Es biju viens no pirmajiem elektroauto īpašniekiem LV kad EU gandrīz pusi pirkuma cenas atmaksāja. Tādā shēmā, ja dzīvo un strādā pilsētā ar iespēju mājās lādēt, tad priekš pilsētas laba izvēle. Bet šobrīd varu teikt, ka neko nevēlos dzirdēt par elektroauto, jo mīnusi ir vairāk.
Vispirms ekoloģija - Volvo pētījums atzina, ka pilnā ciklā EV piesārņo vairāk kā ICE (piesārņojums tiek pārnests no pilsētām uz dārgmetālu ieguves vietām, elektrības ražošanu, toksisko atkritumu pārstrādi utt.). Par to, ka vēl jo projām nav izbūvēts ātrās uzlādes tīkls (sasalis 100 kW lādētājs, ja auto ņem pretim 700 ir kā benzīnu uzpildīt ar šļirci) ...
Kaut kur tālāk braukt ir jābūt mazohistam ar daudz lieka laika stāvēt rindās pie uzlādēm un stundām lādēt!:) Visbeidzot nekas labāk neraksturo būtību kā lielie autoparki. Lūk Hertz (liela un sena globāla autonoma) šķiras no 20 000 EV, jo remonti (mazs pārsteigums pašam) un apdrošināšana ir dārgāka kā ICE auto, otrreizējā tirgū tos nevienam nevajag ...
PS Es te ar dīzeļpikapu pavasarī plānoju uz Somiju vai Norvēģiju vilkt 6-vietīgu makšķerēšanas motorlaivu pamakšķerēt. Elektropikapi ar piekrautu kravaskasti un piekabi zaudē lādiņu gaismas ātrumā ... Un tad vēl ar garu piekabi pie tiem lādētajiem nav padomāts piebraukt:)
Lasi vēl portālā iAuto.lv par šo tēmu:
Lielāku afēru par elektro miskastinir kovida afēra,bet nekas zaļš tur nav ,visa tā ieguve vergi vergo lai iegūtu to visu ,visa tā pārstrāde,nu lielāka nekā nav par to lūzni,krāpšna acu priekšā,kur ir zaļie un PVO tas ir krāpšna un mahinācijas, tā pat kā medicīna tagad nevis ārstē,bet tas ir tikai bizness nevienam nav vajadzīgi veseli cilvēki.