dekster, man škiet ka Tu jau kādu laiku esi palicis par d.u.r.a.k.u.
Nekā personīga puis, tāds darbs
dekster, man škiet ka Tu jau kādu laiku esi palicis par d.u.r.a.k.u.
Nekā personīga puis, tāds darbs
aizcitējos, pa 2k to agregātu var ņemt ņegļadja.Vienkārši ieskaitot Bada kontā naudu
perkons rakstīja:
llxx rakstīja:
perkons rakstīja: Bad , cena tāda kodīga.
Skatos ka pasažieru pusē apakšā durvis jau ir ar ķirmi caurgrauzts.
starp citu kāds šamam motors , vai 2,0 T 16 v?
zemspiediena turbīna ,16 V .Bet nu cena toch kodīga.Pa 2000 aizies pa 3ar pus gaidīsi ilgi.
Pa 2000 es noteikti aizdomātos, bet 3,5 ni ni.
perkons rakstīja: Bad , cena tāda kodīga.
Skatos ka pasažieru pusē apakšā durvis jau ir ar ķirmi caurgrauzts.
starp citu kāds šamam motors , vai 2,0 T 16 v?
zemspiediena turbīna ,16 V .Bet nu cena toch kodīga.Pa 2000 aizies pa 3ar pus gaidīsi ilgi.
eid rakstīja:
llxx rakstīja: novērtēju,bet neteikšu ,ko es domāju par iauto galerijās ievietotajām bildēm, mani tad nolinčos
nu tad ieliec kādu savu GARADARBU novērtēšanai!
kāda makara pēc man kaut kas šeit būtu jāliek...,lai katrs kam nav slinkums izteiktu savas subjektīvās domas ??Tipa forša bilde vai arī galīgs sūd.s,vai vēl kaut ko tamlīdzīgu.Nu nav man tas vajadzīgs.Gr man pajautāja ...es atbildēju.ŠIs tak nav fotoforums un arī tur ir pa pilno mēslu.
Bet Tu savu sābu esi forši nobildējis,visiem ir skaidrs ka saabs
novērtēju,bet neteikšu ,ko es domāju par iauto galerijās ievietotajām bildēm, mani tad nolinčos
9000 iznīcinātājs
Cik jauki ,ka uzrodas vēl kāds 900OG lietotājs/lietotāja.
Savādāk tie visi 9-5 un 9000 jau pieriebušies.
Vispār diezgan klasiska 900 OG sedanu problēma ar bagažnieka slēdzeni tik katram izpaužās savādāk.Kad paliks siltāk jāatrod kāds kam nav bail tur padarboties un es domāju ,ka problēmu ātri atrisinās,jo slēdzene laika gaitā piesērē ar visiem iespējamiem ceļu un neceļu mēsliem,reizem pietiek tik iztīrīt.
Yukki rakstīja: Ir nedaudz dīvaina zemīte: foto.inbox.lv/...
Kas tur dīvains??Svētais 9-5 sābs kā taksis??
labs labs , un nekādus tur Latvijas uzrakstus nevajag, ja jau tie ārzemnieki ir tik neizglītoti,ka nezin uz kurieni brauc un kas tā tāda Latvija ir ,tad lai pn!!!
ahā....tad riepa plīsa??Jebšu gribi tieši oriģinālo.Kaut kur man ir ,bet nu tad jāpaciešas aptuveni mēnesi.
tas,gan
Man ir viens 200nieks ,bet to atstāšu sev,dēļ tā ka no pirmā sāba un noskrējiens pāri pa 400tūkst.
Der.Ja nav steigas ,man pārītis kaut kur mētājās.Vot atradīšu tad došu ziņu.
Kāpēc tieši līdz 200??
man liekas ,ka neviens nav tā īsti labs, kaut kā par daudz detaļu, logo vajadzētu būt daudz lakoniskākam,bet nu ne jau man jūs mācīt
Graberis rakstīja:
Hirsch rakstīja: 80.232.169.5/...
Dārgi, bļin, 25-30 laši
Nu tad taisi pats
Vai Tu pa piecīti esi gatavs strādāt kādu stundu vai vairāk un vēl izmantot savas zināšanas,telpas par kurām jāmaksā īre ,elektrība utt., iekārtas kuras varbūt maksa ap vairākiem tūkstošiem ls vai eiro??
Painteresējies cik šāds pasākums maksā Vakareiropā....Pat turienes iedzīvotāji ar savām algām apdomā šīs izmaksas (sākot no 150eur/h) pirms dod savu ūberpepelacu remontā.
bmwbmwbmwveeveeveeeeeeeeeeeeee....
farruhs rakstīja: Mašīns visu vasaru bij nostāvējis. Vienreiz jau pārjaucu tos suportus(tad bija 2 gadus stāvējis),bet tagad atkal ieēdušies laikam.Šamējie nepajokam parūsējuši.Iepriekšējo reizi vienu pakaļējo tā arī nedabūju nost.Tur divas špiļkas(laikam tur klučus),kuras nevarēju izsist.Tāpēc māc domas,ka vienkāršāk uzlikt darbojošus,un alles.Arī pēc pārlasīšanas tas ručņiks īsti nestrādāja,kapi,knapi ķēra,bet kāpēc,tā arī nesapratu.A kur viņus var atrestaurēt?Par klabēšanu skaidra lieta,uzmetina mazliet un ir ok,bet galvenais,lai vispār strādā.
Atrestaure kaut kādi vācieši,shēma šāda: noskrūvē savus vecos suportus,aiznes uz veikalu gogoļa ielā"SAAb un Volvo rez daļas"
samaksā kaut kādus tur 70ls vai vairāk par gab un gaidi... 2 nedēļu laikā dabon pretī atrestaurētus.Dārgi sanāk , bet efekts ira.
Meistars ,kurš agrāk laboja šos suportus ar vispārzināmo piemetināšanas metodi,nevarēja atrast kur tas superknifs slēpjās,bet acīmredzot kaut kāds ūberstiķis vāciešiem ir zināms.
farruhs rakstīja: Arnijam jaut.!
Kas tev vēl ir no 900 OG? Interesē dažas lietas.
*Kupejnieka durvis L&R (ja nav,tad cik liela iespēja,ka šrotos būs?)
*Suporti,priekša un pakaļa.(roķene man uz priekšu)
Būtībā gribu zināt vai ir un HOW MUCH.
Iesaku ņemt atjaunotos suportus,man draugs uzlika->neklab.
Bet pakaļējie tak mūžīgi,kas tad tiem noticies??nojāji???
Aizvien vēl nevar redzēt saab kluba mājas lapā sadaļā galerija foto par Vaidavas pasākumu.Var jau būt ka nevajag ar.
gribetu redzet vairak fotografiju par pasakuma norisi.
varbūt tā arī ir,bet par to tad citreiz,kāda nepubliskā telpā.
viedi vārdi Kredok ,vispār mix Tev vajadzētu pirms raksti komentus ,kuros Tu pārstāvi SK ,izskaitīt līdz desmit.
walcc rakstīja: nu nezin...pats vinju netaisos pirkt, bet man taa cenas liekas pilniigi adekvaata mashiinas staavoklim...Ir jaasamierinaas ar to, ka labiem klasiskajiem 900 cena pieaug ...shis ir viens no tiem...par 2000euro neko labu vairs nevar dabuut...
nepiekrītu, klasiskiem cena pieaug, bet tad tiem jābūt perfektiem,vai gandrīz perfektiem.Bet autiņš ar rūsas pazīmēm un pārmetinātiem lonžeroniem ir vienkārši 199kura tur gada autiņš ar noskrējienu tuvu 200k, un vai tas ir SAAB vai Volvo ,vai Audi ->pilnīgi vienalga.Tas ir padsmit gadus vecs ikdienā lietots auto un viss.Bez mitoloģijas un leģendām.