gadījumā ja krāso pusdetaļu, tad pāreju nevar normāli nodrošināt....
tāpēc krāso visu detaļu vai pāreju taisa detaļas lauzuma vietā
gadījumā ja krāso pusdetaļu, tad pāreju nevar normāli nodrošināt....
tāpēc krāso visu detaļu vai pāreju taisa detaļas lauzuma vietā
stabulnieks rakstīja: Pirmajam sūdīga redze , bet nu nevar būt ka oriģinālā krāsa neatšķiras. Otra lieta ir , ka dažām krāsām jāviec pāreja no svaigi nokrāsotas detaļas uz oriģinālo krāsojumu, savādāk redz atšķirību.
atnāc un apskaties....
Centis_Nuudele rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Ideots rakstīja:
pa 5 K EUR ? - Rumbulā pietur 15. autobuss
Tātad - ja gribi kvalitatīvi - tā lai nav pat aklajam redzams ka pārkrāsots - uztaisīt, jāņem ārā visi logi, jāņem nost visi moldingi , lukturi, ŠTERNS , abšivkas, haubes skaņas izolācija......principā to auto jānoārda līdz plikam kuzovam.
Un arī līdz rūpnīcas kvalitātei nevilks, kauč vai krāsošanas aprīkojuma dēļ.
Metāliku oriģinālo no pārkºasota var atšķirt pēc pigmenta. Nav pat jāmeklē aiz stiklu gumijām un tamlīdzīgās vietās.
lai aiz stiklu gumijām nevarētu neko redzēt, pirms krāsošanas aiz gumijas aizbāž alumīnija drāts plastmasas izolāciju
rezultātā gumija paceļas uz augšu un krāsa papūšas apakšā, pēc tam drāti izvelk, gumija nostājas savā vietā un neko tur nevar redzēt
man renaultam ir (pār)krāsots spārns, pakaļas vāks un pakaļas buferis - nekrenā tur nevar atšķirt pēc pigmenta
![]()
![]()
![]()
Baisulis rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
batka rakstīja: sievišķiga mašina
nee, nee, liidz sievishkiigai mashiinai civic (hechbeks) nedavelku... driizaak taada meiteniiga taa mashiiniite
Nu,tātad pircējs,varbūt, nevainīgs ,zils zēns.
uzprasies lai pazina?
![]()
![]()
![]()
Zoo rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Zoo rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: moš centim uzdāvināt humanitāro palīdzību - datoru
internetu tak jamais pats mājās ievilks
Visus savus datorus esmu atdāvinājis citiem kā humanitāro palīdzību.
Tieši tīkla ievilkšana ir problemātiska, jo tur ir vecie kabeļi. Jāpārvelk viss mājas ievads vai kaut kā tamlīdzīgi.
Neesmu iedziļinājies. Katrā ziņā ar telekoma komplekta nopirkšanu nepietiek, jo nav kur ieštepselēt.
tikai 2 vadi
vai 6
viesiem telefoniem ir 2
tad var iezvanpieeju, vai liidz 256 kb/ps tikai piezvaniit neviens nevarees
nē, dsl tāpat iemanās tajos 2 vados dabūt arī internetu
ja vajag varu nolasīt īso lekciju par to, kā tas strādā
tā, par neizšķirtiem
neizšķirts netiek automātiski fiksēts, bet pēc viena spēlētāja pieprasījuma to fiksē
1) gadījumā ja figūru stāvoklis atkārtoas TRĪS reizes
2) kautkādu skaitu (laikam 50) netiek nosists neviens kauliņš vai pabīdīta peška
citos gadījumos neizšķirtu var piedāvāt jebkurš no spēlētājiem kopā ar gājienu, otrs spēlētājs var pieņemt vai nepieņemt piedāvājumu
nav zolīdi vienam spēlētājam piedāvāt niču 2 reizes pēc kārtas, tobiš ja naidnieks atsakās, tad nākamo reizi partijā niču var pedāvāt tas, kas atteicās (nav runa par ničas pieprasīšanu 1 un 2 gadījumā)
ideāls ievasarošaais veids ir www.ss.lv/...
![]()
Zoo rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: moš centim uzdāvināt humanitāro palīdzību - datoru
internetu tak jamais pats mājās ievilks
Visus savus datorus esmu atdāvinājis citiem kā humanitāro palīdzību.
Tieši tīkla ievilkšana ir problemātiska, jo tur ir vecie kabeļi. Jāpārvelk viss mājas ievads vai kaut kā tamlīdzīgi.
Neesmu iedziļinājies. Katrā ziņā ar telekoma komplekta nopirkšanu nepietiek, jo nav kur ieštepselēt.
tikai 2 vadi
vai 6
viesiem telefoniem ir 2
moš centim uzdāvināt humanitāro palīdzību - datoru
internetu tak jamais pats mājās ievilks
davaj pārskatiet un izspēlējiet beidzamās partijas
centim slava
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: es uz pacēlāja turēšu audī lai atsperes nenosēžas
Nesmejies. vecajos labajos PSRS laikos, tā bija labā prakse, pa ziemu ja nebrauc, tad uzliek uz klucīšiem. pats liku fāterīša mazkavieti.
mums armijā vieni urāli stāvēja vienkārši ar riteņiem uz koka dēļiem
bet citi bija pacelti gaisā uz viegli nogāžamiem statņiem... tā, ka riteni varēja pagriezt (dažiem nevarēja)... tiem bija iekšā sausi aķi, aizlīmēti gaisa filtri un eļļai klāt bija kautkāda piedeva, kas nosēžas uz sienām un neļauj rūsēt cilndriem
ķipa - ieziemoti
Miesta pažarnieki agrākos laikos (nezinu kā ir tagad, būs jāieiet apskatīties) tās mašīnas arī stutēja uz kokiem. Jo izbraucieni salīdzinoši reti, mašīna piekrauta utt. Piestutēja tā, ka riteņi paliek pie zemes,tikai atslogo federes. Ja jābrauc uz pažaru tad kā met pa gaņģiem tā no garāžas arā.
mums bija tādi bleķa 3stūrveidīgi izstrādājumi... gaņģī iemest nepietika.... vaidzēja biki paraut ar dežūrtjegaču... iespējams, ka dažus varēja apgāzt arī metot gaņģī.... bet ne visus
mašīnas bija piekrautas.... iekšā bija reaktīvie "kaķušas, jeb bm-21" šaviņi
ar tām mašīnam, kas vienkārši stāvēja uz riteņiem bija interesanti pabraukt pēc tās stāvēšanas.... riteņs tajā vietā bija nostāvējies kantains un pāris stundas visa tā 8 tonnīgā tačka lēkāja ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
ursis rakstīja: riepu mainjai vaig bedri apgaismo mani luudzu
Renaultiem vajag. Tāpēc ka no apakšpuses jātiek klāt ar atslēgu paturēt pretī uzgriežņus riteņu skrūvēm.
attapīgākie tās skrūves ieleik otrādāk jau laicīgi un pieķer ar svarku ![]()
ursis rakstīja: pirmais ir bijis ekskursijaa uz armijas dalju
Pirmais savulaik 772 dienas tādā daļā dzīvoja ![]()
starp citu Yonāsam savulaik bija absolūta taisnība
renaulta oriģinālai kajabai ir rakstīts virsū
"made no spaiņa"
vakar paskatījos
Siksparnis rakstīja:
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: es uz pacēlāja turēšu audī lai atsperes nenosēžas
Nesmejies. vecajos labajos PSRS laikos, tā bija labā prakse, pa ziemu ja nebrauc, tad uzliek uz klucīšiem. pats liku fāterīša mazkavieti.
mums armijā vieni urāli stāvēja vienkārši ar riteņiem uz koka dēļiem
bet citi bija pacelti gaisā uz viegli nogāžamiem statņiem... tā, ka riteni varēja pagriezt (dažiem nevarēja)... tiem bija iekšā sausi aķi, aizlīmēti gaisa filtri un eļļai klāt bija kautkāda piedeva, kas nosēžas uz sienām un neļauj rūsēt cilndriem
ķipa - ieziemoti ![]()
![]()
![]()
citētāji krenovi
ursis rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
ursis rakstīja:
Pirmais rakstīja: uz bedres grūti mainīt riteņus
riepu mainjai vaig bedri apgaismo mani luudzu
a ta es kaa tjomka pa vecam ar domkratu...un uz liidzenas vietas...
A es vakar sipos uz nelīdzenas ar audi oriģ domkratu.
nevareeji nolikt uz liidzens?
man tas veel priekshaa. piektdien biju Ceesiss-kaa rakstiiju. mana laime ka bija veel ziemenes... ja nee par vienu C4 srotaa buutu vairaak...
tur bija sniega(aiz Siguldas) do .... uja un vairaak
tev nepaveicās
ģandrīz jau tiki pie mašīnas ![]()
ursis rakstīja:
Pirmais rakstīja: uz bedres grūti mainīt riteņus
riepu mainjai vaig bedri apgaismo mani luudzu
a ta es kaa tjomka pa vecam ar domkratu...un uz liidzenas vietas...
viss jau ir izdomāts.... pacēlājs būs
griestus nav grūti pastiept cik augstu vajag ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Nafig garāžā vajag pacēlāju
Ja nu vienīgi nav kur likt naudu un dikti gribas zīmēties....man pilnīgi pietiek ar bedri.
p.s. cik augsti būs griesti tajā garāžā?
es uz pacēlāja turēšu audī ![]()
![]()
lai atsperes nenosēžas ![]()
uz bedres grūti mainīt riteņus ![]()
pret iesnām labi palīdz asaru gāzes baloniņs