kalendārs
izprintēt un aiziet
Tā kā tādi gaiļi te ņemās
liešu tajā, kas ir avatarā
un spirtam ir zemāka sadegšanas temp, tev jau poļubomu vajag treknināt degmaisījumu... tā kā tur vajag iešprices sistēmu, kur nav ostītāji. nākamnedēļ paņemšu kannu un sapildīšu ibio degvielu un paeksperimentēšu ar L-Jet, kuru tikko uzinstalēju karburatora vietā
Jebkurā gadījumā tev būs lielāks patēriņš
Un atceries - vari liet autiņā, kuram ir karburators vai iešprice bez lambda zondes ( K, KE, L, LE jetronic)
tas tāpēc, ka izpludes gāzēs daudz skābeklis un tev lambda juks prātā, un dos info ECU, ka ir liess mais;ijums, rezultātā treknais tiks padots cilindros.
Bioetanolam sadegot rodas daudz skaabeklis, to atkal saož zonde un per iekšā treknu maisījumu. arī spirts lēnāk uzliesmo, tādēļ aizdedzei jābūt agrākai.
No pieredzes:
Nopirku un iegāzu padomju džipā (LuAZ) - vajadzēja noraut čoku un tad motors strādā normāli. Tad ielēju 4T zāles[ļāvējā, norāvu bik čoku un devu vaļā. Svece pilnīgi bez piedeguma, izplūdes gāzes var ostīt.
Provēju arī 2T dzinējā liet, bet 2T eļļa slikti šķīst spirtā.
Bet jebkurā gad;ijumā, viņu var liet auto, kur tas paredzēts (Saab BioPower) un liet autiņos, kuros nav motronic (tur, kur var regulēt pats degmaisījumu un aizdedzi).
Bet nu varbūt šitā susla būtu interesanta uz MS, jo oktānskaitlis ir ~105 un varbūt daudzāk zirdziņus izdabūt ārā
Un arī tapēc es šobrīd vēl krāmējos gar veco labo M10 L-Jet, lai nākotnē to žļoru varētu pilināt iekšā []
Bezgalīgi smieklīgi hura:
911 rakstīja:
tunos rakstīja:
kā izpaužās 10 min gatavs lietošanai, tu 10 min sildiiji auto un tad tik brauci?
sildu, lai logi pašplūsmā atkūst, jo otram troļļukam stikli no skrāpēšanas jau sašvīkāti murgs kaut kāds. citiem autiņiem nekad nekas tāds nav piedzīvots.
nevajag kasīt ar visādiem grābekļiem stiklus
GDI laikam bija tas pats, kas FSI WV konsernam
tiešā iesmidze degkamerā
Ventilācijas šahtās atrodas nihroma stieples, kas papildus uzsilda gaisu. tas arī ir viss
Tur sēž tādi no turības, LU utt ar nožēlojamiem bakalaura grādiem ekonomikā.
Par piemēru paskataties darba vakances un prasības pretendentiem.. Kā var tādos iestādījumos strādat cilvēki, kas savā mūžā nav pat velosipēdam ķēdi nomainījuši vai mopēdam motoru izjaukuši.
LABINAIS rakstīja: Paldies par Info
niks tev ir pērle vai tik tev nav 1.3 civiks coupe un želeja matos
jautājums arī kosmoss
Ko tad es, es jau neko. man tas frukts, kas sētā uztaisīja harikiri, šito linku pasvieda
Nupat zvanīja CP un jautāja, vai kāds ir redzējis iebraukšanas faktu.
Teicu, ka nē, jo tas, iespējams, notika naktī.
Uz to CP atbīldēja " SLIKTI", vēl sazvanīsimies
ļoti dīvaini.
Labprāt uzklausītu kādu juridisku viedokli par šo te gadījumu !
Ir vnk jāpalasās likumdošana, lai saprastu, ko var un ko nevar.
Es uzreiz pasaku - es nezinu
Nekas vēl nav beidzies.......
eu, minkām patīk šitais spainis vēl
Paskaties Depo, stokker un Kuršos, tur MTD ar 5.5 zs OHV dzinēju, savācējkasti, mulčētāju lielajiem riteņiem, pašgājējs.
augstākminētie divi katrā veikalā maksā pat ar 20 ls starpību
Muahahaaa
tas laikam ir šitais.
dzinēji ir hondas replikas, vismaz vairumam no viņiem.
Tādu esmu testējis pa Usmas mežiem, un secināju, ka gara \"lieliem\"cilvēkiem šis aparāts ir par mazu.
cēliens labs, max ātrums ~ 60 km/h. Priekšā barabānu mehāniskās bremzes varēja būt efektīvākas...
Jums nebūs ar gāzi braukāt... jptv
vai nu dīzels, vai benzīns, vai kartupeļi, lai var mīt velo, vai arī zobos 30 santīmi, lai subtransportam pietiek.
vēlreiz pierādās - kuiņa tā gāzes padarīšana
Master_D rakstīja:
Magistrs rakstīja: Lai ar tādiem šrotiem pabrauktu ir visu laiku jātur apgriezieni, tādēļ arī pārkarst. Un dienesta auto jau neviens netaupa.
Pa pāris sotakiem var nopirkt GPS ierīci, kuru slepeni uzstādot autiņā var no attāluma sekot tā ekpluatācijas apstākļiem (arī benzīna noliešanai). Iesaku pamēģināt, ne tas vien atklāsies. Ir jau pārbaudīts vienā kantorī uz fūres.
Tās auto melnās kastes arī Latvijā ražo
Re kur ir raksts par viņām
foto.apollo.lv/...
mana firma neražo, bet gan udzstāda igauņu GPS novērošanas iekārtas komerctransportam.
OK, patēriņu redzam, vidējo ātrumu redzam, gps koordinātas arī, bet diez vai kāda iekārta ziņo par to, kādā noslodzē atrodas motors un vai tahometra bultiņa ir sarkanajā zonā