Satiksmes autobusa un vieglās automašīnas sadursme Rīgā (+ FOTO) 25

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

iAuto | 15.marts 2024 14:10

Rīgā, Zolitūdē, Gramzdas un 15.līnijas krustojumā šodien, 15. martā, notikusi sadursme starp satiksmes autobusu un vieglo automašīnu.

PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi iAuto:

"Šodien, 15. martā, ap pulksten 13.00 Rīgā, Gramzdas ielā notika autobusa un vieglās automašīnas “Ford” sadursme. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā autobusā krita pasažiere, kura ar gūtajām traumām tika nogādāta medicīnas iestādē. Policija skaidro negadījuma apstākļus."

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
0pis 15.marts 2024 15:26
0 1 Atbildēt

Gramzdas ielā buss apgrābstīja mazauto.

Vernons 15.marts 2024 16:28
0 1 Atbildēt

"Mazāk aizsargātais" cietis!

0pis 15.marts 2024 18:10
0 1 Atbildēt

No CSN viedokļi abi ir vienādi.

Vernons 15.marts 2024 18:17
0 0 Atbildēt

To Tu Ūpim iestāsti!!!

nobrauc to opi 15.marts 2024 18:51
0 0 Atbildēt

Uz Jumsīm,cienītais,tas neatiecas.

0pis 16.marts 2024 18:48
2 0 Atbildēt

Jumsīm par mumsīm nava jāsatraukājas 😄

Jobo 15.marts 2024 17:12
0 1 Atbildēt

Tā ar tiem autobusu šoferiem ir. Man ir priekšroka - es braucu. Vieglie pagaidīs. Reizēm aizmirstot, ka tiek vesti pasažieri.

0pis 15.marts 2024 18:11
0 1 Atbildēt

Vieglais tak redz, ka autobuss. Tajā 40-80 pasažieri. Bet mazā auto vadītāja lielais ego dzen uz priekšu. Rezultātā egoists dabūja kāvienu.

Te 15.marts 2024 18:19
4 0 Atbildēt

kaut kur , nesen bija rakstiņš cik šoferim jāstrādā lai saņemtu kaut vai mazliet virs 1000€ uz rokas,  sanāca 21d x kā minimums 8 h dienā.  Kāda tur vispār varbūt drošība un uzmanība,   tur var reāli sviestā saiet šitā non stopā stūrejot.  Viņiem vispār kaut kādi normatīvi ir, kā piemēram fūru šoferiem  ???!!

Experts 15.marts 2024 18:36
0 0 Atbildēt

Vēl arī tas, ka jāiekļaujas termiņos, rezultātā bieži autobusi brauc pie sarkanās gaismas luksaforā.

Anonīms vadītajs 15.marts 2024 23:34
4 1 Atbildēt

Lai saņemtu virs 1000 ir jāstrādā ap 200h...maiņas garums ir vidēji 9h. Ir garākas maiņas arī 11h. Miegam laiks ir maz. Jo gribas arī privāto dzīvi. Vadītāju trūkuma dēļ strādā arī 6 dienas nedēļā. Par katru sīkumu vadība soda. Soda arī tagad arī ar naudu. Soda arī ja tu vienkārši nepatīc. Vadībai nerūp vadītāji vispār. Tā kā par avārijām nav jābrīnās. Jaunie vadītāji aiziet nevar jo ir milzīgs apmācību parāds.

Sviesc 16.marts 2024 10:10
0 0 Atbildēt

reāla Āfrikas verdzība. Sētnieki, ja salīdzinātu stundas, droši vien vairāk saņem. Arodbiedrības arī droši vien nav ...

Anonīms vadītājs 16.marts 2024 13:03
3 0 Atbildēt

Atbildēju bez atbildes pogas

Arodbiedrība ir. Tās pārstāvji ir tie paši no vadības. Labākais ko arodbiedrība sniedz ir pabalsti nelaimē vai īpašos dzīves notikumis. Savādāk bezjēdzīgs pasākums. Viņi lepojas par to ka alga paceļas par dažiem centiem. Bet par darbinieku tiesībām necīnās. Var atbildēt ka Rīgas satiksmei ir tādi krutie advokāti ka jeb kāda gadījumā nekas nesanāks. Kaut ir daudz pat ko varētu celt lielu trauksmi.

Anonīms vadītājs 18.marts 2024 3:06
2 0 Atbildēt

Ja man nodrošinātu anonimitāti es izstāstītu visu par to kas notiek Rīgas satiksmē. Jo tiek pieslēptas pat perveras lietas. Kantoris ir ļoti briesmīgs. Jauniņie gaida tikai mirkli kad varēs aizmukt. Un raidījumā Uz līnijas...Innusa runāja par to ka cenšas novērst 11h maiņas. Tā ir melošana. Jo augstākā vadība cenšas palielināt reisus pat kad trūkst cilvēku. Bet visi slēpjas teikt patiesību Jo mums tas draud ar lielām izmaksām.

Meistars 15.marts 2024 18:29
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka vieglais taisīja kreiso pagriezienu, kas nozīmē, ka autobusam bija priekšroka. Kā vieglā autovadītājs varēja neredzēt autobusu???

Pēc šīs sadursmes gan jau atkal bija tantiņas, kas autobusā satraumējās. Kāpēc autobusos nav drošības jostas, ņemot vērā, ka RS autobusu šoferi brauc kā maniaki?

0pis 15.marts 2024 21:16
1 1 Atbildēt

Pirmajā rindkopā aprakstīts ka vieglais brauca kā maniaks. Un jostas vajag autobusam. Kā tā? 

Vieglā soferis jāsasien ar jostām, lai nevarētu braukt. Tik vienkārši.

laucinieks 15.marts 2024 18:49
3 0 Atbildēt

Satiksmes organizācijas apraksts,protams,ir pāri idAuto spēkiem.Man pašam jāizpīpē,kā tur krievu midzenī zīmes saliktas.

Kristaps 15.marts 2024 21:03
1 0 Atbildēt

Pilsētas autobusu vadītājiem netiek piemērota EK regula par darba un atūtas laiku. 

 Nezinu kā Rīgas satiksmē , bet kādā citā pilsetā ir veči kas pilsētas autobusos pa 25 un vairāk dienām mēnesī nobrauc. Ao 2000 bruto sanāk.

Eriks_Grigis 16.marts 2024 9:00
1 0 Atbildēt

Kad gatavoju un filmēju mācību materiālus autoskolas pasniedzējiem, vairākas dienas braucu līdzi Minhenes autobusu maršrutos un to plānojumos novēroju, ka darba laiki teorētiski tiek paredzēti. To izpilde gan ir saistīta ar nepareizu plānojuma stratēģiju, tāpēc vadītāju kontroles pilsētas maršrutos nenotiek. Ja autobusa maršrutam, kas regulārajam reisam ir līdz 50 km, vidējais attālums starp pieturām ir mazāks par trīs kilometriem, Vācijā piemēro sestdaļas pārtraukumu. Plānotos gaidīšanas, darba gatavības un apgriešanās laikus maršrutu galapunktos autobusa vadītājam var ieskaitīt kā pārtraukumus, ja tie ilgst vismaz 10 minūtes. Koplīgumā var noteikt, ka šo gaidīšanas laiku var samazināt pat līdz 8 minūtēm. Kopējam šo pārtraukumu ilgumam 4,5 stundu vadīšanas laika posmā jābūt vismaz vienai sestdaļai no plānotā braukšanas laika. 1/6 no 4,5 stundām ir 45 minūtes.

Par 16.marts 2024 10:14
0 0 Atbildēt

galveno.  Kāda alga viņiem tur Minhenē  ?

Eriks_Grigis 16.marts 2024 14:46
2 0 Atbildēt

Sākumā 14 eiro/stundā. Pēc trīs mēnešiem tā pieaug līdz 15 eiro/stundā. Kad pagājis pusgads no darba uzsākšanas, var cerēt saņemt līdz 16 eiro stundā pēc filiāles vadītāja (kas parasti filiālē ir vienīgais vācu tautības pārstāvis) ieskatiem. Atkarībā no autobusu parka piederības pašvaldībai vai filiālei trešajā gadā var cerēt saņem līdz 17 eirām par stundu. Tie, kas vēl spēj pastrādāt pēc 10 gadiem, saņems līdz 18 vai pat 19 eirām stundā. Pirms vairāk kā gada no Rīgas Satiksmes Minhenes un tās priekšpilsētas maršrutos brauca ap 30 autobusu vadītāji. Pat maksas (no 300 līdz 450 eiro mēnesī par vietu dienesta vai sabiedriskajā viesnīcā) viesnīcās, kas atradās tuvāk autobusu parkiem, latviešu valodu tad varēja dzirdēt biežāk! Pēc diviem bezavāriju un bez pārkāpumiem nostrādātiem gadiem ikdienā esot par autobusu pavēlnieku 8 vai 10 maršrutos kļūst apnicīgi, bet ir iegūts tik labs vācu autobusa šofera raksturojums, ka darbu bijušais Rīgas Satiksmes autobusa vadītājs var atrast jebkurā autobusu firmā Vācijā, protams, ar iespējām diskutēt par sava nākošā atalgojuma piramīdu atkarībā no nostrādātā darba laika. Pamazītiņām tā arī izšķīst Minhenes businieku bariņš no Latvijas.

Eriks_Grigis 16.marts 2024 14:46
2 0 Atbildēt

Bavārijas un Baden-Wurttembergas federālajās zemēs piedāvā darbu skolnieku pārvadājumos un vietējo pilsētas autobusu maršrutos vadītājiem par 19 eirām stundā. Ar papildus darba laiku darbā mēnesī par no 160 līdz 200 darba (tikai vadīšanas, ne pārtraukuma) stundām var nopelnīt vēl vairāk, kas tieši korelē ar darba spējām ikdienā, veselību nākotnē un nodokļiem Vācijā. Kad ir nomaksāti parādi Latvijā, tad rodas vēlēšanās nopirkt sev jaunu vieglo auto. Pirmajai iemaksai var mēģināt nostrādāt trīs vai četrus mēnešus divās maiņās, ko ne visos autobusu uzņēmumos atļauj, un sapņu auto ir rokā. Bet strādājot divās maiņās un saņemot no 4K un vairāk uz rokas, var laimēties turpināt darbu normālā ritmā un izbaudīt sava jaunā auto laideno skrējienu pa bezbedru automaģistrālēm pat bez ātruma ierobežojuma. Var arī nelaimēties, jo katra paša veselību ne vienmēr iespējams saudzēt.

Jožiks 16.marts 2024 8:48
0 0 Atbildēt

Tā Gramzdas ir sasodīti nevajadzīgi plata. Moš pa vidu zaļo zonu var izveidot, kas nodala brauktuves, un katra brauktuve ir 3m plata? Būs visiem drošāk!

0pis 16.marts 2024 9:00
0 1 Atbildēt

Kamēr būs trīcvaidziņi pie stūres, nekas nemainīsies, tikai iztērēs naudu.

Vieglā vadītājs sprieda: mans auto pilnībā balts, bet buss - tikai daļēji. Tātad man priekšroka. Maucam!

Anonīms vadītājs 16.marts 2024 12:55
3 0 Atbildēt

Arodbiedrība ir. Tās pārstāvji ir tie paši no vadības. Labākais ko arodbiedrība sniedz ir pabalsti nelaimē vai īpašos dzīves notikumis. Savādāk bezjēdzīgs pasākums. Viņi lepojas par to ka alga paceļas par dažiem centiem. Bet par darbinieku tiesībām necīnās. Var atbildēt ka Rīgas satiksmei ir tādi krutie advokāti ka jeb kāda gadījumā nekas nesanāks. Kaut ir daudz pat ko varētu celt lielu trauksmi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO)

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Nepilni 60 000 eiro - sākta pasūtījumu pieņemšana jaunās paaudzes Toyota Land Cruiser, izziņotas cenas Latvijā (+ FOTO) 2

Toyota leģendārais Land Cruiser ir piedzīvojis plašas pārmaiņas un ieguvis būtiski labākas spējas braukšanai gan pa bezceļu, gan pa cietu segumu, vienlaikus paliekot uzticīgs savām saknēm un kompānijas DNS. Ražotāja pārstāvji izziņojuši arī leģendārā SUV jaunās paaudzes cenu, un pirmie auto pie īpašniekiem nonāks šajā rudenī. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 5

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti