamējie visu šeit apēda, tāpēc nekas normāls šeit neaug

šodien redzēju kā tiek būvēts ceļš.... krustpils/katlakalna stūris....

no viena gala ekskavātors rok ārā skaistas baltas smiltis ampēram metra dziļumā..... no malām birst iekšā melnzeme... no otra gala gruzaviki ved iekšā kautkādas smiltis un jamās tiek blietētas

pieļauju, ka tās pašās smiltis tiek aizbestas uz daugavu "atmazgāt"

Pirmais 09.08.2012 15:57

DekstersFF rakstīja: Es tikko tam pašam no UK atvestajam Volvo pieskrūvēju LV numurzīmes. Atbrauca CSDD inspektors, palūkojās, ka viss sabūvēts pareizi un atļāva reģistru. Apskate nu vērtēs tikai tehnisko stāvokli.

Tik vienkārši. Izbraukuma apskate maksāja 16 ls. Un viss.

Tā kā nevajag dirst šķidru.

Piekabes sertifikācija maksāja kaut kādus 50 latus...plus svēršana.

Kaut kā nemanīju kaut kādas neiespējamas darbības.

Pirmais, un nedarbini savu tukšo pauri velti un nesalīdzini atkal joprojām LV un UK, labi ?

vienkārš stūres pārlikšana no labās uz kreiso pusi nav nekādā veidā saistīta ar sertifikāciju šī topica izpratnē - šeit ir runa par jaunuzbūvētu lietu sertifikāciju....

pat no amērikas atvestam auto pēc jevrosūjūza normām ir nepieciešama sertifikācija - to var būt izdarījis ražotājs visai sērijai vai var darīt arī pircējs vienam aksemplāram

es apgalvoju, ka neskatotes uz to, ka jevrožopā ir valstis, kur tas ir iespējams, latvijā ir praktiski neiespējami nosertificēt pašbūvētu mašīnu - tu drīksti pierādīt pretējo

Pirmais 09.08.2012 14:04

DekstersFF rakstīja: Nu taču brauc, kas liedz?? Ir vaļā līdz pat DE.

bļā, vadon, kuļīš dristi????

tepat pie rīgas ir remonts, kura dēļ kavējas bauskas autobusi

kālab lai kas līdzīgs nebūtu tālāk

Pirmais 09.08.2012 14:02

jebkurā gadījumā ražot jaunus akumulatorus no veciem akumulatoriem ir daudz ekoloģiskāk kā to pašu taisīt no nulles (dabas resursiem)

te pļā visādi iņčiņeri strīdās par to kā neitralizēt kautkādas ķīmiskas vielas.... pārējā pasaulē inženieri domā, kā no neitrālām vielām iegūt tiem vajadzīgo

Pirmais 09.08.2012 13:57

Palaidniex rakstīja:

CRDI rakstīja:

taaneko rakstīja: Var bet legalizācija var izmaksāt dārgāk nekā pats produkts). Tapēc jau Dartz neražo latvijā, tapēc Dambja oscariem nav ielas versiju.

csdd.lv/...

Ja tasies ražot sērijveidā (un raut augšā PVN par >1000%) tad tās cenas ir nav nekāds kosmoss

Nu bet čals "kņižku ņe čital", bet mņēņijs ir klintī iekalts...

ja nevar sagrabināt pārsimts latus vāģa sertifikācijai un atbilstības pārbaudei no tiem 300 000 "vērtajiem" drapakiem - tasd jau laikam izmaksās un p[amatojumā kaut kas nav tā kā jams te dzied...

dambis arī nevar sagrabināt pārsimts latu sertifikācijai nuhahā, atver actiņas

latvijāvēl nav piedzimis tāds sertifikātors, kas liktu savu parakstu kaut uz viena papīrīša

GB var nopirkt tā saucamo kitkāru, un ja tev ir mājās aizķēries vecs fords, tad paņemt no tā pāris mezglus, saskrūvēt diždampi, aizbraukt uz sertifikāciju, kurā paskatās vai tiešām visas skrūves ir ieskrūvētas un iedod pasi - talvijā to nevar, vienkārši tāpēc, ka nevar - neskatoties uz to, ka csdd lapā ir ierakstīts, ka var

Pirmais 09.08.2012 13:53

Palaidniex rakstīja:

Mani parasti uzjautrina visi tie žurnaļugas, kam vajag izspiest sensāciju no fakta kurš vēl nav pat 100% garantēti ka notiksies, bet jau prasa - kā būu ja būtu, ko darīt...

ja nebūtu izbļaustīts bauskas tilts, tad bauskas slimnīcu pa kluso tā arī aizklapētu, vai ne?

ja nebūtu izbļāvušies par spiraiņa leišu superkāru, arī drošvien pēvēenns būtu slaidi ieekonomēts, vai ne????

tāpēc vajag paklusēt un pēc ņaudēt, ka celt jauno vida ēku iznāk lētāk kā necelt

Pirmais 09.08.2012 11:10

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Tu laikam nesaprati....

Es tev saku, ka inženieri ir paredzēti lai risinātu tās problēmas.... Un tehniska problēma nav sinonīms vārdam "mehāniska", kā saprotu no tava teksta tu domā tieši to

nesaprati tu!! Atslēgas vārds ir ķīmija, un tai nav nekā kopīga ar tehnisku problēmu.

nē, nesaprati tieši tu...

vēlreiz uzsveru - tieši inženieriem (ne tev) ir jārisina visas TEHNISKĀS problēmas, kas rodas izstrādājot noteiktu TEHNOLOĢIJU....

kausējot svinu atklātā veidā, daļa svina aiziet gaisā... tā ir tehniska problēma (kas jārisina inženieriem, jo tieši to arī inženieriem māca, vismaz tas būtu jāmāca, nevis kā saspraust kopā gatavus blokus) kā to svinu izdabūt ārā no gāzēm...

tāpat arī ko darīt ar skābi... neitralizēt būtu vienkāršākais veids, bet kāpēc nesasparoties un neatdalīt svinu no sēra

tehniski izdevīgāk būtu pārstrādāt uzlādētus akumulatorus, bet nedomāju, ka kāds tā darīs

pašā akumulātorā (izlādētā) ir salīdzinoši daudz svina (hidrogēn)sulfāta, svina oksīda un protams paša svina....

ja dekstera "zavods" taisās tikai iegūt no akumulatoriem tikai to pliko svinu, kas tur ir palicis, un pārējo izmest daugavā, tad es esmu pret tādu zavodu...

ja iņčiņers sāktu darīt to, ko šim mācīja (tobiš sāktu risināt inženiertehniskas problēmas) tad jams varētu izstrādāt tehnoloģiju.... piemēram dedzinot augstā temperatūrā svina sulfātu iņčiņers varētu iegūt svina un sēra oksīdus.... nu un ūdeni, jo tur ir hidrohēnsulfāts sākumā.... atliek visu to pasākumu sadalīt sastāvdaļās un var ražot jaunas akumatoru baterijas...

es saprotu, ka daudz lētāk jaunus akumulātorus ražot ir kā izejvielu ņemot tīru svinu un tīru sēru

Pirmais 09.08.2012 10:35

vadons nesadirš visu....

vadoņam tikai ir tāda negatīva īpašība, ka jamais histēriski noliedz visu ko pats nespēj saprast.....

nedaudz pārspīlējot varētu teikt tā - latvija varētu pelnīt sūcot kūdru.... nu vēl nedaudz tirgojot vecas mašīnas, kas ievestas no citām valstīm... nu varbūt tās nedaudz remontējot....

bet vadons nekad nesapratīs kā microsoft varēja kļūt par daudzmiljardu kompāniju, jamie tak kūdru nesūc

Pirmais 08.08.2012 18:18

vispār jāatzīst, ka vadonc (ar savu desmitarpusklašu izglību) čista inženieriski stabili cērt pušu diplomēto līvānu galveno kurinātāju....

Bet iņčiņeram arī ir sava taisnība.... Mūsdienās, kad tikai airbaltiks un prezidenta kanceleja drīkst būt mīnusos.... Jā, un vēl octa apdirsinātāji...

Tobiš šodienas kapitālisma apstākļos.... Uztaisīt zavodu ar nulles emisiju sanāk ļooti dārgi....

Par to akumulatoru pārstrādi - gan jau, ka pat deksters spētu kādus 10% to problēmu atrisināt, ja iedotu finansējumu.... Bez ķīmijas doktora grāda.... Tikai izmantojot poņu, ņuhu un čuju....

Bet dabā parasti pat cūku fermas nožmiedzas uz attīrīšas iekārtu ekspluatāciju....

Tur gan ir mazāka skāde, jo augiem pa lielam jau sūdi patīk...

Svins ir stipri kaitīgāks, sevišķi dzīvām būtnēm... Vēl tur ir svina oksīdi, sulfā(ī)t(d)i un sērskābe.... Kas arī nav medusmaize vai pārtikas piedeva.. Pārējais ir dažādas plastmasas, kas tomēr arī vēl jāmazgā...

Tāpēc es par šādu kaitīgo ražotņu veidošanu pierobežā.... Piemēram lietuvas atomelektrostacijas atkritumu poligons arī ir stipri tuvāk daugavpilij kā dažiem te liekas....

Pirmais 08.08.2012 17:18

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: tāpēc jau inženieri ir domāti lai jamie varētu risināt dažādas sasāpējušas tehniskas problēmas

Tur nav tehnisku problēmu sadrupināt to mēslus, bet gan pamatīgas ķīmiskas problēmas, kā to visu neitralizēt, pie kam lai nebūtu apkārtējiem iedzīvotājiem jāvemj!

Tā "netitralizācijas" parodija ar dzeramo sodu ir pilnīgākais fufels. Tāpēc jau šos dzen ārā no rietumeiropas. Visas Eiropas akumulatoru ražotnes sen jau ir pārceltas uz Āziju, izņēmums vēl ir Slovākija un Slovēnija. Tieši tāpēc, ka svinu neviens neneitralizē, ne tajā zampā ko nolej kanalizācijā, ne tajos dūmos pēc kausēšanas.

Tā pat kā dāņi - labi māk noklusēt mēslus, un te visi ti applaudē par "ekoloģisko" ražotni. Faktiski no šīs metodes ir vēl vairāk mēslu, kā no soc laiku neitralizācijas ar kaļķu pienu, un dažiem flokulantiem un koagulantiem.

Tu laikam nesaprati....

Es tev saku, ka inženieri ir paredzēti lai risinātu tās problēmas.... Un tehniska problēma nav sinonīms vārdam "mehāniska", kā saprotu no tava teksta tu domā tieši to

Pirmais 08.08.2012 17:04

pats galvenais - pašmāju ekAnomika atdzims uz sitiena

Pirmais 08.08.2012 17:03

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kāpēc gan akumulatoru pārstrādes fabrīku neuzcelt Līvānos?

Tos svina mēslus tu vari celt savā ķēķi!

hai septiņpagastu kurinātāj.... tu tak sevi šajā portālā pozicionē kā iņčiņeru nu vismaz man tā liekas, ka tāpēc jau inženieri ir domāti lai jamie varētu risināt dažādas sasāpējušas tehniskas problēmas (nevis no gataviem danfosa, boša un citiem moduļiem saspraust kopā strādājošu shēmu - to lai dara montieri)

a kas tev traucē celt tādu zavodu, kur nevicina bomži āmurus "akumulatoru korpusu drupinātavā"

man domāt, ka latvenergo rēķins arī būs mazāks kā līvānu bomžiem minimālā alga...

Pirmais 08.08.2012 15:06

opļā, izrādās līvānos ir arī kāda asfaltēta iela

Pirmais 08.08.2012 12:51

a nakui jāliek mašīnas tajā centrā??? tur ir maXXXXXima uz kurieni brauc iepirkties pat no venCpils? ražotnes taču līvānos visas ir pēc ministrijas pavēles nolikvidētas

visapkārt līvāniem ir vairāk vai mazāk izstrādāti kūdras purvi, kur var stāvēt tie, kam nepietiek vietas centrā

Pirmais 08.08.2012 12:40

pa kuru laiku līvānos ir uzbūvējuši mašīnu rūpnīcu?

Pirmais 07.08.2012 21:51

nav jau mehānisma, kas ļautu konttrolēt vai tā kaza tiešām ir slima....

Temperatūras nav.... Paiet var.... Jāvem nav... Jāpļūtī ar'... Beeeet "kautkas tomēr naaav labi". Nu kā lai pastrādā?????

Lavents arī 8gadus slimoja, bet tiklīdz sroks beidzās tā vesels kā rutks vazājas pa viļņiem...

Pirmais 07.08.2012 15:33

DekstersFF rakstīja: Invalīdu stāvvietās arī drīkst stāvēt, vai ne?

Un, ja neviens neredz, pa dzīvojamo zonu arī drīkst maukt...jo neviena jau nav, tā ?

Bet tur tačudrošvien arī ir pielaides.....

Āksti

Pirmais 06.08.2012 20:59

katrā gadījumā mans tejsts ir pulka adekvātāks par tavu.... Neko tu nezini par to purvu... Dirs tikai...

Jo vadonim nekāda purva nav, purvs ir čomam... Vadons tur šancē par priekšstrādnieku.... Bet tev skorpis ira... Un vēl vairāk.... Ja vadoņam būtu bijuse rojāla kaste, kuj jamais būtu tunājams... Kostu bezprabudna....

Pirmais 06.08.2012 20:55

a ko???? Tiešām arī nokautais skorpis no turienes???? Man likas, ka jams nāca no māju kombināta likvidācijas procesa....

Pirmais 06.08.2012 20:03

iņčiņers pac pēc ministrijas pavēles samainīja visu līvānu stikleni pret diviem krievu pastūžiem, kilo speķa un brāgas kannu

Pirmais 06.08.2012 15:03

pa lielam, man ir pokui, ka vadoņa čoms vismaz pēdējā vilcienā paspēja ielekt.... vanonc jau nebrauc uz āfriku to kāpostu tērēt..... pērk roltonus pašmāju spicē

vienīgais bišķi kremt, ka uz angliju to kāpostu aizved, pērk salauztus ekskavātorus

Pirmais 06.08.2012 15:01

vauuuuuu

pasaki tik repšem, ka kaut kur mētājās "nepgūts fonds"

Lasītākie raksti

Jaunie raksti