Pirmdienis rakstīja: bet ja nopietni, tad CDI ir kolosāls motors, TIKAI slikta degviela sabiedz tās sprauslas ātri vien
davaj tagad parunāsim par to tēmu - "SLIKTA DEGVIELA"
tu maz zini cik un kādi ir dīzelim filtri??????????????
Pirmdienis rakstīja: bet ja nopietni, tad CDI ir kolosāls motors, TIKAI slikta degviela sabiedz tās sprauslas ātri vien
davaj tagad parunāsim par to tēmu - "SLIKTA DEGVIELA"
tu maz zini cik un kādi ir dīzelim filtri??????????????
Ozz rakstīja:
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja: Ar pļavu nepļaušanu vajag uzmanīgi. Var atrauties soda sankcijas.
vot kakarz, ja ir tās 5 sarkanās grāmatas sugas un tam ir dokumentāls apstiprinājums, tad vēl subsīdijas var dabūt par NEpļaušanu
Tad ir jārēķina vai nopļaujot var saņemt lielāku subsīdīju nekā nepļaujot.
Un kaa ar to Dabu
P*s viņu zirgs un 9 tatāri, ka tik piķis
Man viņa netraucee taada kaada ir, toties dziivo ij griezes, ij veel visaadi brideejputni, kukainiishi un pat uudrs ar laikam upes krastaa bija alu uztaisiijis...
un pljaut tikai taapeec, lai buutu smuki nopljauts
mani kaut kaa nekrata.
nu bebri tagad pat man pļavā dzīvo..... nu ne gluži pļavā, bet pārsimt metrus no pļavas.....
lapsas staigā pa ielu, iezīmējot teritoriju uz elektrības kastēm ![]()
![]()
![]()
Baisulis rakstīja: Šīri,ir atšķirība par tavu 200 m2 pagalmu un purvu 180 ha platībā
man gan likās, ka Purvs ir kādus 500mxm liels ![]()
Pirmdienis rakstīja: principā, gāzes iekārtas rulzz vēl vairāk.
kļīst baumas, ka mērcēdesu motori ir pārāk vārgi lai viņiem stutētu virsū gāzi ![]()
TDIOTS rakstīja:
Pirmais rakstīja: kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@
a mans renaults ~gadu jaaja praatu - uzpumpeeshanas 'bumbierii' pirms degvielas filtra , plaisinja bij iemetusies bik gaisu pietravija , briizjiem zuda jauda, raustijaas utt . neviens paargudrais serviss nevareeja 'atkost' iemeslu , naxrenizeejaam to dranjkji ( jauns 120,-ls + jaapasuuta ) tagadinj viss kedaa , 1/2 abaroc un uz priekshu ar dziesmaam
šitādas plaisiņas neviens serviss nevar nodiagnosticēt, jo kompis neko nerāda ![]()
![]()
![]()
šīri, tev ir pagalms?
Nortel rakstīja: Ar pļavu nepļaušanu vajag uzmanīgi. Var atrauties soda sankcijas.
vot kakarz, ja ir tās 5 sarkanās grāmatas sugas un tam ir dokumentāls apstiprinājums, tad vēl subsīdijas var dabūt par NEpļaušanu ![]()
kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@
Ozz rakstīja: mana tarataika peec pirmajaam kveelsveceem lec...
ar to aukstumu laikam bija, ka videi buutu veelams buut siltai, lai degviela sanaak gaazveida, nevis pilienveida...ja tu to vari nodrosinaat un cilindros ir kompresija un ir laba degviela-kaapee ne
varu nomierinaat, ka auksts benziinieks ar ne vienmeer lec ideaali
mans renaults gan nelec no pusapgrieziena, vismaz man tā pēc skaņas liekas.... ir tā ž-ž-žnnnnnnn
bet varbūt tas starteris dot to skaņu....
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: mana tarataika peec pirmajaam kveelsveceem lec...
ar to aukstumu laikam bija, ka videi buutu veelams buut siltai, lai degviela sanaak gaazveida, nevis pilienveida...ja tu to vari nodrosinaat un cilindros ir kompresija un ir laba degviela-kaapee ne
varu nomierinaat, ka auksts benziinieks ar ne vienmeer lec ideaali
Acīmredzot te cilvēki nesaprot, kas ir PUSapgrieziens. Lai pielektu no PUSapgrieziena - ir jānostrādā pirmajam un vienīgajam cilindram, kas vispār nokļūst darba gājienā! Jebkuram pastāvējušam dīzelim vajadzēs 2-3 apgriezienus, lai dabūtu pietiekamu kompresiju. Un tieši no tiem 0,5 līdz 2-3 apgriezieniem ir milzīga starpība ja tas ir traktora dīzelis ar vecu akumulatoru.
davaj brauc šurpu - skaitīsim apgriezienus
Pirmdienis rakstīja:
Pirmais rakstīja: neesi vēl pamanījis, ka zigis apgalvo, ka mērcēdesas joprojām ir vienīgie, kam ir tāda tehnoloģija
pierādi, ka esmu to teicis
tehnoloģija viena- nosaukumi katrai markai savi
P.S> renaults= ehh...labāk būtu turpinājuši vīnu taisīt ...
tev gan vajadzēja zināt, ka čīles un austrālijas vīni jau sen ir galvastiesu pārāki par franču ![]()
Baisulis rakstīja: Nemuldi,Pirmais,tas bija jauns pumpīc un man galīgi par mazu.
stūlps esi????
mazais krāniņš tur bija jābāž iekšā, nevis galva ![]()
![]()
![]()
Baisulis rakstīja:
Ozz rakstīja: Kaa nez buutu ar vakuumpumpi
vai to kačāt sastreeguma laikaa buutu korekti
Par to var stāstīt Pirmais. Domāju,ka var kačāt,nav tak aizliegts.
Pirmajam vairs nav vakumpumpīša, viņš vairs neatminās kā tas bija....
viņi ar Sviestcu abi kopā to pumpi uzdāvināja Baisulim kautkādos svērkos ![]()
![]()
![]()
![]()
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja:
Vai es kaut ko nesaprotu
degvielu vajag labi samaisiit ar gaisu lai taa aizdegtos...manupraat 4 taktu dzineejs taapeec arii bija 4 taktu, ka degvielu neizsmidzina un neaizdedzina vienas virzuļa takts laikaa...
resp divtakteris ar lejupejošo virzuļa kustiibu iesuuc degmaisiijumu kas sagatavots caur karburatoru, un augšupejošaas takts laika aizdedzina...
visiem 4 taktu dzineejiem bija ka virzulis veic veel vienu augšā lejā takti kaa laikaa samaisa degvielu ar gaisu...
palabojiet mani....
Palabo sevi pats:
en.wikipedia.org/...
en.wikipedia.org/...
nu pļā veci
tu tā kāds tāds raimondsm
vēl tika trūka linku no mamma.com ![]()
![]()
![]()
![]()
Yetti rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Pirmdienis rakstīja: CDI uber alles
jā, bet tas ir renaulta izgudrojums
grāvis...
Bosch visā godībā... kā tagad atceros rakstu par Bosch jauno sistēmu... apvērsums, diagrammas, šķērsgriezumi biezā slānī bij...
pļā, nu ko jūs lietat visi manā un zuperziga DIALOGĀ ????? ![]()
Seene rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
1) jebkurā motorā sadeg tikai un vienīgi DEGMAISĪJUMS. Degvielas maisījums ar gaisu. Bez skābekļa nekas nedeg.
Dīzelis ir motors ar DEGMAISĪJUMA sagatavošanu tieši cilindrā.
2) Nu re - noslāpēšanai, nevis kompresijas pazemināšanai
3) Kādu spiedienu "jāuzdzen" sūkņiem? Un kāpēc uzsvars uz mehāniskajiem? Ja barošanas sistēma kārtībā, degviela tiek izsmidzināta caur sprauslām "no pusapgrieziena".
1) Ok, sauksim to par degamisījumu. Lai gan vārds "degmaisījums" manā skatījumā ir aktuāls tikai karburatordzinējiem.
2) Tas, kam paredzēts, nemaina lietas būtību. Faktiski tas pazemina kompresiju.
3) Esi redzējis krievu traktoru, kam degvielas sistēma būtu tik perfektā kārtībā? Un uzsvars uz mehāniskajiem tādēļ, ka elektrisko darbināšanai nav jagriež motoru - jāieslēdz "aizdedze" un jāpagaida.
3) es ESMU redzējis traktoru, kuram katru reizi pirms palaišanas ir ar rokas sūknīti jāpadročī biški līdz raksturīgās skaņas iegūšanai.... bet visā savā mūžā VIENU REIZI.... rezultātā traktorists nosipās nedēļu un sataisīja...
visiem pārējiem redzētajiem traktoriem ir bijis Yonāsa pieminētais pusapgrieziens...
ooPIS rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Pirmdienis rakstīja: CDI uber alles
jā, bet tas ir renaulta izgudrojums
tad nu Tu esi baleriina Swiss Federal Institute of Technology radiita shtelle... i FIATaa pirmoreiz seerijaa...
neesi vēl pamanījis, ka zigis apgalvo, ka mērcēdesas joprojām ir vienīgie, kam ir tāda tehnoloģija ![]()
fatruks arī ir rūnījams ![]()
ursis rakstīja: es atziistu ka ESMU VISIEM zaudeejis,ar ko neesmu speeleejis.
nemokiet citus,veel vairaak MANI
tev tak ir piespēgums arī mājā! un uztaisi tak vismaz pāris gājienus pa vakaru
ursis ir izaicinājis pozitīvo uz dueli, tagad trennēsies braukt ![]()
![]()
![]()
renault vispār ir autobūves etalons!
Pirmdienis rakstīja: CDI uber alles
jā, bet tas ir renaulta izgudrojums ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: Vecajiem dīzeļiem (piemēram MTZ-80) mēdz būt šāds vārsts, kas ļauj vieglāk iedarbināt dzinēju.
Dīzelis, vecs, MTZ-80 un ar droseļvārstu
Aizej takš izgulies, jaunekli.
nu dažiem traktoriem ir dekompresijas kloķītis, bet jamam nav nekādas līdzības ar droseļvārsta aizvēršanu
Pirmdienis rakstīja:
Pirmais rakstīja: zigis nobijās
Zihis 2x kopā ar Pirmo dzēra B 52 ziemā....
dzēra un runājās un pēc tam dabūja mukt ātri prom, jo sekas negribējās piedzīvot
nu beidz
Pirmais tak nav tiķ ļauns ![]()
TDIOTS rakstīja:
Pirmais rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Pirmais rakstīja: kad man renaultam bija pārberzusies degvielas šļauciņa no filtra uz sūkni, tad renaults pēc pāris stundu pastāvēšanas leca tikai uz kāda piektā pogas spiediena :@
a mans renaults ~gadu jaaja praatu - uzpumpeeshanas 'bumbierii' pirms degvielas filtra , plaisinja bij iemetusies bik gaisu pietravija , briizjiem zuda jauda, raustijaas utt . neviens paargudrais serviss nevareeja 'atkost' iemeslu , naxrenizeejaam to dranjkji ( jauns 120,-ls + jaapasuuta ) tagadinj viss kedaa , 1/2 abaroc un uz priekshu ar dziesmaam
šitādas plaisiņas neviens serviss nevar nodiagnosticēt, jo kompis neko nerāda
bet nu , belgj , tas mans kjengu schrotts nava vieniigais uz shaas greeciigaas zemes , diilerservisam toksh pienaaktos zinaat savu dranjkju specifiskos nikjus , a to gaisa meeriitaaju mainija 25reizes kujompja shtepseli sprauda utt.$$$$ kaasa beztolkaa
tur jau tā fiška, ka jamie prot operēt tikai ar kompi, piesprauž, paskatās, ka kļūdas neber, komonreilā spiediens ir un visss...
es pats jau arī tikai tagad zinu, kur jāmeklē
jo apskatot degvielas vadus nekas nav redzams, tie ir sausi.... tas tāpēc, ka degvielu no bākas sūc sūknītis, kas atrodas augstpiediena sūknī...
(tas motors jau arī pielec, kad ir pastāvējis, izdedzina degvielu, kas sakačāta šinā un uzreiz noslāpst, parādās infoziņojums, kaukas ķipa inžekšin fault, nākamo reizi, kipa pierubījot aizdedzi, nu pogu paskpaidot, startējot sākumā paziņojums nodziest, pēc tam ja nepielec, tad parādās atpakaļ)