Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Tengizss 26.04.2008 0:19

Velomens rakstīja: Patiesībā par dīzeļiem man domas tādas :

Ja vairāk sanāk braukt pa pilsētu,tad labāk dīzeli līdz 1,7-1,9 l

Ja vairāk pa šosejām (arī NElatvija) tad dīzelīti virs 1,9 l

Tomēr lielākā ātrumā braucot ar lielāku motorīti būs labāka attiecība - ātrums/patēriņš/apdzīšana

Ar mazu dīzelīti (ap 1,5 l ) pat visdrūmākajā sastrēgumā vairāk par 7,5/100km saļaras nenodedzināsi.

Es ar savu 1,3 CDTI ne pilsētā, ne uz šosejas jaudas trūkumu nekad neesmu izjutis - esmu pārliecināts mazmotoru fans.

Tengizss 26.04.2008 0:16

msh rakstīja: Tu kaut ko nejauc? Latvijas apstākļiem tādas jaudas motoriņš ir pietiekams, ja tas atrodas mk1 golfmašīnā

Un kas vainas tam 2.0 ar 150 lopiem?

Vainas jau nav nekādas, tomēr Qashqai gadījumā lētākais 1,5 dCi maksā štuku mazāk nekā lētākais 2,0 dCi. Turklāt 1,5 dCi ir ekonomiskāks:

www.norde.lv/...

Tengizss 25.04.2008 23:43

msh rakstīja: Nikns konkurents attiecīgajām mašīnām kapeikžmiedzēju aprindās Kur šitādi rodas? Citi pērk 1.8-2.0 ķīseļus lai spitu saņķiku un tajā pašā laikā brauktu, bet te viens baudītajs par motoru parodijām fano

Tam 1,5 litru dīzelim ir 106 zirgspēki un apmēram 250 patīkami ņūtonmetri griezes momenta. Pilnīgi pietiekami priekš Latvijas apstākļiem!

Tengizss 25.04.2008 20:48

Jaukais Nissan-Qashqai šā gada pirmajā ceturksnī ir trešais pirktākais no jauniem apvidus auto Latvijā - pārdotas 138 mašīnas:

www.websoft.lv/...

Tengizss 25.04.2008 20:44

Vai kāds zin, kad tirdzniecībā parādīsies lieliskais Qashqai + 2, kurš ir nedaudz garāks un piedāvā septiņas vietas?

www.norde.lv/...

Ja šim auto ar 1,5 litru dīzeļmotoru cena sāksies no 15-16 tūkstošiem latu, tad tas būs nikns konkurents Mazdai-5 un Volkswagen-Touranam:

www.autoreview.ru/...

Tengizss 25.04.2008 19:02

Es šinī diskusijā pilnībā pievienojos Seenes un Sinn viedoklim, bet neatbalstu Baisuļa uzskatus.

Tengizss 25.04.2008 19:00

msh rakstīja: Kaut kā no ķīselistiem ir dzirdēts, ka ja ar ķīseli sēņo, tad kartīgi sakrājas kvēpi un tad arī probas iziet TA, jo TA gāzējot tie kvēpi nāk laukā Bet lai dabūtu no "baudāmās merivas" tik baudāmu patēriņu, gāzes pedālis laikam lietots netiek Tā ka jāizvēlas - reizi pa 500-1000 km pazust "baudījumam" vai vnk samazināt santīmsipšanas baudījumu, lietojot gāzes pedāli

Martā pie 40 tūkstošu km nobraukuma gāju tehnisko apskati un ar atgāzēm nekādu problēmu nebija. Bet nav jau tā, ka gāzes pedāli maz lietotu - pa Rīgas - Jelgavas šoseju šad tad atvelku ar 95 km/h, kas dod 2450 motora apgriezienus minūtē.

Degvielas patēriņš manai Merivai tiešām turas saprātīgā līmenī: no 22.04.2007. līdz 19.04.2008. tika nobraukti 22699 km, iztērējot 1185,61 litru dīzeļdegvielas, kas nozīmē, ka patēriņš bija tikai 5,22 litri uz 100 km.

Tengizss 24.04.2008 19:34

druknais1 rakstīja: Ari Opel-Meriva nav slikts,jo vairak interesejos,jo glupaks palieku.Pasam vien jaizvela un pasam vien jabrauc.Tikai negribetos lai sanak ta,ka pec paris menesiem velk pie cita auto.

Ja jau runa aizgājusi par Opel-Merivu, tad es nedrīkstu noklusēt savu vienīgo iebildumu pret manējo 2006.gada Merivu, kurai ir 1,3 litru 75 zirgspēku dīzeļmotors. Lieta tāda, ka tas ir aprīkots ar kvēpu filtru, kurš, kā man skaidroja iekš Adam-Auto, aiztur kaut kādus sārņus, bet ik pa laikam pats automātiski attīrās. Man nepatīk, ka tā attīrīšanās notiek pārāk bieži - ik pēc 500-1000 nobrauktiem kilometriem. Tajās reizēs, ja braukšana gadās pilsētas režīmā, tā kļūst nepatīkama, jo ir paaugstināti tukšgaitas apgriezieni (ap 900-1000) un otrajā, trešajā pārnesumā pie maazākiem apgriezieniem nedaudz nestabila, nevienmērīga dzinēja darbība paaugstināta trokšņa pavadījumā. Kad izvēlējos savam auto 1,3 litru dīzeļmotoru, tad par šo lietu nezināju.

Tengizss 24.04.2008 19:08

Gregers rakstīja:

Topika autoram.

Par 7000 ļoti iesaku apskatīt chrysler 300m eiropas modeli, Rover 75 ar 2.0l dīzeli vai 2.5 v6 benz. Ļoti baudāmas mašīnas nepagarinātājiem!!!

To pašu var teikt par tiešām mazlietotu 2005.-2006.gada Opel-Meriva. Būs nedaudz mazāks par Seat-Altea, toties jaunāks:

www.autonet.lv/...

Tengizss 23.04.2008 23:21

Einstein rakstīja: un droši, ka ne s.ū.da neiet. Pie tam ir pliks, kā baznīcas žurka...

Nav vis pliks - galvenais, ka kondicionieris ir. Un iet normāli - domāju, ka Latvijas apstākļos vairāk par 102 zirgspēkiem nevajag.

Tengizss 23.04.2008 23:14

Varbūt pirkt to Seat-Altea jaunu? Ar 1,6 litru benzīna dzinēju šis auto maksā tikai 16502 eiro:

seat.autohalle.lv/...

Tengizss 23.04.2008 21:16

Domāju, ka šis auto ir baudāms. Skaties tikai uzmanīgi, kāds ir konkrētā eksemplāra tehniskais stāvoklis!

Tengizss 20.04.2008 16:52

nuhajs rakstīja:

Es rēķinos ar to,ka mani CP var paņemt. Vienāda situācija.

Bet,nu pastāsti,kur tu tur uz tās Bauskas šosejas parādīsies?? Tu tur grāvī dzīvo?

Vai Tu domā to posmu caur lielo, tumšo mežu Rīgas rajona nomalē tai nesen rekonstruētajā Ķekavas - Iecavas posmā, kur gar grāvja malu uztaisīts žogs?

Tengizss 20.04.2008 15:01

rt rakstīja:

ar moci pilsētā braucu prātīgi, vienkārši bail ...

pa šoseju regulāri atvelku pāri divītim, un neuzskatu, ka tas ir cilvēces noziegums tā braukt pa tukšu ceļu apdraudot vienīgi sevi...

Lauku tukšums ir mānīgs. Arī no klusajiem Saldus rajona Zirņiem ik pa laikam uz Rīgas - Liepājas šoseju ārā izgriež kāds mierīga rakstura pensionārs ar 1988.gada Escortu, kuram prātā nenāk, ka tālumā redzamais motocikls pietuvojas ļoti strauji ar 220 km/h. Viņš, atminoties savus spēka gadus, atceras, ka mocīši bija JAWA un IŽ, kas godīgi brauca ar 70-80 km/h. Kā Tu pagūsi nobremzēt no 220 km/h, ja kāds lēnām Tev izbrauks priekšā, nedomājot, ka Tu pietuvojies tik ātri?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti