Latvijā piektdien satiksmes negadījumos gājuši bojā divi cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.
Madonas novadā, Praulienas pagastā uz vietējās nozīmes autoceļa pēc policijas rīcībā esošās sākotnējās informācijas kāds vīrietis ar traktoru iebrauca grāvī, un traktors apgāzās.
Negadījumā traktora vadītājs gājis bojā un par notikušo policija sākusi kriminālprocesu.
Savukārt Rīgā, uz Salu tila nobrauktuves kāds automašīnas "Opel" vadītājs iebrauca šķērslī. Satiksmes negadījumā gājis bojā automašīnas vadītājs. Par notikušo policija sākusi kriminālprocesu.
Varakļānu novadā piektdien nobraucot no ceļa autobusam cietusi viena pasažiere. Negadījums noticis Murmastienes pagastā. Autobusā bez vadītāja atradās septiņi pasažieri.
No plkst.6 rītā līdz plkst.18 valstī kopumā reģistrēti 123 ceļu satiksmes negadījumi bez cietušām personām un 10 negadījumi ar cietušām personā un divi negadījumi ar bojā gājušajiem.
(c)Rīgā, uz Salu tila nobrauktuves kāds automašīnas "Opel" vadītājs iebrauca šķērslī. Satiksmes negadījumā gājis bojā automašīnas vadītājs. Par notikušo policija sākusi kriminālprocesu....
Būtu jāpajautā jautāJums.Kā tad tā.Kā varēja "uz Salu tilta nobrauktuves" pagadīties (sagadīties) kāds tāds ŠĶĒRSLIS, kurā iebraucot, Vadītājam bij jāiet bojā.
Vai to tur Salu tilta nobrauktuvi šitā te (komplektā ar visu to ŠĶĒRSLI) izprojektēja kādi tādi tā dēvētie Projektētāji.Kurš bij TAS, kas apstiprināja šitādu te Projektu.Vai tas viss bij Zinātniski un/vai Medicīniski (Psihiatriski) pārbaudīts.
Vai tik (gadījumā) arī jau IEPRIEKŠ (mums,Lohiem) nav sagadījušies kādi tādi (šādi) gadījumi, ar idejiski līdzīgu (tamlīdzīgu) ŠĶĒRŠĻU iesaisti. UN (vispār, patiesībā/īstenībā) KAS TAS TĀDS BIJ PAR ŠĶĒRSLI (citiem vārdiem sakot,kā tas zinātniski saucās).Vai kriminālā procesa ietvaros tiks izskatīta šī te ŠĶĒRŠĻA tapšanas Vēsture.Jā.